زمان کنونی: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۳:۳۱ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

چه رشته‌هایی در ۲۰۱۳ بازارشغلی داغی دارند؟ (فروردین ۹۲)

ارسال:
۲۲ دى ۱۳۹۱, ۱۲:۳۲ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ ۰۴:۰۴ ب.ظ، توسط good-wishes.)
چه رشته‌هایی در ۲۰۱۳ بازارشغلی داغی دارند؟ (فروردین ۹۲)
اگر قصد شروع یا ادامه تحصیل در سال جدید میلادی را دارید و هنوز درباره انتخاب رشته خود مردد هستید، نشریه نیوجاب نیویو با در نظر گرفتن بازار کاری، رشته‌های مناسب و پرتقاضا را به شما معرفی می‌کند.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، از میان رشته‌های متعدد دانشگاهی که تحصیل در آنها حتی برای افرادی رویایی دست‌نیافتنی است، برخی رشته‌ها هستند که قبولی در آنها نه تنها سخت نیست بلکه آینده شغلی خوبی نیز در انتظار دانشجویانش وجود دارد.

فهرست این رشته‌ها که در صفحه اخبار آموزشی سایت یاهو منتشر شده، در پی می‌آید:

۱- حسابداری: بنابر اعلام اداره کار ایالات متحده فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی در رشته حسابداری، بسیار مورد توجه هستند.

۲- مدیریت: کارخانجات و شرکت‌ها همیشه به دنبال کشف و استخدام استعدادهای متخصص در امر مدیریت هستند، چرا که بسیاری از شرکت‌ها به دنبال راهکارهایی جهت کنترل هزینه‌های خود در نتیجه افزایش بازدهی هستند.

۳- علوم کامپیوتر: رشته‌های مرتبط با کامپیوتر نیز در ۲۰۱۳ بازار بسیار خوبی دارند و به دلیل ارتباط با حرفه‌های خاص و نیاز به مهارت‌های منحصر به فرد همیشه مورد توجه هستند.

۴- علوم ارتباطات: این رشته در راستای رشد روزافزون شبکه‌های تلویزیونی و اینترنتی بسیار مورد تقاضا است. در حقیقت مادامی که ارتباطات در دنیا ادامه دارد تقاضا در این رشته نیز ادامه خواهد یافت.

۵- طراحی گرافیک: انتخاب این رشته در سال جدید تحصیلی از این لحاظ ارزشمند است که مسایل بسیاری در اینترنت وجود دارند که بایستی به آنها رنگ و لعاب بخشید تا سبب گرایش بصری افراد شوند. پیش‌بینی می‌شود تقاضا برای این رشته حد فاصل سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ با رشد ۶۱ درصدی مواجه شود؛ این مشاغل شامل طراحی‌ سیستم‌های کامپیوتری و سایر رشته‌های مرتبط با آن می‌شود.

۶- مهندسی نفت: از آنجایی که در حال حاضر جهان با کمبود سوخت مواجه‌ است، دانشگاه‌ها در تربیت آنی و کافی فارغ‌التحصیلان این رشته با محدودیت زمانی مواجه هستند. در همین رابطه اداره کار ایالات متحده اعلام داشته است که برای هر یک از پروژه‌های حفاری نیاز به مهندسان بیشتری دارند چرا که فرآیند حفاری نفت بسیار پیچیده‌تر شده است.

۷- مهندسی مکانیک: مهم‌ترین دلیل مورد اقبال بودن این رشته، توجه شرکت‌ها و کارخانجات و به بهبود کیفیت تولیداتشان است. دلیل عمده دیگر نیز رشد و توسعه در زمینه انرژی خورشیدی است و مشاغل در این رابطه نیز همیشه به دنبال تامین نیازها و خواسته‌های مردم هستند. بدیهی است افرادی که اطلاعات به روز در زمینه فن‌آوری‌های روز را دارند با چشم‌انداز بهتر شغلی روبرو خواهند بود.

