زمان کنونی: ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۳:۳۳ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

هدف مانشت ؟؟؟

ارسال: #۱۶
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۱۲:۳۰ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۲:۳۹ ق.ظ، توسط انرژی مثبت.)
هدف مانشت ؟؟؟
منم اینجا یه انتقاد از کاربران کنم البته در مقام یه کاربر. به نظرم دوستان مشارکتشون در برخی بخش ها خیلی کمه مثلا بخش های پژوهشی در تمامی زمان ها باید مراجع داشته باشه و شلوغ باشه خداقل دوستان می تونند بیان در هر مورد که فکر می کنند امکان کار و پژوهش داره یه مختصر در موردش توضیح بدند در بخش مربوط به موضوعات پایان نامه و سمینار ارشد دوستان زیادی در مورد موضوعات مختلف سوال می کنند که کدوم به روزتره کدوم بیشتر کار می شه و ... ولی خوب زمانی که موضوع انتخاب شد کسی در موردش حتی به صورت مختصرم توضیح نمیده که ایندگان دوباره نپرسن این موضوع چیه و .. درسته که هر کس باید مطالعات زیادی داشته باشه ولی در حد ابتدایی می شه خیلی از موضوعات رو توضیح داد.

یا فرضا در مورد سوالات ازمون دکتری. تمامی گرایش ها سوالاتی رو از دروس کارشناسی داشتند و سوالات برخی گرایش ها توی سایت هست و بچه هایی که تازه کنکور ارشد دادند خیلی خوب می تونند در مورد حلشون بحث کنند ولی کسی سراغش نرفت یا حتی بچه هایی که در مقطع ارشد درس می خونند و دروسی رو که در ازمون هست رو گذروندند یا می گذرونند در حد توان سوالات رو حل کنند. لزوما نباید که کنکور داشته باشیم ! همه اونایی که کنکور دادند که با امادگی نرفته بودند که بگیم خیلی بالاترند.
برای معرفی منابع دکترا هم همین طور. با این که دوستان در دانشگهاه های مختلف درس می خونند ولی استقبال چندانی نبود.یا فعالیت در بخش های کاربردی زیاد چشمگیر نیست.

نمی دونم شاید نباید این مساله رو اینجا بیان کنم و لزوما هدف این نیست که همیشه دنبال حل سواالت ازمون های مختلف و .. باشیم ولی به نظرم برخی بخش ها مهجور مونده و حالا که کنکور نیست بچه ها هم استقبال نمی کنند.

جامعه مانشت رو خود ما می سازیم. شاید منم باید بیشتر در این بخش ها فعالیت کنم اگه هر کس به نوبه خودش در بخش های علمی فعالیت بیشتری داشته باشه به نظرم این مسائل پیش نمیاد. هر چند که هنوزم به نظرم وجود سایر بخش ها مشکل ساز نیست و هر چیزی باید در جای خودش باشه و این ماییم که تعیین می کنیم کدوم رو انتخاب کنیم همونطور که در همه جا این قانون برقراره.

بابت پرحرفی ببخشید.

