زمان کنونی: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳, ۱۰:۰۷ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

طراحی گرافیکی

ارسال:
۱۶ خرداد ۱۳۹۸, ۰۴:۵۴ ب.ظ
طراحی گرافیکی
صفحه ارایی ، نمونه صفحه ارایی
صفحه آرایی یا بهتر بگوییم طرح‌بندی (Layout) ، دانشی است که به آراستن یک سند ، کتاب یا صفحه می پردازد . صفحه آرایی تنها در آراستن کتاب ها و صفحات کاربرد ندارد بلکه می توان در نمودارهای سیستم گردش کار ، الگوها ، شکل خروجی چاپگر نیز از صفحه آرایی استفاده کرد. هنر صفحه آرایی توقف کردن مخاطب و خواننده و جلب توجه او است. صفحه آرایی از اصولی است که خواننده را برای خواندن و پیگیری و ادامه دادن صفحات ترغیب خواهد کرد. در صورتی این توانایی با صفحه آرایی مجله ایجاد خواهد شد که شناخت درستی از مخاطب حاصل شده باشد.
طراحی و چاپ جعبه
طراحی جعبه و بسته بندی خلاقانه یکی از روش های تبلیغاتی برای معرفی محصولات شما به افراد و مشتریان است و همچنین طراحی جعبه زیبا و حرفه ای راهی برای پیشی گرفتن از رقبای کسب و کارتان در بازار یک محصول است . بسته بندی و طراحی جعبه محصول نقش مهمی در تبلیغ و معرفی محصولات دارد به ویژه زمانی که فرد یا فروشنده ای برای فروش و بازاریابی محصول وجود ندارد تا انتخاب محصول شما را به عنوان بهترین محصول به مشتری معرفی کند . همیشه برای رقابت با رقبای قدرتمند و کسب موفقیت راهی وجود دارد ، طراحی و چاپ جعبه منحصربفرد می تواند شما را در پیمودن این مسیر یاری کند .
طراحی و چاپ کاتالوگ
چاپ کاتالوگ حرفه ای مستلزم یک طراحی کاتالوگ حرفه ای است. از عوامل تاثیر گذار در چاپ کاتالوگ حرفه ای می توان به عکاسی صنعتی محصولات ، طراحی گرافیکی براساس اصول چاپ ، نظارت بر چاپ ، خدمات پس از چاپ شامل روکش ، و همچنین صحافی دقیق ، می باشد . این مجموعه با ارائه خدمات پیش شامل : آتلیه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی ، آتلیه طراحی و لیتوگرافی و پس از آن شامل : مجموعه چاپ افست ، روکش زنی و صحافی قادر به انجام پروژه های خاص و خلاقانه می باشد .
همانطور که می دانید یکی از مهمترین نیازهای شرکت ها ، موسسات و کارخانجات طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای است . آیا با اصول آن آشنایی دارید ؟ آیا می دانید چاپ کاتالوگ حرفه ای چه ویژگیهایی باید داشته باشد؟ کارشناسان زبده شرکت افراگرافیک پاسخ این سوالات را می دانند و به شما خدمات طراحی کاتالوگ و در کنار آن چاپ کاتالوگ حرفه ای ارائه خواهند داد .
عناصر بازاریابی، ابزار مهمی در تعیین موفقیت شما می باشند. ما بخوبی به این موضوع آگاهی داریم که کیفیت عناصر بازاریابی و تبلیغاتی در طراحی کاتالوگ ، تاثیر بسزایی در ذهن مشتریان و تجارت شما خواهد داشت. موفقیت شما در این خصوص به نوعی با موفقیت ما در رابطه است. ما حداکثر تلاش خود را برای موفقیت شما انجام خواهیم داد. افراگرافیک با بهره گیری از تیمی مجرب در طراحی کاتالوگ و بروشور، خدماتی با قیمتی بسیار مناسب ارائه خواهد داد.
خدماتی که دراین رابطه ارائه می دهیم ، شامل طراحی کاتالوگ ، چاپ کاتالوگ ، طراحی بروشور و طراحی طرح کاتالوگ ، تولید فایل کامپیوتری قابل چاپ، حمل و نقل آن بدست شما می باشد. ما نه تنها در طراحی بروشور و طراحی کاتالوگ تخصص داریم، بلکه در زمان بندی، مکان استفاده و طریقه استفاده از کاتالوگ ها، پیشنهادهایی را ارائه خواهیم داد. همه اینها، این اطمینان را در شما ایجاد خواهد کرد که از بروشور و کاتالوگ تولیدی خود، به مطلوب ترین نتیجه ممکن خواهید رسید.
طراحی مالتی مدیا
از بهترین و ایده ال ترین روش های تبلیغاتی طراحی مالتی مدیا است که مجموعه فعالیت های یک سازمان رادر قالب یک سی دی مالتی مدیا نشان می دهد و اطلاعات کامل وکاربردی را در اختیار مخاطبان قرارمی دهد تا مخاطب با کلیه محصولات وخدمات سازمان اشنا شود. به طراحی سی دی مالتی مدیا ، طراحی چند رسانه ای نیز می گویند زیرا تمامی اطلاعاتی که برای معرفی یک سازمان و مجموعه فعالیت های ان نیاز دارید مانند فایل های تصویری ، فایل pdf ، فایل متنی ، موزیک ، ویدیو و… با طراحی مالتی مدیا می توانید داشته باشید.