خبرگزاری ایسنا
۲۲/۱۰/۹۱

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۱۰
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: SaMiRa.e , banafshehjooon , Eternal , Lonely Palm , banafshe , Potential , sheyda , good-wishes , The BesT , nomad:D , Engineer , mehrdad372 , tesna , Dark Knight , ف.ش , maryami , احسان مومنی , neda_Network , rata , mis masi , Mohammad WR10
ارسال:
۲۲ دى ۱۳۹۱, ۰۱:۰۰ ب.ظ
چه رشته‌هایی در ۲۰۱۳ بازارشغلی داغی دارند؟
ممکنه تو ایران قابل اعمال نباشه.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: berkeley , Potential , foranyone , Mohammad WR10
ارسال:
۲۲ دى ۱۳۹۱, ۰۱:۰۹ ب.ظ
چه رشته‌هایی در ۲۰۱۳ بازارشغلی داغی دارند؟
به نظر من با این اوضاع شغل "مهندسی نگهداری از بچه " جز بهترین اولویت ها باشه


چون تو آگهی های کنار خیابان نوشته بود: نگهداری از بچه با بیمه و ساعت کاری از ۸صبح تا ۵عصر ماهی ۱۵۰۰/

واقعا عالی بود. نه فسفر میسوزونی نه پای سیستم چشمات ضعیف میشه :ی

اتفاقا چون با بچه کوچیکایی روحیت هم بسیار جوون تر میشه و بیشتر عمر میکنی :ی
۷
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: banafshe , robot2050 , Potential , LORD0098 , Lonely Palm , sara_13686868 , aydingol , nina69 , Mänu , dear-saideh , sheyda , nomad:D , mis masi , Andrew S.Tanenbaum , رضا خان , tesna , *Najmeh* , شاپری , kati , vojoudi , neda_Network , Mohammad WR10
ارسال:
۲۲ دى ۱۳۹۱, ۰۴:۲۴ ب.ظ
Re: RE: چه رشته‌هایی در ۲۰۱۳ بازارشغلی داغی دارند؟
(۲۲ دى ۱۳۹۱ ۰۱:۰۹ ب.ظ)berkeley نوشته شده توسط:  چون تو آگهی های کنار خیابان نوشته بود: نگهداری از بچه با بیمه و ساعت کاری از ۸صبح تا ۵عصر ماهی ۱۵۰۰/
شماره تلفنش رو بده لطفا Big Grin
آقا کنکور تعطیل Tongue


Sent from my Google Galaxy Nexus using Tapatalk 2.4

There is no there there.
۴
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: mis masi , shima_24 , kati , neda_Network , Mohammad WR10
ارسال:
۱۶ اسفند ۱۳۹۱, ۰۷:۴۳ ب.ظ
چه رشته‌هایی در ۲۰۱۳ بازارشغلی داغی دارند؟
تو ایران پر درآمد ترین رشته، "داشتن بابای پولدار" هست!
همین!!!
۱۷
۶
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Mänu , aydingol , neda_Network , Bahar-AI , mis masi , Andrew S.Tanenbaum , tesna , *Najmeh* , vojoudi , احسان مومنی , sara_13686868
ارسال:
۱۶ اسفند ۱۳۹۱, ۰۹:۱۰ ب.ظ
RE: چه رشته‌هایی در ۲۰۱۳ بازارشغلی داغی دارند؟
(۱۶ اسفند ۱۳۹۱ ۰۷:۴۳ ب.ظ)MSZ نوشته شده توسط:  تو ایران پر درآمد ترین رشته، "داشتن بابای پولدار" هست!
همین!!!