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: yaser_ilam_com , Mahbanoo313 , luna , Lantern , narges_r , maryami , fatima1537
ارسال: #۱۷
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۱۲:۳۶ ق.ظ
هدف مانشت ؟؟؟
ممکنه فاصله‌ای که ذکر می‌کنید ناشی از فاصله گرفتن خودتون از کنکور باشه. آدم وقتی دغدغه یه چیز رو داره همه دنیا رو به همون شکل می‌بینه. ما در زمان کنکور هم این بخش‌ها رو داشتیم و اتفاقاً اون موقع هم بحث اینکه چرا هستند مطرح بود، الان هم هست.
اجازه می‌دین یه سوالی رو مطرح کنم؟Big Grin به نظر شما با محدود کردن بخش‌های مربوط به حواشی و غیر مرتبط با کنکور جو علمی تقویت می‌شه؟ می‌شه یه جامعه مجازی رو به صورت دستوری کنترل کرد؟ مثلاً من بگم از امروز دیگه سرگرمی تعطیل، فلان چیز تعطیل، اینجا تقویت و ...؟ جوابش بدیهی است: خیر. (کل این پاراگراف رو با لحن آشنایی که می‌شناسید بخونیدSmile )
نهایت کاری که ما می‌کنیم فراهم آوردن بستر و زیرساخت‌های لازم هست. این خود کاربران هستند که شیوه استفاده رو تعیین می‌کنن. مثلاً ما دنبال برگزاری آزمون آزمایشی هستیم و حتی برنامه‌های لازم رو نوشتیم، آیا می‌شه زوری خودمون رو تحمیل کنیم؟ وقتی کسی رغبتی نداشته باشه ما هم اون بخش رو تقلیل می‌دیم.
البته بخش‌های سرگرمی و غیر درسی باعث شدن خیلی از دوستان خودشون رو در این جمع سهیم بدونن و کم‌کم وارد مباحث جدی هم بشن.
ان شا الله بچه‌ها توجه بیشتری به مباحث تخصصی و درسی داشته باشند و بخش‌های متفرقه یه خرده کم‌رنگ بشه.
البته یه بحث دیگه هم هست: اینکه برخی از بخش‌های مانشت به غنای بسیار خوبی رسیدن و تقریباً نیاز به بحث مجدد ندارند و سایر کاربران از نوشته‌های قبلی استفاده می‌کنن. مباحث درسی یه نهایتی دارند و هر روز داریم به این نهایت (یعنی چیزی که برای کنکور نیازه) نزدیک می‌شیم و طبیعتاً سوالات و مباحث کمتر می‌شه. بهتره کم‌کم به سمت مباحث تخصصی توی گرایش‌های ارشد بریم تا بتونیم مانشتی بهتر داشته باشیم.

من برم هر جای دنیا قلب من دست تو گیره
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت , yaser_ilam_com , mosaferkuchulu , inteligentium , Lantern , maryami , silver , MONA_STAR , fatima1537 , Mohammad-A , Mansoureh
ارسال: #۱۸
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۱۲:۴۳ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۲:۴۷ ق.ظ، توسط mosaferkuchulu.)
RE: هدف مانشت ؟؟؟
(۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۲:۳۶ ق.ظ)admin نوشته شده توسط:  ممکنه فاصله‌ای که ذکر می‌کنید ناشی از فاصله گرفتن خودتون از کنکور باشه. آدم وقتی دغدغه یه چیز رو داره همه دنیا رو به همون شکل می‌بینه. ما در زمان کنکور هم این بخش‌ها رو داشتیم و اتفاقاً اون موقع هم بحث اینکه چرا هستند مطرح بود، الان هم هست...

بالاخره میشه تا یه حدی کنترلش کرد...اما حرف شما رو هم قبول دارم که بچه ها خودشون هم علاقه ای نشون نمی دن!
به هر حال من چیزی و که دیدم گفتم!همیشه برای یک مدیر سایت باید سوال باشه که اگر کاربری رفت،چرا رفته!من کسی بودم که از ۲۴ ساعت حداقل ۱۰ ساعتش مانشت بودم!خواستم بدونید دلیلشو ،شاید یه فکری کردید واسه نرفتن بقیه!(بودن یا نبودن من شاید تاثیری نداشت اما واسه نرفتن اونایی که نبودنشون واقعا احساس می شه)
اگر انتقادی هست فقط از روی دلسوزیه!حالا دیگه پذیرفتن یا نپذیرفتنش با شماست!

(۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۲:۴۱ ق.ظ)Fardad-A نوشته شده توسط:  من کجا همچین چیزی گفته ام؟ ای بابا Huh
برداشت من این بود!اگر اشتباه بود عذر می خوام!به هر حال من دیگه ادامه نمی دم چون هم من اون چیزی که لازم دیدم و گفتم هم شما!Angel

سپیده که سربزند در این بیشه زار خزان زده شاید گلی بروید شبیه آنچه در بهار بوئیدیم
پس به نام زندگی هرگز مگو هرگز.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: admin , - rasool -
ارسال: #۱۹
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۰۱:۰۵ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۱:۰۹ ق.ظ، توسط homa.)
RE: هدف مانشت ؟؟؟
از نظر من مانشت مثل یه شهر میمونه .که هر کسی یه روش زندگی رو واسه خودش انتخاب کرده و تا وقتی که پایبند قانون شهر باشه اجازه داره زندگی کنه وگرنه ....(بقیه به عهده ی دکتر هستBig Grin )

فرض کن الان تو این شهر من فکر میکنم یه عده ی زیادی دارن اشتباهی زندگی میکنن (البته از نظر من) روش درست چیز دیگه ایی هست و این اشتباهی زندگی کردن اونا رو کل شهر تاثیر گذاشته...حالا من وسط شهر تو میدون اعلام میکنم که این روشی که دارین زندگی میکنین درست نیست...باید عوض بشه.... آیا اینجا هیچ کس به من نباید بگه خودت چقدر از روشی که داری میگی استفاده کردی ؟؟آیا خودت پایبند اونچیزی که مطرح کردی هستی؟؟؟

منظورم من از این حرف ها اینه اگر کسی فکر میکنه رفتاری از نظر خودش درسته و بقیه از نظر اون راه رو اشتباه میرن اگه بخاد انتقاد کنه...این انتقاد وقتی وقتی وارد هست که من خودم تمام تلاشم رو برای بهبود وضعیتی که فکر میکنم باید باشه و نیست کرده باشم. و بعد از تلاشی که کردم و نتیجه نداده حالا بیام نظر خودم رو مطرح کنم.

در مورد این موضوع به نظرم باید به صورت یک پیشنهاد مطرح بشه نه انتقاد چون همه قرار نیست مثل هم فکر کنن.این موضوع فقط مربوط به یک نفر نمیشه درسته دکتر این سایت رو ایجاد کردن و مالکش هستن اما چیزی که اونو سر پا نگه داشته از نظر من اعضای اون هستن.
دوست عزیز من هم مثل شما فکر میکنم و خیلی دوست دارم مباحث درسی پر رنگتر از سر گرمی باشه چون در این صورت حرف بیشتری برای گفتن خواهیم داشت اما اگه بخام این انتقاد رو مطرح کنم آیا از خودم شروع کردم و قدم اول رو خودم برداشتم که حالا بخام از بقیه انتقاد کنم.آیا تلاش کردم که تا جایی که میتونم این جو رو به وجود بیارم.؟؟؟؟ پس اول از خودمون شروع کنیم.
و مطلب دوم اینکه همیشه قبل از اینکه انتقاد مطرح بشه باید اول به راه حلش هم فکر کنیم و همراه با انتقادمون مطرحش کنیم نه اینکه فقط چیزی رو مطرح کنیم بعضی مسائل اصلا عملی نیستن. و ممکنه اصلا راه حلی نداشته باشن پس مطرح کردنش چیزی رو عوض نمیکنه.

