زمان کنونی: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۹:۱۲ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

چی شد که نشد؟

ارسال: #۶۱
۱۱ تیر ۱۳۹۱, ۱۱:۵۲ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۱ تیر ۱۳۹۱ ۱۱:۵۴ ق.ظ، توسط farhadk.)
RE: چی شد که نشد؟
سلام سارا خانم.
داشتم پستای این تاپیکتونو میخوندم. به نظرتون دلیل اینکه امسال دوباره قبول نشدین چی میتونه باشه؟
برنامه ریزیتون اشتباه بود یا ترتیب خوندن درسا یا وقتی که برای هر درس می گذاشتین یا مورد دیگه ای هست؟
اگه دوستان دیگه هم دلیل اینکه چند بار امتحان دادن و نتیجه دلخواهشونو بدست نیاوردن رو بگن تا از تجربیاتشون استفاده کنیم ممنون میشم.

افتادگی آموز اگر طالب فیضی
............................................ هرگز نخورد آب زمینی که بلند است
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: SarahArshad
ارسال: #۶۲
۱۱ تیر ۱۳۹۱, ۰۳:۲۴ ب.ظ
چی شد که نشد؟
(۱۱ تیر ۱۳۹۱ ۱۱:۵۲ ق.ظ)farhadk نوشته شده توسط:  سلام سارا خانم.
داشتم پستای این تاپیکتونو میخوندم. به نظرتون دلیل اینکه امسال دوباره قبول نشدین چی میتونه باشه؟
برنامه ریزیتون اشتباه بود یا ترتیب خوندن درسا یا وقتی که برای هر درس می گذاشتین یا مورد دیگه ای هست؟
اگه دوستان دیگه هم دلیل اینکه چند بار امتحان دادن و نتیجه دلخواهشونو بدست نیاوردن رو بگن تا از تجربیاتشون استفاده کنیم ممنون میشم.
دلیل قبول نشدنم این بود که پارسال من کلا دنیام عوض شده بود واصلا می خواستم رشته ای رو بخونم غیر کامپیوتر .داشتم توی دو دنیای کاملا متضاد سیر می کردم .برای همین اصلا هدفم رو برای کامپیوتر برداشته بودم و داشتم برای یه رشته دیگه می خوندم اما اذر ماه دوباره برگشتم به رشته خودم .که دیگه دیر شده بود .دلیلش همین بود .البته پشیمون نیستم که رفته بودم دنبال رشته دیگه .چون اون رشته هم رشته خوبی بود از جنبه های خاص خودش .تا ببینیم خدا چه خواهد وچه برایم رقم زده شده


آیا می دانید تاثیر جمله «این مکان مجهز به دوربین مداربسته می باشد» به مراتب بیشتراز جمله «عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنید» می باشد!!!!!!!!!!!!!ا


۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: farhadk , nejatezamin
ارسال: #۶۳
۱۱ تیر ۱۳۹۱, ۰۴:۰۷ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۱ تیر ۱۳۹۱ ۰۴:۱۰ ب.ظ، توسط farhadk.)
RE: چی شد که نشد؟
پس ربطی به برنامه ریزی نداشت.ممنون.

دوستان دیگه مثل آقای mthsh که تو این تاپیک ارسال داشتن , اگه تجربشونو در اختیار ما بذارن و بگن واسه امسال چه اصلاحاتی در برنامه ریزیشون یوجود آوردن ممنون میشیم.

افتادگی آموز اگر طالب فیضی
............................................ هرگز نخورد آب زمینی که بلند است
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۶۴
۱۱ تیر ۱۳۹۱, ۰۴:۱۲ ب.ظ
چی شد که نشد؟
نه مربوط به تصمیمم در مورد نوع و کیفیت اینده کاریم داشت واینکه بخوام تو چه دنیایی باشم.