نه عزیز من...تو همه جای دنیا ، پردرامدترین رشته داشتن یه ذهن خلاقه!
۱۲
۳
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: ali123321 , rahhil , MajidManesht2012 , nina69
ارسال:
۱۶ اسفند ۱۳۹۱, ۱۱:۱۹ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۳:۱۰ ب.ظ، توسط good-wishes.)
RE: چه رشته‌هایی در ۲۰۱۳ بازارشغلی داغی دارند؟
(۲۲ دى ۱۳۹۱ ۰۱:۰۹ ب.ظ)berkeley نوشته شده توسط:  به نظر من با این اوضاع شغل "مهندسی نگهداری از بچه " جز بهترین اولویت ها باشه
اتفاقا این شغل یکی از حساس ترین شاخه های کاری هست که اغلب جدی گرفته نمیشه و گاه شاید توش کم فروشی هم بشه. البته خوب اغلب انتظار زیادی هم از پرستار یا مربی کودک ندارن.یکی از آرزوهایی که فعلا به شکل آرزو نگهش داشتم همین کاره . اینقدر دوست دارم پرستار بچه باشم . حالا اینجوریشو که اینجا کسی تحویل نمی گیره تغییرش دادم هر جا می خوام عنوان کنم می گم دوست دارم مربی مهد و پیش دبستانی باشم !!! اساسا کار کردن با بچه ها رو دوست دارم . نخندین اما سال ۹۰ شب ثبت نام کنکور ارشد سر همین که بالاخره به خودم جرأت بدم برم به سمت رشته های مرتبط آموزش ابتدایی و ... تو دودلی گیر کردم و آخرش کلا کنکور شرکت نکردم رفتم نشستم پای پروژه اداره که داشت به موعد تحویلش نزدیک می شد.
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت , Engineer
ارسال:
۱۷ اسفند ۱۳۹۱, ۱۰:۱۱ ق.ظ
چه رشته‌هایی در ۲۰۱۳ بازارشغلی داغی دارند؟
تنها سرمایۀ لازم برای یک ذهن خلاق، داشتن یک قلم و کاغذ هستش برای خلق ایده ها
اکثر آدمها خلاق هستند ولی یه جورایی از روی تنبلی کمتر دست به خلق آنچه در ذهنشون میگذره میزنند و بعد به مرور چشمۀ خلاقیتشون خشک میشه و ذهنشون جوری فکر میکنه که دیگران فکر میکنند و به سمت پذیرش قالبهای ذهنی عام حاکم بر جامعه میرند و جوری فکر میکنند که مطلوب جامعه باشه.
اولین قدم برای داشتن یک ذهن خلاق شکستن قالبهای ذهنی هستش که در شما نقش بسته مثلا (تو ایران پر درآمد ترین رشته، "داشتن بابای پولدار" هست!) اگر شما واقعا به این جمله بها بدین و ملکۀ ذهنتون بشه به مرور زمان هر عدم موفقیتی را به نداشتن بابای پولدار ربط میدید و برای شروع دوباره امید و انگیزۀ چندانی نخواهید داشت که باعث عدم موفقیتهای بعدی میشه و اگر به این جمله ایمان داشته باشید شاید افسردگی مزمن بگرید و شایدهم بدتر از اون.
در قدم بعدی به یک موضوع از زوایای مختلفی نگاه کنید نه فقط زاویه ای که دیگران نگاه میکنند مثلا به جملۀ بالا میشه از این زاویه نگاه کرد که ( خیلی ها بودند با داشتن بابای پولدار به خاطر عدم داشتن شم اقتصادی هم خودشون و هم باباشون رو به خاک سیاه نشوندن)
برای بازگرداندن خلاقیت روشهای بسیار و متفاوتی وجود داره میشه از اونها استفاده کرد.

