زمان کنونی: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳, ۱۱:۱۱ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

مصاحبه با ۱۲ علوم کامپیوتر و ۱۵ ریاضی

ارسال:
۱۳ خرداد ۱۳۹۴, ۱۰:۳۵ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۰۱ ب.ظ، توسط Adelk.)
مصاحبه با ۱۲ علوم کامپیوتر و ۱۵ ریاضی
مانشت ۱ : اگه مایلید خودتون را معرفی کنید(نام و نام خانوادگی) و بگید متولد چه سالی هستید و اهل کدام شهرید؟ رتبه و رشته و گرایشتون را هم بفرمایید.
. متولد ۶۶ . رتبه ۱۲ علوم کامپیوتر گرایش علوم کامپیوتر



مانشت ۲ :در چه رشته ای کارشناسی گرفتید؟ تمام شده یا در حال تحصیل هستید؟آیا کارشناسی پیوسته خوندید یا کاردانی و بعد کارشناسی؟

من کارشناسی (۸۵) و کارشناسی ارشد (۹۱) برق کنترل خوندم. ارشد مجدد شرکت کردم بدلیل علاقه ام به ریاضی. علوم کامپیوتر هم چون اشتراک زیادی داشت با درسهایی که از ریاضی بلد بودم شرکت کردم. البته چون معافیت تحصیلیم تو ارشد رو استفاده کرده بودم امیدوار بودم که مشکل سربازیم رفع بشه که متاسفانه ظاهرا اون موردی که برای معافیت در نظر داشتم زیاد امیدی بهش نیست و باید خدمت برم Sad
یعنی قبولیم ی فایده است فعلا


مانشت ۳ : با اجازه تون برگردیم به دوران نوجوانی و حتی کودکی ،چی شد که اومدین کارشناسی این رشته؟ چطوری وارد دوره کارشناسی شدین؟ یعنی با علاقه و شناخت این رشته را انتخاب کردین یا انتخابتون اول دانشگاه بود بعد رشته؟

خب تا حدود زیادی به خاطر اسم رشته و دانشگاه وارد برق شدم و البته کسانی که بهم مشاوره دادند گفتن که اگر به ریاضی علاقه داری برق هم بخونی ضرر نمی کنی چون خیلی رشته ریاضیاتی محسوب میشه . در صورتی که اشتباه بود و به هرحال مهندسی برق یک رشته «مهندسی»ه و با آنچه زیبایی و جذابیت ریاضی برای من بود خیلی فاصله داشت.



مانشت ۴ : کدام دانشگاه کاردانی و کارشناسی را تحصیل کردین؟
کارشناسی شریف . ارشد خواجه نصیر



مانشت ۵ :در کارشناسی چطور دانشجویی بودید؟ از اونا که همیشه نمره خوبه کلاسند؟یا معمولی بودید؟ یا درسها را بر اساس علاقه میخوندید نه بخاط معدل یعنی از یک درس خوشتون میومد خوب میخوندین و بیست میگرفتین و یکی را دوست نداشتید فقط پاسش میکردید .

اصلا دوره کارشناسی خوبی نداشتم. Big Grin فقط پاسی


مانشت ۶ : از کی به کنکور ارشد فکر کردید؟اصلا" ادامه تحصیل از ابتدای ورود به دانشگاه ، تو برنامه تحصیلی تون بود یا نه؟
اواخر ارشد کنترل. یعنی ترم چهار. فکر می کردم با تخصصی شدن دروس مهندسی برق در گرایش ریاضیاتی مثل کنترل به اون چیزی که دوس دارم نزدیک می شم اما اشتباه می کردم و خب نهایتا تصمیم گرفتم که ارشد ریاضی شرکت کنم.


مانشت ۷ :آیا وقتی تصمیم گرفتید ارشد شرکت کنید همین رشته میخواستید امتحان بدید یا گرایش دیگری ولی بعدا" وقتی به برنامه ریزی رسیدین نظرتون این رشته و گرایش شد؟

همونطور که گفتم من کلا برای ریاضی برنامه ریزی کردم و علوم کامپیوتر رو به غیر از دادن امتحانش تو برنامه نداشتم.



