زمان کنونی: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳, ۱۱:۵۹ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

حقوق استادی که دکتراش تمام شده باشد چقدر است ؟

ارسال: #۴۶
۱۲ دى ۱۳۹۳, ۱۱:۴۳ ق.ظ
حقوق استادی که دکتراش تمام شده باشد چقدر است ؟
(۱۲ دى ۱۳۹۳ ۰۲:۰۴ ق.ظ)agh42778 نوشته شده توسط:  پیشنهاد می کنم دوستان متن زیر رو کامل بخونند:
دکترا نمیخوانم: ساعت رولکس برای شکم گرسنه

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


.
.
.
- ما در شرایط امروز کشور، در عمده رشته ها – نمیگویم همه. میگویم عمده – مصرف کننده دانش تولیدی جهان هستیم یا اگر هم نیستیم بی دلیل دست به تولید دانش زده ایم (فقط برای حفظ پرستیژ کشور و رتبه های علمی). ما هنوز یک مصرف کننده صحیح هم نیستیم. به همین دلیل مدرک کارشناسی هم، زیادتر از نیازمان است.
دوستان مانشتی حتما یه سری به لینک بالا بزنید واقعا آدم را روشن میکنه

فقط شروع کردن کافی نیست
با قدرت ادامه بده...
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۴۷
۱۲ دى ۱۳۹۳, ۱۲:۴۹ ب.ظ
RE: حقوق استادی که دکتراش تمام شده باشد چقدر است ؟
(۱۱ دى ۱۳۹۳ ۰۴:۴۸ ب.ظ)natanz نوشته شده توسط:  
(11 دى ۱۳۹۳ ۱۲:۵۲ ب.ظ)targol نوشته شده توسط:  
(11 دى ۱۳۹۳ ۱۲:۴۹ ب.ظ)natanz نوشته شده توسط:  الان دوست من بوتیک داره ماهی ده تومن در میاره درسم نخونده!
حالا من برم دکترا بخونم تهش ماهی ۳ تومن؟ مسخره نیست؟
اونایی که میگن ما برای پول درس نمیخونیم...عزیزم شما وقتی میری تو زندگی از در میای تو بچت بدو بدو میاد اول به دستات نگاه میکنه! ببینه چی براش خریدی...
سر ته این مملکت باید گل گرفت...
در عوض بچه یه استاد دانشگاه بیشتر به باباش افتخار میکنه.
البته نه اون موقعی که اون بچشو میفرسته اروپا درس بخونه و ما اینجا

یک پدر همیشه یک پدره!!!!بچه ای که معیار افتخار کردنش به پدرش شغل و درآمد و امکاناتی که براش فراهم کرده باشه، اون بچه واقعا جای بحث داره یکی باباش داره فراهم میکنه نداره اون بچه اگر با عرضه و توانمند باشه خودش به اون جایگاه می رسه ...

You can't reach any skills without hardworking
Maybe you fall
You shouldn't give up
You should stand
and
Try again and again...
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: mahaya67
ارسال: #۴۸
۱۲ دى ۱۳۹۳, ۰۱:۲۷ ب.ظ
حقوق استادی که دکتراش تمام شده باشد چقدر است ؟
(۱۲ دى ۱۳۹۳ ۱۱:۴۹ ق.ظ)targol نوشته شده توسط:  
(12 دى ۱۳۹۳ ۱۲:۳۵ ق.ظ)Menrva نوشته شده توسط:  خودشما اگه پسری بیاد خواستگاریت که حقوقش ۱/۵ باشه قبول میکنی؟ معلومه که نه.. فقط تحصیلات نون و آب نمیشه مهم پول دراوردن هست.
بیکار هستن چون یه لیسانس و فوق لیسانس انتظاراتش بالاست هر کاری رو قبول نمیکنن کثرشأن هست کاری که سطحش پایین باشه.
اگه کارمند باشه معلومه قبول میکنم. از خدامم هست Wink
من با آب باریکه ی کارمندی بزرگ شدم. تحمل استرس شغل آزاد رو ندارم.
بابای منم بعد از این همه سال کار هنوز حقوقش به ۱/۵ نمیرسه.هنوز ماشین نداره.
یه دوستی داشتم باباش آشپز بود، دوستم یه خواستگار داشت کارمند بانک، باباش میگفت من دختر به کارمند جماعت نمیدم که همیشه هشتش گروه نهشه.
حالا خواهر منم یه آقایی رو دوست داشت که شغل آزاد داشت، کل فامیل جلوش ایستادن.
کلا معیارای خوشبختی از دید آدمای مختلف فرق میکنه.من معذرت میخوام، حواسم به این مورد نبود.
خب خیلی خوبه.
من مادرم کارمندبودن پرستارن و حقوقشون زیر یک میلیون (تاره استخدام بودن و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کارشناسی درس خونده بودن که نه اهمیت دادن نه حقوق رواضافه کردن خیلی مادرم رو اذیت کردن خیلی کم میدیم مادرم رو خیلی سختبها بود،اینجانمیشه همه چیزاروگفت)البته الان بازنشست شدن،هرکاری سختیهای خودش رو داره کارمندی هم خیلی استرس زاهست وادم اذیت میشه برای ادم میزنن تهمت میزنن بدت میکنن هرکاری میکنن برای اینکه پستشون بره بالاتر و خیلی چیزا من دیدم که میگم.
بله کاملا حق باشماست معیارای هرکس فرق میکنه. من مثلا ازکارمندی خوشم نمیاد دوست دارم همسرم کنارمن وبچهام باشه همش درگیرکار نباشه و زندگی اروم باشه و حقوقشم ۱/۵نباشه چون تواین زمونه واقعا بااین حقوق نمیشه زندگی کرد.

