زمان کنونی: ۰۵ تیر ۱۴۰۵, ۰۱:۴۲ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

نظرتون درباره کلاسهای حضوری پارسه

ارسال:
۲۶ دى ۱۳۹۴, ۱۰:۳۸ ق.ظ
نظرتون درباره کلاسهای حضوری پارسه
با سلام
من امسال بعد از چندین سال دوری از درس میخوام ارشد مهندسی فناوری اطلاعات شرکت کنم. میخواستم بدونم کسی در باره کلاس های حضوری پارسه اطلاعاتی داره یا تجربه حضور در این کلاس ها رو داره درباره کلاس ها بیشر توضیح بده ؟
کلا این کلاس ها چقدر برای ارشد مفیده؟
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  راهنمایی درباره مقطع کارشناسی ارشد HamidReza1 ۰ ۲,۰۵۱ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ۱۰:۴۰ ب.ظ
آخرین ارسال: HamidReza1
  تصمیم گیری مهم درباره مکان سرور سایت admin ۴ ۶,۷۷۲ ۲۸ دى ۱۴۰۰ ۰۳:۵۹ ب.ظ
آخرین ارسال: mahsa3323
  انتخاب موضوع پروژه درباره سیستم عامل آیلا ۱۸ ۲۴,۴۹۴ ۱۳ دى ۱۴۰۰ ۰۵:۴۱ ب.ظ
آخرین ارسال: Cimia
  سوال درباره بیوانفورماتیک شریف Ella ۴ ۱۲,۴۸۵ ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: ilas
  درباره سطح دانشگاه شاهدروزانه و شبانه امیرکبیر واحد گرمسار tondar.sal ۳ ۶,۷۱۵ ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ۰۴:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: tondar.sal
  کمک درباره دانشگاه فارابی قم Gamatria ۶ ۱۰,۵۵۲ ۱۹ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۱۰ ب.ظ
آخرین ارسال: Happiness.72
  سوال درباره کنترل ترافیک شبکه zorro ۱ ۴,۵۵۱ ۰۸ تیر ۱۳۹۷ ۰۳:۲۶ ب.ظ
آخرین ارسال: Amir V
Question درخواست راهنمایی درباره دانشگاه (لطفا کمک کنید) sina72 ۱۴ ۱۵,۷۰۳ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ۰۵:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: Happiness.72
  ظرفیت IT آزاد چجوریه به نظرتون امسال - میشه با مطالعه ۱ ماهه قبول شد؟ hojjat1368 ۰ ۳,۰۹۸ ۰۳ فروردین ۱۳۹۷ ۱۰:۲۸ ب.ظ
آخرین ارسال: hojjat1368
  درباره گرایش هوش - نرم افزار vanasis ۲ ۳,۶۹۲ ۰۳ فروردین ۱۳۹۷ ۱۲:۴۸ ق.ظ
آخرین ارسال: Ali_persiangulf

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close