مانشت ۸ : میشه درصدها تون را در هر درس بگید. اگه بیش از یک رشته هم کنکور دادین هر دو را بگید.
آیا سال اولی بود که کنکور می دادید؟ اگه المپیادشرکت کردید یا سال دوم یا سوم یا ... هست که برای ارشد امتحان میدید بفرمایید.

علوم کامپیوتر: زبان ۸۰ - مشترک ۵۸ - اختصاصی ۲۰
ریاضی: زبان ۵۲ - عمومی ۴۷ - اختصاصی ۳۰
تو این رشته ها سال اول بود



مانشت ۹ : بنظرتون چقدر درس خوندن تو دانشگاهی که شما درس خوندین برای پایان ترم و برای کنکور با هم تفاوت داره یا شبیه هست به بیان دیگه بنظرتون تو دانشگاه شما بچه های موفق در تحصیل کارشناسی شانس بیشتری واسه ازمون ارشد دارن یا نه اصلا" این دو نوع درس خوندن متفاوت را می طلبه؟
خب به نظرم نظر من که برق خوندم در این مورد شاید خیلی کمک نکنه ولی مطمئنا مطالعه برای کنکور و امتحانات تفاوت هایی داره. هرچند موفقیت در طول تحصیل در کارشناسی همبستگی معنا داری با خوب کنکور دادن داره

مانشت ۱۰ :از کی دقیقا" برای کنکور ارشد برنامه مطالعاتی گذاشتید ، از کی شروع کردید،آیا سر همون وقتی که در برنامه پیش بینی کرده بودین شروع کردین؟ برنامه تون چند ماهه بود؟ آیا وقفه ای هم پیش اومدمثلا" اتفاقی چیزی که مجبور شید برنامه را عوض کنید؟
تصمیمم شروع از پاییز بود. اما خب از ابان رسما شروع کردم. بله بارها برنامه م رو عوض و فشرده تر کردم چون معمولا نمی خوندم و عقب میفتادم Smile)



مانشت ۱۱: برنامه تون ثابت بود یا هر از گاهی تا نزدیکای کنکور اصلاحش کردین ؟ ااگه اصلاح کردین اصلاحات جزئی بود یا کلی؟

میشه گفت تغییر می دادم


مانشت ۱۲ : بعضی درسها تو آزمون ارشد تاثیر و نمره بیشتری دارن و توجه بیشتری بهشون میشه . شما هم همینکار را کردین؟منظورم توجه به بودجه بندی درسها برای آزمون ارشد هست.

تا حدودی البته من همه درسها رو تو برنامه داشتم بخونم ولی خب درسی که ۱۵ سوال داره با درسی که ۴ ۵ سوال قاعدتا باید متفاوت باهاش برخورد کرد

مانشت ۱۳ : آیا هنگام برنام ریزی تو ذهنتون بود که مثلا" تو یه درس خاص ضعیفید و تو یه درس قوی و به درسهای مختلف بر این اساس وزن بیشتر یا کمتر بدین؟میشه در مورد درسهای مختلف بگید؟
قاعدتا این کاری هست که انجام میشه. مثلا برای جبر خطی معمولا ۵ ۶ سوال میاد که می دونستم دو تا سه تاش رو با معلومات کارشناسی و ارشدم میشه بدون مطالعه هم جواب داد و اون ۳ ۴ تای بقیه مطالعه نسبتا زیادی می خواست. خب این وقت رو رو درسی با ۱۵ سوال که احتمالا میشه در همون زمان ۷ ۸ سوالش رو خوب پوشش داد بذاریم بهتره.



مانشت ۱۴ : خب شما زمان مشخصی داشتید و پایان زمان مطالعه روز قبل از کنکور هست . پس طبیعی است که منابع مطالعاتی هم نمیتونن اضافه بشن. آیا شما هنگام برنامه ریزی میدونستید برای هر درس کدام منابع یا جزوات را باید(یا میخواهید ) بخونید یا نه؟ یعنی مظورم اینه که برنامه ریزی زمانی کردید یا برنامه ریزی براساس منابع . مثالی بزنم . مثلا" شما روی سیستم عامل هفته ای پانزده ساعت وقت گذاشته بودید و با یک منبع مثلا" کتاب پارسه شروع کردین و بخودتون گفته بودید اگر فرصت شد مثلا" کتاب پوران را هم میخونم اگر نرسیدم هم هیچ. یا اینکه برنامه ریزیتون بر اساس خوندن منابع بود یعنی مثلا" گفته بودین من باید سه تا کتاب مشخص را برای سیستم عامل حتما" بخونم و بر این اساس برنامه ریزی کردین؟

