زمان کنونی: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۸:۲۷ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

خانوم مورد علاقه(لطفن خانوم ها نخوانند)

ارسال: #۶۱
۱۲ فروردین ۱۳۹۲, ۰۷:۵۲ ب.ظ
خانوم مورد علاقه(لطفن خانوم ها نخوانند)
خدا تنهاست حتما توی تنهایی یه چیزی هست که خدا خواسته تنها باشه منم با توجه به شرایط جامعه تصمیم دارم همین طریقو دنبال کنم برای چی منی که بیست و خورده ای سنمه و حتی تا حالا با یه دختر در حد سلام و علیکم رابطه نداشتم باید یه زن خراب گیرم بیاد؟؟؟ ما که از خیر ازدواج گذشتیم ولی اونایی که قصد ازدواج دارن خوب چشم و. گوششونو باز کنن تا بعدا که اتیش تندشون خوابید نبینن یه کلاه بزرگ رفته سرشون تا اخر عمر ادم تنها باشه بهتر ازینه که یخونواده تشکیل بدی کنار خونوادت احساس تنهایی کنی.یه مثلم هست میگه ازدواج مثل هندونه دربسته هست که تا وازش نکنی معلوم نیست چیه در ضمن گول مذهبی بودن و این سیاه بازیها هم نخورین که کسایی که جا نماز اب میکشن از همه امارشون خراب تره .اخرین نکته ایم که باید در نظر گرفت اینه که دیگه شما وقتی ازداوج کنید یه موقعیت ایستا پیدا میکنید و کمتر میتونید به کارایی دست بزنید که توش امکان ریسکه مثل مهاجرت به یه کشور دیگه یا ادامه تحصیل ادم خودش تنها باشه با یه تیکه نونم میتونه شیکمشو سیر کنه ولی تشکیل خونواده و اوردن یه نون خور اضافی سر سفره یه چیز دیگست خلاصه خوب فکراتونو کنید تا ازدواجتون ازین ازدواجا نباشه که سر سال نکشیده کار به طلاق میکشه
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: yasemi , hadirr , ubc , ali , teacherpc
ارسال: #۶۲
۱۲ فروردین ۱۳۹۲, ۰۹:۲۲ ب.ظ
RE: خانوم مورد علاقه(لطفن خانوم ها نخوانند)
(۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ۰۷:۴۷ ب.ظ)teacherpc نوشته شده توسط:  
(12 فروردین ۱۳۹۲ ۰۶:۱۲ ب.ظ)azad_ahmadi نوشته شده توسط:  ربطی به شهامت نداره، شما ۳ اسفند سال قبل این تاپیک رو باز کردین، باید تا الان تصمیم خودتون رو گرفته باشید. هرکسی اینجا نظر خودش رو می گه و شاید با نظر شما کنتاکت داشته باشه، اینجور تصمیم ها بصورت قطع باید به خودتون و اهدافتون واگذار بشه، متاهل شدن تصمیم الکی نیست، کوچیک ترین جوانب رو باید در نظر بگیرید. انشالله که شهامت متاهل بودنتون روزافزون باشه.
من بالاخره نفهمیدم شما هدفتون چیه!
اون از تاپیکاتون که به اشتباه جواب میدید و چندین بار خودم مچتون گرفتم! اینم از اینجا
شما اول فکر کن بعد حرف بزن!
جدیدن هم زدی تو خط زبان .
دوست من من وقتی این تاپیک رو زدم یک ماه پیش بود الانم تا الان خیلی از نظرات دوستام استفاده کردم
بعدشم این تاپیک حرف دل خیلی هاست شما بهتره به همون زبان و اصطلاحاتش فکر کنین و تو این تاپیکهایی که ربطی بهتون نداره وارد نشین! بعدشم اینجا مدیر داره! منم کار خلافی نکردم !
این تاپیک ۲۳۱۶ بار بازدید شده این امار کمی نیست!
هرکی بدش میاد وارد این تاپیک نشه ! برین تو تاپیکهای خودتون اسم و فامیل بازی کنین
این تاپیک درسی نیست که میائین به ادم بی احترامی میکنین خوشبختانه تو درسم همچین بلدم که از پس ادمهای مغرور بربیام!

