زمان کنونی: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳, ۱۱:۳۴ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

زن ها از چه ویژگی های همسرشان متنفرند؟

ارسال:
۱۱ مهر ۱۳۹۴, ۰۳:۱۶ ب.ظ
Star زن ها از چه ویژگی های همسرشان متنفرند؟
وقتی از خانم ها می پرسید که از چه چیزهایی در مورد مردها بدشان می آید، لیستی بی انتها جلو رویتان می گذارند.
با اینکه چیزهایی که زن ها در مورد مردها بدشان می آید ترکیبی از ویژگی های کوچک و بزرگ است،
اینجا به چند مورد از آزار دهنده ترین این ویژگی ها اشاره می کنیم:

[تصویر:  386773_nfrv4x.jpg]

قسم دروغ
با اینکه بیشتر خانم ها از قسم خوردن آقایان وقتی خودشان ناراحتند بدشان نمی آید اما از مردهایی که فکر می کنند قسم خوردن تنها راهی است که حرفشان را باور کنند متنفرند.

سلطه گری
بیشتر خانم ها مردی می خواهند که از آنها محافظت کند و به آنها احساس امنیت دهد اما به دنبال دیکتاتوری که به آنها دستور دهد چه بکنند و کجا بروند و با کی حرف بزنند و یا چه بپوشند نیستند. زنان از مردانی که قصد کنترل دارند می ترسند و از آنها فرار می کنند.

متعهد نشدن
خیلی مهم است که مردها درک کنند که وقتی همه چیز جدی می شود، زن ها توقع دارند که شما دو نفر خودتان را محدود به همدیگر کنید. زن ها از اینکه بازیچه کسی قرار بگیرند و با کسی بمانند که از متعهد شدن می ترسد متنفر هستند.

رمانتیک نبودن
زن ها عشق واقعی همراه با حس ارتباط عاطفی به مردشان را می خواهند. اگر طرفتان احساس کند که فقط بخاطر رابطه جنسی سراغ او می آیید خیلی زود از شما دور شده و حتی اجازه دست زدن به خود را هم به شما نخواهد داد.

نرسیدن به خود
با اینکه ظاهر, همه چیز نیست اما زن جذب مردانی که به خود نمی رسند، موهایشان ژولیده است، بوی عرق می دهند، ناخن هایشان بلند شده، دهانشان بو می دهد و لباس های چروک می پوشند نمی شوند. علاوه بر این، متناسب نگه نداشتن اندامتان به خانم ها نشان می دهد که احترامی برای خودتان قائل نیستید و هیچ انگیزه و نظمی در زندگی ندارید.

قابل پیش بینی بودن
زن ها واقعاً از مردان قابل پیش بینی که هیچوقت کار متفاوتی انجام نمی دهند بدشان می آید. آنها عاشق مردانی هستند که سرشار از سورپرایزهای عالی اند.

اولویت دادن به دوستانشان
اگر از گذراندن وقت با دوستانتان خیلی بیشتر از همسر یا نامزدتان لذت می برید و همسرتان هیچوقت نمی تواند ساعتی دو نفره با شما داشته باشد، مطمئناً یک جای کار می لنگد.

مدام بحث کردن
زن ها از مردهایی که هر صحبت کوچک را به بحثی ادامه دار و مشاجره تبدیل می کنند و باعث می شود آنها مجبور شوند مدام حالت دفاعی به خود بگیرند خوششان نمی آید.

دید زدن خانم های دیگر جلو چشم آنها
با اینکه نگاه کردن به خانم ها برای برخی آقایان مسئله ای عادی است (البته نه زیاد از حد آن)، اما وقتی این کار را جلو زن زندگیتان انجام دهید مشکل ساز خواهد شد.

وابستگی
اعتماد به نفس و استقلال ویژگی هایی بسیار جذاب در آقایان است، اما وابستگی و نا امنی اینطور نیست. زن ها دوست ندارند با مردانی باشند که به خودشان اعتماد ندارند و برای روابط، کار و دوستی هایشان نیاز به تایید دائمی دارند.

مردان بچه صفت
این قبیل مردان، نه آینده نگر ند و نه مسئولیت پذیر، به صورت روزمره گذران عمر می کنند و خلاقیت و ابتکاری ندارند و نسبت به خانواده بی خیال و بی توجهند. این مردان حاضر نیستند ضعف های خود را بپذیرند و وقتی به آنها اعتراض می شود یا از آنها خواسته می شود که خود را تغییر دهند، مثل بچه ها با عصبانیت می گویند: « همینه که هست».

