زمان کنونی: ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۴:۳۵ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

آزمون دکتری ۹۲ :مصاحبه با رتبه ۲۳ گرایش معماری کامپیوتر

ارسال:
۲۴ شهریور ۱۳۹۲, ۰۵:۳۷ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۴ شهریور ۱۳۹۲ ۱۱:۱۹ ب.ظ، توسط انرژی مثبت.)
آزمون دکتری ۹۲ :مصاحبه با رتبه ۲۳ گرایش معماری کامپیوتر
راستش رتبه ام اونقدر خوب نشده و صرفا یکی به این دلیل که چراغ مصاحبه روشن بشه و دیگه این که شاید نکته ای در صحبت ها باشه که برای دوستان مفید باشه مصاحبه رو میذارم و امیدوارم که این طور باشه Smile

۱/ در چه گرایشی در ازمون شرکت کردید و درصدها و رتبتون رو بفرمایید و با توجه به تاثیر معدل در رتبه ، لطفا معدل کارشناسی و ارشدتون رو هم بیان کنید؟
گرایش معمار کامپیوتر
کارنامه رو توی ادرس زیر گذاشتم با این وجود درصدهام این طوری بود:

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

رتبه :۲۳
زبان :۴۲/۸۶
استعداد:۱۷/۵۰
تخصصی :۳۷/۷۸

معدل موثر:۱۸/۰۸
نمره کل :۷۴۰۰

معدل کارشناسی :۵۶/۱۵
معدل ارشد : ۱۰/۱۸
--------------------------------------------------------------------------

۲/ دانشگاه محل تحصیل ارشد و کارشناسی تون و همچنین گرایشتون رو بفرمایید و این که در دوران تحصیل در ارشد چطور دانشجویی بودید؟ ایا مشغول به تحصیل هستید یا این که فارغ التحصیل شدید؟
ارشد رو معماری کامپیوتر شریف خوندم و کارشناسی سخت افزار باهنر کرمان، فارغ التحصیل شده ام، در ارشد تقریبا دانشجوی درس خونی بودم Big Grinبرای اکثر درسها در طول ترم درس می خوندم و رتبه سوم گرایش خودم بودم.
----------------------------------------

۳/ برای هر کدوم از دروس چه منابعی رو مطالعه کردید؟
برای زبان چیز خاصی نخوندم که بخوام ذکر کنم
.برای استعداد تحصیلی سال قبلش یه کتاب خوندم که وقتی رفتم سرجلسه دیدم کاملا هوش هست واسه این امسال دیگه نخوندمش. فقط قبلش کمی سوال هوش حل کردم که بازم تاثیر خاصی نداشت Tongue
برای درس مدار منطقی، مدار منطقی پوران پژوهش یوسفی رو خوندم و اگر جایی لازم بود مانو رو هم یه نگاه انداختم.
معماری پیشرفته رو جزوه خودم رو خوندم البته موقعی که این درس رو توی ارشد داشتم، بخش هایی که استاد تدریس می کرد رو از روی مرجعی که معرفی کرده بودند( کتاب shiva که توی بخش منابع درس معماری پیشرفته در همین تالار معرفی کرده ام) می خوندم و هر جا احساس می کردم توضیحات یا مطالبی هست که توی جزوه نیست، رو یادداشت می کردم. بعلاوه چون سال قبل کنکور داده بودم و ددیم از برخی بخش ها سوال داده شده که من زیاد مطلب براشون تو جزوه نداشتم، تو نت گشتم تا از روی اسلایدهایی که برای دانشگاه های دیگه بود بتونم یه سری مطلب دربیارم. ضمن این که تعدادی از سوالات به شبکه های میان ارتباطی برمی گشت که سال قبل چون اطلاعی نداشتم نخونده بودم ولی امسال کمی اون بخش ها رو از روی جزوه درس interconnerction network که از روی کتابی با همین عنوان (البته فکر کنم) نوشته duato هست خوندم باز برای این بخش هم یه سری اسلاید تو سایت گذاشتم که دوست داشتید می تونید بخونیدشون.
درس وی ال اس پیشرفته رو هم چون نگذرونده بودم از روی اسلایدهایی که استاد مربوطه توی شریف تدریس کرده بودند خوندم (البته ویسش رو هم داشتم) منبعی هم که از روش تدریش شده بود رو توی بخش مربوط به این درس در همین تالار معرفی کردم. البته از اونجایی که بخشی از سوالات به مثاحث الکترونیک دیجیتال برمی گشت و برخی از قسمت های درس وی ال اس پیشرفته مشابهت و مشترکاتی با درس وی ال اس کارشناسی داشت، این دو درس رو هم مرور کردم.
به نظرم برای مطالعه بد نیست یه نگاه به سوالات سال قبل بندازید تا کمی دستتون بیاد واسه هر درس بهتره رو چه مباحثی بیشتر تمرکز کنید.
--------------------------------------------------------------