فکر نمی کنم کلام بدی بر زبانم اومده باشه.
من برای تک تک کاربران مانشت احترام قائلم و بی احترامی هم مرتکب نشدم.
تاپیکی رو هم به هیچ عنوان اشتباه جواب ندادم، نمی دونم براساس کدوم استناد شما میگید.
بهرحال اگه ناراحتتون کردم به بزرگی خودتون ببخشید.

(اگر ممکنه ادامه ندید که به حقوق بقیه هم احترام بزاریم)

ای درد توام درمان در بستر ناکامی .... ای یاد توام مونس در گوشه تنهایی
در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم ... لطف آن چه تو اندیشی حکم آن چه تو فرمایی
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Avicenna , sahar121 , nina69
ارسال: #۶۳
۱۲ فروردین ۱۳۹۲, ۰۹:۳۱ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ۰۹:۴۱ ب.ظ، توسط yasemi.)
خانوم مورد علاقه(لطفن خانوم ها نخوانند)
(۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ۰۹:۲۱ ب.ظ)esmaeli.sh نوشته شده توسط:  تو این تاپیک بعضیا از شکستشون میگن بعضیا از کلاهی که سرشون رفته،کمتر کسیت تو جوونا که قبلا با کسی نبودند یا کسیو دوست نداشتند ،من دوستی داشتم که ۳ سال با پسری بود بعدش تو دانشگاه عاشق یه پسر دیگه شد ،برا اینکه به هیچکدوم نامردی نکنه البته اینم بگم که ۲ تا آقا از وجود هم خبردار بودند اما هردوشون دوستمو دوست داشتند،خلاصه اینکه دوستم بهشون گفته بود هرکاری تا عید (چند سال پیش)بیاد خواستگاریش جواب مثبت به اون میده تا اینکه اون پسره که همکلاشیش بود اومد خواستگاری دوستم هم با اون ازدواج کرد .حتی بعد ازدواج دوست پسر دومش به اون اس میزد چون هنوز باور نکرده بود که کسیو که ۳ سال باش بوده از دست داد تقصیر خودش بود باید میومد جلو ولی جرات روبرو شدن با خونوادشو نداشت .اما دوستم با این اوصاف فوق العاده آدمه خوبیه خیلی هم قبولش دارم چون ۲ سال باهم تو یه اتاق زندگی کردیم بعضی وقتا شرایط اونجوری که آدم میخواد پیش نمیره پس نمیشه گفت کی بد کی خوب باید دید ریشه مشکل از کجا بوده و عبرت گرفت.
ببخشید اما خیانت رو شما چی معنی میکنید دوست شما بیشتر از عشق دنبال شوهر بوده فقط همین اگه کسی رو دوست داشت با کسی دیگه رابطه برقرار نمیکرد همزمان با دونفر رابطه داشتن !!!! جالبه میگین نامردم نبوده !!!!!!!!!! همین دوست های شما و ما هستند که وضعیت رو به این شکل کردن که کسی به این سادگی ازدواج نمیکنه چه پسر چه دختر !!! چه دوست شما چه شما و چه من و هر کسی دیگه باید اول ظرفیت داشته باشه که با کسی باشه اگرم دیدید با کسی نمیتونید بمنید دلیل بر خیانت نیست با اون آدم باید محترما قطع رابطه کرد و بعدا با کسی دیگه رابطه باز کرد. ببخشید حرف شما رو دیدم خیلی برام عجیب بود که خیانت به این بزرگی رو دیدید تازه میگید طرف آدم خوبی هم هست !!!!!!! احساسات آدم چیزی نیست که هرکی هر جور خواست با اون رفتار کنه . هیچ چیزی بدتر از این نیست که با احساسات یه آدم حالا چه دختر چه پسر بازی کرد.
پ ن : دوست عزیز حتی توی اروپا که این همه آزادی هست این کار عملی زشت هستش چه برسه به ایران ما.

