زمان کنونی: ۳۱ فروردین ۱۴۰۳, ۰۴:۴۲ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

راهنمایی در مورد کنکور ارشد ۱۴۰۰

ارسال: #۱۲۱
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹, ۰۸:۱۳ ب.ظ
RE: راهنمایی در مورد کنکور ارشد ۱۴۰۰
(۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۲:۱۳ ب.ظ)هوشیار بهرنگی نوشته شده توسط:  سلام.
بله گسسته ادامه ی همون مبحث هست.


در مورد اون گروه پنج درسی راستش اون برنامه رو تغییر دادم. یه برنامه جدید بر اساس الگوریتم سهم عادلانه نوشتم که بعد از اینکه ببنم در عمل چه ایرادهایی داره میام و میگم که چه شکلیه.

در مورد تست زدن:
برام تستای تالیفی یا آزاد یا دولتی فرقی نداره یه فصل که تموم بشه میرم سراغ تستاش و اونا رو زنگ میکنم! این رنگ کردن یه تکنیکی هست که از هومن هورشاد یادگرفتم به این شکل(البته یه مقدار شخصیش کردم)
تست سفید: بلد بودم، خیلی ساده هست و هیچ نکته ای هم نداره.
آبی:بلد بودم اما تست سختی بوده یا نکته ای داشته که ممکنه فراموش بشه.
سبز: اشتباه زدم اما ساده بوده و فقط یه ایراد محاسباتی یا یه سوتی دادم که اشتباه زدمش.
قرمز:بلد نبودم و اشتباه زدم و نکته ای داشته که از قبل نمیدونستم یا در متن کتاب نبوده.
حالا این رنگ بندی ها به چه دردی میخوره.
وقتی که میخوام درسی رو مرور کنم اولین کارم اینه که میرن سراغ تستای آبیش. اگه بلد بودم تا دو بار، رنگش سفید میشه اگر نه قرمز.
بعد یک بار تستای سبز رو مرور میکنم. اگر بلد بودم که سفید میشه اگر نه قرمز.
تستای قرمز رو باید بارها و بارها خوند. نکاتش رو با ادبیات خودم توی جزوه مینویسم. اصلا کلید در دانشگاه شریف همین تستای قرمز هست. اینا رو مدام مرور میکنم.

در مورد زمان درس خوندن بله من نوشتم تایم نمیگیرم اما به نظرم چون تایم گرفتن اولا باعث نظم بیشتری میشه دوما آدم رو به سمت یه رکورد بهتر در هر روز میبره مناسب تره. اینو توی برنامم میام عرض میکنم خدمتتون.


در مورد اینکه آدم ماشین نیست تردیدی نیست اما این نباید مجوزی بشه برای منظم نبودن.یه بار مجتبی شکوری حرف قشنگی زد. گفت اول قشنگ فکر میکنم راجع به برنامم تا قبل از اینکه بنویسم و بزنم به دیوار همه جوانب رو میسنجم بعد که نوشتم و زدمش به دیوار اتاقم اگه سیل بیاد مریض بشم موقع درس خوندن بیهوش بشم بمیرم هم حتما انجامش میدم. این حرف اشتباهی نیست که ما ربات نیستیم اما هر چی بیشتر شبیه ربات بشیم بهتر نتیجه میگیریم. یک زندگی به شدت منظم و میکرو برنامه ریزی شده ی آلمانی باید داشته باشیم که به هدفامون برسیم نه اینکه برنامه ریختیم تا ساعت دو شب درس بخونیم بعد ساعت یک که شد یه ذره خوابمون اومد بگیم بابا آدم که ربات نیست بگیریم بخوابیم! نه باید و باید ادامه بدی.
یه حرف خیلی خیلی خیلی خوبی زد مجتبی شکوری این خیلی بدرد میخوره خیلی مهمه:
در اوایل کار اصلا دنبال کیفیت نباشید. نگید من بیشتر از چند ساعت بخونم خسته میشم و کیفیت نداره. اوایل کار اصلا کیفیت مهم نیست حتی مهم نیست چیزی یاد بگیری یا نه شما مدت زمانی رو فقط و فقط به این اختصاص میدی که تمرین نظم کنی و اجرای برنامت برات عادت بشه. پس اوایل مطالعه باید تمرین منظم شدت و عادت سازی کرد. پس باید ربات بود باید به خومون سخت بگیریم.


ممنونم از مطالب خیلی خوبتون.


سلام مجدد
سپاسگزارم از مطالب و تجارب خیلی خوبی که مطرح کردین، خواهش می کنم

بله درسته، ممنونم
جالبه و خیلی خوبه که کاربردی میکنین این بحث ها رو
یادمه اون موقع سیستم عامل رو میخوندم به این چیزها فکر میکردم، مطالبش قشنگ میشینه به ذهن و تو جنبه های دیگه از زندگی آدم میتونه ازش تاثیر و الگو بگیره
ان شاالله که تجربه های خوبی دراین زمینه بدست بیارین و به ما هم یادشون بدین Smile

خیلی خوبه که کل تست ها رو میزنین همون اول و این عالیه و بهترین کاره
در مورد این روش هم مثل هایلایت کردن مطالب مهم از کتاب ها هستش
به نظرم اگه براتون خوب جواب میده و باهاش اوکی هستین خیلی خوبه چون خیلی دقیق هستش، ان شاالله که شریف برین باهاش

در مورد زمان گرفتن هم دقیقا اینجوری که الان گفتین بهتره، به هرحال ما زندگی مون در چارچوب زمان داره میدیریت میشه و هر چی منظم تر باشیم بهتر کارهارو انجام میدیم و عملکرد بهتری داریم، مثلا ما میتونیم ساعت ۷ شام بخوریم یا یازده شب، دوتاش سیر میشیم اما کیفیت ها قطعا فرق دارن

درمورد مقایسه ی زندگی انسان و ماشین تا حدی موافقم راستش
و آقای شکوری هم که خب به نظرم اون نقطه ی عطفی که نیاز بوده رو تو زندگیشون با این روش ایجاد کردن (به قول خودشون لحظه ی دارچین) و یه جورایی هم برای بعضی آدم ها ربات بودن واقعا لازمه و جواب میده، چون ایشون بیش فعالی داشتن و میگفتن اصلا نمیتونستن نیم ساعت یه جا آروم بشینن درس بخونن و برای شروع مطالعه ی ضربتی شون خودشونو با طناب بسته بودن به صندلی و ساعت مطالعه رو از چند قیقه به ۱۷ ساعت و خورده ای رسونده بودن
آخر سر هم که خب رتبه ی سراسری شون ۴۵ شده بود فکر کنم که برای همچین آدمی انصافا خیلی هنره

