|
۱۹ مهر ۱۳۹۸, ۰۲:۴۸ ب.ظ
|
|
|
|
ضرب ماتریس ها
سلام و خسته نباشید
دلیل اینکه ضرب دو ماتریس به صورت سطر در ستون انجام می شه چیه؟
در واقعا اثباتی رو می خوام که طبقش ما ماتریس ها رو به صورت سطر در ستون ضرب می کنیم :huh
ممنون
|
|
|
|
|
|
سپاسگزاری شده توسط: | |
|
موضوعهای مرتبط با این موضوع... |
| موضوع: |
نویسنده |
پاسخ: |
بازدید: |
آخرین ارسال |
 |
ذخیره ماتریس پایین مثلثی / بالا مثلثی به شیوه سطری یا ستونی |
shayesteNEY |
۵ |
۱۳,۴۸۸ |
۲۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ب.ظ
آخرین ارسال: Negiiin
|
| |
ماتریس ها در متلب |
safoora s |
۱ |
۳,۰۱۶ |
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۲۲ ب.ظ
آخرین ارسال: BBumir
|
| |
صعودی کردن ماتریس mدرn |
The BesT |
۷ |
۹,۴۵۳ |
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۲:۲۴ ب.ظ
آخرین ارسال: Behnam
|
 |
دخیره ماتریس قطری و سه قطری |
hossein14 |
۰ |
۲,۷۱۳ |
۲۷ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۱۷ ب.ظ
آخرین ارسال: hossein14
|
| |
حل مشتق ماتریس |
hanie_M |
۰ |
۴,۳۰۲ |
۲۵ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۵۹ ب.ظ
آخرین ارسال: hanie_M
|
| |
تبدیل تصویر به ماتریس در نرم افزار متلب |
negar.v |
۳ |
۱۰,۷۵۰ |
۲۸ مهر ۱۳۹۶ ۱۲:۴۹ ق.ظ
آخرین ارسال: farahnaz
|
| |
معرفی منابع و گرایش های مرتبط با فایل های صوتی و تصویری و پخش کننده های صوت و تصویر |
R.g- |
۴ |
۵,۴۸۵ |
۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ۰۹:۳۲ ب.ظ
آخرین ارسال: blackhalo1989
|
 |
یک سوال از ماتریس استراسن |
senator2011 |
۱ |
۳,۲۰۳ |
۰۶ مرداد ۱۳۹۶ ۰۷:۴۵ ب.ظ
آخرین ارسال: BBumir
|
| |
ضرب کننده آرایه ایی به روش پایپ لاین |
peace2013 |
۱ |
۳,۳۴۷ |
۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ۰۵:۲۴ ب.ظ
آخرین ارسال: msour44
|
| |
تاخیر ضرب کننده آرایه ای با جمع کننده های CLA |
peace2013 |
۲ |
۴,۴۲۲ |
۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ۰۲:۵۲ ق.ظ
آخرین ارسال: msour44
|