زمان کنونی: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳, ۰۴:۰۴ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

راهنمایی شرکت در آزمون دوره های بین المللی مایکروسافت

ارسال:
۰۲ مهر ۱۳۹۲, ۰۷:۵۱ ب.ظ
راهنمایی شرکت در آزمون دوره های بین المللی مایکروسافت
سلام.
مدتی بود که پیگیر دوره های بین المللی مایکروسافت و سیسکو بودم و البته هستم. متاسفانه موسسات و مجتمعات داخلی صرفا تبلیغات گسترده ای را برای کلاسهای خودشون براه انداختند و اونچه که در پس پرده از داوطلبان از همه جا بیخبر پنهان میماند، عدم حقیقت در بین المللی بودن مدارک که این موسسات میدهند است. مدارکی که از طرف این موسسات داده میشود برای داخل ایران کاربرد دارد و از نظر برگزار کننده های دوره ها ( VUE و Prometric ) این مدارک در آنطرف فاقد ارزش و اعتبار است.
اطلاعاتی مفید برای دوستانی که قصد دارند دوره های بین المللی مایکروسافت رو بگذرانند قرار دادم.
و جمله آخر اینکه "تحریم" تنها چند کاغذ باطله نیست! من در برابر تحریم مقاومتی نکرده ام، آن را پذیرفته ام.



۱/برای پذیرفته شدن در آزمون های مایکروسافت به چه میزان می بایست مطالعه داشته باشیم؟

به طور میانگین و بسته و به آزمونی که مورد نظرتان می باشد می بایست بین ۱ تا ۳ هفته برای آمادگی در آزمون و همچنین تست زنی زمان صرف نمایید در صورت داشتن وقت کافی کتاب مربوط به درس مورد نظر را نیز مطالعه فرمایید.
برای آشنایی با سوالات مربوط به هر دوره می توانید از قسمت سوالات آزمون های بین المللی مربوط به دوره مورد نظر را دانلود نموده و مطالعه فرمایید تا آمادگی شما برای آزمون بیشتر گردد.



۲/ چه کشوری برای برگزاری آزمونها مناسب تر است؟

برای آزمون های مایکروسافت و سیسکو ، این امکان وجود دارد که متقاضیان محترم پس از کسب آمادگی در دوره های آموزشی ، با راهنمایی کارشناسان به کشورهای امارات، هند، پاکستان، ترکیه و یا ارمنستان سفر کرده و تمامی آزمون ها را به صورت یکجا و یا مجزا امتحان دهند.
امارات (دوبی) از نظر راحتی سفر، پاکیزگی و قانونمند بودن بهترین گزینه می باشد هزینه برگزاری هر آزمون در امارات ۱۵۰$ می باشد. کشور ترکیه نیز گزینه مناسبی می باشد چرا که هم از لحاظ هزینه مقرون به صرفه تر از امارات می باشد به دلیل اینکه سفر می تواند زمینی یا با قطار انجام شود و هم هر آزمون مایکروسافت ۵۰$ ارزانتر از امارات می باشد، برای مشاهده هزینه آزمون ها را می توانید با مراجعه به سایت Prometric.com بررسی نمایید.



۳/تست سنتر های معتبر در کشور مورد نظرمان را چگونه بیابیم ؟

شما می توانید با استفاده از سایت رسمی پرومتریک نسبت به جستجوی تست سنتر اقدام نمائید. برای اطلاعات بیشتر بر سایت
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
مراجعه کنید.



۴/ مراحل گرفتن پاسپورت جهت شرکت در آزمونهای بین المللی برای دانشجویان دانشگاه ها چگونه است؟

*در یکی از تست سنتر های خارج از کشور از طریق ایمیل پیش ثیت نام نمایید.
*جواب ایمیل و پرینت فرم پیش ثبت نام را به دانشگاه خود ارائه نموده و دانشگاه شما را به نظام وظیفه معرفی مینماید.
*با مراجعه به نظام وظیفه و تکمیل مدارک به اداره گذرنامه و صندوق قوامین معرفی می گردید.
*مبلغ وثیقه تعیین شده (معمولا" ۸ میلیون تومان) را به صندوق قوامین واریز و گذرنامه موقت (یک ماهه) برای ورود به کشور مشخص دریافت مینمایید.
مراحل بالا بطور میانگین ۲ تا ۴ هفته به طول می انجامد. (ممکن است هر کدام از شرایط عنوان شده در مقطع کنونی تغییر نمایید لذا جدیدترین آیین نامه را حتماً مطالعه نمایید.