این چیزا به نظرم بستگی به تیپ یادگیری و راحتی آدمها داره و باید هر کسی سعی کنه روشی که بیشتر باهاش راحته و کیفیتش بالاتر هست رو در پیش بیگره و باهاش پیش بره.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: عزیز دادخواه
ارسال: #۱۲۲
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹, ۰۱:۳۳ ب.ظ
راهنمایی در مورد کنکور ارشد ۱۴۰۰
ببین دوست من، مسئله دقیقا اینجاست که تعریف شما از ربات چی باشه. ربات از نظر من اون چیزیه که ساخته ی دست بشره، و بشر همیشه چیزی رو میسازه که بتونه نیازهاشو رفع کنه، و باید بگم جوری اونو میسازه که رویاهاش رو به تصویر میکشه. بنابراین به نظرم اصلا شباهتی بین انسان و ماشین وجود نداره، مگر در شیوه ی تفکر عقلانی در مورد ربات که باز به نظرم جای بحث داره. چرا که عقلانیت ماشین چیزی فراتر از عقلانیت انسانه. چیزی که در ماشین هست و بزرگترین مشخصه ی اون سرعتشه. سرعت در انجام عمل محاسبات و تجزیه تحلیل. و به نظر من آدم کافیه همین خصوصیت رو از ماشین یاد بگیره. وگرنه خیلی غلطه که آدم خودشو با یه موجود بیجان مقایسه کنه. مسلما ضربه پذیری انسان خیلی بیشتره به خاطر ساختار زنده ای که داره. فیزیکش شامل جبر طبیعیه پس قاعدتا باید خسته بشه، باید گرسنه بشه، مریض بشه و تمام اینا موانعی هستن سر راه آدم. در مورد سرعت عمل هم قطعا شما نمیتونی عین یه ماشین کلی محاسبات رو یه جا انجام بدی. شما فقط باید نظم رو از ماشین یاد بگیری و دقت رو. همین کافیه.

من نمیگم مثل شلمان اون لاکپشته تو کاتون بامزی باش تا ساعت خوابش به صدا درمیومد در هر حالتی بود به خواب عمیق فرو میرفت. میخوام بگم یه هماهنگی بین درون و بیرون یعنی بین فیزیک و متافیزیکت ایجاد کن تا بتونی بهتر فعالیت کنی. برای ایجاد این هماهنگی شما حتما احتیاج به برنامه ریزی داری و این چیزیه که باید از ماشین یاد بگیری. شما لازمه که جسم و روحت باهم هماهنگ باشن. روح انسان هم شامل پیچیدگیهای زیادیه و نمونه ی سادش تو داستان جادوگر شهر اوز هست، یه آدم آهنی که قلب نداره و دنبال قلب میگرده.

ماشین و آدم باهم دقیقا یه فرق اساسی دارن و اون اینه که انسان اسیر روح و احساساته و همین بهش قدرت انتخاب میده، در حالیکه احساسات اصلا در مورد ماشین به اون شکلی که در انسان هست صادق نیست. انسان با احساساتش اطلاعات اولیه رو از محیط طبیعی دریافت میکنه و دیگه خودتون بهتر میدونین ماشین به هیچ عنوان اینطوری عمل نمیکنه. حالا بحثش جاش اینجا نیست.

کلا میخوام بگم تو درس خوندن چیزی که مهمه این نیست که شبا تا ساعت چند بیدار موندی درس خوندی، یا روزی چند ساعت درس خوندی. چیزی که مهمه اینه چطور درس خوندی.

شما ممکنه شش ساعت بزاری بشینی فقط طراحی الگوریتم بخونی، ولی قول میدم فقط یه ساعت از این شش ساعت رو حتما مفید خوندی. حالا برای اینکه بازدهی بره بالا آدم نباید ریاضت بکشه. آدم فقط باید بین فیزیک و روانش تعادل برقرار کنه و برنامه ریزی مناسبی داشته باشه. هیچوقت فراموش نکنین که کیفیت خیلی مهمه. شما اگه یه مبحث رو هم درست درمون خونده باشی، راحت میتونی تستهاشو بدون اشکال تو کنکور بزنی. پس عجله نکن برای خوندن یه کتاب و با دقت و تمرکز درس بخون. شبا هم نمیخواد بیدار بمونی این باعث میشه سرتونین ترشح نشه و مشکلات روانی پیش بیاد و خلاصه بیخیال نمیخوام برم تو حیطه ی پزشکی.

آدمیزاد موجودیه که اگه شبیه به ماشین درنظرش بگیری، سنسورهاش میشن احساساتش، پس سعی کنین درس رو لمس کنین و یاد بگیرین، نه بخونین که کتابو تموم کنین. الانم وقت تست زنی به اون شکل نیست. فعلا باید محتوایی بخونین برین جلو و به همون تستهای آخر هر فصل بسنده کنین. و بازم میگم درگیر حاشیه ها نشین.

ἓν οἶδα ὅτι οὐδὲν οἶδα

Σωκράτης

(The only thing I know is that I know nothing)

Socrates
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: قاصدک۲۳
ارسال: #۱۲۳
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹, ۰۲:۴۸ ب.ظ
راهنمایی در مورد کنکور ارشد ۱۴۰۰
یه بار دیگه میگم، فرعیات رو ول کنین برین وسط معرکه. شما شروع به درس خوندن بکنین، محال و ممکنه خودتون کشف نکنین که چه برنامه ای براتون بهتره. آدم تا نخونده و کم و کاست خودشو نمیدونه نمیتونه قضاوت کنه. پس حاشیه ها رو ول کنین و فقط شروع کنین به خوندن.