۴/ سال اولی بود که در کنکور شرکت می کردید یا در کنکور سال قبل هم شرکت کرده بودید؟ اگر شرکت کردید رتبه سال قبلتون چطور بود؟
سال قبل هم شرکت کرده بودم و رتبه ام ۳۴ شد.
-------------------------------------------------------------------------------

۵/ از چه زمانی شروع به مطالعه کردید و شیوه مطالعتون خاصی داشتید؟
تقریبا یک ماه و نیم واسه کنکور خوندم البته خب نه این که ساعات مطالعه ام خیلی بالا باشه Tongue البته یان که سال قبل هم کنکور داده بودم و تا حدودی مطالعه داشتم کمک کننده بود.
راستش شیوه مطالعه خاصی هم نداشتم ضمن این که چون سال دوم بود که کنکور برگزار می شد، تست خاصی برای دروس تخصصی ارشد نبود که شیوه خاصی رو واسه مطالعه بکار ببرم. البته قبل از کنکور مواردی رو که مطالعه کرده بودم، مرور کردم و به نظرم مرور خیلی می تونه مهم باشه.
-------------------------------------------------------------------------------
۶/ نظرتون رو راجع به سطح سوالات، زمان و شرایط ازمون و .. بیان کنید؟

در مورد سوالات زبان نظر خاصی ندارم ولی به نظر خودم راحت نبود. ولی خب نمره منفی نداشت و همه اش رو بهتره بزنید.
بخشی از سوالات استعداد بخشی که متنی داده می شه و ازش سوال می شه رو حل نکردم و سراغ بقیه بخش ها رفتم. در کل سوالاتش به نظر من از سطح سوالات هوشی که عموما تو نت یا کتاب دیده میشه بالاتره.
سوالات منطقی خوب بودند ولی نه به راحتی ارشد برخی جای بحث یا ابهام ایجاد می کرد مثلا من بین دو گزینه شک می کردم.
برخی از سوالات دروس تخصصی رو باید بیشتر براشون مطالعه می کردم یا شاید نمونه اش رو قبلا باهاش کلنجار رفته بودم و حل می کردم.
این ک هبرخلاف سال قبل ازمون زبان در نوبت جدا برگزار می شد خوب بود ولی این که استعداد بعد از دروس تخصصی بود خوب نبود چون واقعا ذهن دیگه کشش نداشت که تست هوش بزنه نمی دونم شاید برای من این طور بود. به نظرم اگر استعداد در نوبت جدا برگزار می شد به نست زبان بهتر بود.
-------------------------------------------------------------------------------------------