گر مرد رهی میان خون باید رفت *** از پای فتاده سر نگون باید رفت
تو پای در ره نه و هیچ مپرس*** خود راه بگویدت که چون باید رفت
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: admin , mosaferkuchulu , narges_r , Xilinx , انرژی مثبت , maryami , fatima1537
ارسال: #۲۰
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۰۱:۰۷ ق.ظ
هدف مانشت ؟؟؟
(۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۲:۴۳ ق.ظ)mosaferkuchulu نوشته شده توسط:  به هر حال من چیزی و که دیدم گفتم!همیشه برای یک مدیر سایت باید سوال باشه که اگر کاربری رفت،چرا رفته!من کسی بودم که از ۲۴ ساعت حداقل ۱۰ ساعتش مانشت بودم!خواستم بدونید دلیلشو ،شاید یه فکری کردید واسه نرفتن بقیه!(بودن یا نبودن من شاید تاثیری نداشت اما واسه نرفتن اونایی که نبودنشون واقعا احساس می شه)
اگر انتقادی هست فقط از روی دلسوزیه!حالا دیگه پذیرفتن یا نپذیرفتنش با شماست!
خوب ما چنین مدیریتی نمی‌تونیم روی کاربران داشته باشیم. نه اومدنشون به دست ماست و نه رفتنشون. مدیران سایت که نمی‌تونن به صورت مصنوعی موضوع علمی ایجاد کنن؟ سایت‌های شبیه مانشت کنونی کاربرانی مقطعی دارند که بعد از مدتی خسته شده و ترکش می‌کنن. به همین دلیل هم هست که من و مدیران سعی داریم به بخش‌ها تنوع بدیم و همراهی لازم رو با بچه‌ها داشته باشیم ولو با سرگرمی! یعنی نگهداشتن کاربران و استفاده از تخصصشون در مواقع خاص.
دلیل رفتن بچه‌ها به نظر من یکی پایین اومدن مباحث علمی نیست، بلکه کمرنگ شدن این مباحث برای خود اون کاربر هست. این دلایل رو خیلی‌ها می‌دونن و خیلی وقت‌ها هم من در مباحث خصوصی با بچه‌ها می‌شنوم.
بابت تذکراتتون متشکرم، من تمام سعیم رو می‌کنم که جو رو حفظ کنم. ان شا الله سایر کاربران هم این کار رو انجام بدن. الان شما خودتون حق آب و گل دارید. مانشت از نظرات شما و همچنین توانایی‌تون توی مدیریت افکار و استراتژی‌های آینده می‌تونه استفاده کنه (البته اگه مایل باشید)

من برم هر جای دنیا قلب من دست تو گیره
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: mosaferkuchulu , انرژی مثبت
ارسال: #۲۱
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۰۱:۱۱ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۱:۳۰ ق.ظ، توسط mosaferkuchulu.)
RE: هدف مانشت ؟؟؟
(۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۱:۰۹ ق.ظ)Fardad-A نوشته شده توسط:  
(12 اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۲:۴۳ ق.ظ)mosaferkuchulu نوشته شده توسط:  من کسی بودم که از ۲۴ ساعت حداقل ۱۰ ساعتش مانشت بودم!خواستم بدونید دلیلشو ،شاید یه فکری کردید واسه نرفتن بقیه!(بودن یا نبودن من شاید تاثیری نداشت اما واسه نرفتن اونایی که نبودنشون واقعا احساس می شه)
اگر انتقادی هست فقط از روی دلسوزیه!حالا دیگه پذیرفتن یا نپذیرفتنش با شماست!
[
حالا من فقط از شما یه سوال دارم اتفاقا" شما که قبل کنکورهمیشه تو بخش سرگرمی بودید.Big GrinBig Grin بخش هرچه میخواهد دل تنگت در تسخیر شما بودBig Grin
بعد اومدید درخواست دادید بخش سرگرمی واسه تون دیده نشه.فکر کنم همین امر موجب شد دیگه از مانشت برید.Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
من که یادم نمیاد شما در بخشهای علمی فعال بوده باشید. شاید حافظه من ضعیفهSmile