ἓν οἶδα ὅτι οὐδὲν οἶδα

Σωκράτης

(The only thing I know is that I know nothing)

Socrates
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: هوشیار بهرنگی , قاصدک۲۳
ارسال: #۱۲۴
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹, ۰۳:۰۱ ب.ظ
راهنمایی در مورد کنکور ارشد ۱۴۰۰
تفاوت دیدگاه من و شما تفاوت فلسفه ی هنری و دیدگاه مهندسیه.
فرمودید هیچ شباهتی در مورد انسان و ماشین نیست مگر در مورد تفکر عقلانی:
در هوش مصنوعی میخونید که انسان و ماشینهای هوشمند از چهار جنبه قابل برسی هستند
عملکرد و تفکر انسانی.عملکرد و تفکر منطقی یا عقلانی. تعریف تفکر عقلانی این هست که بتوانیم مراحل استدلال رو مدلسازی کنیم که از نظر عملی مشکلات خاص خودش رو داره که به بحث ما مربوط نیست اما اتفاقا اونچه که مهمه نه تفکر عقلانی بلکه عملکرد عقلانی هست که خب میدونید متفاوت هستند. عملکرد عقلانی یعنی همواره به بهترین نتیجه اندیشیدن فارغ از اینکه استدلالی داریم یاخیر و حتی بر خلاف استدلال عقلانی رفتار کردن. پس مقایسه انسان و ربات از نظر عمکرد عقلانی صورت میگیره و میدونید که ایجنتی هوشمند هست که عملکرد عقلانی منتج به موفقیت داشته باشه. در مورد سرعت فرمودید که باز اینطور نیست، جز سرعت میشه به حافظه بیشتر هم اشاره کرد. نه اینکه مغز انسان کلا بخوام حساب کنم چند ترابایت گنجایش داره بلکه از اون نظر که حافظه ماشین میتونه نامحدود رشد کنه و این قابلیت در انسان نیست اما نکته اینه که نه سرعت و نه حافظه ی بالا از ارکان و شرایط برتری هوشی محسوب نمبشه و کلا معیار مقایسه نیست.اینکه انسان آسیب پذیر هست بله موافقم. ممکنه من ناگاه تیر نگاهی بر قلبم بنشیند که کلا فیزیک و متافیزیکم رو تحت تاثیر قرار بده، من به عنوان یک انسان آرزو دارم عشق دارم اندوه دارم همنوع دوست هستم حسادت میکنم و.... اینجاست که تفاوت نگاه هنری و مهندسی آشکار میشه. شما به عنوان یک هنرمند گمان میکنید ما مهندس ها از این عوالم بی بهره هستیم اما اینطور نیست ما با اعداد و محاسبات و قطعیت سروکار داریم در نتیجه بر اساس اونها استنباط میکنیم هدف برای ما با توجه به معیارهای کارایی مشخصی که برای خودمون میشناسیم کسب بهترین نتیجه ممکن هست. پس ما به عنوان یک مهندس تمام این زیر و بمهای روح انسان رو به زیر عنوان قابلیتها و معیارهای کارایی لیست میکنیم ، بر اساس اونها یک هدف مشخص برای خودمون تعریف میکنیم و به عنوان یک عامل هوشمند سعی در ماکزیمم کردن معیارهای کارایی داریم.
در مورد عاملهایی هدفگرا در هوش مصنوعی میخونیم که اگر عامل هدفی رو به صورت مشخص انتخاب کنه ماکزیمم کردن معیار کارایی کار ساده ایست.
پس بله انسان ضعف ها و نیازهایی جدا از ماشین دارد، ما هم میشناسیمشون و اونها رو در انتخاب معیار کارایی لیست میکنیم. که باز یه یاد آوری میکنم از هوش مصنوعی که میگه در طراحی عامل هوشمند باید محیط عملیاتی رو در نظر بگیریم که یکی از اجزار اون قابلیتهای عامل هست.
فرمودید انسان احساسش رو از محیط میگیره بر اساس اون عمل میکنه اما ماشین اینطور نیست. چرا، ماشین هم همینطوره. در تعریف عامل هوشمند داریم که یک Agent از طریق Sensor دریافت اطلاعات میکنه و از طریق برنامه تابع رو اجرا میکنه و خروجی برنامه از طریق معماری به actuator ها داده میشن. این ساختار کلی هر نوع هوشمندی هست.چه انسان چه ماشین.
چیزی که من دیدم و مکررا هم بعضی ها تکرار میکنن اینه که شما به کمیت کاری نداشته باش کیفیت مهمه. به طور قطع کیفیت بدون کمیت هیچ ارزشی نداره. کار نیکو کردن از پر کردن است. تکرار فراوان زمان فراوان میطلبد. شما حتما و حتما باید زمان فراوان صرف کنی. اینکه میفرمایید ۶ ساعت اگه بخونی یک ساعتش مفیده من شخصا در روز ۱۵ ساعت یک درس رو خوندم با دقت و تمرکز بالا که همشم مو به مو در ذهنم مونده. روشم هم فکر کردن بهش و یافتن مصداق هست. شما الان بگو آبگوشت چجوری میپزن من یه دور با طراحی الگوریتم توضیح میدم یه دور با هوش مصنوعی یه دور با پایگاه داده. براش الگوریتم بازگشتی مینویسم یا میام از روش شمارش در گسسته استفاده میکنم یا حتی میام مواد مورد نیاز آبگوشت رو با جدول کارنو برات ساده سازی میکنم. من در طول ۱۵ ساعت یا کتاب دستمه یا دارم باهاش زندگی میکنم دارم فکر میکنم یا قهوه درست کنم با روش بازگشتی پیچیدگی زمانیش بیشتر میشه یا بیام ار روش دیگه ای استفاده کنم. این درسها "یارِ شاطرن" نه "بار خاطر" ما به عنوان یک مهندس با هوش مصنوعی زندگی میکنیم و فکر هم نکنید احساس نداریم. ضمن اطلاع شما من یک دوره ردیف موسیقی رو خدمت استاد مسعود شعاری بودم دکتر صادقی همشهری و دوست عزیزم هست عاشقانه سهراب سپهری رو دوست دارم و با ساخته های عباس کیارستمی زندگی کردم اما زندگیم مهندسیه هوشمندانست میدونم باید با قلب یک موسیقی دان برم سر قرارهای عاشقانم و با ذهن یک ربات خشک و بی احساس بشینم پای نوشتن یه برنامه.
در مورد اینکه زمان تست زنی هست یا خیر. صلاح خویش خسروان دانند. من دوست دارم یه مطلب که تموم شد دیگه تموم بشه. هیچیش نمونه واسه بعد. زمینش بزنم پام رو بذارم روی شکمش با جنازه ش عکس یادگاری بگیرم.
