زمان کنونی: ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۱۰:۴۲ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

هدف مانشت ؟؟؟

ارسال:
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۰۹:۳۷ ق.ظ
هدف مانشت ؟؟؟
با سلام خدمت تمام دوستان

من حدود دو یا سه سال پیش با مانشت و دکتر تنهایی آشنا شدم و به این آشنایی هم افتخار می کنم. سعی کردم تا این سایت به دیگران هم معرفی بشه. خیلی توی بحث ها شرکت نمی کنم ولی الان انقدر از مانشت ناراضی هستم تا همچین انتقادی رو اینجا بگذارم.

من کاملا با وضع کنونی مانشت و جو اون مخالفم و نارضایتی خودم رو اعلام می کنم!!! چند روز پیش این سایت رو به یکی از دوستام معرفی کردم، اصلا وحشت کرد!!! چرا انقدر شلوغه!!! (هدفش چیه؟؟؟) من می خوام بدونم واسه چی سایتی که در مورد کنکور بحث میکنه باید در مورد جک و لطیفه و داستان و ازدواج مطلب بذاره؟؟؟ می ترسم تا چند وقت دیگه بخش نظر در مورد خرید لپ تاپ و گوشی و کیف و کفش هم بهش اضافه بشه!!! من خودم وقتی توی جو امتحان و کنکور هستم حس و حال عجیبی دارم و شاید دیگرانی هم اینطور باشند و فکر میکنم کسی که میاد توی این انجمن باید توی همون جو کنکور حس و حالش بهتر شه نه اینکه با مسائل دیگه خودش رو درگیر کنه.

توی این همه سایت های ایرانی مطالب سرگرم کننده و وقت گذران پیدا میشه! دیگه مانشت چرا داره همرنگ جماعت میشه؟؟؟ مسائلی مثل ازدواج که شاید باعث بشه که روی بعضی ها به هم باز شه!!! و یا شوخی های مسخره!!! حالا من اصلا حرفم این نیست! من خودم از اینکه این وب سایت هدف اصلیش رو کنار بگذاره و یا با اهداف دیگه ای مثل سرگرمی، هدف اصلیش رو کمرنگ کنه و بجای تولید علم و راهنمایی بچه ها، اونها رو به مسائل دیگه ای مشغول کنه مخالفم. خوب یه انجمن دیگه ( مثلا forum2 !!!) ایجاد بشه و این بحث ها به اونجا منتقل شه!!! و یا اصلا این بحث ها نشه! به نظرم اینجا فقط باید بحث های کنکوری و مشاوره ای صورت بگیره!!! حالا یه عده بیان بگن اونجوری مانشت خشک میشه!!! و یا بچه هایی که رتبه خوب آوردن دیگه نمیان و از این جور حرف ها!!!

امیدوارم به کسی بر نخورده باشه! منظورم اصلا فرد خاصی نبود. وقتی یاد جو کنکور می افتم اصلا مانشت فعلی برام خوشایند نیست و از نظر من مانشت ساده، دوست داشتنی تر بود و بیشتر به دل می نشست!

کسی که به فکر درست کردن آینده خودش نیست ، نمیتونه آینده کسی باشه . . .
۱۳
۶
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: hamidkhl , Msccom , یاقوت سرخ , Lantern , Mahbanoo313 , f.a , neilabak , Jooybari , nikou , M.H.P , pourheidar , Sophia , mp1368 , nasogh , Hera
ارسال:
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۰۹:۵۰ ق.ظ
هدف مانشت ؟؟؟
منم تا حدودی با حرفهای mdgh موافقم، در مواردی مانند ازدواج فروم های زیادی موجوده، دوستان می تونن از اونا استفاده کنن

*****شکست پله های موفقیت است*****
۲
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۰۹:۵۱ ق.ظ
هدف مانشت ؟؟؟
با احترام به نظر شما
مانشت تنها جایی هست تو اینترنت که جو علمی بی ریایی توش برقرار هست.(لااقل تا جایی که من میدونم).از طرفی اعضا اون هم گاها تمایل دارن واسه سرگرمی یا تبادل نظر راجع به مسائل غیر درسی همینجا بگردن و از اینجا خارج نشن و دوست دارن نظر قشر تحصیل کرده مثل خودشون و با اهداف مشابه رو در مورد مسائل مختلف بدونن.قبول دارم گاهی احساس میشه که مانشت از اهدافش داره دور میشه و شایدم این به این خاطر باشه که اعضایی که دوست دارن جو علمی و ساده قدیمی مانشت همچنان برقرار باشه ،بی حرکت و بدون فعالیت هستن و بیشتر اوقات فقط ناظر.که خودم هم یکی از این ناظران!به احترام شما من هم سکوت میکنم تا شما فعالیتهای درسی و علمی تون رو بیشتر کنید.