برنامه ریزی من بر اساس منابع بود و خیلی با وسواس همه منابع و حتی سرفصلهایی که برای کنکور میاد رو چک می کردم. البته جالب بود با وجود اسن که کنکور سال گذشته درس آنالیز تخصصی از سرفصل های آنالیز ۳ بود و درس مبانی انالیز از آنالیز یک و دو امسال کلا همه مبانی انالیز از آنالیز ۱ و همه آنالیز تخصصی از انالیز ۲ اومد!! یعنی خیلی حساب کتاب نداشت در این مورد.



مانشت ۱۵ : میشه منابع مطالعاتی که واسه هر درس خوندید را بگید.ایا از ویس و فیلم هم استفاده کردین.
مبانی ریاضیات : کتاب پارسه و ویدیوهای آشنایی با ریاضیات در سایت مکتبخونه که استادش دکتر علیشاهی هستش و خیلی برام جذاب بود.
مبانی آنالیز و آنالیز: کتاب پردازش و ویدیوهای دکتر شهشهانی از همون سایت.
جبر: پردازش و کمی هم مدرسان که البته نرسیدم کاملا مدرسان رو بخونم. و البته بازهم ویدئوهای دکتر شهشهانی
گسسته: جهت یادآوری سرفصل ها پارسه رو خوندم ولی خب پایه دوران دبیرستانم از همه ش موثرتر بود.
تحقیق در عملیات: مدرسان شریف منبع خوبیه
آنالیز عددی: پردازش

مانشت ۱۶ : بنظرتون تو رشته و گرایش شما کدام درسها را باید از روی کتب مرجع خوند.

جبر لازم هست که منبع خونده بشه. آنالیز هم همینطور
آنالیز عددی و جبرخطی و ریاضی عمومی رو معتقدم کتاب کنکور باید خونده بشه






مانشت ۱۸ : زبان یه درس تقریبا" جداست. آیا شما زبان را واسه کنکور خوندین یا پایه قبلی داشتید یا اصلا" سر کنکور هر چی شد جواب دادین یا کلا" جواب ندادین؟ سطح زبان شما ضعیفه ، متوسطه یا خوبع یا عالی؟
من زبانم نسبتا خوب بود و معتقدم ۸۰ درصد تو علوم کامپیوتر و ۵۲ درصد تو ریاضی خیلی او رتبه م تاثیر داشته. زبان ضریبش یک چهارم تخصصی هاست یعنی ۸۰ درصد من مثل ۲۰ درصد تخصصی میمونه. البته احتمال میدم چون خیلی ها زبان رو صفر می زنن این تاثیر از ۲۰ درصد هم بیشتر یاشه



مانشت ۱۹ : در مورد ریاضی چی؟ بنظرتون میشه بالا زد؟ایا همه درسهای ریاضی را باید داوطلبین بخونند یا میشه یکی یا دوتاش را حذف کرد؟
خب من برای علوم کامپیوتر اصولا فقط ریاضی رو خوندم . همه درسها رو سعی کردم بخونم. یعنی من هیچ درسی رو تاکید می کنم هیچ درسی رو رها نکردم. اصولا تجربه من برنامه ریزی مناسب رو دروس یاضی و خوب بودن زبان کفایت می کنه برای نتیجه گرفتن تو علوم کامپیوتر Smile)


مانشت ۲۰ : اگه میشه در مورد برنامه ریزی کلی تون توضیح بدین و همچنین اگه برای روشن شدن لازمه برنامه ریزی خاص برای یک درس بخصوص که در گرایش شما بیشتر داوطلبین باهاش مشکل دارن بپردازید.