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: marvelous , قاصدک۲۳ , عزیز دادخواه
ارسال: #۱۲۵
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹, ۱۲:۳۶ ق.ظ
RE: راهنمایی در مورد کنکور ارشد ۱۴۰۰
(۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۳:۰۱ ب.ظ)هوشیار بهرنگی نوشته شده توسط:  تفاوت دیدگاه من و شما تفاوت فلسفه ی هنری و دیدگاه مهندسیه.
فرمودید هیچ شباهتی در مورد انسان و ماشین نیست مگر در مورد تفکر عقلانی:
در هوش مصنوعی میخونید که انسان و ماشینهای هوشمند از چهار جنبه قابل برسی هستند
عملکرد و تفکر انسانی.عملکرد و تفکر منطقی یا عقلانی. تعریف تفکر عقلانی این هست که بتوانیم مراحل استدلال رو مدلسازی کنیم که از نظر عملی مشکلات خاص خودش رو داره که به بحث ما مربوط نیست اما اتفاقا اونچه که مهمه نه تفکر عقلانی بلکه عملکرد عقلانی هست که خب میدونید متفاوت هستند. عملکرد عقلانی یعنی همواره به بهترین نتیجه اندیشیدن فارغ از اینکه استدلالی داریم یاخیر و حتی بر خلاف استدلال عقلانی رفتار کردن. پس مقایسه انسان و ربات از نظر عمکرد عقلانی صورت میگیره و میدونید که ایجنتی هوشمند هست که عملکرد عقلانی منتج به موفقیت داشته باشه. در مورد سرعت فرمودید که باز اینطور نیست، جز سرعت میشه به حافظه بیشتر هم اشاره کرد. نه اینکه مغز انسان کلا بخوام حساب کنم چند ترابایت گنجایش داره بلکه از اون نظر که حافظه ماشین میتونه نامحدود رشد کنه و این قابلیت در انسان نیست اما نکته اینه که نه سرعت و نه حافظه ی بالا از ارکان و شرایط برتری هوشی محسوب نمبشه و کلا معیار مقایسه نیست.اینکه انسان آسیب پذیر هست بله موافقم. ممکنه من ناگاه تیر نگاهی بر قلبم بنشیند که کلا فیزیک و متافیزیکم رو تحت تاثیر قرار بده، من به عنوان یک انسان آرزو دارم عشق دارم اندوه دارم همنوع دوست هستم حسادت میکنم و.... اینجاست که تفاوت نگاه هنری و مهندسی آشکار میشه. شما به عنوان یک هنرمند گمان میکنید ما مهندس ها از این عوالم بی بهره هستیم اما اینطور نیست ما با اعداد و محاسبات و قطعیت سروکار داریم در نتیجه بر اساس اونها استنباط میکنیم هدف برای ما با توجه به معیارهای کارایی مشخصی که برای خودمون میشناسیم کسب بهترین نتیجه ممکن هست. پس ما به عنوان یک مهندس تمام این زیر و بمهای روح انسان رو به زیر عنوان قابلیتها و معیارهای کارایی لیست میکنیم ، بر اساس اونها یک هدف مشخص برای خودمون تعریف میکنیم و به عنوان یک عامل هوشمند سعی در ماکزیمم کردن معیارهای کارایی داریم.
در مورد عاملهایی هدفگرا در هوش مصنوعی میخونیم که اگر عامل هدفی رو به صورت مشخص انتخاب کنه ماکزیمم کردن معیار کارایی کار ساده ایست.
پس بله انسان ضعف ها و نیازهایی جدا از ماشین دارد، ما هم میشناسیمشون و اونها رو در انتخاب معیار کارایی لیست میکنیم. که باز یه یاد آوری میکنم از هوش مصنوعی که میگه در طراحی عامل هوشمند باید محیط عملیاتی رو در نظر بگیریم که یکی از اجزار اون قابلیتهای عامل هست.
فرمودید انسان احساسش رو از محیط میگیره بر اساس اون عمل میکنه اما ماشین اینطور نیست. چرا، ماشین هم همینطوره. در تعریف عامل هوشمند داریم که یک Agent از طریق Sensor دریافت اطلاعات میکنه و از طریق برنامه تابع رو اجرا میکنه و خروجی برنامه از طریق معماری به actuator ها داده میشن. این ساختار کلی هر نوع هوشمندی هست.چه انسان چه ماشین.
چیزی که من دیدم و مکررا هم بعضی ها تکرار میکنن اینه که شما به کمیت کاری نداشته باش کیفیت مهمه. به طور قطع کیفیت بدون کمیت هیچ ارزشی نداره. کار نیکو کردن از پر کردن است. تکرار فراوان زمان فراوان میطلبد. شما حتما و حتما باید زمان فراوان صرف کنی. اینکه میفرمایید ۶ ساعت اگه بخونی یک ساعتش مفیده من شخصا در روز ۱۵ ساعت یک درس رو خوندم با دقت و تمرکز بالا که همشم مو به مو در ذهنم مونده. روشم هم فکر کردن بهش و یافتن مصداق هست. شما الان بگو آبگوشت چجوری میپزن من یه دور با طراحی الگوریتم توضیح میدم یه دور با هوش مصنوعی یه دور با پایگاه داده. براش الگوریتم بازگشتی مینویسم یا میام از روش شمارش در گسسته استفاده میکنم یا حتی میام مواد مورد نیاز آبگوشت رو با جدول کارنو برات ساده سازی میکنم. من در طول ۱۵ ساعت یا کتاب دستمه یا دارم باهاش زندگی میکنم دارم فکر میکنم یا قهوه درست کنم با روش بازگشتی پیچیدگی زمانیش بیشتر میشه یا بیام ار روش دیگه ای استفاده کنم. این درسها "یارِ شاطرن" نه "بار خاطر" ما به عنوان یک مهندس با هوش مصنوعی زندگی میکنیم و فکر هم نکنید احساس نداریم. ضمن اطلاع شما من یک دوره ردیف موسیقی رو خدمت استاد مسعود شعاری بودم دکتر صادقی همشهری و دوست عزیزم هست عاشقانه سهراب سپهری رو دوست دارم و با ساخته های عباس کیارستمی زندگی کردم اما زندگیم مهندسیه هوشمندانست میدونم باید با قلب یک موسیقی دان برم سر قرارهای عاشقانم و با ذهن یک ربات خشک و بی احساس بشینم پای نوشتن یه برنامه.
در مورد اینکه زمان تست زنی هست یا خیر. صلاح خویش خسروان دانند. من دوست دارم یه مطلب که تموم شد دیگه تموم بشه. هیچیش نمونه واسه بعد. زمینش بزنم پام رو بذارم روی شکمش با جنازه ش عکس یادگاری بگیرم.