باید امشب بروم
باید امشب چمدانی را
که به اندازۀ پیراهن تنهایی من جا دارد، بردارم
و به سمتی بروم
که درختان حماسی پیداست،
رو به آن وسعت بی واژه که همواره مرا می خواند.
۸
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: good-wishes , Marcel , svk7 , nina69 , cs03 , negin90 , makieh , Mohammad WR10
ارسال:
۱۷ اسفند ۱۳۹۱, ۱۲:۵۵ ب.ظ
چه رشته‌هایی در ۲۰۱۳ بازارشغلی داغی دارند؟
چیزی که زیاده کاره . اما نه برای ادم های معمولی . برای ادم های با استعداد ، سخت کوش و خلاق .
خود شما فرض کن رئیس یک مرکز تجاری یا کارخونه هستی . اگه یه نفر بیاد بگه من دکتری دارم ولی ببینی هیچی حالیش نیست و یه نفر دیگه بیاد بگه من کاردانی دارم اما کار بلد باشه ، خلاق باشه و ایده های نو و انگیزه داشته باشه کدوم رو استخدام میکنی ؟
استاد من یک شرکت تولید نرم افزار داره . میگفت دانشجوی دکتری دانشگاه امیر کبیر اومده برای استخدام اما ردش کردیم چون صرفا همین درسای دانشگاه رو پاس کرده بود اونم با نمره خوب ! اما کاری که ما میخواستیم رو بلد نبود ( توی لینوکس )‌. در عوض یک فرد افغانی با مدرک کاردانی اومد اینقدر وارد بود که ما الان منتش رو هم داریم ماهی ۴ میلیون تومان حقوق ثابت بهش میدیم و هر کاری هم که میکنه جداگانه پول میگیره!
اگه میبینید که خیلی از جوون های ما بیکارن به خاطر اینه که تفکر ایستا دارن . در حالی که جهان ما یک محیط پویاست .
دیگه مثل قدیم نیست که طرف بشه دکتر مهندس همه کف کنن . الان چیزی که زیاده دکتر مهندسه . پس باید قبول کرد که مراکزی که نیاز به این مهندسا دارن اونهایی رو جذب میکنن که یه چیزی بیشتر از دیگران دارن .
اگه فکر میکنید که درس های دانشگاه برای کار کردن کافیه سخت در اشتباهید . دانشگاه فقط برای اینه که ما رو در مسیر درست قرار بده و اصول علمی که دنبالش هستیم رو به ما نشون بده . این خود ما هستیم که باید دنباله این علم رو طی کنیم تا به مقصد برسیم .
اگه توجه کنید بعد از کارشناسی هرچه به طرف مدارج بالاتر میری کار های عملی بیشتر میشه . پژوهش جای اموزش رو میگیره . چون اصل کار همین پژوهشه . اینکه خودت به یک چیز جدید برسی با استفاده از دانسته هایی که توی مدت تحصیل به ذهنت وارد شده .
درست مثل یک سیستم کامپیوتری : ورودی رو میگیری ( همون درس ها ) پردازش میکنی ( تفکر خلاق ) و خروجی میدی ( یک ایده نو ) .
دنیای امروز به اینطور ادم هایی نیاز داره .