آرام باش***دنیا بی قرار توست...
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: inteligentium , diligent , Mansoureh , عزیز دادخواه
ارسال:
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۱۱:۰۸ ق.ظ
هدف مانشت ؟؟؟
ببینید دوست عزیز تمام زندگی درس نیست درس و کتاب بخشی از زندگیه. شما درس می خونید تا بهتر زندگی کنید.

مساله دیگه اینه که برهه های زمانی مختلف ساز و کار افراد رو تعیین می کنه خوب الان کنکور تموم شده دوستان منتظر نتایجند و نتایجم هنوز نیومده ضمن این که بخش مباحث کاربردی نیز به همین دلیل ایجاد شده تا در فرصتی که مسائل مربوط به کنکور کمتره بچه ها به این بخش ها بپردازند و از نظر تخصصی و نه صرفا نظری بتونند به علمشون اضافه کنند البته این مساله همکاری و مشارکت کاربران رو می طلبه.

ضمن این که همونطور که دوستان گفتند شما برای استفاده از بخش ها هیچ اجباری ندارید. زیر بخش ها کاملا مشخصند و شلوغی رو احساس نمی کنم. هر موضوع بخش مربوط به خودش رو داره.

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۵
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Lantern , a.hooshmand , maryami , homa , SaMiRa.e , narges_r , silver , M.H.P , Mansoureh
ارسال:
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۱۱:۳۵ ق.ظ
هدف مانشت ؟؟؟
با اجازه دوستان من هم نظرم رو میگم:
از طرفی هم بخشی از صحبت های آقای mdgh میتونه درست باشه و از طرفی توضیحاتی که آقا فرداد دادن قابل قبوله.
اون چیزی که مهمه اینه که کارکرد اولیه و اصلی مانشت به عنوان یه انجمن علمی پایداربمونه و وقتی یه تازه وارد وارد این انجمن میشه اولین چیزی که به ذهنش خطور میکنه این باشه وارد یه انجمن علمی شده که درباره کنکور ارشد و دکترا و مباحث درسی و همچنین مباحث تخصصی و کاربردی رشته های مختلف کامپیوتر بحث و تبادل نظر میشه.
حالا اینکه دوستمون اشاره کردن که شلوغ شده و سرگرمی درش پررنگ شده همونطور که قبلاً مطرح شده بود تا حدودی شاید به این مرتبط باشه که جو و فضای کنکور نیست و دوستان منتظر نتایج هستند به همین دلیل کمتر رغبت به حضور فعال توی مباحث درسی دارن و تا جاییکه ما دیدیم قبل از کنکور بخش سرگرمی تا این حد غالب نبود.
البته هرگز نمیشه اعضا رو مجبور کرد در یک بخش فعالیت کنن!همونطور که خانم انرژی مثبت هم گفتن : "مباحث کاربردی نیز به همین دلیل ایجاد شده تا در فرصتی که مسائل مربوط به کنکور کمتره بچه ها به این بخش ها بپردازند و از نظر تخصصی و نه صرفا نظری بتونند به علمشون اضافه کنند " ولی متاسفانه دیده میشه که تنها بجز چند نفر دوستان رغبتی به این تاپیک ها نشون ندادند ولی وقتی دیروز یه تاپیک در مورد ازدواج ایجاد شد در عرض حدود ۱۴ ساعت ۴۳ ارسال و نظر مختلف با ۶۶۹ بازدید صورت گرفت!
منظورم اینه که خود اعضا تصمیم میگیرن که چه تاپیکی رو فعال کنن و چه تاپیکی هر چند تخصصی و مفید رو مهجور بمونه!پس این ایراد اول به خود ما اعضا وارده.
ولی کاش میشد توی بخش "جستجوی ارسال های امروز" که جدیدترین ارسال ها رو میشه مشاهده کرد دوبخشی میشد که یک بخشش مربوط به ارسال های علمی و درسی و کاربردی میشد و یک بخش هم مربوط به سرگرمی و بحث های عمومی.اون وقت اعضا می تونستن بنا به علاقه سریعتر و مستقیم وارد تاپیک دلخواه بشن و مهمتر از اون اینکه دیگه این مشکل همیشگی هم پیش نمیاد که یک ارسال درسی و کاربردی به دلیل ارسال های زیاد مباحث عمومی و سرگرمی تو رنکینگ صفحه جستجو به صفحات دوم و سوم منتقل بشه و از دید دور بمونه.