موفق باشیدSmile

멈추지 말고

My Dream is to fly
۵
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: RASPINA , Petal
ارسال: #۴۹
۱۲ دى ۱۳۹۳, ۰۱:۵۹ ب.ظ
حقوق استادی که دکتراش تمام شده باشد چقدر است ؟
(۱۱ دى ۱۳۹۳ ۰۸:۳۷ ب.ظ)Falcon نوشته شده توسط:  اینکه دوستان میگن میزان استخدام هیات علمی هم در آینده به صفر میرسه درست نیست، همزمان با افزایش میل به تحصیل و دانش، دانشگاه ها هم گسترش پیدا میکنن، ضمننا بخش بسیار بزرگی از اساتید دانشگاه رو الان افراد میانسالی تشکیل میدن که بین ۴۵ تا ۵۵ سال سن دارن، یه استاد که تا ابد تدریس نمیکنه، بلاخره یه روز بازنشسته میشه و دانشگاه باید هیات علمی جدید استخدام کنه، به نظرم تا ۷ ۸ سال آینده ظرفیت خوبی تو این حوزه ایجاد میشه.
دوست عزیز با گفته ها شما موافقم اما باید از این زاویه هم به مسئله نگاه کرد که روند رشد دانشگاه و دانشجوییان این گونه پیش نخواهد رفت همونطور که در کشورهایی که الگوهایی آموزشی ما کپی برداری از گذشته اونهاست این روند عوض شده!این یعنی که مردم دیر یا زود متوجه می شوند که دانشگاهها حلوا خیر نمی کنن و همین باعث میشه خیلی ها به سمت کار برن تا ادامه تحصیل ...به نظر من چندان آینده دانشگاهها (به ویژه دانشگاههای سطح ۲ به بعد) خوب نخواهد بود! حالا اینکه این آینده منفی برای دانشگاه تو بازه ۴-۵ سال آینده رقم بخوره یا توی ۱۰-۲۰ سال آینده نیاز به آینده پژوهی دقیقی داره. در ضمن باید به این نکته دقت کرد که در آینده کشور دانشگاهها باید به سوی خودکفایی بودجه بروند و این یعنی که دولت حمایتی از بودجه دانشگاه نمی کنه و دانشگاه مجبوره خودش درامد زایی کنه!الان در ایران استارت این طرح زده شده اما متاسفانه با کاهش سهمیه روزانه ها و افزایش سهمیه شبانه و مجازی !دانشگاهها در سال های آینده به سمت پروژه های صنعتی بیشتر رو میارن چون چاره ای ندارن!

دوستان عزیز به جای پیام خصوصی از طریق وبگاه با من در ارتباط باشید.
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۱
۰
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: tayebe68
ارسال: #۵۰
۱۲ دى ۱۳۹۳, ۰۲:۰۷ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ دى ۱۳۹۳ ۰۲:۰۹ ب.ظ، توسط pezhman.m-AI.)
RE: حقوق استادی که دکتراش تمام شده باشد چقدر است ؟
اختراع پول قاتل خوشبختی بشر شد...(سنگا)

عجیب است که باز هم این همان دهکده جهانیست که در زیر نور آسمانش بسیجیان رمل های فکه زیسته اند، همان دهکده جهانی که در نیمه شب هایش ماه هم بر کازینو های لاسوگاس می تابیده، هم بر حسینه دو کوهه و هم بر گورهایی که در آن بسیجیان از خوف خدا و عشق به او می گریستند. دنیای عجیبی است نه؟
سید مرتضی آوینی
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۱
۱۲ دى ۱۳۹۳, ۰۲:۲۱ ب.ظ
حقوق استادی که دکتراش تمام شده باشد چقدر است ؟
(۱۱ دى ۱۳۹۳ ۰۷:۵۶ ب.ظ)mrf نوشته شده توسط:  تا ۵ سال دیگه اینقدر فارغ التحصیل دکتر داریم که همه غیرانتفاعی ها و پیام نور حق التدریس می دند به دکتری . یک سر به سایت دانشگاه صنعتی غیرانتفاغی سجاد بزنید که تا چندروز پیش موسسه بود ۵ تا دکتر تمام وقت تو گروه کامپیوتر و سه تا دانشجوی دکتری داره