خوشحالم که میبینم تونستی ارتباط خوبی با بحثی که شروع کردم بگیری. من تو بحثم کاری به تعقل ماشین ندارم. بحث من در مورد انسانه، اصلا هم پای دیدگاه هنری درمیون نیست. شما باور کن اگه نمیدونستی که من یه کارگردان هستم امکان نداشت به چیزی که نوشتم بگی دیدگاه هنری. البته من اسمشو نمیزارم دیدگاه میزارم برداشت.
این چیزی که شما میگی قشنگ فصل اول کتاب راهیانه، اینو هزاران بار خوندم. ولی ماجرا در حد یه کنکور و کتاب کنکور نیست. ماجرا خیلی فراتر از این حرفاس. شما تصور کن چیزی که هدفه در ساخت یه ماشین هوشمند، اینه که هوشمند باشه ولی این اصلا دلیل بر این نمیشه که احساس داشته باشه. من اسمشو میزارم سنسور.
یادمه بچه بودم، ما آلمان زندگی میکردیم، تفریح من این بود که برم روبروی پله برقی بایستم و این شروع به کار بکنه. یا مثلا عشق اینو داشتم که با دوربین های مدار بسته شوخی کنم. قضیه ی سنسور ها و این کاربرد از هوش مصنوعی اونم سی و اندی سال پیش برام خیلی جالب بود. ولی تعقل ماشین در همین حده. ماشین تا ما بهش اطلاعات ندیم نمیتونه درکی از محیط اطرافش داشته باشه. کلا احساسات چیزیه هنوز به اون شکل در انسان هست نشده روی ماشین پیاده بشه. چرا میگم هنوز نه؟
ناخودآگاه انسان رو شما یه شبکه ی هوشمندی جهانی در نظر بگیر، سطح بعدی خودآگاهه که یه شبکه ی هوشمندی داخلی هست در سطح یه کشور، و انسانها رو هزاران موجود هوشمندی در نظر بگیر که از این طریق به هم متصل هستن. بنابراین انسان اگه شرایطش باشه میتونه خیلی هوشمندانه عمل کنه چرا ؟ چون به شبکه ی جهانی متصله و از همه مهمتر اینکه از طریق شبکه ی جهانی به مخزن اطلاعات دسترسی داره. من اسم این مخزن اطلاعات رو میزارم هوشمندی ازلی. حالا تصور کن یکی بتونه به مخزن اطلاعات دست پیدا کنه.... خرافاتیا اسمشو میزارن سلیمان نبی، من اسمشو میزارم انیشتین، اسمشو میزارم استیفن هاوکینگ..... حالا بگذریم. این چیزی که برات توضیح دادم تصویر مختصر و ساده از ساختار زندگی و هوشمندی بشری بود. بنابراین با توجه به اینکه بشر چیزی خارج از ساختار درک شده توسط خودش نمیتونه بسازه، بنابراین ماشینها هم از همین قوانین پیروی میکنن، منتهی جنس این دو باهم فرق داره. خواستم بگم انسان هم در پاره ای از مواقع میتونه به اندازه ی یه کامپیوتر و حتی بیشتر هوشمند باشه، منتهی از دید من اینا میشن باگ خلقت. چون واسه هر انسانی ظرفیتی هست، مثل این میمونه یه هارد اکسترال بهش وصل کنی.

میدونی، خیلی سخته توضیح دادن یه جوری که هم زبون خودت باشه و هم به قول شما زبون مهندسی. چیزایی که سعی کردم بگم در مورد شباهت سیستم زندگی انسانی با ماشینی و تا حدودی تفاوتشون بود. میخوام بگم این روح خیلی نقش مهمی بازی میکنه و انسانها اصلا نمیبیننش و باهاش در ارتباط نیستن. اغلب از خودشون غافلن، از قدرتهایی که دارن و میتونن داشته باشن. زیباترین مثالی که میتونم بزنم فیلم هوش مصنوعی هست ساخته ی استیفن اسپیلبرگ که البته زمینه هاشو و طرح اصلیشو استنلی کوبریک مرحوم تدوین کرده بود. فکر نکن که سینماگرا از مهندسا کمن، تا دلت بخواد خیلی بیشتر از مهندسا کار میکنن روی مسائل مهندسی. اون موقع استنلی کوبریک با اودیسه ی فضایی طرحی رو از هوش مصنوعی ارائه کرد درست شبیه به همین چیزی که من الان یه جورایی سعی کردم توضیح بدم. در نهایت در فیلم هوش مصنوعی ما با رباتی طرف میشیم که احساس داره، این ربات رو شکل انسان ساختن، به شدت عشق میورزه به مامانش و همیشه دنبال مامانش میگرده، کلا تا آخر فیلم دنبال مامانش میگرده، ولی مسئله ای که هست دست گذاشته میشه روی این عمیق ترین تفاوت ماشین و انسان که عاری بودن ماشین از احساس هست. حالا یه ماشینی اومده که احساس داره، دوست میداره، پس جاش اینجا نیست، در سرداب تاریخ میمونه به همین شکل انسانی که داره و در نهایت نسل خودش رو هزاران سال بعد پیدا میکنه که اصلا شبیهش نیستن. حالا بحث نقد فیلم هم وسط کشیدم واسه این بود که بگم، حتی ابر هوش مصنوعی شناسهایی مثل اسپیلبرگ و کوبریک هم پیشگویی کردن که حالا حالاها امکان نداره ماشین به یه همچین قابلیتی برسه که احساس داشته باشه. اگه قرار باشه ماشین احساس داشته باشه، باید یه باگ به وجود بیاد.