۵/مراحل ثبت نام در امتحانات بین المللی مایکروسافت به چه صورت است؟

برای شرکت در آزمون های بین المللی مایکروسافت نخست نیاز به پست الکترونیکی تحت Hotmail و یا همان Live سایت مایکروسافت خواهید داشت، در ادامه اگر از قبل و در سایت Prometric اقدام به پیش ثبت نام (Book) نمودن Exam مورد نظر کرده باشید، در زمان تعیین شده و در مراجعه به تست سنتر مورد نظر می بایست آماده برگزاری امتحان گردید. البته در اغلب تست سنتر ها می توانید پول نقد (Cash) را در همان زمان قبل از برگزاری امتحان پرداخت نمایید و یا در صورد داشتن کارت اعتباری (VISA, ...) اقدام به پرداخت نمایید.



۶/شرایط برگزاری آزمون بین المللی در تست سنترها به چه صورت است؟

مایکروسافت نمایندگی برگزاری آزمون های بین المللی را به شرکت Prometric واگذار کرده است، این شرکت نیز در کشورهای مختلف آموزشگاه ها و مراکز آموزشی خاصی را انتخاب کرده و اجازه برگزاری آزمون های میاکروسافت را به آنان اعطا کرده است. مثلاً فرض نمایید، که تعدادی مراکز آموزشی در کشور ترکیه اقدام به آموزش شبکه می کنند، در این حالت و معمولاً شرکت Prometric پس از بررسی تمامی شرایط این مراکز اجازه برگزاری امتحانات را خواهد داد. برای این منظور یعنی امکان برگزاری آزمون های بین المللی می بایست تجهیزات مخصوص شرکت Prometric در محل مورد نظر قرار گیرد، از جمله این موارد می توان به کامپیوتری اشاره کرد که نرم افزار مخصوص شرکت Prometric بر روی آن نصب شده است و مستقیماً به اینترنت متصل می باشد، این کامپیوتر از زمان روشن شدن به طور مستقیم وارد محیط نرم افزاری شرکت پرومتریک می شود و مستقیماً سوالات را از اینترنت و سرورهای این شرکت دانلود می نماید.



۷/شرایط برگزاری خود امتحان بین المللی به چه صورت است؟

تعداد سوالات بسته به نوع امتحانات متفاوت است، به عنوان مثال، تعداد سوال های آزمون های مایکروسافت ۵۰ عدد می باشد، حداقل نمره قبولی ۷۰۰ و حداکثر نمره ممکن ۱۰۰۰ می باشد، سوالات به صورت تستی و به زبان انگلیسی می باشند.
مدت زمان امتحان معمولاً در حدود ۱۸۰ دقیقه است، نوع و تیپ سوالات به صورت های متنوع می باشد، مثلاً در تعدادی از سوالات می بایست چندین جواب صحیح را مشخص نمایید، در نوع دیگری از سوالات وارد محیط شبیه سازی ویندوز شده و سوال به صورتی مطرح می شود که می بایست به طور عملی در محیط ویندوز پیاده سازی کرده و از این طریق پاسخ دهید.
تعدادی دیگر از سوالات به صورت Drug & Drop می باشند که می بایست گزینه های درست را در مکان های مورد نظر و صحیح قرار دهید و انواع دیگری که در مجموع می بایست به آنان پاسخ دهید.