۷/ به نظرتون چه پارامترهایی در قبولی در ازمون تاثیر گذار خواهند بود؟
برای گرایش معماری از اونجایی که تعداد دروس تخصصی به نسبت گرایش های دیگه کمه شاید کمی کار از نظر مطالعه راحت تر باشه چون کمتر نگرانی فراموشی یا سوییچ بین دروس مختلف در زمان محدود هست. منبع مطالعاتی به نظرم مهمه. البته چون مثل کنکور ارشد کتاب تست و کنکوری و این موارد نیست، جزوات و کتب منبع مهمن. به نظرم اونقدر مثل ارشد نمی شه گفت شیوه مطالعاتی خاص باید باشه. عمق درک مطلب هم یه پارامتر دیگه می تونه باشه. در مورد زمانی که برای مطالعه هم گذاشته می شه به این بستگی داره که چقدر در دوره ارشد دروس رو از روی مراجع خوندیم و چه مراجعی و این منابع چقدر مباحث رو پوشش دادند. هر چه کمتر مطالعه شده یا مباحث کمتری رو خوندید باید بیشتر وقت گذاشت. خب مثل سایر ازمونها هم اعتماد بنفس و عدم استرس مهمه. در کل شاریط روحی خصوصا در جلسه ازمون مهمه.
از طرفی نکته دیگه اینه که درسی مثل زبان که سوالاتش کمی دشوارتر هست رو اگر بتونید بیشتر مسلط باشید بهتون در کنکور کمک خواهد کرد.
-------------------------------------------------------------------------------------------

۸/ بعد از کنکور از نحوه پاسخگویی خودتون راضی بودید و این که ایا فکر می کردید این رتبه رو کسب کنید؟ فکر می کردید رتبه تون بهتر بشه یا بدتر؟
می دونستم زبان رو خوب نزدم و استعداد رو واقعا خسته بودم براش. دروس تخصصی رو فکر می کردم بهتر زده باشم ولی درصدام اون نبود که فکر می کردم. البته چون کلید سوالات منتشر نمی شه، نمی شه اعتراضی به پاسخ ها کرد و نمی شه تخمین درصد داد که بشه نظری داد Tongue
---------------------------------------------------------------------------------------

۹/ برای مصاحبه به کدام دانشگاه ها دعوت شدید؟
صنعتی اصفهان و اصفهان
-----------------------------------------------------

۱۰/ ترتیب انتخاب رشته محلتون چطور بود و چرا این ترتیب رو انتخاب کردید؟
تهران
امیرکبیر
صنعتی اصفهان
شهید بهشتی
علم و صنعت
اصفهان
واسه انتخاب رشته چند تا معیار درنظر گرفتم یکی تهران بودن یا نبودنش، رنک دانشگاه، زمینه کار ی اساتید. البته وقتی مشورت کردم نظرات متفاوت بود. ضمن اینکه برخی از دانشگاه ها کمتر زمینه کاری مشابه یا نزدیک به زمینه کاری ارشد من داشتند و این یه مشکل بود. مثلا از نظر رنک دانشگاهی صنعتی اصفهان بالاتر بود ولی شنیده ها می کفت اصفهان از نظر معماری قویتر هست و همین طور هم هست. در نهایت این چیزی بود که من انتخاب کردم.
--------------------------------------------------------------

۱۱/ در مصاحبه بیشتر بر روی چه موضوعاتی مانور داده می شد؟ (اگر سوالات دانشگاه هایی که برای مصاحبه دعوت شدید رو بفرمایید ممنون می شم)

دانشگاه صنعتی اصفهان :
۱/ معرفی
۲/ توضیح در مورد تز و این که با چه شبیه سازهایی کار کردید؟
۳/چقدر از ایده های بیان شده توی تز واسه خودت بوده
۴/ مقاله داشتی؟ واسه کجا فرستادی؟
۵/ رتبه کنکورتون چند شده؟
۶/می تونی زمینه کاریت رو کلا عوض کنید مثلا هوش کار کنی؟ توانایی رو در خودت می بینی؟ علاقه چی؟
۷/زمینه های کاری مورد علاقه
۸/تدریس داشتید یا نه؟ چه درسهایی و کجا؟
۹/این دانشگاه رو چندم زدید؟ قبلش کدوم دانشگاه ها رو زدید؟ کجاها مصاحبه رفتید؟
۱۰/ قبل از اومدن برای مصاحبه زمینه کاری اساتید رو بررسی کردم؟
۱۱/ چرا جبرانی خوردید؟
--------------------
دانشگاه اصفهان(ازمون خواستن ریکام از سه تا استاد، یه طرح شبیه پروپزال ارشد و cv رو ببریم)
۱/معرفی خودت
۲/توضیحی در مورد پروپزالی که نوشتی
۳/نمره تز، استاد راهنما، مدرک زبان؟
۴/ مقاله داری؟ به کجا فرستادی؟
۵/ به ترتیب کدوم دانشگاه ها رو زدی؟ اینجا چندم بوده؟ کجاها مصاحبه رفتی؟
۶/ اگه حق انتخاب بین این دانشگاه و دانشگاه ... رو داشته باشی کدوم رو انتخاب می کنی؟
۷/ سوال درسی از vlsi