ببخشید خیلی بحثهای فلسفی سینمایی هم قاطیش کردم، ممکنه یه خرده گنگ نوشته باشم، واسه اینکه من تا حالا با بچه های مهندسی بحث نکردم و برام جالبه که باهاشون در این موارد بحث کنم. یکی از بزرگترین دغدغه های من علم هوش مصنوعی و علم نوروساینس هست.

ἓν οἶδα ὅτι οὐδὲν οἶδα

Σωκράτης

(The only thing I know is that I know nothing)

Socrates
۰
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۲۶
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹, ۰۶:۱۶ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۶:۴۱ ب.ظ، توسط قاصدک۲۳.)
راهنمایی در مورد کنکور ارشد ۱۴۰۰
سلام دوستان، وقت به خیر
امیدوارم که خوب و خوش باشین
چند روز قبل که من داشتم منابع رو دسته بندی میکردم متاسفانه اتفاق بدی برای یکی از اقوام نزدیکمون افتاد و ایشون خیلی ناگهانی از دنیا رفتن، دیگه کلا نمیتونستم ادامه ی کارامو انجام بدم.
دوسه روزه کم کم سعی میکنم به حالت عادی برگردم
خدا برای کسی پیش نیاره، خیلی سخته غم از دست دادن عزیز.

شما مطالعه میکنین بچه ها؟
برنامه تون خوب پیش میره ان شاالله؟
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۲۷
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹, ۱۰:۱۲ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ب.ظ، توسط majidnourirad10.)
راهنمایی در مورد کنکور ارشد ۱۴۰۰
** یک درخواست مهم **

سلام به دوستان هم رشته ای ها
و داوطلبان پر تلاش و ساعی
ازمون ارشد ۱۴۰۰


اگر ممکنه و صلاح می دونید یک لینک و صفحه ای ویژه برای ازمون ۱۴۰۰ طراحی بشه با یک بنر توی صفحه ی اصلی سایت مانشت که ورودی اون صفحه باشه و ترجیحا یک ادرس رند و" کم حروف" برای لینک شدن به اون صفحه تعیین بشه .
یعنی به طور خلاصه یک سایت ویژه ارشد ۱۴۰۰ ، که زیر مجموعه ی سایت اصلی مانشت ، یا انجمن مانشت باشه .


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

مثلا یک همچین چیزی :/

الان یکی میاد میگه اصلا تو چیکاره ای ؟! که تا این اندازه ریز شده اش را هم می گویی ؟
هدفه مانشت این نبوده و شان مانشت بالاتر از تبلیغ و این حرف هاست و ...
همه ی همه اش را میدانم ولی اگر که این کار انجام بشه ، یک خون تازه ای توی رگ های اینجا میاد .
حالا صبر کنید تا بقیه اش را بگم ... بعد فحش بارونم کنید

و بعد به همراه عضو گیری از میان دوستان و همکلاسی های کارشناسی ، مانشت رو بهشون معرفی کنیم . مخصوصا اون فعال ها و درس خون هاشون رو Smile

چون علاوه بر اطلاعات با ارزشی که به مرور زمان و به لطف چندین نسل کنکوریه ارشد اینجا جمع شده ، به نوعی یک دایره المعارف کامپیوتری هم تبدیل شده و خیلی از مشکلات و دغدغه هایی که برای یک مهندس کامپیوتر ممکنه پیش بیاد توی اینجا بحث شده کارشناسی شده و راهکارهای زیادی هم گذاشته شده . حتی برای برنامه نویسی و پیدا کردن شغل .
همچنین با معرفی سایت مانشت در برد رشته ی کارشناسی توی دانشگاه محل تحصیل کارشناسی هم خیلی خوب میشه عضو گیری کرد چون هر چی بچه های اینجا فعال تر باشن نفع و سودی هم که قطعا به خودشون برمی گرده چندین برابر خواهد شد .

.چرا افزایش کاربرها مهمه ؟ چون مثلا میشه خلاصه نویسی ها رو به اشتراک گذاشت ، دقیق تر در مورد سوالات بحث کرد ، تجربیات شرکت در برگذاری ازمون های ازمایشی رو به اشتراک گذاشت ، نقاط مبهم درسی رو رفع کرد .و کلا یک تیمه خیلی خوبی رو میشه جمع کرد .

البته و صد البته که گروه درسی الان خیلی خیلی خوبه ولی قطعا می تونه قوی تر هم بشه .


موفق باشین دوستان عزیزم Smile Smile

بادبان ها را بکشید ... پیش به سوی آینده BlushBlush
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: عزیز دادخواه , قاصدک۲۳
ارسال: #۱۲۸
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹, ۱۰:۳۰ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ب.ظ، توسط عزیز دادخواه.)
RE: راهنمایی در مورد کنکور ارشد ۱۴۰۰
(۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۶:۱۶ ب.ظ)قاصدک۲۳ نوشته شده توسط:  سلام دوستان، وقت به خیر
سلام تسلیت میگم بهتون.
شما برای کنکور امسال شرکت کردی؟

(۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ب.ظ)majidnourirad10 نوشته شده توسط:  یک درخواست مهم

اگر ممکنه و صلاح می دونید یک لینک و صفحه ای ویژه برای ازمون ۱۴۰۰ طراحی کنید با یک بنر توی صفحه ی اصلی سایت مانشت و بعد به همراه عضو گیری از میان دوستان و همکلاسی های کارشناسی

خیلی پیشنهاد خوبیه. فقط نمیدونم تا قبل از برگزاری کنکور امسال مدیران محترم اجازه میدن یا نه. اگه ممکنه مدیران عزیز در این مورد اظهار نظر بفرمایند.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: قاصدک۲۳ , majidnourirad10
ارسال: #۱۲۹
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹, ۰۱:۱۵ ب.ظ
RE: راهنمایی در مورد کنکور ارشد ۱۴۰۰
(۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰ ب.ظ)عزیز دادخواه نوشته شده توسط:  [quote='قاصدک۲۳' pid='475386' dateline='1589636812']
سلام دوستان، وقت به خیر
سلام تسلیت میگم بهتون.
شما برای کنکور امسال شرکت کردی؟