دیگه هیات علمی شدن به صفر می رسه حتی تو دور دست ها



بزودی مدرک دکتری پر میشه و همه میرن مسافرکشی


من درس و برا علم خوندم چون عرضه بوتیک زدن و درآمد میلیونی ندارم من یاددارم شاگرد اول باشم همیشه

دوباره برگردم همین و میرم اما کسایی که می تونن اشتباه نکنن تو درس هیچی نیست
دقیقا به لطف دانشگاه آزاد با این پذیرش بی حساب کتابش همین طور که الان داره مدرک ارشد رو بی ارزش می کنه تا چن سال دیگه هم مدرک دکترا رو کم ارزش می کنه.اون موقع عا باید خودکشی میکردی تا ارشد قبول بشی حالا دوست من امسال همه درصداش منفی بود فقط یه ۶ درصد داشت ارشد آزاد قبول شدSmile ظرفیت دکترا رو هم خیلی برده بالا! حالا آخرشم کسی که بهترین دانشگاه درس خونده و زحمت کشیده با اینا یه مدرک دستشونه و در نهایتم اونی که پارتی داره میره سرکار بهتر و استخدام میشه!
۲
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۲
۱۲ دى ۱۳۹۳, ۰۶:۰۸ ب.ظ
RE: حقوق استادی که دکتراش تمام شده باشد چقدر است ؟
(۱۱ دى ۱۳۹۳ ۰۱:۰۸ ق.ظ)Nima Masghadi نوشته شده توسط:  من الان همزمان با درس خوندن توی یک شرکت به صورت تمام وقت کار میکنم ماهی ۲۵۰۰ حداقل گیرم میاد، اونوقت حیف نیست بشی استاد واسه ماهی ۲۲۰۰ ؟!؟!؟ من اگه همین کار رو ادامه بدم ۵ سال دیگه حقوقم از ۵ میلیون بیشتر میشه و کلی هم پس انداز کردم، دکتری بخونم و بشم استاد فوقش حقوقم میشه ۳ میلیون با جیب خالی و خرج و مخارج این چند سال درس خوندن! ...
البته نا گفته نماند که کسانی که در دانشگاه های شاخص کشور هیئت علمی میشن معمولا پروژه های صنعتی میگیرن و توسط دانشجوهای فلک زده با یه حقوق خیلی نمور انجام میدن و پول اصلی رو از این این پروژه ها در میارن نه از حقوق دانشگاه. به قولی از اسم دانشگاه استفاده می کنن واسه گرفتن پروژه و بعد از دانشجو استفاده می کنن واسه انجامش و این وسط فقط پول میره تو حسابشون.
اما اگر توی دانشگاه های دیگه کشور هیئت علمی بشی ( البته قبلش باید از هفت خان رستم رد بشی) فقط همون حقوق بخور نمیر رو داری. توی این مملکت دیگه دکتری خوندن واقعا ارزش نداره. تقریبا اکثر استادای شریف تاکید می کنن که یا تو ایران دکتری نخونید و برید توی صنعت کار کنید تا از زندگی عقب نمونید و یا برید خارج و دکتری بخونید و همونجا بمونید!
توی خارج دانشجوی دکتری رو روی پروژه صنعتی میگیرن و هم بهت حقوق میدن و کار میکنی و هم تحقیق می کنی توی اون کار صنعتی، اینجا تازه میفهمن میری سر کار واسه دانشجوی دکتری نمی گیرنت!! دیگه نمی گن خب این بدبخت خرج داره، نمیشه جوان ۳۰ ساله دستش توی جیب باباش باشه خب! باید یه فکری هم برای زندگیش و ایندش بکنه. چهار روز دیگه میشه ۳۵ سالش هیچی نداره جز یه کاغذ پاره به اسم مدرک که سبزی خوردن هم وسطش نمیزارن بهش بدن.