قدر لحظه ها را بدان!
زمانی می رسد که تو دیگر قادر نیستی بگویی جبران می کنم...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: nina69 , shokofe
ارسال: #۶۴
۱۲ فروردین ۱۳۹۲, ۱۰:۰۲ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ۱۰:۱۱ ب.ظ، توسط yasemi.)
خانوم مورد علاقه(لطفن خانوم ها نخوانند)
(۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ۰۹:۵۵ ب.ظ)esmaeli.sh نوشته شده توسط:  دوست پسر اولش ۳ سال به دوستم وعده داده بود که میاد خواتگاری تا رابطشون رسمی بشه اما خانواده پسره چون پسره سن اش کم بوده راضی نبودند وست من بهترین موقعیتاشو واسه اون رد کرد یه دختر تا کی باید پاسوز کسی بشه که حتی جرات نکرده به خونوادش راجب اون پیزی بگه این خودخواهیه که یه کسی چند سال وعده الکی بدی ودوست منم دیگه امکان اینو نداشت که مجرد بمونه واسه همین به دوتاشون یه پیشنهاد داد که هرکسی اومد جلو اونو انتخاب میکنه بعدشم من نگفتم که در یه زمان با دوتاشون بود فقط دومی ابراز علاقه کرد بهش اونم ماجراشو گفت پسره هم با این مورد مشکلی نداشت پون دوستمو شناخته بود .من نمیتونم تموم اتفاقایی که اون زمان واسه دوستم افتاد و شرح بدهم اما به خوب بودن دوستم ایمان دارم و اینکه اون بعد ازدواج هیچوقت خیانت نکرده .
ببخشید دوست عزیزم دوست شما چرا سه سال منتظر بود و رابطه رو تمام نکرد همینکه کس تازه ای پیدا شد به این فکر افتاد ؟ اگه یه رابطه ای بی فایده بوده باید زودتر تمام میشد نه این که کسی تازه اومد تازه این حرفا گفته بشه. اگه همسر این خانم الان با یه خانم دیگه رابطه بر قرار کنه بعد بگه این جوری یا اونجوری آیا این کار، کار خوبیه ؟ اینم بگم دوست عزیز چند سال که بگذره و این آقا سرد بشه سرکوفت همون آقا رو به این خانم خواهد زد شک نکنید.