من برای رشته اولم که ریاضی بود برای تک تک درسها برنامه ریختم (البته برنامه ریختن به معنی خوندن نبود قطعا ) درسها هم زیاد بودند در نظر بگیرید: زبان ریاضی عمومی جبر خطی مبانی ریاضی مبانی آنالیز آمار و احتمال آنالیز عددی جبر گسسته آنالیز و تحقیق در علیات
می بینید که عمومی ها کاملا با مشترک های علوم کامپیوتر یکسانند. از طرفی من در دوران دبیرستان المپیاد کامپیوتر کار می کردم . همین باعث شده ود پایه م تو ترکیبیات و گراف نسبتا قوی باشه . میشه گفت اون ۲۰ درصد اختصاصی علوم کامپیوتر رو از همون مطالعات اون موقع زدم که البته نسبتا کم بود.
در مورد زبان هم باید بگم من اصلا زبان رو برای کنکور نخوندم ولی خب مطالعه جانبی و درگیر بودن با متون انگلیسی باعث شد که بتونم
خوب بزنم

مانشت ۲۱ : آیا شما تنها مطالعه میکردین یا با دوست یا دوستانی؟ در خانه یا کتابخانه.بنظرتون کدامش بهتره.
من تنها درس می خوندم چون هم دوره ای هم عموما یا سرکار بودن یا سالهای سوم و چهارم دکتراشونه Smile))





مانشت ۲۳ : اگه از برنامه تون عقب می افتادید چگونه جبران میکردین؟آ با با تعداد ساعات بیشتر یا حذف بعضی منابع در یک درس (کم کردن منابع در یک درس)و یا در نهایت یه درس خاص را کنار گذاشتید بنفع بقیه؟

دقیقا هر سه مرحله طی میشد. ا.ل می گفتم بیشتر می خونم جبران می کنم. بعد می گفتم فلان فصل رو کمتر می خونم و نهایتا پیش میومد یک درس رو می ذاشتم با معلومات فعلیم جواب بدم (حذف نمی کردم ولی)



مانشت ۲۴ : اگه در رشته ای که امتحان دادین گرایشهای مختلفی هست ،در برنامه ریزی تون از ابتدا روی گرایش خاصی تمرکزکردین یا در ادامه و کم کم به یک گرایش متمرکز شدین.مثلا" تخصصی ها را در ماههای آخر خوندین؟ یعنی مثلا" از نیمه برنامه مطالعاتی تمرکز کردین روی گرایش معماری یا نرم افزار؟
خب این سوال برای دوستان مهندسی کامپیوتر خیلی معنی می ده جواب دادنش. بالاتر هم گفتم که من برای ریاضی خوندم فقط



مانشت ۲۵ : آیا سرعت شما در حین مدت برنامه ریزی کند و یا تند هم شد؟ چه زمانهایی کند شدید و چه چیزایی انگیزه مجدد برای سرعت گرفتن بهتون میداد.پیش اومد که خسته بشید یا احساس یاس و نومیدی داشته باشید.

یک ماه آخر خیلی از برنامه م عقب بودم. شرکت در آزمون های آزمایشی ریاضی و نتیجه نسبتا قابل قبول گرفتن تو اونها (که البته جامعه آماریشون خیلی کم بود) خیلی تو روحیه گرفتن و ناامید نشدنم تاثیر داشت



مانشت ۲۶ : از کلاس کنکور هم استفاده کردین؟ کدام درسها؟ بنظرتون رفتن به کلاس کنکور لازم بود یابعدا" باین نتیجه نرسیدین که اگه خودتون وقت رفتن و برگشتن و نشستن سر کلاس را صرف مطالعه میکردین بهتر بود؟

نه کلاس کنکور نه.



مانشت ۲۷ : آیا کنکور آزمایشی هم شرکت کردین؟ کدام موسسه؟همه را شرکت کردین یا بعضی هاش را؟ بنظرتون چقدر در تصحیح مسیر مطالعاتی یا پایبند کردنتون به روندزمانی مطالعه تاثیر داشت؟چقدر در موفقیت تون موثر بود؟

در رشته ریاضی آزمون های ماهان قابل قبول و توصیه و آزمون های پارسه واقعا افتضاح بود.