واقعا ماهی ۲۵۰۰میگیری!!!خوش به حالت
من با مدرکccnp دارم مگس میزنمHuh

در کمین فرصت باشید. امام علی(ع)Smile
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: nlp@2015 , Nima Masghadi
ارسال: #۵۳
۱۲ دى ۱۳۹۳, ۰۶:۴۰ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ دى ۱۳۹۳ ۰۶:۴۳ ب.ظ، توسط codin.)
RE: حقوق استادی که دکتراش تمام شده باشد چقدر است ؟
(۱۲ دى ۱۳۹۳ ۰۶:۰۸ ب.ظ)mcse2010 نوشته شده توسط:  
(11 دى ۱۳۹۳ ۰۱:۰۸ ق.ظ)Nima Masghadi نوشته شده توسط:  من الان همزمان با درس خوندن توی یک شرکت به صورت تمام وقت کار میکنم ماهی ۲۵۰۰ حداقل گیرم میاد، اونوقت حیف نیست بشی استاد واسه ماهی ۲۲۰۰ ؟!؟!؟ من اگه همین کار رو ادامه بدم ۵ سال دیگه حقوقم از ۵ میلیون بیشتر میشه و کلی هم پس انداز کردم، دکتری بخونم و بشم استاد فوقش حقوقم میشه ۳ میلیون با جیب خالی و خرج و مخارج این چند سال درس خوندن! ...
البته نا گفته نماند که کسانی که در دانشگاه های شاخص کشور هیئت علمی میشن معمولا پروژه های صنعتی میگیرن و توسط دانشجوهای فلک زده با یه حقوق خیلی نمور انجام میدن و پول اصلی رو از این این پروژه ها در میارن نه از حقوق دانشگاه. به قولی از اسم دانشگاه استفاده می کنن واسه گرفتن پروژه و بعد از دانشجو استفاده می کنن واسه انجامش و این وسط فقط پول میره تو حسابشون.
اما اگر توی دانشگاه های دیگه کشور هیئت علمی بشی ( البته قبلش باید از هفت خان رستم رد بشی) فقط همون حقوق بخور نمیر رو داری. توی این مملکت دیگه دکتری خوندن واقعا ارزش نداره. تقریبا اکثر استادای شریف تاکید می کنن که یا تو ایران دکتری نخونید و برید توی صنعت کار کنید تا از زندگی عقب نمونید و یا برید خارج و دکتری بخونید و همونجا بمونید!
توی خارج دانشجوی دکتری رو روی پروژه صنعتی میگیرن و هم بهت حقوق میدن و کار میکنی و هم تحقیق می کنی توی اون کار صنعتی، اینجا تازه میفهمن میری سر کار واسه دانشجوی دکتری نمی گیرنت!! دیگه نمی گن خب این بدبخت خرج داره، نمیشه جوان ۳۰ ساله دستش توی جیب باباش باشه خب! باید یه فکری هم برای زندگیش و ایندش بکنه. چهار روز دیگه میشه ۳۵ سالش هیچی نداره جز یه کاغذ پاره به اسم مدرک که سبزی خوردن هم وسطش نمیزارن بهش بدن.

واقعا ماهی ۲۵۰۰میگیری!!!خوش به حالت
من با مدرکccnp دارم مگس میزنمHuh
خداروشکر چند وقتی میشه وضعیت شغلیه کامپیوتر ( تو تهران حداقل) رو به بهبوده.منم دوستی میشناسم که سه چهار سالی از ارشدش میگذره و الان حدود ۱۰ تومن حقوقشه.مخصوصا حرفه هایی مثل برنامه نویسی یا پیکربندی شبکه چون شغل مهارتی هست به مرور درامدش بالا میره.شما الان فابریک وارد یه شرکت بشی از ساعتی ۱۲ تومن برای developr شروع میشه و بعد یه مدتی تا ۵۰ تومن هم میرسه
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: AmiriManesh
ارسال: #۵۴
۱۲ دى ۱۳۹۳, ۰۶:۵۷ ب.ظ
حقوق استادی که دکتراش تمام شده باشد چقدر است ؟
(۱۲ دى ۱۳۹۳ ۰۶:۴۰ ب.ظ)codin نوشته شده توسط:  خداروشکر چند وقتی میشه وضعیت شغلیه کامپیوتر ( تو تهران حداقل) رو به بهبوده.منم دوستی میشناسم که سه چهار سالی از ارشدش میگذره و الان حدود ۱۰ تومن حقوقشه.مخصوصا حرفه هایی مثل برنامه نویسی یا پیکربندی شبکه چون شغل مهارتی هست به مرور درامدش بالا میره.شما الان فابریک وارد یه شرکت بشی از ساعتی ۱۲ تومن برای developr شروع میشه و بعد یه مدتی تا ۵۰ تومن هم میرسه