پ ن : ارسال رو ویرایش کردید که مطلب تغییر کرد. در کل دل شکستن خوب نیست

قدر لحظه ها را بدان!
زمانی می رسد که تو دیگر قادر نیستی بگویی جبران می کنم...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: nina69
ارسال: #۶۵
۱۲ فروردین ۱۳۹۲, ۱۰:۱۶ ب.ظ
RE: خانوم مورد علاقه(لطفن خانوم ها نخوانند)
(۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ۱۰:۱۴ ب.ظ)esmaeli.sh نوشته شده توسط:  
(12 فروردین ۱۳۹۲ ۱۰:۰۲ ب.ظ)yasemi نوشته شده توسط:  
(12 فروردین ۱۳۹۲ ۰۹:۵۵ ب.ظ)esmaeli.sh نوشته شده توسط:  دوست پسر اولش ۳ سال به دوستم وعده داده بود که میاد خواتگاری تا رابطشون رسمی بشه اما خانواده پسره چون پسره سن اش کم بوده راضی نبودند وست من بهترین موقعیتاشو واسه اون رد کرد یه دختر تا کی باید پاسوز کسی بشه که حتی جرات نکرده به خونوادش راجب اون پیزی بگه این خودخواهیه که یه کسی چند سال وعده الکی بدی ودوست منم دیگه امکان اینو نداشت که مجرد بمونه واسه همین به دوتاشون یه پیشنهاد داد که هرکسی اومد جلو اونو انتخاب میکنه بعدشم من نگفتم که در یه زمان با دوتاشون بود فقط دومی ابراز علاقه کرد بهش اونم ماجراشو گفت پسره هم با این مورد مشکلی نداشت پون دوستمو شناخته بود .من نمیتونم تموم اتفاقایی که اون زمان واسه دوستم افتاد و شرح بدهم اما به خوب بودن دوستم ایمان دارم و اینکه اون بعد ازدواج هیچوقت خیانت نکرده .
ببخشید دوست عزیزم دوست شما چرا سه سال منتظر بود و رابطه رو تمام نکرد همینکه کس تازه ای پیدا شد به این فکر افتاد ؟ اگه یه رابطه ای بی فایده بوده باید زودتر تمام میشد نه این که کسی تازه اومد تازه این حرفا گفته بشه. اگه همسر این خانم الان با یه خانم دیگه رابطه بر قرار کنه بعد بگه این جوری یا اونجوری آیا این کار، کار خوبیه ؟ اینم بگم دوست عزیز چند سال که بگذره و این آقا سرد بشه سرکوفت همون آقا رو به این خانم خواهد زد شک نکنید.
دوست من بارها این رابطه رو قطع کرد چون پسره به وعده اش عمل نکرده بود اینقد امروز و فردا کرده بود که ۳ سال گذشته بود قبل این مورد دوم دوستم کلا باهاش بهم زده بود اونم چند بار اما پسره ول کن نبود پسره زنگ میزد میومد دانشگاه دوستمو تا حد جنون برده بود دیگه برا تمو شدن همه این استرسا پیشنهاد داد هرکی اونو واقعا بخواد تا عید میاد خواستگاریش که شوهرش اومد.بعدشم تموم این اتفاقایی که برا دوستم افتاد متعلق به دوران مجردیش بود خو شوهر دوستم هم قبلش با یه دختره بوده اونم دخترخاله اش که دختر خاله اونو رد کرده همه اینا واسه مجردیشون بوده نه متاهلی .معلومه که همه باید وقتی مزدوج میشند دست از پا خطا نکنند فعلا که ۳ سال از ازدواجشون گذشته . پسره هم عاشقه عاشق
همه این اتفاقایی که افتاد واسه منم عجیب بود

در کل امیدوارم این اتفاقات در زندگی کسی رخ نده. ببخشید در کل ارسال اولی که داشتید برام عجیب بود.

قدر لحظه ها را بدان!
زمانی می رسد که تو دیگر قادر نیستی بگویی جبران می کنم...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۶۶
۱۲ فروردین ۱۳۹۲, ۱۰:۲۰ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ۱۰:۲۰ ب.ظ، توسط Masoud05.)
RE: خانوم مورد علاقه(لطفن خانوم ها نخوانند)
(۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ۱۰:۱۴ ب.ظ)esmaeli.sh نوشته شده توسط:  دوست من بارها این رابطه رو قطع کرد چون پسره به وعده اش عمل نکرده بود اینقد امروز و فردا کرده بود که ۳ سال گذشته بود قبل این مورد دوم دوستم کلا باهاش بهم زده بود اونم چند بار اما پسره ول کن نبود پسره زنگ میزد میومد دانشگاه دوستمو تا حد جنون برده بود دیگه برا تمو شدن همه این استرسا پیشنهاد داد هرکی اونو واقعا بخواد تا عید میاد خواستگاریش که شوهرش اومد.بعدشم تموم این اتفاقایی که برا دوستم افتاد متعلق به دوران مجردیش بود خو شوهر دوستم هم قبلش با یه دختره بوده اونم دخترخاله اش که دختر خاله اونو رد کرده همه اینا واسه مجردیشون بوده نه متاهلی .معلومه که همه باید وقتی مزدوج میشند دست از پا خطا نکنند فعلا که ۳ سال از ازدواجشون گذشته . پسره هم عاشقه عاشق
همه این اتفاقایی که افتاد واسه منم عجیب بود

ببخشید من از این چیزا خیلی سر در نمیارم اما برام سواله که این تعهد بعد از ازدواج برای این آقا و خانم یکم باورش سخت نیست؟
نمیگم محاله اما سخته بالاخره مزه اش رو چشیده اند که بدون داشتن رابطه شرعی با هم رابطه داشته باشن .
کلا اینجور روابط خیلی حساسه و باید درش خیلی دقت کرد . رابطه بین یه پسر و دختر نمیگم بده اما نیازمند رعایت یه سری حد و حدود هست که شرع و عرف این قیدها رو تعریف میکنه .