سلام، وقت به خیر
سپاسگزارم، سلامت باشین همیشه

برای کنکور امسال نه شرکت نکردم.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۳۰
۳۱ خرداد ۱۳۹۹, ۰۶:۰۷ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۲۷ ب.ظ، توسط قاصدک۲۳.)
راهنمایی در مورد کنکور ارشد ۱۴۰۰
سلام و عرض ادب خدمت دوستان
آخرین روز بهاری تون به خیر باشه

امیدوارم که برنامه تون اونجوری که میخواین جلو بره
بچه ها یه نظر خواهی می خواستم ازتون داشته باشم، امیدوارم آنلاین بشین چون به راهنمایی تون نیاز دارم توی زمان کم
من با اینکه میخواستم اواخر اردیبهشت مطالعه ام رو شروع کنم و داشتم منابع ام رو انتخاب می کردم، متاسفانه به خاطر اوضاعی که پیش اومد نتونستم اون موقع شروع کنم
و این چند روز هم یک مقدار که شرایطم بهتر شد باز درگیر بودم و خلاصه الان دارم باز منابع رو چک می کنم

این مدت یه پست استاد یوسفی رو دیدم که در مورد کنکور ۱۴۰۰ یه سری مطالب رو توضیح داده بودن، و خب منتظر بودم برنامه شون برای کنکور ۱۴۰۰ رو ببینم که دو هفته پیش یه پکیج دادن و امروز آخرین فرصت ثبت نامش با تخفیف بود که من امروز دیدم اطلاع رسانی ایشون رو توی تلگرام و با منشی آموزشگاه مهستان صحبت کردم که ایشون برام توضیح دادن یه سری شرایط این پکیج رو
که به صورت کلاس های انلاین هست که برای ۵ تا درس استاد یوسفی خودشون تدریس میکنند و برای دروس هوش و پایگاه استاد یلمه و استاد سلامی هستن فکر کنم

به جز کلاس های آنلاین، مشاوره تا زمان کنکور ، و آزمون آموزشگاه مهستان رو هم دارند
هزینه ی پکیج شون هم گفتن که ۱۰ میلیون تومن هستش که با تخفیف ویژه که تا امروز باشه ۴ میلیون و خورده ای هست که گفتن به صورت اقساط هم میشه پرداخت کرد.

من این چند ساعت فکر کردم و خب با توجه به شرایط خودم و زمان برگزاری کلاس ها که بعضی هاشون از ۵ عصر تا ۹ یا از ۶ تا ۱۰ هست و چون من برام زمان یادگیری توی صبح خیلی بهتر جواب میده فکر کردم شاید اگه فیلم و کتاب ها رو بخرم بهتر باشه
اما از طرفی هم چون اطرافم کسی کنکوری نیست و تنها درس میخونم و چند سال هم هست از فضای دانشگاه فاصله گرفتم مطمئنن سوالاتی برام پیش میاد و خب زمان جوابگویی شونم مهمه، کلاس آنلاین رفتن چون گروه هم دارن بچه ها گفتن که هر موقع سوال داشتم میتونم از خود استاد بپرسم
یا برای کلاس ها میتونم فیلم ضبط شده ی کلاس رو از ۱۲ تا ۲۴ ساعت بعد از کلاس داشته باشم
و اگه این پکیج رو تهیه کنم گفتن میتونم از همه ی فیلم های استاد استفاده کنم و کلاس های نکته و تست شون رو که از اسفند تا اردیبهشت هست رو داشته باشم

با توجه با این شرایط میخواستم نظر شما رو در این مورد بدونم در مورد معایب و مزایا و کلا شرایط این مسیر
و اینکه به نظرتون محتوای فیلم ها زیاد فرق میکنه با کلاس های آنلاین؟
نمیدونم فیلم هاشون برای چند سال پیش هست و اینکه گفتن نمیشه فقط چندتا رو شرکت کنی همه اش پکیج هست و با همه
ممنون میشم راهنماییم کنین چون منشی شون گفتن نهایت تا فردا میتونم تصمیم بگیرم
و یه وقت مشاوره هم با استاد برام رزرو کردن که هنوز باهام تماس نگرفتن.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۳۱
۰۶ تیر ۱۳۹۹, ۱۰:۰۶ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۶ تیر ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ب.ظ، توسط milo.)
RE: راهنمایی در مورد کنکور ارشد ۱۴۰۰
(۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ۰۶:۰۷ ب.ظ)قاصدک۲۳ نوشته شده توسط:  سلام و عرض ادب خدمت دوستان
آخرین روز بهاری تون به خیر باشه

امیدوارم که برنامه تون اونجوری که میخواین جلو بره
بچه ها یه نظر خواهی می خواستم ازتون داشته باشم، امیدوارم آنلاین بشین چون به راهنمایی تون نیاز دارم توی زمان کم
من با اینکه میخواستم اواخر اردیبهشت مطالعه ام رو شروع کنم و داشتم منابع ام رو انتخاب می کردم، متاسفانه به خاطر اوضاعی که پیش اومد نتونستم اون موقع شروع کنم
و این چند روز هم یک مقدار که شرایطم بهتر شد باز درگیر بودم و خلاصه الان دارم باز منابع رو چک می کنم

این مدت یه پست استاد یوسفی رو دیدم که در مورد کنکور ۱۴۰۰ یه سری مطالب رو توضیح داده بودن، و خب منتظر بودم برنامه شون برای کنکور ۱۴۰۰ رو ببینم که دو هفته پیش یه پکیج دادن و امروز آخرین فرصت ثبت نامش با تخفیف بود که من امروز دیدم اطلاع رسانی ایشون رو توی تلگرام و با منشی آموزشگاه مهستان صحبت کردم که ایشون برام توضیح دادن یه سری شرایط این پکیج رو
که به صورت کلاس های انلاین هست که برای ۵ تا درس استاد یوسفی خودشون تدریس میکنند و برای دروس هوش و پایگاه استاد یلمه و استاد سلامی هستن فکر کنم

به جز کلاس های آنلاین، مشاوره تا زمان کنکور ، و آزمون آموزشگاه مهستان رو هم دارند
هزینه ی پکیج شون هم گفتن که ۱۰ میلیون تومن هستش که با تخفیف ویژه که تا امروز باشه ۴ میلیون و خورده ای هست که گفتن به صورت اقساط هم میشه پرداخت کرد.

