زمان کنونی: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳, ۰۱:۵۴ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

اخبار فناوری در آذر ماه ۹۲

ارسال: #۱۶
۲۱ آذر ۱۳۹۲, ۰۶:۵۲ ب.ظ
تلفنهای هوشمند به زودی به اسکنر سه بعدی تبدیل می‌شوند (آذر ۹۲)
با فناوری جدید دانشمندان، کاربر به جای این که یک تصویر عادی با دوربین خود ثبت کند، به سادگی تلفن خود را اطراف شی مورد نظر حرکت داده و پس از چند حرکت یک مدل سه بعدی از آن روی تصویر ظاهر می شود.

[تصویر:  230359_IMG10533731.jpg]

این فناوری موجب می شود که کاربر بتواند از صورت خود تصویر سه بعدی بگیرد و به تصاویر پرتره ای بعد سوم بدهد و عکس افرادی که می خواهد به صورت سه بعدی در قسمت مخاطبین تلفن هوشمند خود ذخیره کند.

مارک پولفیز، استاد محاسبات تصویری و گروه وی در موسسه فدرال فناوری زوریخ در سوئیس یک نرم افزار تولید کرده اند که با فناوری تلفنهای هوشمند کنونی کار می کند و به کاربر این امکان را می دهد به سادگی عکاسی با دوربین تلفن خود، مدلهای سه بعدی تهیه کند.

همانطور که کاربر دوربین تلفن خود را به دور شی مورد نظر حرکت می دهد، تصاویر اضافی به صورت اتوماتیک ذخیره شده و برای ساخت مدل سه بعدی از آن استفاده می شود.

همه محاسبات برای تولید مدل سه بعدی به صورت مستقیم روی تلفن انجام می شود و کاربر بی درنگ بازخورد آن را دریافت می کند و می تواند زاویه دیدهای مختلفی را برای پوشش قسمتهای از دست رفته مدل سه بعدی خود انتخاب کند.

پولفیز اظهار داشت: این پیشرفت مهم در مقابل راه حلهایی است که فرآیند ناپیوسته از گرفتن تمام تصاویر و ارائه مدل سه بعدی در یک زمان دیگر را ارائه می کردند.

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: maneshty , انرژی مثبت
ارسال: #۱۷
۲۳ آذر ۱۳۹۲, ۰۱:۵۸ ب.ظ
توصیه هایی برای کنترل آسیب های تلفن همراه/ موبایل ساعت زنگ دار نیست (آذر۹۲)
آسیب های استفاده از تلفن همراه بر سلامت فردی انسان تاکنون به صورت ۱۰۰ درصد ثابت نشده است اما با این وجود محققان معتقدند که این وسیله ارتباطی می تواند در دراز مدت و کوتاه مدت اثراتی را بر سیستم حیاتی بدن انسان بگذارد که بر این اساس رعایت نکاتی برای کنترل این آسیب ها الزامی به نظر می رسد.

[تصویر:  230716_IMG14455860.jpg]

توصیه هایی برای کنترل آسیب های تلفن همراه بر سلامت فردی انسان در نشست تخصصی آسیب های موبایل به عنوان یکی از پنل های آموزشی "دومین همایش تخصصی دشمن شناسی دین زاو" اعلام و مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست آموزشی که امروز جمعه در فرهنگسرای خاوران برگزار شد، بخشی زاده با اشاره به نقش موبایل در ابعاد مختلف سلامت فردی، اطلاعاتی و ارتباطی، خانواده و ارتباط جمعی و نقش اقتصادی آن بر لزوم پرداختن به سبک زندگی درست با این کالا تاکید کرد و گفت: یافته های محققان نشان می دهد که تلفن همراه نوعی تهدید عمومی محسوب می شود اما از آنجایی که آستانه تحریک پذیری مان نسبت به آن حساس نیست توجه خاصی به این تهدیدات نداریم.

