نظرتون درباره کلاسهای حضوری پارسه
|
۲۶ دى ۱۳۹۴, ۱۰:۳۸ ق.ظ
|
|
|
|
نظرتون درباره کلاسهای حضوری پارسه
با سلام
من امسال بعد از چندین سال دوری از درس میخوام ارشد مهندسی فناوری اطلاعات شرکت کنم. میخواستم بدونم کسی در باره کلاس های حضوری پارسه اطلاعاتی داره یا تجربه حضور در این کلاس ها رو داره درباره کلاس ها بیشر توضیح بده ؟
کلا این کلاس ها چقدر برای ارشد مفیده؟
|
|
|
|
|
|
سپاسگزاری شده توسط: | |
|
موضوعهای مرتبط با این موضوع... |
| موضوع: |
نویسنده |
پاسخ: |
بازدید: |
آخرین ارسال |
| |
راهنمایی درباره مقطع کارشناسی ارشد |
HamidReza1 |
۰ |
۲,۰۵۲ |
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ۱۰:۴۰ ب.ظ
آخرین ارسال: HamidReza1
|
| |
تصمیم گیری مهم درباره مکان سرور سایت |
admin |
۴ |
۶,۷۷۴ |
۲۸ دى ۱۴۰۰ ۰۳:۵۹ ب.ظ
آخرین ارسال: mahsa3323
|
| |
انتخاب موضوع پروژه درباره سیستم عامل |
آیلا |
۱۸ |
۲۴,۴۹۵ |
۱۳ دى ۱۴۰۰ ۰۵:۴۱ ب.ظ
آخرین ارسال: Cimia
|
| |
سوال درباره بیوانفورماتیک شریف |
Ella |
۴ |
۱۲,۴۸۸ |
۲۴ فروردین ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: ilas
|
| |
درباره سطح دانشگاه شاهدروزانه و شبانه امیرکبیر واحد گرمسار |
tondar.sal |
۳ |
۶,۷۱۵ |
۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ۰۴:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: tondar.sal
|
| |
کمک درباره دانشگاه فارابی قم |
Gamatria |
۶ |
۱۰,۵۵۲ |
۱۹ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۱۰ ب.ظ
آخرین ارسال: Happiness.72
|
| |
سوال درباره کنترل ترافیک شبکه |
zorro |
۱ |
۴,۵۵۱ |
۰۸ تیر ۱۳۹۷ ۰۳:۲۶ ب.ظ
آخرین ارسال: Amir V
|
 |
درخواست راهنمایی درباره دانشگاه (لطفا کمک کنید) |
sina72 |
۱۴ |
۱۵,۷۰۶ |
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ۰۵:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: Happiness.72
|
| |
ظرفیت IT آزاد چجوریه به نظرتون امسال - میشه با مطالعه ۱ ماهه قبول شد؟ |
hojjat1368 |
۰ |
۳,۰۹۸ |
۰۳ فروردین ۱۳۹۷ ۱۰:۲۸ ب.ظ
آخرین ارسال: hojjat1368
|
| |
درباره گرایش هوش - نرم افزار |
vanasis |
۲ |
۳,۶۹۲ |
۰۳ فروردین ۱۳۹۷ ۱۲:۴۸ ق.ظ
آخرین ارسال: Ali_persiangulf
|