------------------------------------------------

۱۲/ مقاله، مدرک زبان، تالیف یا ترجمه کتاب، ... کدوم رو داشتید؟
فقط یه مقاله داشتم که البته سابمیت شده بود و جوابش نیومده بود واسه یه ژورنال ISI ارسال کرده بودم و البته ریکام اساتید هم بود و شاید رتبه سوم بودنم.
--------------------------------------

۱۳/ فکر می کنید اثر کدوم یک از موارد بالا در مصاحبه بیشتره و کلا تاثیر هر کدوم چه میزان هست؟
تاثیر دانشگاه های محل تحصیل در مقاطع ارشد و کارشناسی به نظرم مهمه. مقالات و شاید مهم تر از اون جایی که مقاله ارسال شده.شاید شرایطتتون توی جلسه مصاحبه. البته خب چون من تالیف کتاب و امثال اون رو نداشتم نمی تونم در مورد اون پارامترها نظری بدم
-----------------------------

۱۴/ در پایان اگه توصیه و راهنمایی خاصی دارید بفرمایید؟
اگر مصاحبه خوبی نبود عذرخواهی می کنم.
ممنون از شما که این مصاحبه رو خوندید Smile

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: آرتا , احسان مومنی , good-wishes , unicornux , crevice , zahra13.66 , MoonRise , sir_ams , sepidsal , equilibrium , mohsen_d , Xilinx , SaMiRa.e , unique_as14 , The BesT , homa , arta.66 , عاصفه , diligent , Fardad-A , M4$0UD , -Ali- , azarakhsh1986 , yasemi , ashkan_d13 , shany , rorschach , تینا , samaneh_aftab , MEHDI_M , svk7 , Lantern , m@hboobe , salkhordeh , a_azarbarzin , hiva60 , inteligentium , ali.329 , banafshe , Mohammad-A , shima_24 , Morris , prosperous , it866 , ماه بانو , PSHirazi , arichoana , kaviresabz , عاطفه پارسا , aminn123 , ali123321 , mortez28 , bita_it , zahra 67 , Breeze , Aref Safari , zibatehrani , x86 , Engineer , maneshty , Lonely Palm , barbados2500 , saba_1984 , d.KH , baran , ITgirl , alime , sina_bhh , didar , M*Gh , alkharazm , bahar davudi , abdoulah , mahshid1383 , atenaa , tarahanesite , hardware23 , rahim06 , amirmahmoud
ارسال:
۲۴ شهریور ۱۳۹۲, ۰۶:۴۴ ب.ظ
مصاحبه با رتبه ۲۳ گرایش معماری کامیپیوتر کنکور دکترای ۹۲
ممنون از مصاحبتون
در مصاحبه که دعوت شدید در مورد مدرک زبان چیزی نپرسیدن؟؟ شما مدرک خاصی دارید؟؟
این سوالم شاید فضولی باشه ولی می پرسم دوست داشتید جواب بدهید: دانشگاهی که قبول شدید رفتید برای ثبت نام؟؟ یا برای سال های اینده می خواهید اماده شوید و دوباره کنکور بدهید؟؟