مردانی که بیش از حد در کار خود غرقند
بله زنان عاشق مردان آینده نگر، مسئولیت پذیر و خلاقند، اما نمی خواهند شریک زندگی آنها ۲۴ در کار خارج از خانه خود غرق و نسبت به همسرش بی تفاوت باشد یا او را فراموش کند. زنان دلگیر می شوند از این که شوهرشان به دغدغه های و سلامت روح و روان آنها بی توجه باشد؛ یعنی از مردانی که تمام فکر و ذکرشان معطوف به کارشان است.

مرد ساده لوح
مردی که راه و رسم برخورد با زن ها را بلد نیست، با آنها با احترام رفتار نمی کند و آنها را دست کم می گیرد، مثل دوستان مرد خودش با آنها رفتار می کند و رفتارش با یک زن، لطیف و متناسب با روحیات او نیست، زن ها را فراری می دهد.

مردانی که تعادل روانی ندارند
این مردان، گاهی زن خود را به عرش می برند و او را بی همتا می خوانند و گاهی به او اتهاماتی وارد می کنند که او را به فرش می آورد. و نیز گاهی از او دوری می جوید؛ نه غم های خود را با او در میان می گذارد و نه کمک می کند طرف مقابل عیب های خود را بر طرف نماید. زنان ممکن است برای مدتی این وضعیت را تحمل کنند؛ اما اگر از اصلاح شوهر خود نا امید شوند، خود را از این وضعیت خلاص خواهند کرد. بویژه اگر احساس کنند که صبوریشان نادیده گرفته می شود و از آن قدردانی نمی شود.

멈추지 말고

My Dream is to fly
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: khayyam , kazhal@ , fsi2013 , kora , hanie_M , shabnamZ , RASPINA , gunnersregister , dokhtare payiz , Parisa-SH , Petal , afrooz-OMD , berkeley , kader , Bahar_HS , so@ , diligent , tahereh_abbasi
ارسال:
۱۳ مهر ۱۳۹۴, ۰۱:۳۹ ق.ظ
زن ها از چه ویژگی های همسرشان متنفرند؟
ان شاالله همه همه زوج ها خوش بخت و شاد زندگی کنند و از هیچ چیزی در بین خودشون متتفر نباشن
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Bahar_HS
ارسال:
۱۳ مهر ۱۳۹۴, ۰۲:۰۵ ق.ظ
زن ها از چه ویژگی های همسرشان متنفرند؟
ان شاالله...

멈추지 말고

My Dream is to fly
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Bahar_HS , khayyam


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
Rainbow استخراج ویژگی با optical flow dr.a_AI ۱ ۱,۶۸۵ ۱۹ تیر ۱۳۹۷ ۰۴:۰۳ ب.ظ
آخرین ارسال: dr.a_AI
  مفهوم انواع آنتروپی و ویژگی های غیر خطی سیگنال مغز baharkhanoom ۰ ۱,۷۶۰ ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۲۷ ب.ظ
آخرین ارسال: baharkhanoom
  دانلود کتاب استخراج ویژگی و پردازش تصویر برای بینایی رایانه ای babak282 ۱ ۴,۵۳۹ ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ ۰۸:۵۳ ب.ظ
آخرین ارسال: saeed450
  معرفی منابع و گرایش های مرتبط با فایل های صوتی و تصویری و پخش کننده های صوت و تصویر R.g- ۴ ۳,۶۱۷ ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ۰۹:۳۲ ب.ظ
آخرین ارسال: blackhalo1989
  مردها از چه ویژگی‌های همسرشان متنفرند؟ morweb ۱ ۳,۵۸۵ ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۴۵ ب.ظ
آخرین ارسال: parhamgift
  تمام ویژگی های هاست با کیفیت sitecup ۰ ۱,۵۳۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ۰۴:۱۸ ق.ظ
آخرین ارسال: sitecup
  اطلاعاتی درمورد رشته های سیستم های تکنولوژی اطلاعات ، سیستم های چند رسانه هایی و... elahehma ۰ ۱,۸۳۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ۰۷:۵۰ ب.ظ
آخرین ارسال: elahehma
  داده کاوی و انتخاب ویژگی mohsen.m ۴ ۶,۰۵۲ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۵۲ ب.ظ
آخرین ارسال: ensiyeh999
  روشهای انتخاب ویژگی(کمک خواهشا) مانیا۸۲ ۰ ۱,۴۱۲ ۱۵ دى ۱۳۹۴ ۱۱:۲۸ ق.ظ
آخرین ارسال: مانیا۸۲
Exclamation راهنمایی فوری انتخاب موضوع پایان نامهدر حوزه "انتخاب ویژگی" مانیا۸۲ ۰ ۱,۶۳۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ۱۰:۵۷ ق.ظ
آخرین ارسال: مانیا۸۲

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close