آیا می دانید تاثیر جمله «این مکان مجهز به دوربین مداربسته می باشد» به مراتب بیشتراز جمله «عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنید» می باشد!!!!!!!!!!!!!ا


۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: farhadk
ارسال: #۶۵
۰۶ مرداد ۱۳۹۱, ۰۳:۰۳ ق.ظ
RE: چی شد که نشد؟
سلام . من فکر کنم دلیل اینکه نتیجه نگرفتم این بود که ماه اخر باید فقط تست میزدم. اما درگیر خوندن مطالب جدید بودم که باعث شد مطالب قبلی که خونده بودم از یادم بره و نتونم تو مغزم ۱ جور ساماندهی داشته باشم. امیدوارم دوستان اینو در نظر داشته باشن
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: maryami , **sara** , SarahArshad , مازیار صفایی , Donna , prr121 , fatemesoleimani
ارسال: #۶۶
۰۸ شهریور ۱۳۹۱, ۰۵:۱۹ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۸ شهریور ۱۳۹۱ ۰۶:۰۳ ب.ظ، توسط کنکوری.)
Thumbs Up RE: چی شد که نشد؟
من هم اشتباهی که کردم پروژه و کنکورم یکی شد.یعنی عملا مجبور بودم صبح ها برم دانشگاه با این که هیچ واحد درسی ای نداشتم.به خیال خودم تابستون رو گذاشتم روی پروژه که تموم شه و از اول مهر برای کنکور بخونم.ولی نگو استادم خیال نداشت پروژه رو تموم شده بگیره... .خلاصه از اول های ابان تونستم فشرده کنکوری خوندنم رو شروع کنم.ولی وقتی میگم فشرده منظورم واقعا فشرده یه.در حد ابمیوه گیریRolleyes . واقعیت این که جونم در اومد تا تونستم به حدی که برای کنکور مناسبه برسم.اخرشم با کلی استرس رفتم سر جلسه کنکور.Sad
(تو پرانتز بگم من خودم باور نمیکنم بعضی دوستان میگن ۲,۳ ماهه برای کنکور خوندن و نتایج خیلی خوبی هم کسب کردن.چون من خودم این تجربه رو کردم و توی وقت باقی مانده یعنی همون ۴ ماه از هیچ تلاشی دریغ نکردم. اما رتبه امم شد ۴۶۰ نرم افزار)
کار کنکور کار ۸ ماه یا بیشتره...برای اکثر بچه ها همین جوریه...البته به استثنای اون هایی که اعتماد به نفس کاذب دارنBig GrinTongue
کنکور == تست , تست , تست + یک متد خوب خلاصه نویسی و مرور + برنامه ریزی براساس خصوصیات اخلاقی خودتون + باور به این جمله که "چرا عاقل کند کاری که باز ارد پشیمانی" (:دی) + اعتماد کردن به خودتون و عدم مقایسه خودتون با دیگران.
تا جایی هم که میتونید چند منبعی نکنید کتاب ها رو.برای هر درس یک کتاب بخونید ولی همونو درست بخونید.(البته این بیشتر برای کسایی هست که مثل من وقت کم دارن.)
ولی اخرشم اینو بگم که اگرچه رتبه ام در مقایسه با بچه های اینجا زیاد خوب نشد ولی تجربیاتی که اون ۳,۴ ماه عایدم شد به یک دنیا برام می ارزید.گاهی اوقات یه اشتباه هایی میکنی.ولی هر وقت ماهه رو از اب بگیری تازه است(شایدم نباشهTongue)

