زمان کنونی: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳, ۰۲:۱۰ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

جزئیات نحوه پذیرش در دوره دکتری ۹۳/ آغاز انتخاب رشته از چهارشنبه

ارسال:
۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۱۲:۰۰ ب.ظ
جزئیات نحوه پذیرش در دوره دکتری ۹۳/ آغاز انتخاب رشته از چهارشنبه
جزئیات نحوه پذیرش در دوره دکتری ۹۳/ آغاز انتخاب رشته از چهارشنبه


کارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۳ از سوی سازمان سنجش اعلام شد و افراد مجاز به می توانند در روزهای سوم تا ششم اردیبهشت نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۹۳ از ۳۱ فروردین ماه بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
قابل مشاهده بوده و داوطلبان با استفاده از شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه‌ای داوطلب (نام‌خانوادگی و نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) به کارنامه نتایج اولیه آزمون خود دسترسی دارند.

آن‌دسته از داوطلبانی که براساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده اند باید از روز چهار‌شنبه سوم اردیبهشت ماه تا روز شنبه ششم اردیبهشت ۹۳ نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود در سایت این سازمان اقدام کنند.

هر داوطلب امکان انتخاب حداکثر ۵۰ کدرشته را دارد. داوطلبان پس از مطالعه دقیق مندرجات دفترچه راهنما، کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود از کدرشته‌محل‌های مربوط به رشته امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه، مرتب کرده و پس از آن نسبت به ثبت انتخابهای خود اقدام کنند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون از طریق سایت این سازمان در اختیار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قرار گرفته است.

نتایج اولیه به صورت چند برابر ظرفیت پذیرش در هر کدرشته امتحانی و براساس نمره کل حاصل از ۸۰ درصد نمره آزمون و ۲۰ درصد معدل (شامل معدل‌های تراز شده مقاطع: کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکترای حرفه‌ای) و با توجه به کدرشته امتحانی که داوطلب در آزمون آن شرکت کرده، اعلام شده است.

تبصره ۱: با توجه به آئین‌نامه ابلاغی آزمون دکتری، اصلاحیه ۲۸ آبان ۹۱ و نامه شماره ۲۴۵۲۳۳/۲ در تاریخ ۲۸ اسفند ۹۱ معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری استخراج اسامی چند برابر ظرفیت (مجاز به انتخاب رشته) براساس حدنصاب نمره‌ای که توسط معاونت آموزشی وزارت علوم تعیین و به سازمان اعلام شده است صورت گرفته است.

تبصره ۲: افراد مجاز به انتخاب رشته با توجه به نمره اکتسابی، کد محل انتخابی و ظرفیت رشته محل‌ها و در مقایسه با سایر داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، برای مصاحبه و بررسی سوابق تحصیلی به کدرشته محل‌ها معرفی خواهند شد. فردی که مجاز به انتخاب رشته می‌شود، در صورت عدم احراز شرایط لازم در مقایسه با سایر انتخاب رشته کنندگان برای شرکت در مرحله بررسی سوابق علمی و آموزشی (مصاحبه) معرفی نخواهد شد.

پس از انتخاب رشته توسط داوطلبان با توجه به ظرفیت هر کد رشته محل دانشگاهی و بر اساس اولویت کدرشته محل‌های انتخابی و نمرات علمی آزمون و با در نظر گرفتن سایر ضوابط (از جمله سهمیه رزمندگان، مربی و ...) از بالاترین نمره تا چند برابر ظرفیت هر کدرشته محل، فهرست اسامی داوطلبان واجد شرایط شرکت در مرحله بررسی سوابق علمی، آموزشی وپژوهشی (مصاحبه) استخراج (هر داوطلب حداکثر به پنج کدرشته محل معرفی می شود) و در اوایل نیمه دوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ به منظور شرکت در مصاحبه و بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی از طریق سایت سازمان اعلام خواهد شد.