مانشت ۲۸ : تو برنامه شما جمع بندی هم بود و اگه بوداز کی وارد این دوران شدید ؟ منظورم اینه که از زمان مشخصی یا بعد از خوندن منابع معینی. یعنی مثلا" تو برنامه تون گفته بودین از اول بهمن هر چی خوندم دیگه کافیه و بعد از این تاریخ میرم سراغ جمع بندی. یا اینکه مثلا" طبق برنامه شما وقتی کتاب سیستم عامل استالینگز و پارسه را خوندید و مسلط شدین رفتید سراغ جمعبندی.یعنی جمعبندی برای همه درسها یک موقع شروع شد یا خیر. میشه توضیح بدین.

دو هفته اخر رو کنکور سالهای قبل رو نگاه کردم که بد نبود



مانشت ۲۹ : برگردیم به روز قبل از کنکور. بنظر شما به چقدر آمادگی مورد انتظار رسیده بودید. مثلا" یه ورزشکار قبل از یه مسابقه مهم خودش میگه من هشتاد درصد آمادگی را در خودم حس میکنم. شما چند درصد این آمادگی را حس میکردید؟ معیارتون چی بود برای این درصدآمادگی:کنکورای آزمایشی ، سوالات کنکور سال قبل یا تسلط به منابع؟

۵۰ ، ۶۰ درصد اون چیزی که فکر می کردم باید باشم. معیارم درصدهای کنکورهای سالهای قبل و مقایسه ش با آزمون آزمایشی هام بود.



مانشت ۳۰ : آیا روز قبل کنکور این حس را داشتید که در یه درس مثلا" میتونید صد درصد جواب بدین و در یه درس باید به سی درصد قانع باشید یا اصلا" همچین فکرایی نکردین؟

صد درصد که نه ولی درصدی نزدیک ۹۰ به بالا رو برای گسسته لنتظار داشتم و انالیز تخصصی حتی ۲۰ سی درصد هم برام راضی کننده بود.



مانشت ۳۱ : سر جلسه کنکور چی؟ شد نومید بشید و یه لحظه حس کنید نمیشه و به هم بریزید ؟

نه نسبتا خوب بود سر جلسه ولی خب وقت کم اوردم. یعنی نیم ساعت اشتباه حساب کردم وقت رو و آخرا خیلی با عجله زدم



مانشت ۳۲ : آیا ترتیب و زمانبندی جوابگویی به درسها را قبل کنکور تمرین کرده بودید؟ مثلا" درس خاصی را اول جواب بدین و بعد درس دیگری را . منظورم ترتیبی غیر از ترتیب موجود در دفترچه است.اگه اینطوری بوده میشه توضیح بدین.
آره دقیقا. حدودی می دونستم که فلان ساعت باید حدودا مجای دفترچه باشم.


مانشت ۳۳ : وقتی یه سوال را در کنکور میخوندین انتظار داشتید قبلا" مشابهش را دیده باشید یا نه به جنگ سوال میرفتید؟
ترکیبی از هردو. اما خب ذات درسهایی مثل نرکیبیات و گسسته جوریه که معمولا سوالها جدیده .



مانشت ۳۴ : وقت هم کم آوردین یا هر چی بلد بودین را نوشتید و اگه وقت زیاد هم میشد برای شما چندان موثر نبود؟

بله وقت کم اوردم. خیلی سوالهای محاسباتی رو علامت زدم که برگردم که نرسیدم



مانشت ۳۵ : آیا جوابهاتون رااز جلسه بیرون آوردین که بعد کنکور مقایسه کنید؟ اگه اینکار را کردین چقدر درصدهاتون که با کلید اولیه سازمان سنجش محاسبه کردین باآنچه در کارنامه تون اومد تفاوت و یا مشابهت داشت؟آیا تخمین شما از رتبه تون با آنچه بعد از اعلام نتایج دیدین نزدیک بود.

بله. قبل از کلید سنجش یک حدس کلی از درصدهام داشتم که با کلید سنجش تخمین درصدهام به شدت پایینتر از اون بود و جواب نهایی چیزی بین این دو.



مانشت ۳۶ : بنظرتون هر کدام از موارد زیر چند درصد در موفقیت شما نقش داشت؟
پایه تحصیلی ، دانشگاه کارشناسی، برنامه ریز برای کنکور، کلاس کنکور، کنکور آزمایشی،شرایط سر کنکور، شرایط مطالعه و زندگی (مثل شرایط خانه و...)،سایر عوامل

چون من برق خونده بودم از این عوامل پایه تحصیلی دبیرستان و برنامه ریزی عوامل موثر بودند.