[زندگی در گذر است ، آنچه می ماند فقط خوبیهاست]
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۲۴ شهریور ۱۳۹۲, ۰۷:۴۱ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۴ شهریور ۱۳۹۲ ۰۹:۴۸ ب.ظ، توسط انرژی مثبت.)
مصاحبه با رتبه ۲۳ گرایش معماری کامیپیوتر کنکور دکترای ۹۲
در مورد مدرک زبان سوال می کنند. در فرمی که واسه دانشگاه اصفهان پر کردم خواسته بودند که مدرک و نمره رو ذکر کنیم اگر داریم. نه مدرک زبان نداشتم (توی یکی از سوالها هست و من ننوشتم که مدرکی داشتم.)

------------
بله رفتم برای ثبت نام. اگر می خواستم نرم می بایست برای برخی دانشگاه ها انتخاب رشته نکنم چون احتمال پذیرش بود و در صورتی قبولی، سال اینده از شرکت در کنکور محروم می شدم و می افتاد واسه دو سال بعد.

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Xilinx , unique_as14
ارسال:
۲۴ شهریور ۱۳۹۲, ۰۸:۲۵ ب.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۲۳ گرایش معماری کامیپیوتر کنکور دکترای ۹۲
خانم انرژی مثبت بهتون تبریک میگم / انشاا... تو همه مراحل زندگی تون موفق و سربلند باشید
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت
ارسال:
۲۴ شهریور ۱۳۹۲, ۰۹:۰۵ ب.ظ
مصاحبه با رتبه ۲۳ گرایش معماری کامیپیوتر کنکور دکترای ۹۲
تبریک فراوان
شام یادتون نره Smile)

تحمل مشقت به امید آسایش بهتر از آسایشی است که سختی به دنبال دارد.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: unique_as14 , انرژی مثبت , احسان مومنی , diligent
ارسال:
۲۴ شهریور ۱۳۹۲, ۱۱:۰۳ ب.ظ
آزمون دکتری ۹۲ :مصاحبه با رتبه ۲۳ گرایش معماری کامیپیوتر
تبریک میگم.انشالله موفق باشید
در مورد دروسی که توی مقطع دکتری ارائه میدهند و اینکه چندواحد درس باید پاس کنید و ... هم یه توضیح میخواستم که اینجا یا توی تاپیک دیگر لطف میکنید بفرمایید Smile

ممنون
انرژی مثبت، در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ ۰۱:۱۳ ب.ظ برای این مطلب یک پانوشت گذاشته است:

ممنون ان شالله شما هم هیمشه موفق باشید
ان شالله در یه تاپیک دیگه در این مورد صحبت می کنیم که سایر دوستان هم بتونن نظر بدن Smile

یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: unique_as14 , احسان مومنی
ارسال:
۲۵ شهریور ۱۳۹۲, ۰۲:۰۵ ق.ظ
آزمون دکتری ۹۲ :مصاحبه با رتبه ۲۳ گرایش معماری کامپیوتر
مبارکه خیلی !!
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت
ارسال:
۲۵ شهریور ۱۳۹۲, ۰۲:۲۴ ق.ظ
آزمون دکتری ۹۲ :مصاحبه با رتبه ۲۳ گرایش معماری کامپیوتر
تبریک فراوان. فکر می‌کنم اولین مدیر دانشجوی دکتری ما هستید. ان شا الله به زودی خبر هیات علمی شدنتون توی یه جای بسیار خوب رو بشنویم. واقعا مایه افتخار مانشت هستند این کاربران با سواد و درس خون. راستی توی سوالاتون در مورد مانشت چیزی نپرسیدین که ما بعدا یه جا قاب کنیم بگذاریم.