همه بدبختی ما همینه...
آقا چرا فقط تهران باید اینطوری باشه؟؟؟؟؟؟؟؟

هی ایـــــــــــــــــــــــــــــــــزد...
Angel
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: codin , tabassomesayna , AmiriManesh , Petal , dzzv_13
ارسال: #۵۵
۱۲ دى ۱۳۹۳, ۰۷:۰۱ ب.ظ
حقوق استادی که دکتراش تمام شده باشد چقدر است ؟
این تاپیکو که میخونم یواش یواش برنامه های زندگیم تغییر میکنه...
و به این فکر میکنم کاش برنامه های بهتری برای روزایی که از دست دادم، داشتم...و کاش ترمهای اول ورودم به دانشگاه، حتی بدون حقوق میرفتم شرکت اساتید حمالی تا لااقل کاری چیزی یاد بگیرم! ( چیزی که برادرم خیلی دیر بهم گفت )
متاسفانه همیشه افسوس گذشتمو میخورم، مرسی از همه که حرفایی میزنین که توو جهت دهی آیندمون تاثیرگذاره
هیچکس نمیتونه بگه از پول بدم میاد و هـیچکسم با این وضع نمیتونه بگه بخاطر درامد خوب ارشدو دکترا میخونم ( همونطور که داریم میبینیم درامد بالا نیاز به تحصیلات انچنانی هم نداره) اما همه ماهایی که اینجاییم یه دید مشترک داریم، درس میخونیم چون درس خوندنو دوس داریم! به همین سادگی! موفق اونایی هستن که نمیرن سر کلاس بیا خونه به به چه چه کنن بگن دانشجوی ارشدن! در کنار درسشون یه کار مرتبط با رشته دارن که از درسی که خوندن استفاده میکننو انقدری قوی هستن که همه روو هوا میزننشون!
امیدوارم بتونیم به روزایی برسیم که وقتی شب داریم سرمونو رو بالش میزاریم، از موفقیتای اونروزمون غرق لذت باشیم و نگران این نباشیم فردا صب باید چه خاکی به سرمون بریزیم!

EVERYTHING that kills me makes me feel ALIVE


EVERYTHING that drowns me makes me feel wanna FLY
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: RASPINA , Nima Masghadi , tabassomesayna , mohaddeseh70 , raha_ce , ziba.O , natanz , hnarghani , سجاد۶۷ , dzzv_13 , mahaya67
ارسال: #۵۶
۱۲ دى ۱۳۹۳, ۰۷:۱۲ ب.ظ
حقوق استادی که دکتراش تمام شده باشد چقدر است ؟
@Codin دقیقا. اما متاسفانه خیلیا شرایط زندگی توی تهرانو ندارن و تا اینکه بخوای خودی نشون بدی و پا بگیری یه روالو باس طی کرد و این یعنی عملا واسه کسایی که تهران نیستن امکان پذیر نیست.
----
حقوق راسهای شرکتهای برنامه نویسی و شبکه ای توی تهران تا ۱۰ تومن میرسه اما در مورد شهرستانها تا جایی که میدونم تا۳،۴ تومن (دو سه تا شهر) حقوق میدن به مهره های کلیدیشون.
اما من خودم به شخصه رفتم یکی از همین شرکتها؛ اصلا نپرسید کی هستی از کجا مدرک گرفتی، معدلت چیه! چند تا مقاله داری و اینا! ((((((:
البته کاملا هم صحیح هست! چرا که اونا کاری که دارن انجام میدن و میخوان نه یه آدم یاغوزی مثل من که ته تهش ۴ تا تکنولوژی رو کار کرده و واسش پروژه درسی داده(البته خدایی در مقایسه با هم کلاسی ها همیشه خیلی کار کردم که اینو میگم!! دگ بقیه رو خدا بیامرزه! Big Grin ) (((((:
اون موقع بود که دیدم بلـــــــــــــــــــــــــــــــه؛ دانشگاه یعنی "زایشگاه" واسه کسب و کار آزاد؛ و واسه استخدامی توی جاهایی که دلچسبه با مدرک و معدل یعنی "رویای زیبای من"!
در مورد هیئت علمی هم که دوستان گفتن داره خراب میشه و اینا؛ باید خدمتتون عرض کنم تا جایی که من خبر موثق دارم؛ دانشگاه های پولی که هیچ؛ بلکه دانشگاههای دولتی شهرستان هم با کمبود دانشجو توی برخی رشته ها مواجهن! همونطوری که قبلا گفتم هیئت علمی شدن تنها درحد خیــــــــــــــــــــــلی محدودی از امسال تا آینده وجود خواهد داشت(فقط دولتیا اونم) که احتمالا رزرواسیونش واسه از ما بهترون باشه.
پ.ن: همین حالا یه مورد رفیقمه که دارم میبینم آدمی که اگه فقط و فقط با مدرک ارشدش اپلای کرده بود حداقل UCI,UCR می بود الان با کلی مقاله و رزومه خفن شده هیئت علمی پیام نور(پارسال تازه!!) با دمش گردو میشکنه! :|||||||
۵
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: codin , tabassomesayna , AmiriManesh , خانه سبز , Menrva
ارسال: #۵۷
۱۲ دى ۱۳۹۳, ۰۸:۱۸ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ دى ۱۳۹۳ ۰۸:۳۰ ب.ظ، توسط Faridfo.)
حقوق استادی که دکتراش تمام شده باشد چقدر است ؟
من نمیدونم چرا این انجمن درب و پیکر نداره که هر کی هر چی دلش میخواد میگه.(قبلنا انگار داشت) به استاد به دانشجو به تحصیل توهین میکنن.
واقعا" نمیخوام بکسی توهین کنم ولی اگه سطح فکر ماها اینقدر پایین اومده حق داریم جهان سومی باشیم.