۸/بازار کار مدرک مهندسی شبکه در ایران و خارج از کشور چگونه است؟

در دنیای امروز طراحی ، راه اندازی و نگهداری شبکه های کامپیوتری یکی از مهمترین نیازهای شرکتها و سازمانهای بزرگ و کوچک می باشد. سازمانها در هر زمینه فعالیت داشته باشند حتما از کامپیوتر استفاده می نمایند و برای ارتباط این کامپیوترها حتما دست کم به یک متخصص شبکه نیازمندند.
ساختار شبکه های کامپیوتری به گونه ای lمی باشد که تنها طراحی و راه اندازی اولیه نیاز سازمانها را برطرف نمی کند ، بلکه تمامی شبکه های کامپیوتری نیازمند نگهداری و TroubleShootingمی باشند ، در همین راستا در سازمان ها همیشه احتیاج به سمتی که نقش پشتیبانی برای نگهداری و برطرف کردن مشکلات احتمالی را در شبکه را نیاز است که دارا باشد. به همین دلیل در بین دارندگان مدارک IT ، متخصصان شبکه دارای بهترین بازار کار را در ایران و جهان هستند.
در سال ۲۰۰۸ دولت آمریکا احتیاج به ۴۰۰۰۰ متخصص CCIE داشت که فقط ۱۵۰۰۰ نفر دارای این مدرک در کل جهان وجود داشت ، به همین دلیل شرکت ها و سازمانهای آمریکایی شروع به جذب متخصصات شبکه از تمام کشورها (حتی کشورهای مورد تحریم مثل ایران) نمودند.



۹/آیا برگزاری آزمونهای بین المللی در داخل کشور (ایران) امکان پذیر میباشد؟

دانش پژوهانی که صرفا جهت ورود به بازار کار IT و ارتقاء رزومه استخدامی خود ، در ایران اقدام به شرکت در این دوره های آموزشی می نمایند ، دستیابی به گواهینامه های صادر شده توسط فرزان جهت ارائه به شرکتها و سازمانهای دولتی و خصوصی کافی می باشد، متولی برگزاری آزمونهای بین المللی آی تی (مایکروسافت و سیسکو و ...) در دنیا ، دو شرکت آمریکایی-انگلیسی VUE و Prometric می باشند که بدلیل مشکلات و تحریمها موجود، هیچ نمایندگی رسمی و قانونی در ایران ندارند. هر گونه ادعا در این زمینه را به راحتی میتوان از وب سایت های این دو شرکت جویا شد.
هزینه برگزاری آزمونهای مایکروسافت در کشورهای همسایه بین ۸۰ تا ۱۵۰ دلار بسته به سطح درآمد مردم آن کشور متغیر می باشد (افغانستان ۸۰ ،ترکیه۱۰۰ و امارات۱۵۰) در حالیکه هزینه این آزمونها در ایران بطور غیر قانونی بین ۲۵۰-۳۰۰ دلار می باشد.
روش کار برگزار کنندگان آزمونها در ایران: این قبل شرکتها توسط رایزنی با یک تست سنتر در کشورهای همسایه (معمولا ترکیه) با روش ریموت و وی پی ان آزمونها را از طریق اینترنت برگزار می نمایند. در صورت مشخص شدن این موضوع برای VUE و Prometric علاوه بر باطل شدن مدارک شما امکان قرار گرفتن نام و مشخصاتتان در بلاک لیست و جلوگیری از آزمونهای بعدی برای شما وجود دارد.
مشکل دیگر ،برگزاری آزمونها با شبیه ساز آزمون میباشد که شما بدون اینکه متوجه شوید در یک آزمون شبیه سازی شده (نه واقعی) شرکت نموده و به احتمال فراوان رد خواهید شد ، چرا که نمره قبولی توسط مجری نرم افزار شبیه ساز آزمون قابل تنظیم میباشد!
البته ممکن است شما در همین آزمون قبول شوید که در آن صورت مجری توسط ارتباطاتی که با تست سنتر خارج از کشور دارددر همان روز توسط فردی دیگر آن آزمون را بنام شما پاس نموده و شما نیز متوجه این موضوع نمیگردید. برخی دیگر از برگزار کنندگان پا را فراتر گذاشته و قبولی شما را گارانتی میکنند به این ترتیب که در جلسه آزمون می توانید از کتاب،جزوه و یا مشورت این دوستان استفاده کرده و بطور ۱۰۰درصد قبول شوید.