انقدر شکست میخورم تا راه پیروزی را یاد بگیرم
۲۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: svk7 , good-wishes , Helmaa , MajidManesht2012 , masoudalmas , nina69 , ali123321 , cs03 , berkeley , انرژی مثبت , رقابت , Amir V , Somayeh_Y , mhd3 , Lantern , shima_24 , aydingol , moji00f , fatima1537 , kati , kaviresabz , احسان مومنی , neda_Network , makieh , Mohammad WR10
ارسال: #۱۰
۱۷ اسفند ۱۳۹۱, ۰۱:۳۹ ب.ظ
RE: چه رشته‌هایی در ۲۰۱۳ بازارشغلی داغی دارند؟
(۱۶ اسفند ۱۳۹۱ ۱۱:۱۹ ب.ظ)good-wishes نوشته شده توسط:  
(22 دى ۱۳۹۱ ۰۱:۰۹ ب.ظ)berkeley نوشته شده توسط:  به نظر من با این اوضاع شغل "مهندسی نگهداری از بچه " جز بهترین اولویت ها باشه
چون تو آگهی های کنار خیابان نوشته بود: نگهداری از بچه با بیمه و ساعت کاری از ۸صبح تا ۵عصر ماهی ۱۵۰۰/
واقعا عالی بود. نه فسفر میسوزونی نه پای سیستم چشمات ضعیف میشه :ی
اتفاقا چون با بچه کوچیکایی روحیت هم بسیار جوون تر میشه و بیشتر عمر میکنی :ی
اتفاقا این شغل یکی از حساس ترین شاخه های کاری هست که اغلب جدی گرفته نمیشه و گاه شاید توش کم فروشی هم بشه. البته خوب اغلب انتظار زیادی هم از پرستار یا مربی کودک ندارن.یکی از آرزوهایی که فعلا به شکل آرزو نگهش داشتم همین کاره . اینقدر دوست دارم پرستار بچه باشم . حالا اینجوریشو که اینجا کسی تحویل نمی گیره تغییرش دادم هر جا می خوام عنوان کنم می گم دوست دارم مربی مهد و پیش دبستانی باشم !!! اساسا کار کردن با بچه ها رو دوست دارم . نخندین اما سال ۹۰ شب ثبت نام کنکور ارشد سر همین که بالاخره به خودم جرأت بدم برم به سمت رشته های مرتبط آموزش ابتدایی و ... تو دودلی گیر کردم و آخرش کلا کنکور شرکت نکردم رفتم نشستم پای پروژه اداره که داشت به موعد تحویلش نزدیک می شد.

عزیزم بهتر که سمتش نرفتی خواهر من مربی پیش دبستانی با ۱۰ سال سابقه ی کار بعد ۱۰ سال هنوز استخدام که نشدن هیچ حقوقش ماهی ۱۵۰ هزار تومانه Big Grin
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: MajidManesht2012
ارسال: #۱۱
۱۷ اسفند ۱۳۹۱, ۰۲:۰۴ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۷ اسفند ۱۳۹۱ ۰۲:۰۵ ب.ظ، توسط MajidManesht2012.)
چه رشته‌هایی در ۲۰۱۳ بازارشغلی داغی دارند؟
عوضش اون چیزایی یاد میگیره و چیزایی یاد میده که ارزشش خ بیشتر از ۱۵۰ هزاره، به نظر من همه ما آدم ها ثروتمندیم!

لحظه ای طول می کشد تا مجذوب کسی شوی
ساعتی طول می کشد تا به او علاقه مند شوی
و یک روز طول می کشد تا عاشقش شوی
اما یک عمر طول می کشد تا فراموشش کنی
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: good-wishes
ارسال: #۱۲
۱۷ اسفند ۱۳۹۱, ۰۴:۲۵ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۷ اسفند ۱۳۹۱ ۰۴:۲۷ ب.ظ، توسط m@hboobe.)
چه رشته‌هایی در ۲۰۱۳ بازارشغلی داغی دارند؟
فکر کنم تنها رشته ای که داری استخدامی بسیار کمی شده مهندسی کامپیوتر هست مخصوصا برای خانومها(!)
شرکت گاز
شرکت نفت
بانک مسکن
استخدامی استانداری خوزستان

چشمام دراومدن تا بخونم از توی مانیتور لیست افرادی برای استخدام میخوان کامیپوتر یا برای شهر من نداشتن یا اصلا خانوم نمیخواستن (!)

انرژی مثبت جون رنگ لباس بچه آوارتارتون با رنگ ۲۰۱۳ ست کردید سبز زمردی Big Grin


پتانسیل انسان آنقدر زیاد است که میتواند صد زندگی همزمان داشته باشد. ما میتوانیم بیاموزیم و در هرچیزی متخصص شویم.