من نمیخوام جواب تک تک اساتید و سروران را بدهم ولی واقعا" فکر میکنید این حرفاتون که البته بعضیش فقط شنیده هاست روی بقیه چه تاثیری میذاره.

اون دوستی که میگه دوستم ماهی ده میلیون حقوق میگیره واقعا" بگویند دوستشون کجا کار میکنه؟؟/
اگه کسی ماهی ده میلیون از بخش خصوصی پول میگیره ، اگه توبخش فروشه حرفی ندارم . چون این بخش ربطی به تخصص نداره. اگر کسی تاجر خوبی باشه بیشتر از اینا هم گیرش میاد و البته تخصص علمی در مقابل سایر تخصصها تو این بخش بسیار کم نیازه.

اگه تو بخش فنی هستش و کار مولد انجام میده حتما" اون شرکت ماهی صد و پنجاه میلیون از کار دوست شما سود میبره. الین حیفه که وقتش را اینجا تلف میکنه. میتونه بره تو شرکتهای بین المللی. البته بد نیست بدانیم کدام شرکت تولیدی و مولدی تو ایران همچین درآمدی از کار یه نفر(نه یه تیم) داره.
اگه تو بخش دولتی هم هست که اصلا" بحثی نداریم. اگه میگفتید بیست میلیون هم میگیره تعجبی نداشت. بعضیها پارتیش را دارند.

اما در مورد این جمله که دوست گرامی فرموده بودن من ماهی دو ونیم میلیون حداقل میگیرم استاد بشم برای ماهی ۲۲۰۰؟؟؟/ مگه شما برای حقوق استادی اومدی دانشجو شدی؟ خب دوست با استعداد من قبل از کنکور ارشد میپرسیدی که وقتت تلف نشه.Big GrinBig GrinBig Grin

دوست ارجمندم نمیخوام با شما بحث کنم ولی شغل فقط درآمد نیست. اگر کسی میخواد استاد بشه که حقوق استادی بگیره که بیکار نباشه و علاف نچرخه حرف شما درسته. چنین استادی ۲۲۰۰ هم زیادشه.
همچین آدمی لازم نیست وقتش را تلف کنه و دانشجوی ارشد شریف بشه. میتونه بقول دوستمون بره تو یه آموزشگاهی مکانیکی یاد بگیره.

دوستان عزیزم مشاغل فراوانی وجود داره که درآمدش خیلی عالیه.
مشاغلی هم هست که تخصصی است و درآمدش بالاست.
مشاغلی هم هست که تخصصی است ولی درآمدش پایینه.

اگر منظور تامین درآمد عادی زندگی است که معمولا" تامین میشه.
خط فقر تو تهران دو نیم میلیون هست. بخاطر این اگه این دوستمون اگه از خوابگاه بیان بیرون باید دو میلیون از درآمدشون را بدن یک آپارتمان ۶۰ متری تو تهران اجاره کنند.
بهر حال خیلی از اونهایی که درس خوندند و استاد شدند بخاطر حقوق استادی نبوده. فکر کنید همین دکتر فخرایی که چند وقت پیش فوت کردند ایشان بخاطر درآمدش استاد دانشگاه بودند.....
من از اساتید حی و حاضر مثال نمیزنم. که تبلیغ نشه.