پروژه های طراحی مالتی مدیا به صورت سی دی اموزشی ، سی دی تبلیغی ،کارت سی دی تجاری ، نرم افزار اموزشی ، ارشیو الکترونیک ، گالری دیجیتال ، کتابخانه مجازی و…. انجام می شوند. با پیشرفت تکنولوژی ونیازضروری به تبلیغات می توانیم برای جلوگیری از تخریب محیط زیست و قطع درختان برای چاپ کاتالوگ ، چاپ بروشور و… از طراحی سی دی مالتی مدیا استفاده کرد . در این صورت هم به تکنولوژی روز دنیا نزدیک شده ایم هم به طبیعت احترام نهاده ایم. ساختار سی دی مالتی مدیا تقریبا مانند وب سایت است با این تفاوت که در وب سایت به علت سرعت اینترنت و کم بودن فضای Host نمی وتوانیم از فایل های حجیم استفاده کنیم اما با طراحی مالتی مدیا محدودیت حجمم نداریم و همه نکات وخواسته ها را می توانیم باکیفیت بالا استفاده کنیم .

منبع :
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۰
۰
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  [دانلود] ویس و جزوه ی طراحی الگوریتم سیدجوادی هاتف ۳۳ ۴۰,۸۰۱ ۰۴ تیر ۱۴۰۲ ۰۲:۰۳ ب.ظ
آخرین ارسال: solmaz58
  طراحی ui/ux kimiya1234 ۲ ۲,۰۱۱ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ب.ظ
آخرین ارسال: farsamw
  پکیج آموزشی طراحی وب + فارسی سازی وردپرس + سئو Happiness.72 ۶ ۶,۲۸۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ۰۱:۱۵ ب.ظ
آخرین ارسال: saqarmoshtaq
  طراحی یک سیستم عامل (از صفر) sina4everafter ۱۲ ۱۵,۶۲۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۵۳ ب.ظ
آخرین ارسال: nahalmomen2007@yahoo.com
  طراحی سایت ریسپانسیو wikidemy1 ۰ ۱,۶۰۳ ۱۳ دى ۱۳۹۹ ۰۴:۰۱ ب.ظ
آخرین ارسال: wikidemy1
  طراحی الگوریتم ها amir.m5560@gmail.com ۰ ۱,۴۸۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۹ ۰۸:۲۴ ب.ظ
آخرین ارسال: amir.m5560@gmail.com
  طراحی الگوریتم ها amir.m5560@gmail.com ۰ ۱,۳۳۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۹ ۰۸:۲۰ ب.ظ
آخرین ارسال: amir.m5560@gmail.com
  مجموعه تمارین و سوالات امتحانی درس طراحی الگوریتم دانشگاه MIT (سال ۲۰۰۰-۲۰۱۲) Farid_Feyzi ۵ ۷,۲۲۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ ب.ظ
آخرین ارسال: s-taheri
  پایتون (طراحی وب یا دیتا ساینس؟) مساله این است... sirvan.t ۲ ۳,۱۹۹ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ۱۲:۰۱ ب.ظ
آخرین ارسال: sirvan.t
  تاثیر بودجه در انتخاب شرکت طراحی سایت wone ۱ ۲۰ ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ۰۱:۱۴ ب.ظ
آخرین ارسال: xiaomi

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close