درس و دانشگاه یعنی مانشت و دیگر هیچ
Big Grin
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Dark Knight , nina69
ارسال: #۱۳
۱۷ اسفند ۱۳۹۱, ۰۶:۴۵ ب.ظ
RE: چه رشته‌هایی در ۲۰۱۳ بازارشغلی داغی دارند؟
(۱۷ اسفند ۱۳۹۱ ۰۴:۲۵ ب.ظ)m@hboobe نوشته شده توسط:  فکر کنم تنها رشته ای که داری استخدامی بسیار کمی شده مهندسی کامپیوتر هست مخصوصا برای خانومها(!)
شرکت گاز
شرکت نفت
بانک مسکن
استخدامی استانداری خوزستان

چشمام دراومدن تا بخونم از توی مانیتور لیست افرادی برای استخدام میخوان کامیپوتر یا برای شهر من نداشتن یا اصلا خانوم نمیخواستن (!)

انرژی مثبت جون رنگ لباس بچه آوارتارتون با رنگ ۲۰۱۳ ست کردید سبز زمردی Big Grin

آفرین دقیقا همینه

من نخواهم گفت که هزار بار اشتباه کرده ام! بلکه خواهم گفت: هزار راه پیدا کرده ام که نتیجه نادرست خواهد داد! ........... توماس ادیسون
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۱۴
۱۷ اسفند ۱۳۹۱, ۰۷:۱۴ ب.ظ
RE: چه رشته‌هایی در ۲۰۱۳ بازارشغلی داغی دارند؟
(۱۷ اسفند ۱۳۹۱ ۰۴:۲۵ ب.ظ)m@hboobe نوشته شده توسط:  فکر کنم تنها رشته ای که داری استخدامی بسیار کمی شده مهندسی کامپیوتر هست مخصوصا برای خانومها(!)
شرکت گاز
شرکت نفت
بانک مسکن
استخدامی استانداری خوزستان

چشمام دراومدن تا بخونم از توی مانیتور لیست افرادی برای استخدام میخوان کامیپوتر یا برای شهر من نداشتن یا اصلا خانوم نمیخواستن (!)

انرژی مثبت جون رنگ لباس بچه آوارتارتون با رنگ ۲۰۱۳ ست کردید سبز زمردی Big Grin

ضمنا یکی از سختی های رشته کامپیوتر اینه که تو از همون اول به شرطی در جایی پذیرفته و استخدام میشی که یکسری برنامه ها و نرم افزارها رو بلد باشی وگرنه هیچی! درصورتی که برای بقیه رشته ها معدل و مدرک کافیه! تو آگهی ها دقت کنید!
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: mammad_asir , Mänu
ارسال: #۱۵
۱۷ اسفند ۱۳۹۱, ۰۸:۲۹ ب.ظ
RE: چه رشته‌هایی در ۲۰۱۳ بازارشغلی داغی دارند؟
(۱۷ اسفند ۱۳۹۱ ۱۲:۵۵ ب.ظ)Nima Masghadi نوشته شده توسط:  چیزی که زیاده کاره . اما نه برای ادم های معمولی . برای ادم های با استعداد ، سخت کوش و خلاق .
خود شما فرض کن رئیس یک مرکز تجاری یا کارخونه هستی . اگه یه نفر بیاد بگه من دکتری دارم ولی ببینی هیچی حالیش نیست و یه نفر دیگه بیاد بگه من کاردانی دارم اما کار بلد باشه ، خلاق باشه و ایده های نو و انگیزه داشته باشه کدوم رو استخدام میکنی ؟
استاد من یک شرکت تولید نرم افزار داره . میگفت دانشجوی دکتری دانشگاه امیر کبیر اومده برای استخدام اما ردش کردیم چون صرفا همین درسای دانشگاه رو پاس کرده بود اونم با نمره خوب ! اما کاری که ما میخواستیم رو بلد نبود ( توی لینوکس )‌. در عوض یک فرد افغانی با مدرک کاردانی اومد اینقدر وارد بود که ما الان منتش رو هم داریم ماهی ۴ میلیون تومان حقوق ثابت بهش میدیم و هر کاری هم که میکنه جداگانه پول میگیره!
اگه میبینید که خیلی از جوون های ما بیکارن به خاطر اینه که تفکر ایستا دارن . در حالی که جهان ما یک محیط پویاست .
دیگه مثل قدیم نیست که طرف بشه دکتر مهندس همه کف کنن . الان چیزی که زیاده دکتر مهندسه . پس باید قبول کرد که مراکزی که نیاز به این مهندسا دارن اونهایی رو جذب میکنن که یه چیزی بیشتر از دیگران دارن .
اگه فکر میکنید که درس های دانشگاه برای کار کردن کافیه سخت در اشتباهید . دانشگاه فقط برای اینه که ما رو در مسیر درست قرار بده و اصول علمی که دنبالش هستیم رو به ما نشون بده . این خود ما هستیم که باید دنباله این علم رو طی کنیم تا به مقصد برسیم .
اگه توجه کنید بعد از کارشناسی هرچه به طرف مدارج بالاتر میری کار های عملی بیشتر میشه . پژوهش جای اموزش رو میگیره . چون اصل کار همین پژوهشه . اینکه خودت به یک چیز جدید برسی با استفاده از دانسته هایی که توی مدت تحصیل به ذهنت وارد شده .
درست مثل یک سیستم کامپیوتری : ورودی رو میگیری ( همون درس ها ) پردازش میکنی ( تفکر خلاق ) و خروجی میدی ( یک ایده نو ) .
دنیای امروز به اینطور ادم هایی نیاز داره .
احسنت خیلی به جا گفتید