۱-فرمایش شما متین
۲-الان بخش سرگرمی خیلی وقته برای من بازه
۳-انسان جایز الخطاست
۴-الان دارم پای اون ۱۰ ساعت مانشت اومدنا مو می خورم!پای اون تسخیر بخش سرگرمس واسه همسن دارم این خرفا رو می زنم!
شهامت دارم بگم کار من اشتباه بود !
امیدوارم بقیه هم شهامت داشته باشن که انتقاد بپذیرند!
(۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۱:۰۷ ق.ظ)admin نوشته شده توسط:  
(12 اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۲:۴۳ ق.ظ)mosaferkuchulu نوشته شده توسط:  به هر حال من چیزی و که دیدم گفتم!همیشه برای یک مدیر سایت باید سوال باشه که اگر کاربری رفت،چرا رفته!من کسی بودم که از ۲۴ ساعت حداقل ۱۰ ساعتش مانشت بودم!خواستم بدونید دلیلشو ،شاید یه فکری کردید واسه نرفتن بقیه!(بودن یا نبودن من شاید تاثیری نداشت اما واسه نرفتن اونایی که نبودنشون واقعا احساس می شه)
اگر انتقادی هست فقط از روی دلسوزیه!حالا دیگه پذیرفتن یا نپذیرفتنش با شماست!
خوب ما چنین مدیریتی نمی‌تونیم روی کاربران داشته باشیم. نه اومدنشون به دست ماست و نه رفتنشون. مدیران سایت که نمی‌تونن به صورت مصنوعی موضوع علمی ایجاد کنن؟ سایت‌های شبیه مانشت کنونی کاربرانی مقطعی دارند که بعد از مدتی خسته شده و ترکش می‌کنن. به همین دلیل هم هست که من و مدیران سعی داریم به بخش‌ها تنوع بدیم و همراهی لازم رو با بچه‌ها داشته باشیم ولو با سرگرمی! یعنی نگهداشتن کاربران و استفاده از تخصصشون در مواقع خاص.
دلیل رفتن بچه‌ها به نظر من یکی پایین اومدن مباحث علمی نیست، بلکه کمرنگ شدن این مباحث برای خود اون کاربر هست. این دلایل رو خیلی‌ها می‌دونن و خیلی وقت‌ها هم من در مباحث خصوصی با بچه‌ها می‌شنوم.
بابت تذکراتتون متشکرم، من تمام سعیم رو می‌کنم که جو رو حفظ کنم. ان شا الله سایر کاربران هم این کار رو انجام بدن. الان شما خودتون حق آب و گل دارید. مانشت از نظرات شما و همچنین توانایی‌تون توی مدیریت افکار و استراتژی‌های آینده می‌تونه استفاده کنه (البته اگه مایل باشید)

از توجهتون بی نهایت سپاسگذارم!امیدوارم همینطوری باشه که شما می فرمایید!

سپیده که سربزند در این بیشه زار خزان زده شاید گلی بروید شبیه آنچه در بهار بوئیدیم
پس به نام زندگی هرگز مگو هرگز.
۳
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Fardad-A , Aurora , - rasool - , ماه بانو
ارسال: #۲۲
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۰۱:۳۱ ق.ظ
RE: هدف مانشت ؟؟؟
(۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۱:۲۸ ق.ظ)homa نوشته شده توسط:  جون دیدم این مطلب رو زیر نقل قول از من نوشتین تعجب کردم ExclamationExclamationگفتم بگم که منظور من اصلا شما نبودینا،فکر کنم اشتباه شده.من روی صحبتم با همه بود و بیشتر دوست عزیزمون که این پست انتقاد رو زدن...گفتم سوء تفاهم رفع بشه..Rolleyes
اشتباه از من بود!عذر می خوام!ویرایش شد!

سپیده که سربزند در این بیشه زار خزان زده شاید گلی بروید شبیه آنچه در بهار بوئیدیم
پس به نام زندگی هرگز مگو هرگز.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: homa
ارسال: #۲۳
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۰۱:۴۳ ق.ظ
هدف مانشت ؟؟؟
(۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۱:۱۱ ق.ظ)mosaferkuchulu نوشته شده توسط:  دوست عزیز من خیلی وقته دیگه مانشت نمی ام!بیام هم پست نمی زارم یا خیلی کم می زارم(در نتیجه نیازی به اعمال این حرف ها روی خودم نمی بینم)!از ما که گذشت!من چه امسال قبول شم یا نه بارم وبستم و دارم می رم از اینجا!از روی دلسوزی برای کسایی گفتم که هستند!شما هم خواه پند گیر خواه ملال!موفق باشید
افراط تو هر چیزی خوب نیست. ۱۰ ساعت درس خوندن در روز هم چیز خوبی نیست چه برسه که ۱۰ ساعت رو بخواید تو مانشت صرف کنید. خود من هم مدتی وقت خیلی زیادی در روز رو توی مانشت بودم و انصافاً روی زندگی من تاثیر بسیار بدی گذاشته بود. هر چیزی به جای خودش خوبه.
مانشت می‌تونه انگیزه خوبی برای بیرون کردن خستگی یک روز درس خوندن، شروع برنامه‌ریزی برای درس خوندن و مشاوره خوب باشه. نمی‌دونم چی‌ شده که می‌خواید مانشت رو ترک کنید. اگه به خاطر استفاده افراطی دل‌زده شدین خداییش گناه مانشت نبوده. مانشت فرد خاصی نیست و خود شما هم جزیی از اون هستید. ۲ درصد ارسال‌های کل مانشت مال شماستSmile
به هر حال اگه از من یکی دلخوری‌ای دارید حلال کنید. در صدق نیت من برای مانشت شکی نداشته باشید. سایر مدیران هم همین نیت خالص رو دارند. براتون آرزوی رتبه خوب توی کنکور و موفقیت در زندگی و کار دارم.