من برم هر جای دنیا قلب من دست تو گیره
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: MoonRise , احسان مومنی , The BesT , sepidsal , maneshty , Lonely Palm , ITgirl
ارسال:
۲۵ شهریور ۱۳۹۲, ۱۲:۵۶ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ ۰۱:۰۱ ب.ظ، توسط انرژی مثبت.)
RE: آزمون دکتری ۹۲ :مصاحبه با رتبه ۲۳ گرایش معماری کامپیوتر
(۲۵ شهریور ۱۳۹۲ ۰۲:۲۴ ق.ظ)admin نوشته شده توسط:  تبریک فراوان. فکر می‌کنم اولین مدیر دانشجوی دکتری ما هستید. ان شا الله به زودی خبر هیات علمی شدنتون توی یه جای بسیار خوب رو بشنویم. واقعا مایه افتخار مانشت هستند این کاربران با سواد و درس خون. راستی توی سوالاتون در مورد مانشت چیزی نپرسیدین که ما بعدا یه جا قاب کنیم بگذاریم.

ممنون ، لطف دارید.
البته اقای فیضی هم از بین مدیران، دانشجوی دکتری هستند.

Big Grin فکر کنم گفته بودم اسم مانشت رو می پرسیدنBig Grin

از همه دوستانی که مثل همیشه بهم لطف دارند خیلی ممنونم. با امید به موفقیت ورزافزون همگی در همه مراحل و مقاطع زندگی.

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: sepidsal
ارسال: #۱۰
۲۵ شهریور ۱۳۹۲, ۰۲:۳۹ ب.ظ
آزمون دکتری ۹۲ :مصاحبه با رتبه ۲۳ گرایش معماری کامپیوتر
تبریک می گم
واسم جای سواله که چرا این همه اصرار به ادامه تحصیل داخل داشتید؟واسه خارج اقدام نکردید؟
البته برای انتخابتون و هر کسی دیگه ای که انتخابی مشابه داشته احترام قائلم ولی وقتی دکترای داخل دیگه چنگی به دل نمیزنه چرا؟
البته اگر مسایل شخصی و مشابه اون باعث این تصمیم بوده که حرفی نیست ولی شما با رنک ۳ و یه مقاله اگه یه تافل مختصر هم می گرفتید به علاوه اسم شریف تقریبا هر جای دنیا پذیرش خوبی می تونستید بگیرید
آرزوی موفقیت میکنم براتون

The elevator to success is out of order. You'll have to use the stairs... one  step at a time
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت
ارسال: #۱۱
۲۵ شهریور ۱۳۹۲, ۰۴:۳۱ ب.ظ
آزمون دکتری ۹۲ :مصاحبه با رتبه ۲۳ گرایش معماری کامپیوتر
تبریک میگم Smile

خدایا فقط نیم نگاهی از تو برای من کافیست
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت
ارسال: #۱۲
۲۵ شهریور ۱۳۹۲, ۰۵:۰۰ ب.ظ
آزمون دکتری ۹۲ :مصاحبه با رتبه ۲۳ گرایش معماری کامپیوتر
(۲۵ شهریور ۱۳۹۲ ۱۲:۵۶ ب.ظ)انرژی مثبت نوشته شده توسط:  البته اقای فیضی هم از بین مدیران، دانشجوی دکتری هستند.
راست می‌گید فراموش کرده بودم. ان شا الله همه بچه‌های مستعد به اون چیزی که لیاقتش رو دارند برسند.