اگر تنها ترین تنهایان شوم باز هم خدا هست، او جانشین تمام نداشتن های من است‎
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: a.hooshmand , Msccom , sepid , MONA_STAR , Bache Mosbat , narges_r , homa , انرژی مثبت
ارسال:
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۱۲:۰۵ ب.ظ
RE: هدف مانشت ؟؟؟
(۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۱:۴۷ ق.ظ)Fardad-A نوشته شده توسط:  این امکان وجود داره که کاربرانی که درخواست بدهند بخشهای سرگرمی براشون نمایش داده نشه و فقط مباحث علمی را ببینند. اگه کسی درخواست داره بفرسته.

من فکر می کنم روش زیر بهتر باشد.
یک جستجو خاص اضافه شود
خود این که حسی به فرد دست بدهد به بخشی دسترسی ندارد، فکر کنم حس خوبی نباشد.

(۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۱:۳۵ ق.ظ)Eternal8620 نوشته شده توسط:  ولی کاش میشد توی بخش "جستجوی ارسال های امروز" که جدیدترین ارسال ها رو میشه مشاهده کرد دوبخشی میشد که یک بخشش مربوط به ارسال های علمی و درسی و کاربردی میشد و یک بخش هم مربوط به سرگرمی و بحث های عمومی.اون وقت اعضا می تونستن بنا به علاقه سریعتر و مستقیم وارد تاپیک دلخواه بشن و مهمتر از اون اینکه دیگه این مشکل همیشگی هم پیش نمیاد که یک ارسال درسی و کاربردی به دلیل ارسال های زیاد مباحث عمومی و سرگرمی تو رنکینگ صفحه جستجو به صفحات دوم و سوم منتقل بشه و از دید دور بمونه.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Lantern
ارسال:
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۰۲:۱۴ ب.ظ
هدف مانشت ؟؟؟
بنده منظور شخصی نداشتم که بخوام سوال بپرسم و یا نه و یا اینکه بخوام بخش هایی از مانشت رو فیلتر کنم و یا نه!!!

انتقادی بود که به ذهن بنده می رسید و کاملا هم بدون تعصب گفتم. من منظورم بیشتر ورودی های جدید هست.

فرض کنیم سازمان سنجش یه همچین امکاناتی واسه سایتش فراهم کنه!!! ارزش سنجش میاد پایین. مگه مانشت فقط واسه کنکوری هاست که هر وقت تصمیم گرفتن درس بخونن اینجا جو درسی پیدا کنه!!! این خودخواهی نیست؟؟؟ من باز هم میگم، واسه خودم نمی گم!

من حتی حدود ۲ یا ۳ ترم پیش از یکی از دانشجوهای شریف شنیدم که یکی از اساتید این دانشگاه مانشت رو واسه رفع اشکالات درسی شون معرفی کرده! حالا کدوم مانشت؟؟؟

من نه قصد این رو دارم که کسی رو منزوی کنم و نه اینکه خودم رو مطرح کنم و نه اصلا نیازی به این کارها دارم. به نظر من قابل تحمل نیست!!!