(۳۰ مرداد ۱۳۹۰ ۱۲:۵۱ ب.ظ)hadi_m نوشته شده توسط:  به نام انکس که افرید تا من نیز بیافرینم .
با ارزوی قبولی طاعات وعبادات همه مشتاقان درگه ش
ایده جالبیه که نگاهی مختصری به پشت سرمان داشته باشیم و در صدد نواقصمان بر بیام .
خب من میتونم بگم تو این یکی دو سال اخیر زندگی من پر از فراز و نشیب بوده و در واقع بعد از کارشناسی و فارغ التحصیلی به دلایل مشکلات مالی هیچ رغبتی بای ادامه تحصیل نداشتم تا اینکه یکی دو واقعه منو بران داشت که ادامه تحصیل بدم . اوایل سال ۸۹ طی یک برنامه از پیش برنامه ریزی شده توسط یکی از دوستاتنم به تهران رفتم و درگیر مسائل نتورک شدم که البته به یاری خدا چندی طول نکشید که خلاصی یافتم اما بسیاری از پلها رو خراب کرده بودم وابروم هم پیش دوست و اشنا رفته بود .
بعد از اون بود که در ازمون استخدای اموزش و پرورش شرکت کردم و با رتبه خوبی هم قبول شدم و تا اوایل مهرم درگیر جزئیات استخدامی بودم اما دست اخر باز....
خیلی ناراحت و داغون بودم چون مشکلات مالی مانع شده بود از دامه تحصیل باز بمونم و با وجودی که همه دوستانم بلافاصله کلاس کنکور ثبت نام کردن ولی من برای خریدن کتابها هم دچار مشکل بودم و مجبور بودم دوره ایی بخرم و به خاطر همین هم سریالی درس میخوندم .
خلاصه با همه اینها عدم اصلی که نتیجه مطلوب رو در کنکور نگرفتم رو هیچ یک از مواردی رو که ذکر کردم نمیدونم و میتونم به اختصار عنوان کنم که:
از انجا که بعضی دورس از جمله نظریه زبانها کامپایلر و مدار رو پاس نکرده بودم به خاطر همین مجبور بودم این دروس رو خودم بخونم از انجا که تصمیم داشتم هوش شرکت کنم به همین خاطر درس مدار زمان زیادی رو ازم گرفت واز انجا که این درس اصولا باید تمرین زیاد حل کرد از حل تمرین غافل شدم و بعد نتونستم از عهده این درس به خوبی بر بیام.
مسئله بعدی این بود که منابع مختلفی رو امتحان میکردم و بیشتر وقتم رو صرف خوندن میکردم تا تست و حل تمرین البته با حل تست مشکل نداشتم اما با زمان حل اون مشل عدیده ایی داشتم و زمان زیادی رو از دست میدادم به خاطر همین هیچ برنامه ریزی روی زمان نداشتم .
با همه این احوالات من از خوندنم ناراضی نیستم وراضی هم هستم اما از انجا که کنکور این چیزا سرش نمیشه و فقط جواب اخریه به همین خاطر ...
بعد ازاعلام نتیجه‌ها باز هم ناراحت شدم اما باز تصمیم رو جزم کردم برای ایستادن و دوباره شروع کردن .اولش به دنبال کسی بودم که با هم بخونیم اما متاسفانه باز هر چه بیشتر گشتم کسی رو نیافتم شاید تمایلی برای خوندن دو نفری نداشتن اما باز منتظر کسی نماندم و گفتم شاید هیچوقت کسی از راه نرسه و و باید رفت چون زندگی و کنکور منتظر کسی نمی مونه.
در اخر ...
نمیدونم شاید دوستانی اینجا باشن که وضعیت مشابه من رو داشته باشن که حتی نتونن از کلاس کنکور بهره ببرن و حتی در خریدن منابع با مشکل مواجه باشن اما دلم میخواد به همه اونها بگم که من باور درم که محدودیت , ضعف نیست و هیچوقت زود انصراف ندن و همیشه توکلشو به خدای بالای سرشون باشه و فقط کافیه تلاششون رو بکنن و بقیه رو بسپارن به خدا.
با سلام دوست عزیز.Smile . دقیقا به حرف شما ایمان دارم.وضع من هم پارسال همین بود.البته من خبر ندارم دوستان کلاس کنکور میرفتن یا نه.فقط میدونستم هزینه این کلاس ها برای من سنگینه.حتی مجبور بودم بعضی از کتاب هامو دست دوم از کسی بگیرم.با این که اکثرا قدیمی بودن.... ولی اینو میدونم که اگر چیزی رو بخواید هیچ چیزی نمیتونه مانع شما برای رسیدن به اون بشه.Smile.

آن‌کس که بداند و بداند که بداند... اسب شَرف از گُنبد گردون بِجهاند

آن‌کس که بداند و نداند که بداند... بیدار کنیدش که بَسی خفته نماند

آن‌کس که نداند و بداند که نداند... لنگان خَرک خویش به منزل برساند

آن‌کس که نداند و نداند که نداند... در جهلِ مُرکب اَبَدالدّهر بماند
Idea
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: مازیار صفایی , maryami , SaMiRa.e , Engineer , prr121 , MoonRise
ارسال: #۶۷
۰۸ شهریور ۱۳۹۱, ۰۶:۳۲ ب.ظ
Thumbs Up RE: چی شد که نشد؟
(۲۸ مهر ۱۳۹۰ ۱۰:۲۴ ق.ظ)mthsh نوشته شده توسط:  الان جو یه جوریه که من دید درستی نسبت به تواناییم توی دروس مشترک و ریاضی ندارم و نمی تونم هم به حرفایی که اینجا زده میشه اعتماد کنم. کسی رو ندیدم که خیلی دیده درستی بده. مثلا توی بعضی مصاحبه‌ها خوندم که طرف گفته من زبانم از بچگی خوب بود ولی وقتی درصد زبانش رو میبینم ،میبینم همش ۲۰-۳۰ درصد زبان زده.خب اگه من خودم شرکت نکرده بودم شاید توی این شرایط فکر میکردم چقدر زبان کنکور سخت هست که مثلا نفرات اول دو سال اخیر معماری یا صفر زدن یا ۲۷ درصد !!!
کاش یخورده زرنگ تر‌ها میتونستن بهتر برای درصدهاشون توضیح بدن که مثلا برای همین ۲۰-۳۰ درصد ریاضی یا مشترک چند روز و چه مقدار زحمت کشیدن.یا اگه کاستی داشتن بخاطر چی بوده ؟؟!! خب اینجای جای خوبی برای بیان این مطالب هست امیدوارم رتبه های برتر اینجا رو با محتوا‌تر از این چیزی که هست بکنند !!!
با تشکر از ایده‌ی تشکیل دهنده و مدیر این قسمت: -)