مانشت ۳۷ : حالا که تا اینجا اومدین ، میخواین چیکاره بشید؟ هدفهاتون برای آینده را اگه دوست دارید بگید.

خب من فعلا سربازم و تاجایی نرسیدمBig Grin. ولی چون بعد از گرفتن ارشد برق هنوز انگیزه ادامه تحصیل جدی تو ریاضی داشتم و هنوز هم دارم تصمیم دارم بازهم کنکور بدم حتی تو سربازی تا بلاخره این مسیر رو برم .






مانشت ۴۰ : ایا درسی هست که بنظرتون باید با روش دیگری میخوندید یا بیشتر میخوندید یا از منابع دیگری میخوندید ویا حذف نمیکردین و در اینصورت میشد نتیجه بهتری گرفت.

جبر رو باید بهتر می خوندم.



مانشت ۴۱ : چگونه و بر چه اساسی انتخاب رشته میکنید ؟ کدام دانشگاه را برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد ترجیح میدید؟ (اگر مایلید دلیل آن را هم بنویسید)
احتمال میدید در کدام دانشگاه قبول شوید؟

ریاضی و علوم کامپیوتر شریف رو اول و دوم زدم. البته پادگان صفریک تهران قبول می شمSad



مانشت ۴۲ : توصیه خاصی برای داوطلبین زیادی که این مصاحبه را میخونن دارید.


واقعا ازشون عذر می خوام اگر بنا به شرایط خاص من این مصاحبه انچنان براشون مفید نبوده اما سعی کردم اگر مطلب خاص و مفیدی به ذهنم میرسه بگم و برا همین هم جواب دادم.





مانشت ۴۴ : و آخرین سوال نظرتون در مورد مانشت ، انتظاراتتون از مانشت ؟

والا من شخصا خیلی از سایت بهره بردم. اصلا از رو مصاحبه ها و اطلاعات همن جا ترغیب شدم که علوم کامپیوتر هم شرکت کنم.
۱۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: ahrmb , RinoOo , m.teymourpour , bluebaran , Mahsash , fatemeh69 , website.expert , gunnersregister , Aurora , hmd1 , غضنفری , sahar salehi , Ms. Saba , RASPINA , nanajoon , davood_2016
ارسال:
۱۳ خرداد ۱۳۹۴, ۱۱:۴۱ ب.ظ
RE: مصاحبه با ۱۲ علوم کامپیوتر و ۱۵ ریاضی
مصاحبتون برای من خیلی جالب و خوب بود.
شما که به ریاضی علاقه دارید. چه پادگان چه دانشگاه ! لذتش رو ببرید Smile
تجربه کار با مکتبخونه رو که دارید. فیلمای دانشگاه شریف رو کامل تر می تونی از خود بچه های دانشکده بگیری. کورسرا هم کنارش که باشه می تونید خیلی کار کنید. بعد از پادگان هم ارشد میدید. با پایه قوی چند تا مقاله تو ارشد و ادامه پیشرفت Smile
همین که علاقتون رو پیدا کردید به اندازه خیلی زیادی موفق هستید.
۱
۰
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Adelk , Mahsash
ارسال:
۱۳ خرداد ۱۳۹۴, ۱۱:۵۷ ب.ظ
مصاحبه با ۱۲ علوم کامپیوتر و ۱۵ ریاضی
صرفا دمت گررررررررررم! به شخصه منی که دارم ریاضی میخونم اینقد از آنالیز ۳ میترسم که گذاشتم ترم آخر برداشتم، اینا به کنار شک ندارم ریاضی کنکور میدادم مجاز هم نمیشدم. پشتکارتو تحسین میکنم واقعا.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Adelk , Mahsash
ارسال:
۱۴ خرداد ۱۳۹۴, ۱۲:۳۵ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۳۷ ق.ظ، توسط Mahsash.)
مصاحبه با ۱۲ علوم کامپیوتر و ۱۵ ریاضی
کارشناسی برق شریف؟! ارشد برق خواجه نصیر؟! چرا واقعا؟ :دی مشخصه کاملا که زیاد علاقه نداشتین به رشته‌تون :دی
خیلی خیلی براتون آرزوی موفقیت می‌کنم. آدمای خفن هرجا که برن خفنن. امیدوارم البته که مشکل سربازی یه جوری براتون حل بشه و بتونید برید و رشته‌ی مورد علاقه‌تون رو بخونید. ولی نشه هم برای آدمی مثل شما فرق خاصی نداره احتمالا. واقعا ۳ تا مصاحبه خوندم و لذت بردم که یکیشون مصاحبه‌ی شما بود. (یکی دیگه مصاحبه‌ی آقای Densike که از شیمی رفتن کنکور آی‌تی دادن و یکی دیگه هم مصاحبه‌ی آقایی که از ریاضی اومدن کامپیوتر دادن)
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Adelk
ارسال:
۱۴ خرداد ۱۳۹۴, ۱۱:۵۳ ق.ظ
مصاحبه با ۱۲ علوم کامپیوتر و ۱۵ ریاضی
ممنون از محبت همه دوستان. به آدم انرژی می دید Smile
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۱۵ خرداد ۱۳۹۴, ۰۶:۵۳ ق.ظ
مصاحبه با ۱۲ علوم کامپیوتر و ۱۵ ریاضی
من فک می کنیم اگر ارشد شریف قبول شین بتونین از معافیت سربازی دوباره استفاده کنین ,من باز هم از اشنایانمون میپرسم اما فک میکنم مشکل شما قابل درست شدن باشه واقعا حیف میشه شما با این همه علاقه ب ریاضی و این رتبه خوب بری سربازی .دلم گرفت مصاحبتون رو خوندم