من برم هر جای دنیا قلب من دست تو گیره
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: homa , mosaferkuchulu
ارسال: #۲۴
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۰۱:۴۴ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۲:۵۸ ق.ظ، توسط homa.)
RE: هدف مانشت ؟؟؟
خواهش میکنم دوست عزیز

گر مرد رهی میان خون باید رفت *** از پای فتاده سر نگون باید رفت
تو پای در ره نه و هیچ مپرس*** خود راه بگویدت که چون باید رفت
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: mosaferkuchulu
ارسال: #۲۵
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۰۹:۰۵ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۹:۰۶ ق.ظ، توسط annmary.)
هدف مانشت ؟؟؟
هرچند که من با تمام حرفهای mdgh موافقم اما مگر میشود بدون گذراندن درس ۱ واحدی (مزخرفی ) مثل تنظیم خانواده یا بدون یورتمه رفتن در تربیت بدنی ۱ یا ... ویا نگذراندن فارسی عمومی مهندس شد؟؟؟
دوست عزیز، اغلب ماهایی که اینجا هستیم بیشتر اطلاعات زندگیمون (ازدواج، اخلاق و ...) را از کانال های ارتباط با دوستانمان میگیریم تا از خانواده ها (اینگونه بزرگ شدیم ...)
با این حال، تصور نمی کنم این مسائل حاشیه ای بر روی مسائل تخصصی تأثیر آنچنانی بگذارد که افراد پس از خروج از این سایت تصور کنند که وارد یک سایت مشاوره ازدواج شده باشند تا یک سایت تخصصی (از نظر من تخصصی ارشد کامپیوتر).
به امید فردای بهتر مانشت
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Breeze
ارسال: #۲۶
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۰۹:۰۵ ق.ظ
RE: هدف مانشت ؟؟؟
(۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۱:۴۳ ق.ظ)admin نوشته شده توسط:  
(12 اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۱:۱۱ ق.ظ)mosaferkuchulu نوشته شده توسط:  دوست عزیز من خیلی وقته دیگه مانشت نمی ام!بیام هم پست نمی زارم یا خیلی کم می زارم(در نتیجه نیازی به اعمال این حرف ها روی خودم نمی بینم)!از ما که گذشت!من چه امسال قبول شم یا نه بارم وبستم و دارم می رم از اینجا!از روی دلسوزی برای کسایی گفتم که هستند!شما هم خواه پند گیر خواه ملال!موفق باشید
افراط تو هر چیزی خوب نیست. ۱۰ ساعت درس خوندن در روز هم چیز خوبی نیست چه برسه که ۱۰ ساعت رو بخواید تو مانشت صرف کنید. خود من هم مدتی وقت خیلی زیادی در روز رو توی مانشت بودم و انصافاً روی زندگی من تاثیر بسیار بدی گذاشته بود. هر چیزی به جای خودش خوبه.
مانشت می‌تونه انگیزه خوبی برای بیرون کردن خستگی یک روز درس خوندن، شروع برنامه‌ریزی برای درس خوندن و مشاوره خوب باشه. نمی‌دونم چی‌ شده که می‌خواید مانشت رو ترک کنید. اگه به خاطر استفاده افراطی دل‌زده شدین خداییش گناه مانشت نبوده. مانشت فرد خاصی نیست و خود شما هم جزیی از اون هستید. ۲ درصد ارسال‌های کل مانشت مال شماستSmile
به هر حال اگه از من یکی دلخوری‌ای دارید حلال کنید. در صدق نیت من برای مانشت شکی نداشته باشید. سایر مدیران هم همین نیت خالص رو دارند. براتون آرزوی رتبه خوب توی کنکور و موفقیت در زندگی و کار دارم.