سلام دوست عزیز.با عرض معذرت من با چند تا از کلمه های شما مشکل دارمBig Grin
من درصد ریاضی ام ۳۰% شد.اما با وقت کمی که داشتم نمیتونستم ریاضیات مهندسی و امار بخونم.برای همین فقط محاسبات عددی و گسسته خوندم.ولی همین ۲ درس رو چندین و چند بار خوندم . تست ها رو زیاد مرور کردم تا بتونم حذف امار و ریاضی مهندسی رو جبران کنم.ولی به نظر خودم زرنگ هم نیستم البته اون جوری که شما میگید.به نظر من زرنگی در کنکور اون جاست که شما بتونید حین فرایند امادگی کنکور یا حتی قبل اون یه شناخت کلی از خودتون داشته باشید.این که از چه درس هایی میتونید امتیاز بگیرید و از کدوم ها نه.کدوم ها رو حذف کنید بهتره و کدوم ها رو خوب بخونید بیشتر جواب میده و ... .
مثلا من علی رغم توصیه دوستانم که نباید درسی رو حذف کنم, ریاضی مهندسی و امار و کامپایلر رو حذف کردم. ولی سعی کردم نبود اونها رو با بقیه جبران کنم.
و اخر این که درسته بعضی دوستان مثل من رتبه های خوبی در مقایسه با دیگران کسب نکردیم اما تجربیاتی داریم که گفتن اونها خالی از لطف نیست.Tongue
شاید بهتر بود همش دنبال خوندن مصاحبه های بچه های با رتبه تک رقمی و فلان و فلان نباشیم و به بچه های دیگه هم اعتماد کنیم.چه بسا تجربیات اونها به شرایط عموم بچه ها نزدیک تر باشه.(البته ببخشید اگه بیانم کمی تند هست.منظورم الزاما شما نیستید.:rolleyesSmile