واللَّه خَیْرٌ وَأَبْقَى
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: sherkat , nina69 , marefat01
ارسال: #۶۷
۱۲ فروردین ۱۳۹۲, ۱۰:۲۲ ب.ظ
RE: خانوم مورد علاقه(لطفن خانوم ها نخوانند)
(۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ۱۰:۲۰ ب.ظ)Masoud05 نوشته شده توسط:  ببخشید من از این چیزا خیلی سر در نمیارم اما برام سواله که این تعهد بعد از ازدواج برای این آقا و خانم یکم باورش سخت نیست؟
نمیگم محاله اما سخته بالاخره مزه اش رو چشیده اند که بدون داشتن رابطه شرعی با هم رابطه داشته باشن .
کلا اینجور روابط خیلی حساسه و باید درش خیلی دقت کرد . رابطه بین یه پسر و دختر نمیگم بده اما نیازمند رعایت یه سری حد و حدود هست که شرع و عرف این قیدها رو تعریف میکنه .

مسعود جان فکر کنم تازه از خارج برگشتی ها ؟ Big Grin اینجا ایرانه پر از این رابطه ها تازه این که مشکلی نداره من یه چیزایی دیدم که آدم میمونه چی بگه

قدر لحظه ها را بدان!
زمانی می رسد که تو دیگر قادر نیستی بگویی جبران می کنم...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Masoud05 , nina69
ارسال: #۶۸
۱۲ فروردین ۱۳۹۲, ۱۰:۲۵ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ۱۰:۲۷ ب.ظ، توسط Masoud05.)
RE: خانوم مورد علاقه(لطفن خانوم ها نخوانند)
(۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ۱۰:۲۲ ب.ظ)yasemi نوشته شده توسط:  
(12 فروردین ۱۳۹۲ ۱۰:۲۰ ب.ظ)Masoud05 نوشته شده توسط:  ببخشید من از این چیزا خیلی سر در نمیارم اما برام سواله که این تعهد بعد از ازدواج برای این آقا و خانم یکم باورش سخت نیست؟
نمیگم محاله اما سخته بالاخره مزه اش رو چشیده اند که بدون داشتن رابطه شرعی با هم رابطه داشته باشن .
کلا اینجور روابط خیلی حساسه و باید درش خیلی دقت کرد . رابطه بین یه پسر و دختر نمیگم بده اما نیازمند رعایت یه سری حد و حدود هست که شرع و عرف این قیدها رو تعریف میکنه .

مسعود جان فکر کنم تازه از خارج برگشتی ها ؟ Big Grin اینجا ایرانه پر از این رابطه ها تازه این که مشکلی نداره من یه چیزایی دیدم که آدم میمونه چی بگه

راستش من زیاد از این چیزا سر در نمیارم ، ارسال بالاییم هم قصد نداره چیزی رو نشون بده ، بیشتر یک سوال هست . تا چند وقت پیش مواضع خیلی تندی داشتم اما الان هیچ موضع خاصی نمی گیرم و ترجیح میدم شنونده محض باشم Big Grin

(۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ۱۰:۲۴ ب.ظ)esmaeli.sh نوشته شده توسط:  
(12 فروردین ۱۳۹۲ ۱۰:۲۰ ب.ظ)Masoud05 نوشته شده توسط:  ببخشید من از این چیزا خیلی سر در نمیارم اما برام سواله که این تعهد بعد از ازدواج برای این آقا و خانم یکم باورش سخت نیست؟
نمیگم محاله اما سخته بالاخره مزه اش رو چشیده اند که بدون داشتن رابطه شرعی با هم رابطه داشته باشن .
کلا اینجور روابط خیلی حساسه و باید درش خیلی دقت کرد . رابطه بین یه پسر و دختر نمیگم بده اما نیازمند رعایت یه سری حد و حدود هست که شرع و عرف این قیدها رو تعریف میکنه .