استفاده ی نادرست من از مانشت اصلا ارتباطی به مانشت نداره!بر می گرده به منطق اشتباه خودم تو اون دوره!اینجا واقعا تو خیلی از زمینه ها به من کمک کرد و از شما و همه ی بچه ها واقعا ممنونم!
هر چند که قصد ندارم کاملا برم و گاهی سر می زنم(مثل یکی دو ماه اخیر) اما متوجه شدم روش استفاده ی من اشتباه بوده!و ضرری که کردم بیش از منفعتش بوده(اینم که فقط گناه خودمه)!
واسه همین می گم بخش سرگرمی کمتر باشه تا کسایی مثل من ذچار اشتباهی که من کردم نشن!!فقط از روی دلسوزی واسه ادمای مثل خودم نه خدایی نکرده بغض و کینه نسبت به شما یا کس دیگه!
بازم از همه به خاطر کمک هاشون ممنون!

سپیده که سربزند در این بیشه زار خزان زده شاید گلی بروید شبیه آنچه در بهار بوئیدیم
پس به نام زندگی هرگز مگو هرگز.
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: - rasool - , Aurora


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  اگر بیش از سه سال از عضویت شما در مانشت میگذرد:بگویید کجایید و چه میکنید؟ Fardad-A ۸۳ ۵۶,۴۱۶ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۵۰ ق.ظ
آخرین ارسال: clint
  رکوردهای مانشت admin ۱۴۰ ۸۳,۸۴۳ ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ ۰۲:۵۹ ب.ظ
آخرین ارسال: msm1365
  اهدای کتاب هایم به اعضای گل مانشت x86 ۴۴ ۳۵,۵۷۱ ۰۳ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۴۴ ب.ظ
آخرین ارسال: abolfazl pepco
Lightbulb گروه ترجمه ی مانشت marvelous ۱۳ ۸,۹۱۵ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ ۰۳:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: ziba_090
Star سحر خیــــــــــــــــــزان مانشت nasrolah ۹۴۸ ۲۰۹,۳۱۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ۰۵:۵۲ ق.ظ
آخرین ارسال: عزیز دادخواه
  پرسش و پاسخ و بحثهای مدیران در مورد امور جاری مانشت Fardad-A ۴,۸۰۶ ۴۴,۶۶۸ ۰۳ دى ۱۳۹۸ ۰۱:۱۴ ب.ظ
آخرین ارسال: Masoud05
  تخفیف گروهی آزمونهای آزمایشی مدرسان شریف برای اعضای مانشت در سال ۹۹ عزیز دادخواه ۱۲ ۷,۶۸۴ ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ۰۱:۱۹ ب.ظ
آخرین ارسال: عزیز دادخواه
  مانشت اینجا.مانشت اونجا...مانشت همه جا fahimehazimi ۵ ۵,۷۸۴ ۱۹ دى ۱۳۹۷ ۰۶:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: mrsami
Information مشکلات مانشت aatwo ۳۷۷ ۱۸۳,۳۷۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ۱۲:۱۸ ب.ظ
آخرین ارسال: elect
  تخفیف گروهی آزمونهای آزمایشی مدرسان شریف برای اعضای مانشت در سال ۹۸ عزیز دادخواه ۸ ۶,۶۲۶ ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ۰۲:۰۵ ب.ظ
آخرین ارسال: marykh

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close