وی با بیان اینکه نباید به فرهنگ خودساخته استفاده از موبایل اطمینان کنیم ادامه داد: ۵/۵ میلیارد نفر در دنیا از موبایل استفاده می کنند و پژوهشگران در مورد آثار کوتاه مدت و بلندمدت ناشی از کاربردهای این وسیله هشدار داده اند با این وجود هنوز هیچ اظهار نظر قطعی و ثبت شده ای در مورد آثار منفی ناشی از امواج الکترومغناطیس موبایل وجود ندارد.

بخشی زاده با اشاره به برخی موارد درباره آسیب های بلند مدت استفاده از موبایل که از سوی برخی کشورها مطرح شده گفت: آسیب های مغزی، کاهش تراکم استخوان، کاهش قدرت باروری و مشکلات نازایی، همچنین مشکلات بینایی مانند آب مروارید و پرخاشگری از جمله آسیبهایی است که توسط محققان به دلیل استفاده طولانی مدت از تلفن همراه اعلام شده است.

این کارشناس بر لزوم تغییر الگوی رفتاری در استفاده از موبایل تاکید کرد و ادامه داد: براین اساس چندین توصیه برای کنترل آسیب های موبایل مدنظر قرار دارد که به آن اشاره می شود.

۱/ کاربران باید حداکثر زمان مکالمه با موبایل را به یک تا ۲ دقیقه کاهش دهند.

۲/ کاربران در طول مکالمه از هندزفری های سیمی استاندارد استفاده کنند.

۳/ کاربران در زمان مکالمه با گوشی از هر دو طرف سر برای نگهداشتن گوشی استفاده کنند.

۴/ کاربران در زمانهایی که میزان تشعشع بیشتر است گوشی را از سر دور نگه دارند.

۵/ مادران باردار به طور جدی از موبایل پرهیز کنند.

۶/ کودکان زیر ۱۲ سال حداقل یک متر با گوشی موبایل فاصله داشته باشند.

۷/ با توجه به اینکه موبایل در صدر آلودگی های روزانه قرار دارد کاربران باید از آلودگی های این وسیله اجتناب کرده و آن را ضدعفونی کنند.

۸/ کاربران باید از حمل موبایل در کیف های معمولی کنار پهلو خودداری کنند.

۹/ کاربران باید دورنگهداشتن موبایل از بدن و با هم نبودن با موبایل را تمرین کنند.

۱۰/ توجه داشته باشید که موبایل ساعت زنگدار نیست و کاربران نباید از این وسیله به عنوان ساعت برای بیدار شدن به موقع استفاده کنند.

۱۱/ کاربران در هنگام شارژ شدن گوشی نباید با گوشی مکالمه کرده و به جد از این موضوع پرهیز کنند.

۱۲/ تهیه گوشی مناسب با ضریب جذب ویژه - SAR - پایین به کاربران موبایل پیشنهاد می شود.



مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

۲۲ / ۹ / ۹۲
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: SaMiRa.e , shima_24 , baran
ارسال: #۱۸
۲۶ آذر ۱۳۹۲, ۰۲:۱۲ ب.ظ
ارزان قیمت ترین تبلت دنیا وارد بازار بریتانیا شد (آذر ۹۲)
تبلت ۴۹ دلاری که نسخه تجاری تبلتی است که در ابتدا برای دانشجویان طراحی شده بود با عنوان " Datawind UbiSlate 7Ci" عرضه شده است.

[تصویر:  231237_IMG11030679.jpg]

این تبلت نسخه تجاری Aakash 2 درنظر گرفته می شود که در ابتدا برای دانشجویان هندی در دانشگاه های هندوستان طراحی شده بود.

این تبلت ۷ اینچی دارای نسخه ۴/۰/۳ اندروید ( بستنی حصیری) است، پردازنده آن یک گیگاهرتز قدرت دارد و رام آن به ۵۱۲ مگابایت می رسد.