وسیع باشو سربه زیرو سخت.....
۰
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
Music معرفی آهنگ‌هایی که حسابی دوسشون داریم! Amir V ۱,۱۵۱ ۲۴۰,۲۱۹ ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ۰۵:۴۹ ب.ظ
آخرین ارسال: Azaadi
  درآمد شما در سایت هایی مثل کافه بازار و مایکت چقدر است؟ applepeach ۴ ۷,۶۰۳ ۲۵ دى ۱۳۹۸ ۱۱:۲۵ ق.ظ
آخرین ارسال: packationmachinery
  منبع متناسب با شرایط کسانی که قصد تغییر رشته دارند MrBob ۷ ۵,۵۲۱ ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ۱۱:۳۵ ب.ظ
آخرین ارسال: marvelous
  ترجمه تخصصی چه معیار هایی دارد hightrans ۲ ۳,۲۴۵ ۰۴ آبان ۱۳۹۸ ۰۴:۲۶ ب.ظ
آخرین ارسال: marvelous
  چه گزینه هایی (رشته و گرایش) برای قبولی در ارشد وجود داره ؟ MohsenRezaei ۲ ۲,۸۹۳ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۴۴ ب.ظ
آخرین ارسال: marvelous
  پیش نیاز هایی برای ارشد نرم افزار کامپیوتر mahsaabd ۳ ۲,۶۲۰ ۲۵ تیر ۱۳۹۸ ۰۹:۵۰ ب.ظ
آخرین ارسال: fo-eng
  آزمون استخدامی آموزش و پرورش فروردین ۹۷ hamid_parsa ۴۰ ۲۲,۸۹۸ ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۵۸ ق.ظ
آخرین ارسال: somaye-z
  آیا کسایی که رشته شرایط خاص قبول شدن شانس قبولی برا رشته های انتخابی قبل اونو ندارن؟؟ mahyar12 ۱۹ ۱۲,۴۰۸ ۱۷ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۴۹ ق.ظ
آخرین ارسال: Mokhtar021
  کسی میدونه واحد های دانشگاه آزاد تا چه رتبه هایی از کنکور قبولی داشته پارسال ؟؟ liyana_m ۱ ۴,۹۵۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۰۶ ب.ظ
آخرین ارسال: liyana_m
  سوال هایی در مورد آزمون ارشد vanasis ۲ ۲,۲۷۹ ۰۲ فروردین ۱۳۹۷ ۰۳:۵۶ ب.ظ
آخرین ارسال: vanasis

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close