آن‌کس که بداند و بداند که بداند... اسب شَرف از گُنبد گردون بِجهاند

آن‌کس که بداند و نداند که بداند... بیدار کنیدش که بَسی خفته نماند

آن‌کس که نداند و بداند که نداند... لنگان خَرک خویش به منزل برساند

آن‌کس که نداند و نداند که نداند... در جهلِ مُرکب اَبَدالدّهر بماند
Idea
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Donna , SaMiRa.e , prr121 , Engineer , Solaha.z
ارسال: #۶۸
۰۸ شهریور ۱۳۹۱, ۱۱:۰۰ ب.ظ
Thumbs Up RE: چی شد که نشد؟
(۲۸ مهر ۱۳۹۰ ۱۰:۲۴ ق.ظ)mthsh نوشته شده توسط:  بنظرم بچه هایی که مثلا دوست داشتن رتبشون دو رقمی بشه و به هر دلیلی موفق نشدن اینجا باید بیشتر خطاهاشون رو بگن تا بقول سارا خانم آدم رو گاز بگیره Big Grin
وگرنه بنظر من اینکه مشکلات شخصی یه نفر باعث بشه یه نفر کنکورشو خراب کنه خیلی نمی تونه به افرادی که امسال کنکور دارن کمک کنه.
مثلا یه نفر باید بگه من دوتا سوال سخت دیدم به این خاطر کنکورم خراب شد یا مثلا بگه فلان منبع رو خوندم و خوب نبود ولی سال بعد فلان منبع رو خوندم و باعث شد توی اون درس قوی بشم.به این خاطر میگم کسایی که رتبه‌ی قوی آوردن باید اینجا رو گرم کنن.
من خودم امسال به صورت آزمایشی شرکت کرده بودم . روز اول حدودا ۲۵ تا سوال رو جواب دادم روز دوم هم چون واسه معماری شرکت کرده بودم و دروس تخصصی رو ترم آخر با هم همنیاز کرده بودم هیچی نتونستم بزنم و پاسخنامه رو سفید تحویل دادم.مدار الکتریکی که اصلا یادم نبود ۳تا درس VLSI و دیجیتال و انتقال رو هم هنوز پاس نکرده بودم .
اما از تست های که روز اول کنکور زدم فکر کنم ۱ دونه مدار منطقی اشتباه شده بود.
زبان ۵۰ % زدم.که این ۵۰% رو اینطور زدم که فقط درک مطلبا رو که ۵۰% سوالات زبان هست رو زدم.سوالات اول که مربوط به دایره لغت بود رو نمیتونستم بزنم فقط به این خاطر که معنای گزینه‌ها رو نمیدونستم وگرنه خود سوال رو فهمیده بودم و حتی کلمه های مناسب واسه اون سوال بلد بودم: -))) . یه سری سوال هم مربوط به قواعد فعل و زمان و اینجور چیزا بود که توی دبیرستان خوندیم و من یادم نبود که امسال حتما هم لغت میخونم هم قواعد رو.
از ریاضی‌ها چیزی یادم نبود فقط چون وقت اضافه داشتم تست آخر ریاضی رو زدم و الکی الکی درصد ریاضیم شد ۵ درصد.سوالات ریاضی به نظرم سخت نبود (به جز گسسته که یه خورده درسش بده) و بنظرم با یه دور خوندن میشه درصد خوبی ریاضی زد.به نظر من واسه ریاضی مهندسی باید به جز حفظ کردن فرمول یه خورده هم روی مفهوم فرمول و اثباتش تمرکز کرد.
از دروس مشترک هم سوالات ساختمان داده خیلی سخت بود.حالا وقتی سوالات رو میخوندم میذاشتم به حساب نخوندنم ولی بعضی سوالات جوری بود که احساس میکردم تا ساختمان داده پاس نکردم Big Grin . واسه این درس باید حتما مفهومی بخونیم تا بتونیم سوالات رو حل کنیم.کتاب پارسه یا CLRS به نظرم خوبه.
به نظر من مدار منطقی هم سخت بود چون با وجود آسون بودنش من یه سوال دیدم که خیلی سخت بود.
سیستم عامل هم نامردی اورده بودن.یعنی سخت نبود ولی ۵تا سوالش به اندازه‌ی یه امتحان ۲/۵ ساعته وقت میخواست.که من تا اینجا فقط منطقی زده بودم.
معماری هم همین طور. من با پاس کردن مانو فکر میکردم معماری رو خوب فهمیدم ولی سوالات کنکور رو فقط میفهمیدم و هیچ نظری نمیتونسنم راجع به اونا بدم به نظرم باید بخش هایی از پترسون رو با همون کتاب پوران خط به خط خوند.
و اما نظریه .من این درس رو با دکتر صادق زاده پاس کردم اونم خط به خط به ما درس داد.و تمرین های کلاسی هم داشتیم که می بایست حتما حل میکردیم من نخونده ۳تا تست نظریه رو درست زدم. به نظر من یه خلاصه درس و حل تمرینای کتاب کافیه !
درصد مشترک هام حدودا ۱۲% شد ولی خب رتبم ۴۰۰۰ شد و اصلا مجاز نشدم.انتظار مجاز شدن هم نداشتم.
به نظرم مانشت خیلی کمک میکنه به داوطلبا.مثمر ثمر ترین بخش مانشت مصاحبه های افراد موفق هست که خیلی خیلی مفیده.ولی بعضی جاها هم خیلی بزرگ نمایی میشه مثلا من زبان رو نخونده ۵۰ زدم درحالی که خیلی‌ها همین ۵۰ رو نمیزنن و یه جوری آدم رو از زبان نا امید میکنن ...اینگار که زبان فیزیکه هسته ایه.
الان جو یه جوریه که من دید درستی نسبت به تواناییم توی دروس مشترک و ریاضی ندارم و نمی تونم هم به حرفایی که اینجا زده میشه اعتماد کنم. کسی رو ندیدم که خیلی دیده درستی بده. مثلا توی بعضی مصاحبه‌ها خوندم که طرف گفته من زبانم از بچگی خوب بود ولی وقتی درصد زبانش رو میبینم ،میبینم همش ۲۰-۳۰ درصد زبان زده.خب اگه من خودم شرکت نکرده بودم شاید توی این شرایط فکر میکردم چقدر زبان کنکور سخت هست که مثلا نفرات اول دو سال اخیر معماری یا صفر زدن یا ۲۷ درصد !!!
کاش یخورده زرنگ تر‌ها میتونستن بهتر برای درصدهاشون توضیح بدن که مثلا برای همین ۲۰-۳۰ درصد ریاضی یا مشترک چند روز و چه مقدار زحمت کشیدن.یا اگه کاستی داشتن بخاطر چی بوده ؟؟!! خب اینجای جای خوبی برای بیان این مطالب هست امیدوارم رتبه های برتر اینجا رو با محتوا‌تر از این چیزی که هست بکنند !!!
با تشکر از ایده‌ی تشکیل دهنده و مدیر این قسمت: -)