کسی که به فکر درست کردن آینده خودش نیست ، نمیتونه آینده کسی باشه . . .
۲
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۰۳:۲۸ ب.ظ
هدف مانشت ؟؟؟
البته فکر می‌کنم اهدافی که برای مانشت توسط شروع کننده بحث ذکر شده از نظر ایشون بوده. شما هنوز از اهداف واقعی مانشت و برنامه‌هایی که به مرور اجرایی خواهد کرد خیلی خبر ندارید.
محدود کردن مانشت در محدوده کنکور و اون هم ارشد خیلی کار درستی نیست. هدف مانشت دقیقاً ایجاد یه محیط تعاملی هم‌کلاسی‌ها بوده. شما همیشه با همکلاسیتون برای کنکور ارشد می‌خونید؟ همیشه بحث درسی هست؟ یا نه برخی اوقات هم دوست دارید در مورد مسایل و مشکلات و خوبی‌ها و بدی‌های این دوره و مسایل مربوط به خودتون حرف بزنید؟
خدا رو شکر بحث‌های مربوط به منابع ارشد به غنای خوبی رسیده، اما هنوز مانشت در زمینه‌های تخصصی هر گرایش و مسایل دانشجویی ضعف داره. راستش ما دوست نداریم مانشت یه ابزار یه مدت مصرف اون هم فقط برای کنکور ارشد بچه‌ها باشه. دوست داریم که جو همکلاسی‌ها ادامه داشته باشه. ان شا الله ۴ ۵ سال دیگه اعضای هیات علمی دانشگاه‌های مختلف اینجا حضور داشته باشن (همون بچه‌های مانشت الان) و با خدمات مانشت با هم تعامل داشته باشند.
مشکل اصلی ما در مباحث علمی/پژوهشی سختی ایجاد یه شبکه محکم بین پژوهشگران و کار گروهی است، هدف نهایی مانشت کنکور ارشد نیست. هدف نهایی ایجاد چنین شبکه‌ای در حل مشکلات مختلف در مقاطع متفاوت است.
برنامه بلند مدت توسعه مانشت که تو ذهن من هست و البته دوستان هم پیشنهاد دادن چیزی شبیه برنامه زیر هست:
مانشت ۳ و ۴: افزودن کنکور‌های آزمایشی، افزودن رشته‌های پیرامونی مانند برق
مانشت ۵ و ۶: توسعه مباحث تخصصی مربوط به گرایش‌ها، ایجاد شبکه بین‌دانشگاهی، عضویت اعضای هیات‌های علمی، تلاش در جهت ایجاد شرکت دانش بنیان
مانشت ۷ و ۸: ایجاد جورنال تخصصی مانشتSmile، برگزاری کنفرانس (با مشارکت یکی از دانشگاه‌ها که الان هم استقبال می‌کنه)، دو زبانه شدن سایت
روندی که داره پیش می‌ره خیلی به این اهداف کلی کمک می‌کنه. برنامه‌هایی که وجود داره خیلی هم بلند پروازی نیست و کاملاً قابلیت اجرایی دارن.
البته به شرطی که تا ۶ ۷ سال دیگه خداوند به ما عمر عطا کنه. و مشکلات غیرمترقبه‌ای برای جامعه ایجاد نشه.

من برم هر جای دنیا قلب من دست تو گیره
۸
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: maryami , SaMiRa.e , ماه بانو , fatima1537 , انرژی مثبت , a.hooshmand , Masoud05 , Aurora , farhud , Msccom , Lantern , MONA_STAR , najme60 , narges_r , Bache Mosbat , homa , diligent , Donna , yaser_ilam_com , Mahbanoo313 , mehrdad66 , nikou , M.H.P , Mansoureh , Hera
ارسال:
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۰۴:۱۰ ب.ظ
هدف مانشت ؟؟؟
(۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۹:۳۷ ق.ظ)mdgh نوشته شده توسط:  من حدود دو یا سه سال پیش با مانشت و دکتر تنهایی آشنا شدم و به این آشنایی هم افتخار می کنم. سعی کردم تا این سایت به دیگران هم معرفی بشه. خیلی توی بحث ها شرکت نمی کنم ولی الان انقدر از مانشت ناراضی هستم تا همچین انتقادی رو اینجا بگذارم.

من کاملا با وضع کنونی مانشت و جو اون مخالفم و نارضایتی خودم رو اعلام می کنم!!! چند روز پیش این سایت رو به یکی از دوستام معرفی کردم، اصلا وحشت کرد!!! چرا انقدر شلوغه!!! (هدفش چیه؟؟؟) من می خوام بدونم واسه چی سایتی که در مورد کنکور بحث میکنه باید در مورد جک و لطیفه و داستان و ازدواج مطلب بذاره؟؟؟ می ترسم تا چند وقت دیگه بخش نظر در مورد خرید لپ تاپ و گوشی و کیف و کفش هم بهش اضافه بشه!!!
اگر بخش جداگانه ای برای مطرح کردن بعضی موضوعات غیر درسی خاصی باشه بهرته،تا کسانی که تمایل دارن بحث کنند،حرفشون رو اونجا بزنن و تاپیکهای دیگه از موضوعشون خارج نشن.چون گاها پیش اومده که موضوع بعضی تاپیکها به این سمت رفته.چه بهتر که اگر کسی میخواد بحث کنه تاپیک مناسب در جای مناسب ایجاد کنه.