وضوح تصویر ارزانترین تبلت دنیا ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل بوده و این دستگاه با حافظه ۴ گیگابایتی به فروش می رسد اما توسط یک کارت میکرو اس دی می توان حافظه آن را تا ۳۲ گیگابایت ارتقا داد.

این تبلت درحال حاضر در بریتانیا از طریق وب سایت شرکت تولید کننده یعنی دیتا ویند به فروش می رسد اما قرار است به زودی وارد بازارهای ایالات متحده نیز بشود.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۱۹
۲۷ آذر ۱۳۹۲, ۰۴:۵۵ ب.ظ
پرفروش ترین تبلتهای هفته/ اقبال مردم به خرید تبلتهای ارزان قیمت (آذر ۹۲)
بازار خرید و فروش تبلتها مانند سایر اقلام دیجیتال اگرچه رونق گذشته خود را ندارد اما با این حال و با توجه به افزایش ضرورت استفاده از تکنولوژی های جدید، خریداران به سمت خرید کامپیوترهای جیبی با قیمت ارزان تر می روند و از این رو تبلتهای ارزان قیمت بازار بهتری را نسبت به سایر تبلتها به خود اختصاص داده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، نگاهی به بازار کامپیوتر و به طور مشخص بازار تبلت از کاهش خرید مردم و سوت و کور بودن این بازار حکایت دارد و در این میان فعالان بازار می گویند که مشتریانی که قصد خرید دارند بیشتر متقاضی تبلتهایی در رنج ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان هستند.

در این بازار برخلاف هفته های گذشته، اقبال به خرید تبلتهای ایرانی ارزان قیمت نیز بیشتر از قبل شده است؛ در این میان برندهای مطرحی همچون اپل، سامسونگ و ایسوس نیز بازار خود را دارند.

اقبال مردم به خرید تبلتهای ارزان قیمت
در بازار سوت و کور کامپیوتر، بازار خرید تبلتهای ارزان قیمت داغ تر است. گشتی در بازار نشان می دهد که ۴ برند مارشال، دیمو، ایسر و لنوو که دارای تبلتهای ارزان قیمت هستند در جدال با یکدیگر برای در اختیار گرفتن سهم بازار هستند.در این میان اگرچه برخی فروشندگان تبلتهای ایرانی را برای خرید پیشنهاد نمی کنند اما تبلت دیمو با توجه به ویژگیها و قیمت مناسبی که دارد مورد توجه مردم قرار گرفته است.

در بازار ارزان قیمتها تبلت مارشال مدل me-702 که دارای حافظه ۸ گیگابایتی است ۲۱۹ هزار تومان قیمت دارد و خوب می فروشد. این مدل با وزن ۳۲۰ گرم و پردازنده ARM Telechips TCC8923 Chipset , Cortex-A5 CPU 1GHz گیگاهرتز و صفحه نمایش ۷ اینچی لمسی از نوع TFT LCD مناسب خریدارانی است که قصد دارند از تکنولوژی عقب نمانند اما نمی خواهند برای خرید آن خیلی هزینه کنند. این مدل قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای، قابلیت نصب کارت حافظه - دوربین - وب کم - حسگر شتاب سنج و microUSB را دارد و از سیستم عامل ۴/Google Android Ver 4.0 پشتیبانی می کند.

[تصویر:  231418_IMG13545957.jpg]

تبلت ایرانی دیمو مدل Dimo700Snew Call Simcard Bluetooth نیز که ۳۳۰ هزار تومان قیمت دارد فروش خوبی را در میان تبلتهای ارزان قیمت به خود اختصاص داده؛ این مدل دارای ۴GB حافظه داخلی و قابل افزایش از طریق افزودن کارت حافظه تا ۳۲ گیگابایت است. دارا بودن صفحه نمایش ۷ اینچی لمسی LCD Capacitive و وزن ۳۵۰ گرم و پشتیبانی از سیستم عامل Google Android نسخه‌ ۴/۱ (Ice Cream Sandwich) از دیگر امکانات این تبلت است.