صد سال ره مسجد و میخانه بگیری............... عمرت به هدر رفت اگر دست نگیری
بــشنو از پـــیر خــرابات تــو ایـن پـند ....................هر دست که دادی به همان دست بگیری
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Adelk
ارسال:
۰۴ مهر ۱۳۹۴, ۱۰:۴۱ ق.ظ
RE: مصاحبه با ۱۲ علوم کامپیوتر و ۱۵ ریاضی
(۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ۰۱:۰۵ ق.ظ)RezaTaheri نوشته شده توسط:  سلام اسم انتشارات کتاب مبانی ریاضی لین و لین چیه؟
مرکز نشر دانشگاهی
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  گرایش های علوم کامپیوتر alisaaa ۴ ۳,۶۵۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ۰۴:۲۷ ب.ظ
آخرین ارسال: hashemhamidi
  علوم کامپیوتر شریف یا نرم افزار تهران؟ ۴L1R3Z4 ۴۴ ۲۷,۹۸۸ ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ ۰۸:۱۲ ب.ظ
آخرین ارسال: moeinbahari
  مصاحبه با رتبه ۵۱ آی تی و تجارت و ۷۷ شبکه و امنیت Rehe1994 ۵ ۶,۲۶۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ۰۳:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: arashi300
  دانلود جزوه ریاضیات گسسته amiraraz ۱ ۳,۲۱۸ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ ۰۳:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: start2
  کمک فوری برای مصاحبه استخدامی رشته هنراموزی کامپیوتر hamide.m ۳ ۳,۹۳۷ ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۰۷:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال: SetareSokhanrani
  رتبه ۵۴ علوم کامپیوتر و ۷۶ ریاضی ارشد ۱۴۰۰ Computer92 ۰ ۱,۹۹۴ ۰۸ شهریور ۱۴۰۰ ۰۹:۴۶ ب.ظ
آخرین ارسال: Computer92
  مصاحبه امیرکبیر و علم و صنعت farzin_null ۰ ۲,۲۸۶ ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: farzin_null
  انتخاب رشته و مصاحبه دکترا هوش مصنوعی۱۴۰۰ ۱neda ۴ ۳,۵۱۵ ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۲:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: cpt.mazi
  حل تمرین شدن و مصاحبه دکتری siiib70 ۱ ۳,۲۱۱ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ب.ظ
آخرین ارسال: hmaryam567
Smile مصاحبه با رتبه ۱۹ امنیت و شبکه pouya47 ۲۴ ۲۲,۲۸۵ ۰۷ آذر ۱۳۹۹ ۰۵:۵۲ ب.ظ
آخرین ارسال: saharitst

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close