اینجا طبیعتا بعد از گذشت یکی دو سال شلوغ و شناخته شده تر میشه
اگر نظم و طبقه بندی و جداسازی تاپیکهای درسی خوب باشه مشکلی پیش نمیاد.هرکس دنبال درس هست میتونه بره سراغ تاپیک دلخواه
حالا من از شما یه درخواست دارم.شما که دانشجوی ارشد رتبه خوب هستید چرا پیداتون نیست.اگر افراد درسخون و رتبه خوب اینجا باشن میتونن در جهت دادن به سایت کمک کنند وبچه های دیگه راه اونها رو ادامه بدن
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۰
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۰۴:۱۵ ب.ظ
هدف مانشت ؟؟؟
منم به عنوان یه کاربر تازه وارد حرف دل خودم رو بگم
من ارسال های زیادی نداشتم .. هرچی هم بوده تو همون بخش های جانبی مثل عکاسی بوده
ولی این دلیل نمیشه جاهایه دیگه سرک نکشیده باشم

سطح علمی من در حد شما دوستان نیست که توی خیلی از تاپیک های تخصصی اظهار نظر کنم ...
و یا در حل سوال ها کمکی بتونم انجام بدم .. پس مثل یک دانشجوی خوب میخونم تا یاد بگیرم ! تا به سطح اظهار نظر هم برسم !

ولی مانشت خیلی کمک ام کرده ... مخصوصا برای شناسایی منابع مفید
بیشتر وقتا انقدر زیر و رو کردم حرف های بچه هارو تا بفهمم چی بخونم .. چطور بخونم .. که دیگه زمان از دستم در رفته .. و از چشم درد و سر درد و ریزش اشک از چشم ! ( به علت زل زدن زیادی به مانیتور ! ) از جام بلند شدم ...

خلاصه کلام اینو میخوام بگم که
من به شخصه .. اینجارو دوست دارم ... دلم میخواد در کنار بقیه حضور داشته باشم ...
بخش های جانبی باعث میشه که فکر کنم منم هستم ! ... نه به اندازه دیگران مفید .. ولی منم توی بازی هستم !
و به وقتش شاید منم به درجه مفید بودن برا بقیه برسم Smile
زیاده گویی کردم ببخشید
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: a.hooshmand , admin , Msccom , homa , diligent , Donna , Mahbanoo313 , Breeze , M.H.P , sama89
ارسال: #۱۱
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۰۴:۲۵ ب.ظ
RE: هدف مانشت ؟؟؟
سال قبل هم همچین بحثی مطرح شد . کلاً ۲ مسئله باعث شده که جو فعلی مانشت تا حدی غیر درسی بشه :
۱- اتمام کنکور مقاطع ارشد و دکتری
۲- نیاز همگان به سرگرمی

به عنوان مثال بعد از کنکور ارشد جو مانشت به سمت سرگرمی رفت اما نزدیک کنکور دکتری جو کمی متعادل تر شد

بنظرم با سیاستی که جناب دکتر در دست دارند ، انشاالله سال دیگه شاهد همچین بحث هایی نخواهیم بود چرا که بجز کنکور که فقط برهه ای کوتاه از زندگی است ، قراره بخش های پرسش و پاسخ سوالات درسی دوره ارشد هم فعال تر بشه که در این صورت کل سال ( بجز احتمالا یکی دو ماه در تابستان ) جو مانشت یک جو کاملاً علمی بشه و در کنارش بخش های سرگرمی هم بعنوان زنگ تفریح ، فعال باشن . بالاخره سرگرمی و استراحت بخشی از زندگی هست Smile

واللَّه خَیْرٌ وَأَبْقَى
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Mahbanoo313 , Mansoureh , عزیز دادخواه
ارسال: #۱۲
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۰۴:۴۱ ب.ظ
هدف مانشت ؟؟؟
الان هم یه بخش دیگه هست که فعالیت میکنه:مباحث کاربردی-میشه بعد از کنکور این بخش را تقویت کرد-البته الان هم بعضیها دارند برای آزاد تلاش میکنند.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۳
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۱۱:۱۹ ب.ظ
هدف مانشت ؟؟؟
من نمی خواستم اینجا چیزی بنویسم اما...
اما وقتی حرفای دکتر و آقا فرداد و خوندم...
بودن این بخش ها خیلی خوبه اما واقعا مانشت داره رو به افراط می ره در این مورد ها...واقعا من بعد از کنکور چیز مفیدی ندیدم که بخوام باز هم مثل قبل بیام!
جو هم که ماشالله زمین تا اسمون با اون جو مانشتی که من باهاش اشنا شدم فرق کرده...شاید وقتی یه جا بزرگ میشه یه کم بیشتر باید مواظب بود که منحرف نشه....
اقای دکتر همکلاسی ها هم اگر بیش از حد با هم بخث های غیر درسی داشته باشن از هدفشون دور میشن!به جز حالا چیزایی که شما دارید اضافه می کنید من اینجا دیگه چیز مفیدی پیدا نمی کنم...
شاید بهتر باشه یه کم با تامل بیشتری به این انتقاد نگاه کنید!این انتقادی هست که بار ها بارها بچه ها داشتن و همیشه یک جواب شنیده شده: نه اینطور نیست...!