پشتیبانی از نسل دوم موبایل و امکاناتی همچون WiFi - کارت خوان - دوربین - وب کم - حسگر شتاب سنج - USB از جمله ویژگیهای این تبلت ایرانی با پردازنده TI OMAP 850 1.0Ghz است.

برند ایسر نیز در جمع پرفروش های ارزان قیمت قرار دارد و مدل ۱۶ گیگابایتی Acer Iconia A1 811 حدود ۶۷۰ هزار تومان قیمت دارد و خوب می فروشد. این تبلت ۴۳۰ گرم وزن دارد و از امکاناتی چون پردازنده MediaTek MT8389W, Quad-core و صفحه نمایش لمسی از نوع TFT LCD - اندازه ۷/۹ اینچ - ۷۶۸ × ۱۰۲۴ پیکسل، قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - قابلیت نصب سیم کارت - GPRS - GPS - بلوتوث - قابلیت نصب کارت حافظه - دوربین - وب کم - حسگر شتاب سنج - microUSB - HDMI و سیستم عامل Google Android v4.2 JellyBean بهره می برد.

تبلت لنوو مدل آیدیا پد آ ۳۰۰۰ با ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز با ارزان قیمتها رقابت می کند. این مدل ۵۹۹ هزار تومان قیمت دارد و دارای امکاناتی همچون پردازنده MediaTek 8125 , quad core processor 1.2GHz، مدل پردازنده گرافیکی PowerVR SGX544، صفحه نمایش لمسی از نوع LCD - اندازه ۷ اینچ - ۶۰۰ × ۱۰۲۴ و قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - قابلیت نصب سیم کارت به همراه قابلیت مکالمه - GPS - بلوتوث - قابلیت نصب کارت حافظه - دوربین - وب کم - حسگر شتاب سنج - microUSB است. این تبلت ۳۳۹ گرم وزن دارد و از سیستم عامل Google Android v4.2 - Jelly Bean پشتیبانی می کند.

آی پد مینی اپل در جمع پرفروش ها
به گزارش مهر، در میان تبلتهای بالای یک میلیون تومان، مدل آی پد مینی ۴G کمپانی اپل با ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و اتصال به وای فای نیز خوب می فروشد. این مدل که ۳۱۲ گرم وزن و قطر ۷/۲ میلی متری دارد دارای پردازنده Apple Dual-core ARM Cortex-A9 Proccessor, Apple A5 Chipset و پردازنده گرافیکی PowerVR SGX543MP2 است که از صفحه نمایش لمسی از نوع TFT LCD - اندازه ۷/۹ اینچ - ۷۶۸ × ۱۰۲۴ بهره می برد.

[تصویر:  231418_IMG16070657.jpg]

این مدل یک میلیون و ۴۷۰ هزار تومان قیمت داده می شود و دارای امکاناتی همچون قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - قابلیت نصب سیم کارت - GPRS - GPS - Edge - بلوتوث - دوربین - وب کم - حسگر شتاب سنج و microUSB است.

این مدل کمپانی اپل که در مقایسه به مدل جدید تبلت آی پد AIR خوب می فروشد از سیستم عامل Apple iOS iOS 6 و کارکرد باتری حدود ۱۰ ساعت مرورگری اینترنت یا پخش موسیقی و ویدئو برخوردار است.

فون پد ایسوس همچنان محبوب
به گزارش مهر، در بازار تبلتهای پرفروش مدلهای مختلف فون پد از کمپانی ایسوس نیز فروش خوبی دارد. خریداران قیمت مناسب و ویژگیهای کافی را از جمله دلایل استقبال از این برند عنوان می کنند.