منطورتون از رابطه شرعی نداشتند چیه ،عزیزان اونا فقط با هم دوست بودند در حد زنگ زدند بهم و تو خیابون قدم زدن فقط همین قدر بوده ،چیز دیگه ای نبوده .بعدشم خواستگاری و ازدواج بوده

کلی گفتم ، شرع منظورم برای حریم بودش . جدا از شرع عرف هم هست . البته خدمتتون عرض کردم منظور خاصی نداشتم فقط یه سوال برام پیش اومد والا نمی خوام بگم دوستتون کارش درست بوده یا نه چون اصلا من از ماجرا که خبر ندارم که بخوام چیزی بگم ، فقط یه سوال بود ، همین!

واللَّه خَیْرٌ وَأَبْقَى
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: sherkat
ارسال: #۶۹
۱۲ فروردین ۱۳۹۲, ۱۰:۳۰ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ۱۰:۳۰ ب.ظ، توسط yasemi.)
خانوم مورد علاقه(لطفن خانوم ها نخوانند)
(۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ۱۰:۲۵ ب.ظ)Masoud05 نوشته شده توسط:  کلی گفتم ، شرع منظورم برای حریم بودش . جدا از شرع عرف هم هست . البته خدمتتون عرض کردم منظور خاصی نداشتم فقط یه سوال برام پیش اومد والا نمی خوام بگم دوستتون کارش درست بوده یا نه چون اصلا من از ماجرا که خبر ندارم که بخوام چیزی بگم ، فقط یه سوال بود ، همین!
مسعود جان اگه اینجوریه حتما با دقت به اطرافت نگاه کن وضعیت بدتر از این حرفاس من چیزایی دیدم که مغز آدم هنگ میکنه میشنوه این چیزی که این خانم گفته که اصلا چیزی نیست!

قدر لحظه ها را بدان!
زمانی می رسد که تو دیگر قادر نیستی بگویی جبران می کنم...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Masoud05
ارسال: #۷۰
۱۲ فروردین ۱۳۹۲, ۱۰:۳۵ ب.ظ
RE: خانوم مورد علاقه(لطفن خانوم ها نخوانند)
(۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ۱۰:۳۰ ب.ظ)yasemi نوشته شده توسط:  
(12 فروردین ۱۳۹۲ ۱۰:۲۵ ب.ظ)Masoud05 نوشته شده توسط:  کلی گفتم ، شرع منظورم برای حریم بودش . جدا از شرع عرف هم هست . البته خدمتتون عرض کردم منظور خاصی نداشتم فقط یه سوال برام پیش اومد والا نمی خوام بگم دوستتون کارش درست بوده یا نه چون اصلا من از ماجرا که خبر ندارم که بخوام چیزی بگم ، فقط یه سوال بود ، همین!
مسعود جان اگه اینجوریه حتما با دقت به اطرافت نگاه کن وضعیت بدتر از این حرفاس من چیزایی دیدم که مغز آدم هنگ میکنه میشنوه این چیزی که این خانم گفته که اصلا چیزی نیست!

ممنون از راهنماییت . من این اولین بار هست تو همچین موضوعی ارسال داشتم ، بهتره برم بجاش طراحی الگوریتم بخونم Big GrinBig Grin

