مشکل ذخیره داده در Mysql با استفاده از Qt
|
۲۱ شهریور ۱۳۹۵, ۰۷:۳۹ ب.ظ
|
|
|
|
مشکل ذخیره داده در Mysql با استفاده از Qt
سلام
من توی qt واسه ذخیره داده های فارسی و اعداد در پایگاه داده مشکل دارم:
یعنی وقتی یه عدد رو تو نرم افزار و از یه textbox به صورت فارسی میگیرم، صفر میره توی پایگاه!!
انگلیسی هم که میزنم تو خروجی کیوت که چاپ میشه درسته ولی تو پایگاه دوباره صفره!!
یه مشکل دیگه هم که هست فقط یک داده رو ذخیره میکنه و بعدی ها اضافه نمیشن؟!!!
|
|
|
|
|
|
سپاسگزاری شده توسط: | |
|
موضوعهای مرتبط با این موضوع... |
| موضوع: |
نویسنده |
پاسخ: |
بازدید: |
آخرین ارسال |
| |
استفاده از پشته |
armiii |
۰ |
۱,۷۸۷ |
۰۳ دى ۱۴۰۰ ۱۲:۴۳ ق.ظ
آخرین ارسال: armiii
|
| |
رفع اشکال نصب جاوا، مشکل ساخته نشدن virtual machine |
shiivaa |
۱۲ |
۲۵,۳۳۰ |
۱۹ آبان ۱۳۹۹ ۰۷:۲۹ ب.ظ
آخرین ارسال: wanted471
|
 |
ذخیره ماتریس پایین مثلثی / بالا مثلثی به شیوه سطری یا ستونی |
shayesteNEY |
۵ |
۱۳,۴۹۰ |
۲۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ب.ظ
آخرین ارسال: Negiiin
|
 |
مشکل در برنامه نویسی شیء گرا |
Xialu |
۰ |
۳,۴۳۱ |
۰۵ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب.ظ
آخرین ارسال: Xialu
|
| |
ساختمان داده و پایگاه داده پارسه |
امیدوار |
۴ |
۶,۴۴۳ |
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۰۳ ب.ظ
آخرین ارسال: marvelous
|
| |
مشکل در حل تست ۲۲ فصل اول کتاب گسسته یوسفی |
pure.yaser |
۷ |
۱۲,۱۲۲ |
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۶:۵۴ ب.ظ
آخرین ارسال: mohsentafresh
|
| |
فرصت استفاده از استعداد برای ورودی دکتری |
wskf |
۳ |
۴,۶۷۹ |
۲۴ فروردین ۱۳۹۹ ۰۵:۵۷ ب.ظ
آخرین ارسال: wskf
|
| |
کسی از صداگیر گوشی استفاده میکنه؟ |
pooyaa |
۱۳ |
۴۴,۸۷۴ |
۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ۱۰:۲۰ ب.ظ
آخرین ارسال: malihe.74
|
| |
مهمترین فصل های ذخیره و بازیابی مقسمی |
enofcom |
۱۰ |
۹,۱۹۱ |
۲۵ آبان ۱۳۹۸ ۰۵:۲۳ ب.ظ
آخرین ارسال: alma1988
|
| |
پر استفاده ترین مدل های هواپیما در ایران |
abolfazlda |
۱ |
۴,۰۴۶ |
۱۱ آبان ۱۳۹۸ ۰۱:۴۶ ب.ظ
آخرین ارسال: marvelous
|