من این چند ساعت فکر کردم و خب با توجه به شرایط خودم و زمان برگزاری کلاس ها که بعضی هاشون از ۵ عصر تا ۹ یا از ۶ تا ۱۰ هست و چون من برام زمان یادگیری توی صبح خیلی بهتر جواب میده فکر کردم شاید اگه فیلم و کتاب ها رو بخرم بهتر باشه
اما از طرفی هم چون اطرافم کسی کنکوری نیست و تنها درس میخونم و چند سال هم هست از فضای دانشگاه فاصله گرفتم مطمئنن سوالاتی برام پیش میاد و خب زمان جوابگویی شونم مهمه، کلاس آنلاین رفتن چون گروه هم دارن بچه ها گفتن که هر موقع سوال داشتم میتونم از خود استاد بپرسم
یا برای کلاس ها میتونم فیلم ضبط شده ی کلاس رو از ۱۲ تا ۲۴ ساعت بعد از کلاس داشته باشم
و اگه این پکیج رو تهیه کنم گفتن میتونم از همه ی فیلم های استاد استفاده کنم و کلاس های نکته و تست شون رو که از اسفند تا اردیبهشت هست رو داشته باشم

با توجه با این شرایط میخواستم نظر شما رو در این مورد بدونم در مورد معایب و مزایا و کلا شرایط این مسیر
و اینکه به نظرتون محتوای فیلم ها زیاد فرق میکنه با کلاس های آنلاین؟
نمیدونم فیلم هاشون برای چند سال پیش هست و اینکه گفتن نمیشه فقط چندتا رو شرکت کنی همه اش پکیج هست و با همه
ممنون میشم راهنماییم کنین چون منشی شون گفتن نهایت تا فردا میتونم تصمیم بگیرم
و یه وقت مشاوره هم با استاد برام رزرو کردن که هنوز باهام تماس نگرفتن.

سلام ایمیلتو چک کن
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: قاصدک۲۳
ارسال: #۱۳۲
۱۲ تیر ۱۳۹۹, ۰۸:۱۸ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ ۰۱:۰۵ ب.ظ، توسط قاصدک۲۳.)
RE: راهنمایی در مورد کنکور ارشد ۱۴۰۰
(۰۶ تیر ۱۳۹۹ ۱۰:۰۶ ب.ظ)milo نوشته شده توسط:  سلام ایمیلتو چک کن

سلام، وقت به خیر، ممنونم از پیام تون
من چک کردم ایمیل اگه فرستادین پیدا نکردم متاسفانه.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۳۳
۱۵ تیر ۱۳۹۹, ۱۲:۵۰ ب.ظ
راهنمایی در مورد کنکور ارشد ۱۴۰۰
سلام و عرض ادب ، وقت به خیر
بچه ها فکر کنم دیگه تاپیک رو چک نمیکنین
یه سوال داشتم اگه کسی آنلاین شد و تونست جواب بده ممنون میشم.
در مورد نحوه ی درس خوندن که چطوری بخونیم که کیفیت بهتری داشته باشه مطالعه مون؟
و چطوری مرور کنیم؟

آیا لازمه یه دفتر داشته باشیم و هر روز ساعت های مطالعه و اسم درس هایی که خوندیم رو توش بنویسیم؟
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۳۴
۱۹ مرداد ۱۳۹۹, ۰۴:۲۱ ب.ظ
راهنمایی در مورد کنکور ارشد ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر
من هم مثل شما پیام نور بودم با معدل نزدیک ۱۴ و الان ارشد تهران میخونم -هر چه زودتر شروع کنی بهتره چون پایت قوی نیس منابع پیام نور به درد نمی خوره و باید درست انتخاب کنی که دچار وسواس نشی هی بگی این بده فلانو هم بگیرم یا نه و با برنامه زمانیکه گفتی میشه قبول بشی موفق باشی
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: قاصدک۲۳
ارسال: #۱۳۵
۰۹ مهر ۱۳۹۹, ۰۷:۱۷ ب.ظ
راهنمایی در مورد کنکور ارشد ۱۴۰۰
ممنون از اطلاعات خوبی که به اشتراک گذاشتید
۰
۰
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  راهنمایی در مورد تعریف محیط عملیاتی داروخانه برای آز پایگاه داده ngmsshd ۲ ۷,۵۳۹ ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۵:۲۹ ب.ظ
آخرین ارسال: Eris_mw
  راهنمایی درباره مقطع کارشناسی ارشد HamidReza1 ۰ ۷۷۹ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ۱۰:۴۰ ب.ظ
آخرین ارسال: HamidReza1
  دکتری بیوانفورماتیک ۱۴۰۰ Hmi96 ۱ ۱,۹۲۱ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ۰۹:۵۹ ب.ظ
آخرین ارسال: razieh.msh91
  دانشجویان سامانه شبکه‌ای تربیت مدرس ورودی ۱۴۰۰ kenpachi ۰ ۱,۱۸۳ ۰۵ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۱۹ ب.ظ
آخرین ارسال: kenpachi
  آزمون دکتری نرم افزار و الگوریتم ۱۴۰۰ Seyyedab ۴۶ ۱۸,۲۴۷ ۰۹ مهر ۱۴۰۰ ۰۵:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: Seyyedab
Star درخواست کمک و راهنمایی برای شرکت در آزمون ارشد marvelous ۹ ۸,۰۵۵ ۰۶ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۱۸ ب.ظ
آخرین ارسال: فاطمه دیبا
  رتبه ۵۴ علوم کامپیوتر و ۷۶ ریاضی ارشد ۱۴۰۰ Computer92 ۰ ۲,۰۱۷ ۰۸ شهریور ۱۴۰۰ ۰۹:۴۶ ب.ظ
آخرین ارسال: Computer92
  کنکور دکتری بیوانفورماتیک ۱۴۰۰ Hmi96 ۵ ۳,۲۱۴ ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۲:۳۱ ق.ظ
آخرین ارسال: mbashiri
Lightbulb مراحل دقیق انتخاب رشته ی کنکور دکتری (۱۴۰۰) Mr. Rezaei ۶ ۳,۵۳۳ ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۵:۳۵ ب.ظ
آخرین ارسال: cpt.mazi
Information راهنمایی برای فرصت باقیمانده تا کنکور ۱۴۰۰ marge_setare ۷ ۵,۱۳۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ق.ظ
آخرین ارسال: fatemehbin

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close