مشکل ذخیره داده در Mysql با استفاده از Qt
|
۲۱ شهریور ۱۳۹۵, ۰۷:۳۹ ب.ظ
|
|
|
|
مشکل ذخیره داده در Mysql با استفاده از Qt
سلام
من توی qt واسه ذخیره داده های فارسی و اعداد در پایگاه داده مشکل دارم:
یعنی وقتی یه عدد رو تو نرم افزار و از یه textbox به صورت فارسی میگیرم، صفر میره توی پایگاه!!
انگلیسی هم که میزنم تو خروجی کیوت که چاپ میشه درسته ولی تو پایگاه دوباره صفره!!
یه مشکل دیگه هم که هست فقط یک داده رو ذخیره میکنه و بعدی ها اضافه نمیشن؟!!!
|
|
|
|
|
|
سپاسگزاری شده توسط: | |
|
موضوعهای مرتبط با این موضوع... |
| موضوع: |
نویسنده |
پاسخ: |
بازدید: |
آخرین ارسال |
| |
استفاده از پشته |
armiii |
۰ |
۱,۷۸۸ |
۰۳ دى ۱۴۰۰ ۱۲:۴۳ ق.ظ
آخرین ارسال: armiii
|
| |
رفع اشکال نصب جاوا، مشکل ساخته نشدن virtual machine |
shiivaa |
۱۲ |
۲۵,۳۳۰ |
۱۹ آبان ۱۳۹۹ ۰۷:۲۹ ب.ظ
آخرین ارسال: wanted471
|
 |
ذخیره ماتریس پایین مثلثی / بالا مثلثی به شیوه سطری یا ستونی |
shayesteNEY |
۵ |
۱۳,۴۹۳ |
۲۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ب.ظ
آخرین ارسال: Negiiin
|
 |
مشکل در برنامه نویسی شیء گرا |
Xialu |
۰ |
۳,۴۳۳ |
۰۵ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب.ظ
آخرین ارسال: Xialu
|
| |
ساختمان داده و پایگاه داده پارسه |
امیدوار |
۴ |
۶,۴۴۵ |
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۰۳ ب.ظ
آخرین ارسال: marvelous
|
| |
مشکل در حل تست ۲۲ فصل اول کتاب گسسته یوسفی |
pure.yaser |
۷ |
۱۲,۱۲۲ |
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۶:۵۴ ب.ظ
آخرین ارسال: mohsentafresh
|
| |
فرصت استفاده از استعداد برای ورودی دکتری |
wskf |
۳ |
۴,۶۷۹ |
۲۴ فروردین ۱۳۹۹ ۰۵:۵۷ ب.ظ
آخرین ارسال: wskf
|
| |
کسی از صداگیر گوشی استفاده میکنه؟ |
pooyaa |
۱۳ |
۴۴,۸۷۸ |
۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ۱۰:۲۰ ب.ظ
آخرین ارسال: malihe.74
|
| |
مهمترین فصل های ذخیره و بازیابی مقسمی |
enofcom |
۱۰ |
۹,۲۰۳ |
۲۵ آبان ۱۳۹۸ ۰۵:۲۳ ب.ظ
آخرین ارسال: alma1988
|
| |
پر استفاده ترین مدل های هواپیما در ایران |
abolfazlda |
۱ |
۴,۰۴۹ |
۱۱ آبان ۱۳۹۸ ۰۱:۴۶ ب.ظ
آخرین ارسال: marvelous
|