در هفته ای که گذشت فون پد ۷ ایسوس مدل ME372CG با حافظه ۸ گیگابایتی فروش خوبی داشت. این مدل ۶۹۹ هزار تومان قیمت و ۳۲۸ گرم وزن دارد و از امکاناتی چون پردازنده Intel Atom Z2560 Dual-Core 1.6GHz و پردازنده گرافیکی PowerVR SGX544MP2 با قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - قابلیت نصب سیم کارت به همراه قابلیت مکالمه - GPRS - GPS - Edge - بلوتوث - قابلیت نصب کارت حافظه - دوربین - وب کم - حسگر شتاب سنج - microUSB بهره می برد. این مدل دارای سیستم عامل Google Android 4.2 Jelly Bean است.

[تصویر:  231418_IMG13041051.jpg]

در بازار پرفروش های ایسوس فون پد ME371MG با حافظه داخلی ۸ گیگابایتی نیز بازار خوبی دارد و ۶۴۹ هزار تومان قیمت دارد. در همین حال خریداران از فون پد ۲ کمپانی ایسوس با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز که یک میلیون و ۸۹۹ هزار تومان قیمت داده می شود استقبال می کنند. همچنین اقبال خریداران به مدل های نکسوس ۷ گوگل ایسوس نیز خوب است که مدل ۳۲ گیگابایتی آن ۶۹۹ هزار تومان و مدل ۴G آن یک میلیون و ۳۶۹ هزار تومان قیمت داده می شود.

به دلیل قیمت مناسب، مدل MEMO PAD کمپانی ایسوس نیز که با حافظه ۱۶ گیگابایتی ۵۴۸ هزار تومان قیمت دارد و نیز مدل مموپد ME1737 HD با ۸ گیگابایت حافطه داخلی فروش خوبی را به خود اختصاص داده اند.

نوت های سامسونگ خوب می فروشد
در بازار پرفروش ترین تبلتها، مدل نوت کمپانی سامسونگ نیز طرفداران خود را همچنان دارد. هم اکنون سامسونگ نوت ۸ مدل N5100 با ۱۶ گیگابایت حافظه و یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت، در جمع پرفروشهای بازار جای دارد.

این مدل ۳۳۸ گرم وزن دارد و دارای امکاناتی چون پردازنده Exynos 4412 Chipset Quad-Core Cortex-A9 CPU 1.6 گیگاهرتز، قابلیت نصب کارت حافظه، صفحه نمایش لمسی از نوع TFT LCD - اندازه ۸ اینچ - WXGA 1280 × ۸۰۰ - تراکم پیکسلی ۱۸۹ پیکسل بر اینچ و قابلیت نصب سیم کارت به همراه قابلیت مکالمه ۳G - GPRS - قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - بلوتوث - DLNA - GPS - USB است. دارا بودن دوربین ۵ مگاپیکسل - وب کم ۱/۳ مگاپیکسل، قطب نما ، شتاب سنج ، ژیروسکوپ و نیز سیستم عامل اندروید ۴/۱ از دیگر ویژگیهای این مدل است.

[تصویر:  IMG14192215.jpg]

در بازار پرفروش های سامسونگ مدل نوت ۱۰/۱ با ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی یک میلیون و ۵۹۰ هزار تومان قیمت دارد و بازار خوبی دارد. در همین حال نوت ۱۰/۱ مدل ۲۰۱۴ EDITION با قیمت ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان نیز در سلیقه کسانی است که می خواهند برای خرید تبلت هزینه کنند.

تب ۳ سامسونگ مدل ۱۰/۱ P5200 نیز با حافظه ۱۶ گیگابایتی یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان قیمت دارد و فروش خوبی را به خود اختصاص داده است.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۲۰
۳۰ آذر ۱۳۹۲, ۰۲:۵۴ ب.ظ
حکمرانی دستگاه های هیبریدی بر سال ۲۰۱۴ (آذر ۹۲)
براساس پیش بینی های صورت گرفته کارشناسان، فناوری دستگاه های ۲ در ۱ که هم به عنوان رایانه شخصی و هم به عنوان تبلت کار می کنند به اولویت مشتریان در سال آینده میلادی تبدیل می شود و با کاهش قیمتها این دستگاه های هیبریدی انتخاب اول مشتریان می شوند.