-----------------------------
منبع :
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

ای درد توام درمان در بستر ناکامی .... ای یاد توام مونس در گوشه تنهایی
در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم ... لطف آن چه تو اندیشی حکم آن چه تو فرمایی
۹
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: good-wishes , انرژی مثبت , hadirr , sss , بنفشه , MoonRise , reyhaneh64 , Amir V , bita_it , آلبالو , virtual girl , Mozhgan , tayebe68 , shani20 , نارین , S_Mehrjoyan , Xilinx , mahdi_atd@yahoo.com
ارسال:
۰۲ مهر ۱۳۹۲, ۰۸:۵۵ ب.ظ
راهنمایی شرکت در آزمون دوره های بین المللی مایکروسافت
(۰۲ مهر ۱۳۹۲ ۰۷:۵۱ ب.ظ)azad_ahmadi نوشته شده توسط:  4/ مراحل گرفتن پاسپورت جهت شرکت در آزمونهای بین المللی برای دانشجویان دانشگاه ها چگونه است؟

*در یکی از تست سنتر های خارج از کشور از طریق ایمیل پیش ثیت نام نمایید.
*جواب ایمیل و پرینت فرم پیش ثبت نام را به دانشگاه خود ارائه نموده و دانشگاه شما را به نظام وظیفه معرفی مینماید.
*با مراجعه به نظام وظیفه و تکمیل مدارک به اداره گذرنامه و صندوق قوامین معرفی می گردید.
*مبلغ وثیقه تعیین شده (معمولا" ۸ میلیون تومان) را به صندوق قوامین واریز و گذرنامه موقت (یک ماهه) برای ورود به کشور مشخص دریافت مینمایید.
مراحل بالا بطور میانگین ۲ تا ۴ هفته به طول می انجامد. (ممکن است هر کدام از شرایط عنوان شده در مقطع کنونی تغییر نمایید لذا جدیدترین آیین نامه را حتماً مطالعه نمایید.

واسه گرقتن پاسپورت باید به پلیس+۱۰ مراجعه کنید و اشغال به تحصیل داشته باشید نیازی به ثبت نام از طریق ایمیل هم نیست
مبلغ وثیقه بسته به کشوری هست که میخواین برین

کشورهای زیارتی ۵۰۰ هزارتومن (سلیمانیه عراق ۲تا تست سنتر داره)
سایر کشورها ۱۵ ملییون (پارتی داشته باشید با ۱-۲ میلیون هم اوکی میکنن)

ترکیه و ارمنستان وضعیت بهتری واسه امتحان دادن دارن(تو فکر دبی نباشید چون که اصلا با ایرانی ها در تست سنتر برخورد مناسبی ندارن)
هزینه آزمون در عراق ۸۰ دلار آمریکا
هزینه آزمون در ترکیه ۱۰۰ دلار آمریکا
ارمنستان هم فک کنم ۸۰ دلار باشه
در ضمن اگر VISA یا MASTER کارت هم نداشته باشین یه مبلغ مازاد در تست سنتر میگیرن ازتون

هی ایـــــــــــــــــــــــــــــــــزد...
Angel
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: good-wishes , azad_ahmadi , انرژی مثبت , مورتن , virtual girl , yahyazahedi
ارسال:
۰۲ مهر ۱۳۹۲, ۰۹:۵۷ ب.ظ
RE: راهنمایی شرکت در آزمون دوره های بین المللی مایکروسافت
(۰۲ مهر ۱۳۹۲ ۰۸:۵۵ ب.ظ)explorer نوشته شده توسط:  کشورهای زیارتی ۵۰۰ هزارتومن (سلیمانیه عراق ۲تا تست سنتر داره)

..

هزینه آزمون در عراق ۸۰ دلار آمریکا

ممنون از اطلاعاتتون.
مطمئن هستین در سلیمانیه تست سنتر مربوط برگزارکننده دوره ها (Prometric یا VUE) وجود داره؟
اگر اونجا باشه که بهترین جا برای آزمون هست، از نظر زبانی و مکان هم مشکلی ندارم Smile دوستان زیادی ساکن اونجا دارم.