اما در مورد دکترا که میفرمایند چرا افرادی که شاغلند را در ایران تو مصاحبه رد میکنن و میگن نمیگیریم.
دوست گرامی کدام محل کاری را شما میخوای شاغل باشی که در اون شغل در ایران نیاز به تخصص در حد دکترا باشه.!!!
اون شخصی که نشسته مصاحبه میکنه میدونه که همچین جایی بندرت پیدا میشه . شاید فقط تو صنایع دفاع یا بعضی کارهای خیلی خاص باشه که دانشجوی دکترای معمولی را درش راه نمیدن. فرق ما با سایر کشورها تو اینه.
ما صنعت خصوصی مون کجا بود. اون یه ذره ای هم که بود در ۴-۵ سال قبل نابود شد Sad
مثلا" خودروسازیمون خیلی پیشرفته است. صنایع هوا فضامون در آستانه ارسال روبات به مریخه نرم افزارهای بانکی مون را شرکتهای ایرانی تولید میکنن کدام کار تو این مملکت تخصصی است.؟؟؟؟؟
یا با بقیه دنیا روابطمون عادیه که از شرکتهای خارجی پروژه بگیریمHuh
برای همین اساتید میخوان حداقل تو دانشگاه نگهت دارند یا تدریس کنی. که سطح دانشگاه و دانشجوشون حفظ بشه. این حساسیت را هم دانشگاههای سطح بالاتر دارند . تو شهرستان تو مصاحبه بگو بیرون کار میکنم. میگن فقط دو تا مقاله از دکترات در بیاد بسه.Big GrinBig Grin

من شخصا" معتقدم اگه کسی دنبال علایقش هست ، تخصص هم پیدا میکنه ، پول هم پیدا میکنه ، زندگیش هم پایین تر از بقیه نمیشه و ..... حتی تو این وضع افتضاح. ولی اگه کسی فقط به پول درآوردن فکر میکنه واقعا" راه سختی را درپیش گرفته که از مهندسی کامپیوتر میخواد میلیاردر بشه. واقعا" اشتباه اومده.
باز برمیگردم به حرف دوستم که میگه تو دانشگاه بیل گیتس یا استیو جابز یا ریچی قراره دربیاد. عزیزم اگه اینهایی که نام بردی هم پی علایقشون نبودند و به پول فقط فکر کرده بودند الآن اسمی ازشون نبود. اونکه استعداد یه تخصصی را داره و عشقش را هم داره بچیز دیگه ای فکر نمیکنه.
خوبه به زندگی و درآمد فکر بشه ولی همه اش این نیست.
ازتون هم خواهش میکنم در مورد اساتید محترمانه تر صحبت بفرمایید.

نظر من بود . قصد توهین هم نداشتم . یاعلی
۱۰
۳
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: explorer , AmiriManesh , pezhman.m-AI , mary~j , hnarghani , احسان مومنی , barbados2500 , M a h d i , didar , d_felfelak
ارسال: #۵۸
۱۲ دى ۱۳۹۳, ۰۸:۲۷ ب.ظ
RE: حقوق استادی که دکتراش تمام شده باشد چقدر است ؟
(۱۲ دى ۱۳۹۳ ۰۷:۱۲ ب.ظ)crevice نوشته شده توسط:  @Codin دقیقا. اما متاسفانه خیلیا شرایط زندگی توی تهرانو ندارن و تا اینکه بخوای خودی نشون بدی و پا بگیری یه روالو باس طی کرد و این یعنی عملا واسه کسایی که تهران نیستن امکان پذیر نیست.
----
حقوق راسهای شرکتهای برنامه نویسی و شبکه ای توی تهران تا ۱۰ تومن میرسه اما در مورد شهرستانها تا جایی که میدونم تا۳،۴ تومن (دو سه تا شهر) حقوق میدن به مهره های کلیدیشون.
اما من خودم به شخصه رفتم یکی از همین شرکتها؛ اصلا نپرسید کی هستی از کجا مدرک گرفتی، معدلت چیه! چند تا مقاله داری و اینا! ((((((:
البته کاملا هم صحیح هست! چرا که اونا کاری که دارن انجام میدن و میخوان نه یه آدم یاغوزی مثل من که ته تهش ۴ تا تکنولوژی رو کار کرده و واسش پروژه درسی داده(البته خدایی در مقایسه با هم کلاسی ها همیشه خیلی کار کردم که اینو میگم!! دگ بقیه رو خدا بیامرزه! Big Grin ) (((((:
اون موقع بود که دیدم بلـــــــــــــــــــــــــــــــه؛ دانشگاه یعنی "زایشگاه" واسه کسب و کار آزاد؛ و واسه استخدامی توی جاهایی که دلچسبه با مدرک و معدل یعنی "رویای زیبای من"!
در مورد هیئت علمی هم که دوستان گفتن داره خراب میشه و اینا؛ باید خدمتتون عرض کنم تا جایی که من خبر موثق دارم؛ دانشگاه های پولی که هیچ؛ بلکه دانشگاههای دولتی شهرستان هم با کمبود دانشجو توی برخی رشته ها مواجهن! همونطوری که قبلا گفتم هیئت علمی شدن تنها درحد خیــــــــــــــــــــــلی محدودی از امسال تا آینده وجود خواهد داشت(فقط دولتیا اونم) که احتمالا رزرواسیونش واسه از ما بهترون باشه.
پ.ن: همین حالا یه مورد رفیقمه که دارم میبینم آدمی که اگه فقط و فقط با مدرک ارشدش اپلای کرده بود حداقل UCI,UCR می بود الان با کلی مقاله و رزومه خفن شده هیئت علمی پیام نور(پارسال تازه!!) با دمش گردو میشکنه! :|||||||
ببخشید این دوستتون فقط تو کار تدریسه یا در بازار کار هم کار می کنه؟
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۹
۱۲ دى ۱۳۹۳, ۰۸:۵۲ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ دى ۱۳۹۳ ۰۸:۵۲ ب.ظ، توسط codin.)
RE: حقوق استادی که دکتراش تمام شده باشد چقدر است ؟
نقل قول: اون دوستی که میگه دوستم ماهی ده میلیون حقوق میگیره واقعا" بگویند دوستشون کجا کار میکنه؟؟/
اگه کسی ماهی ده میلیون از بخش خصوصی پول میگیره ، اگه توبخش فروشه حرفی ندارم . چون این بخش ربطی به تخصص نداره. اگر کسی تاجر خوبی باشه بیشتر از اینا هم گیرش میاد و البته تخصص علمی در مقابل سایر تخصصها تو این بخش بسیار کم نیازه.