من برم هر جای دنیا قلب من دست تو گیره
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت
ارسال: #۱۳
۲۵ شهریور ۱۳۹۲, ۰۵:۰۰ ب.ظ
آزمون دکتری ۹۲ :مصاحبه با رتبه ۲۳ گرایش معماری کامپیوتر
تبریک میگم ایشالله موفق باشید خانم دکتر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت
ارسال: #۱۴
۲۵ شهریور ۱۳۹۲, ۰۵:۱۶ ب.ظ
RE: آزمون دکتری ۹۲ :مصاحبه با رتبه ۲۳ گرایش معماری کامپیوتر
تبریک و سپاس ویژه به همراه بهترین آرزوها برای موفقیت های روزافزون شما Smile
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت , Somayeh-h
ارسال: #۱۵
۲۵ شهریور ۱۳۹۲, ۰۶:۳۵ ب.ظ
RE: آزمون دکتری ۹۲ :مصاحبه با رتبه ۲۳ گرایش معماری کامپیوتر
(۲۵ شهریور ۱۳۹۲ ۰۲:۳۹ ب.ظ)inteligentium نوشته شده توسط:  تبریک می گم
واسم جای سواله که چرا این همه اصرار به ادامه تحصیل داخل داشتید؟واسه خارج اقدام نکردید؟
البته برای انتخابتون و هر کسی دیگه ای که انتخابی مشابه داشته احترام قائلم ولی وقتی دکترای داخل دیگه چنگی به دل نمیزنه چرا؟
البته اگر مسایل شخصی و مشابه اون باعث این تصمیم بوده که حرفی نیست ولی شما با رنک ۳ و یه مقاله اگه یه تافل مختصر هم می گرفتید به علاوه اسم شریف تقریبا هر جای دنیا پذیرش خوبی می تونستید بگیرید
آرزوی موفقیت میکنم براتون

ممنون Smile
راستش این قدرها هم که شما می گید راحت نیستاTongueBig Grin البته اگر نمره تافل خوب باشه بله می شه گفت رو برخی جاها می شد حساب کرد البته نمی شد هم گفت پذیرش حتما خوبی خواهد بود.
طبق شنیده ها اینجا خوندن همین طوریه که شما گفتید ولی خب خانواده هم مهمه و این که برام بودن در غربت سختهTongue

در هر صورت ممنون و منم برای شما ارزوی موفقیت دارم ان شالله شما اگر تصمیم به رفتن دارید جای خوبی پذیرش بگیرید Smile

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: inteligentium


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  حل و بررسی سوالات مدارمنطقی دکتری ۹۲ گرایش معماری nomad:D ۲۵ ۲۴,۳۴۷ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ۱۰:۳۸ ق.ظ
آخرین ارسال: masoumeh97
  دانلود سوالات تخصصی گرایش فناوری اطلاعات آزمون دکتری ۹۱(کد ۲۳۵۸) Lonely Palm ۲ ۵,۹۵۴ ۲۶ دى ۱۴۰۲ ۰۲:۳۳ ب.ظ
آخرین ارسال: bijibuji
  گرایش های علوم کامپیوتر alisaaa ۴ ۳,۷۵۱ ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ۰۴:۲۷ ب.ظ
آخرین ارسال: hashemhamidi
  اسلاید های معماری کامپیوتر استاد گودرزی-شریف payam7 ۱۱ ۱۴,۴۱۶ ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ۰۱:۴۶ ب.ظ
آخرین ارسال: ۰۹۱۵۳۸۴۲۸۱۴
  آزمون دکتری ۹۸ jntdst ۸۴ ۴۱,۷۵۸ ۱۸ دى ۱۴۰۱ ۰۲:۰۹ ب.ظ
آخرین ارسال: farzane1400
  مصاحبه با رتبه ۵۱ آی تی و تجارت و ۷۷ شبکه و امنیت Rehe1994 ۵ ۶,۳۷۰ ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ۰۳:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: arashi300
  کمک فوری برای مصاحبه استخدامی رشته هنراموزی کامپیوتر hamide.m ۳ ۴,۰۳۱ ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۰۷:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال: SetareSokhanrani
  آزمون دکتری sara198 ۱ ۱,۴۵۴ ۱۶ دى ۱۴۰۰ ۱۱:۴۵ ب.ظ
آخرین ارسال: soha1
  معماری کامپیوترهای شخصی moslem73421 ۱ ۱,۳۸۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ۰۳:۰۳ ق.ظ
آخرین ارسال: one hacker alone
  آزمون دکتری نرم افزار و الگوریتم ۱۴۰۰ Seyyedab ۴۶ ۱۸,۶۴۵ ۰۹ مهر ۱۴۰۰ ۰۵:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: Seyyedab

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close