داوطلبانی که اسامی آنان برای شرکت در مرحله بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی اعلام می شود باید با توجه به جدول زمانی اعلام شده در اطلاعیه‌ای که به همراه اسامی درج می شود با به همراه داشتن مدارک لازم به شرح مندرج در اطلاعیه ذیربط و مدارکی که مورد نظر دانشگاه مصاحبه کننده است (با توجه به اطلاعات مندرج در سایت هر دانشگاه) به مؤسسات آموزش عالی ذیربط مراجعه و در مصاحبه شرکت کنند.

پس از انجام مرحله بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی (مصاحبه) و اعلام نمرات از طرف دانشگاه‌های پذیرنده، گزینش نهایی داوطلبان براساس نمره کل نهایی حاصل از ۳۰ درصد نمره علمی آزمون (نمره کل اولیه) و ۷۰ درصد نمره مربوط به مرحله بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی واصله از دانشگاه و اولویت کدرشته ‌محل‌هایی که برای مصاحبه معرفی شده‌اند، همچنین نتیجه بررسی صلاحیتهای عمومی صورت خواهد گرفت و فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی در نیمه اول شهریورماه ۱۳۹۳ اعلام خواهد شد.

پس از مشاهده کارنامه نتایج اولیه آزمون، آن دسته از داوطلبانی که در خصوص مندرجات کارنامه خود سوالی دارند، ضمن توجه به توضیحات مربوط به کارنامه که در دفترچه راهنمای انتخاب رشته و در سایت این سازمان درج شده است، لازم است حداکثر تا تاریخ ۶ اردیبهشت ۹۳ منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان تقاضای خود را ارسال کنند. به درخواست هایی که پس از مهلت تعیین شده واصل شود، هیچگونه ترتیب اثری داده نخواهد شد.

پاسخنامه امتحانی کلیه داوطلبان حاضر درجلسه آزمون از ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۲ اردیبهشت ماه ۹۳ همراه با کلید نهایی برروی سایت سازمان قرار خواهد گرفت و داوطلبان می توانند نسبت به مشاهده پاسخنامه خود اقدام کنند.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  آموزش نحوه گرفتن پرتره ای حرفه ای mortazangz ۰ ۱,۲۱۱ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ۰۲:۱۹ ب.ظ
آخرین ارسال: mortazangz
Wink انتخاب رشته شانی ۱۰ ۴,۴۷۰ ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ ۰۴:۳۱ ب.ظ
آخرین ارسال: sima84
Lightbulb مراحل دقیق انتخاب رشته ی کنکور دکتری (۱۴۰۰) Mr. Rezaei ۶ ۳,۴۷۶ ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۵:۳۵ ب.ظ
آخرین ارسال: cpt.mazi
  انتخاب رشته و مصاحبه دکترا هوش مصنوعی۱۴۰۰ ۱neda ۴ ۳,۵۱۵ ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۲:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: cpt.mazi
  کارنامه اولیه و نهایی دکتری رشته آیتی lotuss ۱۲ ۶,۱۷۷ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۰۲:۳۳ ق.ظ
آخرین ارسال: hmaryam567
  پذیرش با عنوان قرآن کاوی رایانشی s-nowrozi ۴۷ ۳۱,۱۱۸ ۱۰ دى ۱۳۹۹ ۱۱:۲۷ ق.ظ
آخرین ارسال: oloom-ensani
Video انتخاب رشته ... Amir-Reza ۵ ۲,۹۹۷ ۰۳ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ق.ظ
آخرین ارسال: kambiz
  نتیجه انتخاب رشته دکتری ۹۹ nazanin2020 ۴ ۳,۰۸۱ ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ ۰۶:۱۸ ب.ظ
آخرین ارسال: q88lp
  انتخاب رشته آزمون ارشد ۹۹ mr_milad12 ۱ ۲,۳۴۵ ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ ۱۱:۱۸ ب.ظ
آخرین ارسال: .:tarannom:.
  انتخاب رشته دکتری naiad ۲ ۲,۴۷۷ ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ ۰۲:۰۷ ق.ظ
آخرین ارسال: Behnam‌

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close