[تصویر:  231956_IMG14492247.jpg]

ساندیپ آرورا مدیر بازاریابی و گسترش بازار اینتل در جنوب آسیا گفت: در سال ۲۰۱۳ ما شاهد عرضه دستگاه های ۲ در ۱ بسیاری بودیم که از آنها هم به عنوان رایانه و هم به عنوان تبلت استفاده می شود. بسیاری آنها را دستگاه های هیبریدی می نامند و برخی دیگر نیز نامهای دیگری برای آن در نظر گرفته اند.

مشتریان این دستگاه ها را انتخاب می کنند چرا که حمل و نقل آنها آسان است و به مردم این امکان را می دهد که کار خود را درست شبیه کار کردن با رایانه های روی میزی هنگام حرکت ادامه دهند.

دستگاه های ۲ در ۱ که به عنوان تبلت و رایانه کار می کند در سال ۲۰۱۴ به اولویت مشتریان بیشتری تبدیل می شوند، چرا که قیمت این دستگاه ها کاهش یافته و افراد بیشتری آنها را انتخاب اول خود می دانند.

براساس اظهارات آرورا، انتظار می رود که قیمتها اندکی پایین بیاید تا این کاهش محرکی برای روی آوردن مشتریان به دستگاه های هیبریدی باشد.

این کارشناس فناوری از شرکت اینتل با اشاره به اینکه تبلت ها در سال آینده میلادی در اولویت قرار می گیرند، گفت: ما در سال آینده پردازنده هایی برای تلفنهای هوشمند و تبلتها تولید می کنیم اما تمرکز اصلی ما روی تبلتها است.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: maneshty


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  دانلود سوالات تخصصی گرایش فناوری اطلاعات آزمون دکتری ۹۱(کد ۲۳۵۸) Lonely Palm ۲ ۵,۸۶۰ ۲۶ دى ۱۴۰۲ ۰۲:۳۳ ب.ظ
آخرین ارسال: bijibuji
  کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات ۱۴۰۱ tablighjonoub ۰ ۱,۴۲۷ ۰۱ دى ۱۴۰۰ ۰۸:۴۳ ب.ظ
آخرین ارسال: tablighjonoub
  منابع برای دکترا -مهندسی فناوری اطلاعات sarit ۱ ۳,۳۲۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۵۴ ق.ظ
آخرین ارسال: pouya47
  طلوع ماه admin ۱۷ ۱۷,۴۱۳ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ۰۱:۵۹ ب.ظ
آخرین ارسال: gostore
  بازارکار مشاوره فناوری اطلاعات saeedtech ۰ ۱,۸۵۲ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ۰۵:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: saeedtech
  آخرین اخبار مربوط به مسابقات رباتیک کشوری javadjj ۲۴ ۲۱,۲۰۶ ۲۳ دى ۱۳۹۸ ۱۲:۵۶ ق.ظ
آخرین ارسال: marvelous
  خرید کتابهای دست دوم پوران پژوهش همه دروس ارشد فناوری اطلاعات sherwod7 ۳ ۵,۱۴۶ ۲۱ دى ۱۳۹۸ ۰۸:۱۶ ب.ظ
آخرین ارسال: roxana.r
  تغییر عجیب رشته های فناوری اطلاعات ارشد کنکور ۹۸ irmacfa ۴ ۵,۵۸۷ ۱۱ دى ۱۳۹۸ ۰۶:۱۴ ب.ظ
آخرین ارسال: Alireza.Moftakharzadeh
  گروه پر انرژی کنکور ارشد کامپیوتر و فناوری اطلاعات در تلگرام popreza94 ۲ ۶,۲۸۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ۰۱:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال: kimia580
  اصول مدیریت راهبردی فناوری اطلاعات master of net ۱ ۲,۰۴۲ ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ۰۴:۴۲ ب.ظ
آخرین ارسال: master of net

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close