ای درد توام درمان در بستر ناکامی .... ای یاد توام مونس در گوشه تنهایی
در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم ... لطف آن چه تو اندیشی حکم آن چه تو فرمایی
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: virtual girl
ارسال:
۰۳ مهر ۱۳۹۲, ۱۲:۲۸ ق.ظ
راهنمایی شرکت در آزمون دوره های بین المللی مایکروسافت
(۰۲ مهر ۱۳۹۲ ۰۹:۵۷ ب.ظ)azad_ahmadi نوشته شده توسط:  
(02 مهر ۱۳۹۲ ۰۸:۵۵ ب.ظ)explorer نوشته شده توسط:  کشورهای زیارتی ۵۰۰ هزارتومن (سلیمانیه عراق ۲تا تست سنتر داره)

..

هزینه آزمون در عراق ۸۰ دلار آمریکا

ممنون از اطلاعاتتون.
مطمئن هستین در سلیمانیه تست سنتر مربوط برگزارکننده دوره ها (Prometric یا VUE) وجود داره؟
اگر اونجا باشه که بهترین جا برای آزمون هست، از نظر زبانی و مکان هم مشکلی ندارم Smile دوستان زیادی ساکن اونجا دارم.
بله شما میتونید تو prometric هم ببینید.
۲تا تست سنتر داره
پرواز هم داره تهران-سنندج-سلیمانیه
البته شما که نزدیکی دیگه میتونی سلیمانیه رو ببینی
حتی کابل افغانستان هم ۲ تا تست سنتر داره
من خودم قرار بود برم سلیمانیه که متاسفانه بنا به دلایلی در روزهای آخر کنسل شد.

هی ایـــــــــــــــــــــــــــــــــزد...
Angel
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: yahyazahedi
ارسال:
۰۳ مهر ۱۳۹۲, ۱۲:۵۶ ق.ظ
راهنمایی شرکت در آزمون دوره های بین المللی مایکروسافت
خیلی ممنون، بله یه اطلاعاتی در موردش پیدا کردم، انشالله که بتونم سر فرصت برم ببینم چ خبره Smile
فاصله ای از اینجا نیست، چیزی در حدود ۴ ساعت با اتوبوس.
اطلاعات دیگه ای اگه گرفتم در همین تاپیک به عرض دوستان خواهم رساند.

ای درد توام درمان در بستر ناکامی .... ای یاد توام مونس در گوشه تنهایی
در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم ... لطف آن چه تو اندیشی حکم آن چه تو فرمایی
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۰۳ مهر ۱۳۹۲, ۱۱:۳۲ ق.ظ
راهنمایی شرکت در آزمون دوره های بین المللی مایکروسافت
والا تا جایی که میدونم مجتمع فنی هم امتحان از همون طریق اجاره کردن سنتر ها داره میگیره و خیلی ها هم مدرک رو گرفتن و کسی هم ندیدیم بگه به مشکلی خورده.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۰۳ مهر ۱۳۹۲, ۰۲:۰۱ ب.ظ
RE: راهنمایی شرکت در آزمون دوره های بین المللی مایکروسافت
(۰۳ مهر ۱۳۹۲ ۱۱:۳۲ ق.ظ)مورتن نوشته شده توسط:  والا تا جایی که میدونم مجتمع فنی هم امتحان از همون طریق اجاره کردن سنتر ها داره میگیره و خیلی ها هم مدرک رو گرفتن و کسی هم ندیدیم بگه به مشکلی خورده.

شما از همون جایی که امتحان میدی بهشون بگو prometric ID تو بهت بدن. ببین میدن؟؟
اگه دادن که هیچ اگه نه یه اشکالی این وسط هستش
در ضمن اینا دارن ریموت میگیرن معلوم نیس هر دفعه به کجا ریموت میزنن
مثلا شما ۳ امتحان میدی تو بازه های مختلف بعدا می بینی یکیش هند بوده یکیش پاکستان بوده یکیش عراق بوده
در ادامه مایکروسافت واسه این ازت توضیح میخواد که باز جمع کردن این مسئله خودش دردسره بزرگیه

