|
۱۹ مهر ۱۳۹۸, ۰۲:۴۸ ب.ظ
|
|
|
|
ضرب ماتریس ها
سلام و خسته نباشید
دلیل اینکه ضرب دو ماتریس به صورت سطر در ستون انجام می شه چیه؟
در واقعا اثباتی رو می خوام که طبقش ما ماتریس ها رو به صورت سطر در ستون ضرب می کنیم :huh
ممنون
|
|
|
|
|
|
سپاسگزاری شده توسط: | |
|
موضوعهای مرتبط با این موضوع... |
| موضوع: |
نویسنده |
پاسخ: |
بازدید: |
آخرین ارسال |
 |
ذخیره ماتریس پایین مثلثی / بالا مثلثی به شیوه سطری یا ستونی |
shayesteNEY |
۵ |
۱۳,۴۹۴ |
۲۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ب.ظ
آخرین ارسال: Negiiin
|
| |
ماتریس ها در متلب |
safoora s |
۱ |
۳,۰۱۹ |
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۲۲ ب.ظ
آخرین ارسال: BBumir
|
| |
صعودی کردن ماتریس mدرn |
The BesT |
۷ |
۹,۴۵۹ |
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۲:۲۴ ب.ظ
آخرین ارسال: Behnam
|
 |
دخیره ماتریس قطری و سه قطری |
hossein14 |
۰ |
۲,۷۱۶ |
۲۷ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۱۷ ب.ظ
آخرین ارسال: hossein14
|
| |
حل مشتق ماتریس |
hanie_M |
۰ |
۴,۳۰۴ |
۲۵ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۵۹ ب.ظ
آخرین ارسال: hanie_M
|
| |
تبدیل تصویر به ماتریس در نرم افزار متلب |
negar.v |
۳ |
۱۰,۷۵۳ |
۲۸ مهر ۱۳۹۶ ۱۲:۴۹ ق.ظ
آخرین ارسال: farahnaz
|
| |
معرفی منابع و گرایش های مرتبط با فایل های صوتی و تصویری و پخش کننده های صوت و تصویر |
R.g- |
۴ |
۵,۴۹۷ |
۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ۰۹:۳۲ ب.ظ
آخرین ارسال: blackhalo1989
|
 |
یک سوال از ماتریس استراسن |
senator2011 |
۱ |
۳,۲۱۵ |
۰۶ مرداد ۱۳۹۶ ۰۷:۴۵ ب.ظ
آخرین ارسال: BBumir
|
| |
ضرب کننده آرایه ایی به روش پایپ لاین |
peace2013 |
۱ |
۳,۳۴۸ |
۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ۰۵:۲۴ ب.ظ
آخرین ارسال: msour44
|
| |
تاخیر ضرب کننده آرایه ای با جمع کننده های CLA |
peace2013 |
۲ |
۴,۴۲۲ |
۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ۰۲:۵۲ ق.ظ
آخرین ارسال: msour44
|