سپیده که سربزند در این بیشه زار خزان زده شاید گلی بروید شبیه آنچه در بهار بوئیدیم
پس به نام زندگی هرگز مگو هرگز.
۸
۳
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: blackhalo1989 , Bache Mosbat , admin , Aurora , - rasool - , nikou , M.H.P , nasogh
ارسال: #۱۴
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۱۱:۴۹ ب.ظ
هدف مانشت ؟؟؟
اتفاقا کاربر mosaferkuchulu بر اساس ایده آل شما گفتن!
۱
۳
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: mosaferkuchulu , nasogh
ارسال: #۱۵
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۱۲:۱۵ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۲:۲۱ ق.ظ، توسط mosaferkuchulu.)
RE: هدف مانشت ؟؟؟
اقا فرداد من اهداف دکتر و خوندم!پس نظر شما اینه:
بچه ها فعلا برید تو قسمت های دیگه جز درسی فعالیت کنید تا دکتر سیستم هایی و که می خوان راه بندازن بعد یه دفعه از بخش سر گرمی سوییچ کنید تو بحش علمی و مقاله و ....!
روش خوبیه!زود نتیجه می ده!!!!!!!!!

(۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۱:۵۶ ب.ظ)Fardad-A نوشته شده توسط:  فکر میکنم باین انتقاد مفصلا" پاسخ داده شده است و نیازی به تکرار مکررات نیست.
چشم!دیگه بحثی نیست!به قول شاعر:
من انچه شرط بلاغ است با تو می گویم
تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال

سپیده که سربزند در این بیشه زار خزان زده شاید گلی بروید شبیه آنچه در بهار بوئیدیم
پس به نام زندگی هرگز مگو هرگز.
۲
۳
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Fardad-A


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  اگر بیش از سه سال از عضویت شما در مانشت میگذرد:بگویید کجایید و چه میکنید؟ Fardad-A ۸۳ ۵۶,۴۲۷ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۵۰ ق.ظ
آخرین ارسال: clint
  رکوردهای مانشت admin ۱۴۰ ۸۳,۸۶۷ ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ ۰۲:۵۹ ب.ظ
آخرین ارسال: msm1365
  اهدای کتاب هایم به اعضای گل مانشت x86 ۴۴ ۳۵,۵۷۵ ۰۳ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۴۴ ب.ظ
آخرین ارسال: abolfazl pepco
Lightbulb گروه ترجمه ی مانشت marvelous ۱۳ ۸,۹۲۰ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ ۰۳:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: ziba_090
Star سحر خیــــــــــــــــــزان مانشت nasrolah ۹۴۸ ۲۰۹,۳۸۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ۰۵:۵۲ ق.ظ
آخرین ارسال: عزیز دادخواه
  پرسش و پاسخ و بحثهای مدیران در مورد امور جاری مانشت Fardad-A ۴,۸۰۶ ۴۴,۶۶۸ ۰۳ دى ۱۳۹۸ ۰۱:۱۴ ب.ظ
آخرین ارسال: Masoud05
  تخفیف گروهی آزمونهای آزمایشی مدرسان شریف برای اعضای مانشت در سال ۹۹ عزیز دادخواه ۱۲ ۷,۶۸۶ ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ۰۱:۱۹ ب.ظ
آخرین ارسال: عزیز دادخواه
  مانشت اینجا.مانشت اونجا...مانشت همه جا fahimehazimi ۵ ۵,۷۸۷ ۱۹ دى ۱۳۹۷ ۰۶:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: mrsami
Information مشکلات مانشت aatwo ۳۷۷ ۱۸۳,۴۷۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ۱۲:۱۸ ب.ظ
آخرین ارسال: elect
  تخفیف گروهی آزمونهای آزمایشی مدرسان شریف برای اعضای مانشت در سال ۹۸ عزیز دادخواه ۸ ۶,۶۲۸ ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ۰۲:۰۵ ب.ظ
آخرین ارسال: marykh

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close