واللَّه خَیْرٌ وَأَبْقَى
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: yasemi , azad_ahmadi , Sunshine Off , ubc , nina69
ارسال: #۷۱
۱۳ فروردین ۱۳۹۲, ۱۲:۱۸ ق.ظ
RE: خانوم مورد علاقه(لطفن خانوم ها نخوانند)
(۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ۰۷:۵۲ ب.ظ)nirvana123 نوشته شده توسط:  خدا تنهاست حتما توی تنهایی یه چیزی هست که خدا خواسته تنها باشه منم با توجه به شرایط جامعه تصمیم دارم همین طریقو دنبال کنم برای چی منی که بیست و خورده ای سنمه و حتی تا حالا با یه دختر در حد سلام و علیکم رابطه نداشتم باید یه زن خراب گیرم بیاد؟؟؟ ما که از خیر ازدواج گذشتیم ولی اونایی که قصد ازدواج دارن خوب چشم و. گوششونو باز کنن تا بعدا که اتیش تندشون خوابید نبینن یه کلاه بزرگ رفته سرشون تا اخر عمر ادم تنها باشه بهتر ازینه که یخونواده تشکیل بدی کنار خونوادت احساس تنهایی کنی.یه مثلم هست میگه ازدواج مثل هندونه دربسته هست که تا وازش نکنی معلوم نیست چیه در ضمن گول مذهبی بودن و این سیاه بازیها هم نخورین که کسایی که جا نماز اب میکشن از همه امارشون خراب تره .اخرین نکته ایم که باید در نظر گرفت اینه که دیگه شما وقتی ازداوج کنید یه موقعیت ایستا پیدا میکنید و کمتر میتونید به کارایی دست بزنید که توش امکان ریسکه مثل مهاجرت به یه کشور دیگه یا ادامه تحصیل ادم خودش تنها باشه با یه تیکه نونم میتونه شیکمشو سیر کنه ولی تشکیل خونواده و اوردن یه نون خور اضافی سر سفره یه چیز دیگست خلاصه خوب فکراتونو کنید تا ازدواجتون ازین ازدواجا نباشه که سر سال نکشیده کار به طلاق میکشه
خداوند بی نیازه اما ما انسانها نیازمندیم بهتره خودتونو با خدا مقایسه نکنید
خیلی بده که تا حالا با یه دختر سلام علیک نداشتید
اتفاقا اینایی که همش میگن ما هیچ کاری نکردیم خیلی کارا کردن،آرم وقتی کاری نکرده لازم نیست بگه اینکارو نکردم
آقایونی که انقد بدبینن تجربه تلخ زیاد داشتن
مطمئنا آدم وقتی نیتش درست باشه خدام کمکش میکنه،شرط داشتن یه رابطه سالم اعتماده
برید آدمای تنها کسانی که هیچ وقت ازدواج نکردن زندگیشونو ببینید،ببینید چقد پیشرفت داشتن،من که به شخصه مخصوصا مردایی که تا آخر عمر ازدواج نکردن چند موردشو دیدم که زندگی خوبی ندارن و اونام از همین حرفا میزدن و میگفتن زن مانع پیشرفته
اصلا برید آدمای موفق رو ببینید اکثرا تا جایی که من اطلاع دارم همه تشکیل خانواده دادن و تنها نبودن،

من اناری را، می کنم دانه، به دل می گویم:
خوب بود این مردم ، دانه های دلشان پیدا بود.
می پرد در چشمم آب انار: اشک می ریزم.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: esmaeli.sh , ITgirl
ارسال: #۷۲
۱۳ فروردین ۱۳۹۲, ۰۱:۳۲ ق.ظ
RE: خانوم مورد علاقه(لطفن خانوم ها نخوانند)
ازدواج مناسب خیلی سازندس . دختر نجیب هم زیاد پیدا میشه .
حرف این افرادی هم که انرژی منفی میدن و همه رو بد میدونن گوش نکنید .
اگه شما خودتون پاک باشید یا توبه واقعی کرده باشید حتما یه کیس مناسب در انتظارتونه .
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: yasermrz , Mohammad-A , Mänu , shima506 , fateme_asra
ارسال: #۷۳
۱۳ فروردین ۱۳۹۲, ۰۲:۰۱ ق.ظ
خانوم مورد علاقه(لطفن خانوم ها نخوانند)
شرایط جامعه ما باعث این جور چیزا میشه ...
نمی دونم چند وقت دیگه ولی امیدوارم درست بشه.