اگه تو بخش فنی هستش و کار مولد انجام میده حتما" اون شرکت ماهی صد و پنجاه میلیون از کار دوست شما سود میبره. الین حیفه که وقتش را اینجا تلف میکنه. میتونه بره تو شرکتهای بین المللی. البته بد نیست بدانیم کدام شرکت تولیدی و مولدی تو ایران همچین درآمدی از کار یه نفر(نه یه تیم) داره.
اگه تو بخش دولتی هم هست که اصلا" بحثی نداریم. اگه میگفتید بیست میلیون هم میگیره تعجبی نداشت. بعضیها پارتیش را دارند.
من راستش آخرش نفهمیدم سوال شما چی هستHuh مکانش چه فرق می کنه یک شرکت برنامه نویسی ...
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۶۰
۱۲ دى ۱۳۹۳, ۰۸:۵۸ ب.ظ
حقوق استادی که دکتراش تمام شده باشد چقدر است ؟
دانشگاه ازاد به کارمند ها و هیئت علمی هاش خوب پول میده اما حق التدریس خیر
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  جزوه اسکن شده " سیستم های توزیع شده " دکتر پدرام arash691 ۸ ۱۴,۱۷۶ ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ۰۲:۵۵ ق.ظ
آخرین ارسال: negarrah
  فیلم قفل شده Mohammad_TeZaR ۰ ۰ ۰۵ شهریور ۱۴۰۱ ۰۸:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: Mohammad_TeZaR
  کدام زبان برای هوش مصنوعی بهتر است؟ فرق بین زبان های هوش مصنوعی چیست؟ azam2075 ۳ ۵,۴۸۸ ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ۰۷:۲۱ ب.ظ
آخرین ارسال: علیصا
Heart هزینه عشق واقعی چقدر است aatwo ۵ ۵,۳۴۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ۱۰:۱۴ ب.ظ
آخرین ارسال: ghaderZ
  تا به حال شده خدا فرصت زندگی کردن دوباره رو بهت بده؟مرگ از جلوی چشمات رد شده؟ abraham ۲۱ ۱۴,۶۶۹ ۲۰ دى ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶ ب.ظ
آخرین ارسال: raam
  چجوری بفهمیم سرور hp اورجینال است یا خیر!؟ azade1992 ۱ ۲,۲۳۴ ۰۳ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۵۹ ق.ظ
آخرین ارسال: diiyan
  کدام زبان برنامه‌نویسی بهترین انتخاب است؟ elecomco ۲ ۲,۷۶۲ ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ ۰۵:۱۶ ب.ظ
آخرین ارسال: kilookiloo
  چگونه گوشی داغ شده را خنک کنیم؟ niloofarmajdi ۰ ۲,۴۴۳ ۰۱ تیر ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶ ق.ظ
آخرین ارسال: niloofarmajdi
Smile ۱۰ مدل آدم نخاله که به نفع خودتان است قیدشان را بزنید! αɾια ۱۷ ۹,۵۴۳ ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۲:۲۳ ب.ظ
آخرین ارسال: sarasadati
  پایتون (طراحی وب یا دیتا ساینس؟) مساله این است... sirvan.t ۲ ۳,۲۳۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ۱۲:۰۱ ب.ظ
آخرین ارسال: sirvan.t

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close