Smile
من زبان عمومی رو از روی پارسه خوندم.خیلی هم خوندم.به پایه زبانم هم اعتماد داشتم.ولی درصد زبانم ۳۳% شد.یه چیزی که نباید در مورد زبان از یاد برد درک مطلب هاست. کلا درک مطلب های کنکور طوریه که در نگاه اول میتونید ۲ گزینه رو با اطمینان حذف کنید.اما بین ۲ گزینه دیگه معمولا شک میکنیدHuh . اگر میخواید زیاد روی زبان مایه بذارید حتما زبان تخصصی پارسه رو بخونید.فوق العاده به درک مطلب ها کمک میکنه. سوالات گرامر هم که عمومیه. من برای گرامر کتاب "گرامر انگلیسی پوران پژوهش" رو خوندم که برای ازمون های تافل بود.اما فکر میکنم انتخاب بدی بود.چون خیلی وقت گیر بودUndecided .

آن‌کس که بداند و بداند که بداند... اسب شَرف از گُنبد گردون بِجهاند

آن‌کس که بداند و نداند که بداند... بیدار کنیدش که بَسی خفته نماند

آن‌کس که نداند و بداند که نداند... لنگان خَرک خویش به منزل برساند

آن‌کس که نداند و نداند که نداند... در جهلِ مُرکب اَبَدالدّهر بماند
Idea
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: SaMiRa.e , Solaha.z


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  رفع اشکال نصب جاوا، مشکل ساخته نشدن virtual machine shiivaa ۱۲ ۱۹,۳۵۲ ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ۰۷:۲۹ ب.ظ
آخرین ارسال: wanted471
  رد نشدن مرخصی توسط دانشگاه sajjad7 ۱ ۲,۵۳۰ ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ ۱۲:۲۳ ب.ظ
آخرین ارسال: HamidReza1
  کتابهای استفاده نشده کنکور کامپیوتر و IT - با ۴۰٪ تخفیف mbsco ۰ ۱,۵۰۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ۱۲:۱۱ ب.ظ
آخرین ارسال: mbsco
  حذف نشدن شاخه ای در هرس آلفا بتا Hopegod ۶ ۳,۱۱۰ ۲۱ دى ۱۳۹۵ ۰۵:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: Hopegod
  پریدن کدهای برنامه اجرا نشدنبرنامه + سی شارپ mozhgan-ahmadi ۰ ۱,۵۴۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ۰۸:۳۵ ب.ظ
آخرین ارسال: mozhgan-ahmadi
  فروش کتابهای استفاده نشده تا ۳۰٪ تخفیف mbsco ۰ ۱,۳۷۶ ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ۰۷:۰۵ ب.ظ
آخرین ارسال: mbsco
  انتخاب واحد شهید بهشتی برای دانشجویان جدیدالورود چرا هنوز درسی ارایه نشده؟ NarimanN2 ۳ ۳,۶۳۷ ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ ۰۴:۵۲ ب.ظ
آخرین ارسال: MIF
  ارسال نشدن کتاب توسط موسسه پوران پژوهش سیدرضا بازیار ۵ ۴۸ ۰۷ شهریور ۱۳۹۵ ۱۰:۳۸ ب.ظ
آخرین ارسال: edward71
  تعداد جملات تعریف نشده در یک جمع کننده BCD peace2013 ۱ ۱,۹۰۳ ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۱:۱۲ ق.ظ
آخرین ارسال: alidata
  مشکل باز نشدن عکسهای کامپیوتر zahra888 ۲ ۳,۲۶۹ ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ۰۷:۵۹ ب.ظ
آخرین ارسال: jazana

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close