باد با چراغ های خاموش کاری ندارد اگر در سختی هستی بدان که روشنی.
شکسپیر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۷۴
۲۹ فروردین ۱۳۹۲, ۱۰:۵۴ ب.ظ
خانوم مورد علاقه(لطفن خانوم ها نخوانند)
این چند روز مانشت پر از بحث ازدواج شد
این بحث خوبی ها و بدیهایی داشت
در کل خوب بود
ولی کاش هیچی نمیگفتم همش تقصیر من بود این همه تاپیک ازدواج ایجاد شد!
برین درستون رو بخونین و دنبال کار باشین!
منم از بحث ازدواج به کل اومدم بیرون همون مجردی بهتره
هم میتونی بری خارج هم زندگیت خرجی نداره هم ازادی واسه تغییر شغل یا سفر نه کجبوری دغدغه تحمل یکی رو داشته باشی !
منم دیگه از ازدواج بحثی نمیکنم در ضمن نقل قول ازم نکنید که دیگه ج نمیدم!
فقط تو تاپیکای سرگرمی و درسی اونم واسه سرگرمی میام
خوش باشید

گفتند عینک سیاهت را بردار

دنیا پر از زیباییست!!!

عینک را برداشتم..

وحشت کردم از هیاهوی رنگها

عینکم را بدهید

میخواهم به دنیای یکرنگم پناه ببرم...
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Autumn.Folio
ارسال: #۷۵
۲۹ فروردین ۱۳۹۲, ۱۱:۰۷ ب.ظ
خانوم مورد علاقه(لطفن خانوم ها نخوانند)
ببخشید منم یه چیزی بگم. من از اون پسرایی که خودشون هرکاری کردن و بعدش انتظار دارن دختری رو گیر بیارن که پاک باشه یکمی با عقل جور درنمیاد. اما تو جامعه ما از این پسرا خیلی زیان. کسایی که هزار تا کار کردن و وقتی حالا می خوان ازدواج کنن می خوان دختره پاک پاک باشه مثل فرشته
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: fateme_asra


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  ترجیح رشته مورد علاقه یا انتخاب دانشگاه قوی تر tesla66 ۱ ۲,۷۹۹ ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ۰۵:۲۶ ق.ظ
آخرین ارسال: marvelous
  علاقه مندی پژوهشی luna ۷۷ ۶۸,۲۷۶ ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ ۰۵:۰۶ ب.ظ
آخرین ارسال: newsoftware11
  معرفی سایت برای مشاهده برنامه های مورد علاقه (TV) Xilinx ۴ ۵,۰۹۰ ۱۵ تیر ۱۳۹۶ ۱۰:۴۷ ق.ظ
آخرین ارسال: naser72
  به کدامیک از دروس کامپیوتر یر بیشتر علاقه مندید ؟ a i ۱۸ ۱,۳۶۵ ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ۰۵:۴۵ ب.ظ
آخرین ارسال: elnazjoon
  استخدام مهندس کامپیوتر علاقه مند به تست نرم افزار leonora ۰ ۲,۳۹۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ ۱۲:۳۲ ب.ظ
آخرین ارسال: leonora
  راهنمایی به رشته های دیگر مهندسی برای ورود به مهندسی کامپیوتر +مفید برای علاقه مندان arashzoly ۲ ۲,۶۲۵ ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ ۰۳:۴۲ ب.ظ
آخرین ارسال: Masoud05
Exclamation انتخاب رشته براساس گرایش با رتبه بهتر یا علاقه ؟؟ αɾια ۶ ۳,۳۸۴ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ۰۴:۴۴ ب.ظ
آخرین ارسال: axarsu
  لطفن برای سلامتیمون دعا کنید mmirzay ۳ ۷۰ ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ۱۲:۱۲ ق.ظ
آخرین ارسال: mmirzay
  لطفن راهنمایی کنید ۳۶۴ معماری ؟؟؟ media_68 ۷ ۲,۳۰۴ ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۰۹:۱۶ ب.ظ
آخرین ارسال: media_68
  پیشنهاد شما به یک دانش آموز علاقه مند به کامپیوتر sahand_18 ۳ ۱۷۵ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۲:۲۱ ق.ظ
آخرین ارسال: codin

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close