زمان کنونی: ۰۲ تیر ۱۴۰۵, ۰۶:۵۰ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

قبولی شبانه یکی از دانشگاه های تهران +بررسی امکان امتحان ارشد برای سال دیگه

ارسال: #۱۶
۰۳ خرداد ۱۳۹۴, ۰۹:۱۶ ب.ظ
RE: قبولی شبانه یکی از دانشگاه های تهران +بررسی امکان امتحان ارشد برای سال دیگه
(۰۳ خرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۱۷ ب.ظ)testo نوشته شده توسط:  سلام نمره من ۴۰۰۰ هست!
باتشکر
خب دنبال کارنامه ای بگردید که ترازش(نمره کل ) ، ۴۴۵۰ هست.رتبه شما تقریبا معادل اونه.(ان شاء الله با شاگرد اولی)
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۷
۰۸ مهر ۱۳۹۴, ۰۸:۱۱ ب.ظ
RE: قبولی شبانه یکی از دانشگاه های تهران +بررسی امکان امتحان ارشد برای سال دیگه
کجا قبول شدید

ای غنچه خندان چرا خون در دل ما میکنی
خاری به خود می بندی و ما را ز سر وا میکنی
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: jaber23


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  نحوه گرفتن یک ترم مهمانی از دانشگاه آزاد شهرستان به تهران be_sooye_movafaghiat ۲ ۲,۷۶۵ ۰۳ اسفند ۱۴۰۴ ۰۶:۵۰ ب.ظ
آخرین ارسال: Liro
  [دانلود]آزمون های آزمایشی مدرسان شریف -مهندسی کامپیوتر و ای تی-سال ۹۱(کنکور ۹۲) esisonic ۱۲ ۴۷,۴۷۷ ۰۱ اسفند ۱۴۰۴ ۱۲:۵۹ ب.ظ
آخرین ارسال: farshchian2090
  حل و بررسی سوالات مدارمنطقی دکتری ۹۲ گرایش معماری nomad:D ۲۵ ۳۳,۹۹۸ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ۱۰:۳۸ ق.ظ
آخرین ارسال: masoumeh97
  دریافت مدارک تحصیلی به صورت آنلاین امکان داره ؟ MohsenRezaei ۱ ۱,۴۹۳ ۰۹ دى ۱۴۰۲ ۰۴:۰۲ ب.ظ
آخرین ارسال: MohsenRezaei
  حل یکی از تمرینات کروس راس Ha153 ۰ ۱,۳۷۷ ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ۰۱:۰۸ ب.ظ
آخرین ارسال: Ha153
  علوم کامپیوتر شریف یا نرم افزار تهران؟ ۴L1R3Z4 ۴۴ ۴۴,۵۹۶ ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ ۰۸:۱۲ ب.ظ
آخرین ارسال: moeinbahari
Big Grin اطلاعات در مورد دانشگاه تهران (پردیس فارابی) mehRUN ۲ ۶,۷۳۳ ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ ۰۱:۴۱ ب.ظ
آخرین ارسال: eng.behnam
  کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ عزیز دادخواه ۲ ۵,۸۳۶ ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ ۰۹:۱۰ ب.ظ
آخرین ارسال: SetareSokhanrani
  دکتری بیوانفورماتیک دانشگاه تهران omid93 ۸ ۱۶,۶۲۲ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ۱۰:۰۵ ب.ظ
آخرین ارسال: razieh.msh91
  قبولی دکتری با ارشد آزاد؟ injaneb ۵۶ ۹۷,۱۴۴ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ ۰۷:۳۱ ب.ظ
آخرین ارسال: vejdani

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close