زمان کنونی: ۰۱ تیر ۱۴۰۵, ۰۹:۲۸ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

ضرب ماتریس ها

ارسال:
۱۹ مهر ۱۳۹۸, ۰۲:۴۸ ب.ظ
ضرب ماتریس ها
سلام و خسته نباشید
دلیل اینکه ضرب دو ماتریس به صورت سطر در ستون انجام می شه چیه؟
در واقعا اثباتی رو می خوام که طبقش ما ماتریس ها رو به صورت سطر در ستون ضرب می کنیم :huh
ممنون
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
Sad ذخیره ماتریس پایین مثلثی / بالا مثلثی به شیوه سطری یا ستونی shayesteNEY ۵ ۱۳,۴۸۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ب.ظ
آخرین ارسال: Negiiin
  ماتریس ها در متلب safoora s ۱ ۳,۰۱۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۲۲ ب.ظ
آخرین ارسال: BBumir
  صعودی کردن ماتریس mدرn The BesT ۷ ۹,۴۵۳ ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۲:۲۴ ب.ظ
آخرین ارسال: Behnam‌
Sad دخیره ماتریس قطری و سه قطری hossein14 ۰ ۲,۷۱۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۱۷ ب.ظ
آخرین ارسال: hossein14
  حل مشتق ماتریس hanie_M ۰ ۴,۳۰۲ ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۵۹ ب.ظ
آخرین ارسال: hanie_M
  تبدیل تصویر به ماتریس در نرم افزار متلب negar.v ۳ ۱۰,۷۵۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ۱۲:۴۹ ق.ظ
آخرین ارسال: farahnaz
  معرفی منابع و گرایش های مرتبط با فایل های صوتی و تصویری و پخش کننده های صوت و تصویر R.g- ۴ ۵,۴۸۵ ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ۰۹:۳۲ ب.ظ
آخرین ارسال: blackhalo1989
Exclamation یک سوال از ماتریس استراسن senator2011 ۱ ۳,۲۰۳ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ ۰۷:۴۵ ب.ظ
آخرین ارسال: BBumir
  ضرب کننده آرایه ایی به روش پایپ لاین peace2013 ۱ ۳,۳۴۷ ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ۰۵:۲۴ ب.ظ
آخرین ارسال: msour44
  تاخیر ضرب کننده آرایه ای با جمع کننده های CLA peace2013 ۲ ۴,۴۲۲ ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ۰۲:۵۲ ق.ظ
آخرین ارسال: msour44

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close