هی ایـــــــــــــــــــــــــــــــــزد...
Angel
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: yahyazahedi
ارسال:
۰۳ مهر ۱۳۹۲, ۰۷:۴۷ ب.ظ
RE: راهنمایی شرکت در آزمون دوره های بین المللی مایکروسافت
(۰۳ مهر ۱۳۹۲ ۱۱:۳۲ ق.ظ)مورتن نوشته شده توسط:  والا تا جایی که میدونم مجتمع فنی هم امتحان از همون طریق اجاره کردن سنتر ها داره میگیره و خیلی ها هم مدرک رو گرفتن و کسی هم ندیدیم بگه به مشکلی خورده.
این کار غیر قانونیه.
از نظر هزینه زیاد ارزون تر نیست که بخوای بهش فکر کنی.
به نظرم هر کاری که میخوای بکنی طوری انجامش بده که مو لای درزش نره. Smile

There is no there there.
۵
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: azad_ahmadi , tayebe68 , Xilinx
ارسال:
۰۴ مهر ۱۳۹۲, ۱۲:۴۲ ب.ظ
RE: راهنمایی شرکت در آزمون دوره های بین المللی مایکروسافت
من الان دارم مجتمع فنی رو میرم برای mcitp به ماگفتن مدرکش توی کانادا معتبره ...!


۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۰
۰۴ مهر ۱۳۹۲, ۰۲:۳۲ ب.ظ
RE: راهنمایی شرکت در آزمون دوره های بین المللی مایکروسافت
(۰۴ مهر ۱۳۹۲ ۱۲:۴۲ ب.ظ)virtual girl نوشته شده توسط:  من الان دارم مجتمع فنی رو میرم برای mcitp به ماگفتن مدرکش توی کانادا معتبره ...!
لینک زیر رو نگاه کنید.

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

ای درد توام درمان در بستر ناکامی .... ای یاد توام مونس در گوشه تنهایی
در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم ... لطف آن چه تو اندیشی حکم آن چه تو فرمایی
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: virtual girl
ارسال: #۱۱
۰۴ مهر ۱۳۹۲, ۰۳:۳۱ ب.ظ
RE: راهنمایی شرکت در آزمون دوره های بین المللی مایکروسافت
(۰۴ مهر ۱۳۹۲ ۰۲:۳۲ ب.ظ)azad_ahmadi نوشته شده توسط:  لینک زیر رو نگاه کنید.

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

جالبه که مستقیما از ایران نام برده توی لیستش ! پس در اصل هیچ اعتباری نداره ! Big Grin


۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۲
۰۴ مهر ۱۳۹۲, ۰۳:۴۹ ب.ظ
RE: راهنمایی شرکت در آزمون دوره های بین المللی مایکروسافت
(۰۴ مهر ۱۳۹۲ ۱۲:۴۲ ب.ظ)virtual girl نوشته شده توسط:  من الان دارم مجتمع فنی رو میرم برای mcitp به ماگفتن مدرکش توی کانادا معتبره ...!

اون جایی که مجتمع فنی داره به اسمش ازتون امتحان میگیره یه کالجه امروز هست ممکنه فردا نباشه
اونجا فقط دهن پر کنه

هی ایـــــــــــــــــــــــــــــــــزد...
Angel
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Amir V , virtual girl , yahyazahedi
ارسال: #۱۳
۲۲ خرداد ۱۳۹۳, ۰۲:۳۱ ب.ظ
راهنمایی شرکت در آزمون دوره های بین المللی مایکروسافت
سلام
من یه چیز دیگه هم شنیدم
جدیدا اگه شما مدرک معتبر از ترکیه هم داشته باشی ویزاتو چک میکنن ببینن تو اون کشور بودی زمان آزمون یا نه.!!!
نمیدونم صحت داره یا نه ولی به نظر واقعی میاد
از دوستانی که اطلاعات دارن در مورد تست سنتر تو منطقه کردستان میشه لطف کنن آدرس و تلفن تماسشو برام تو سایت بزارن
سپاسگزارم
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: tayebe68
ارسال: #۱۴
۲۳ خرداد ۱۳۹۳, ۰۳:۳۹ ق.ظ
RE: راهنمایی شرکت در آزمون دوره های بین المللی مایکروسافت
(۲۲ خرداد ۱۳۹۳ ۰۲:۳۱ ب.ظ)mohammadreza56 نوشته شده توسط:  از دوستانی که اطلاعات دارن در مورد تست سنتر تو منطقه کردستان میشه لطف کنن آدرس و تلفن تماسشو برام تو سایت بزارن
سپاسگزارم

سلام.
اطلاعات مربوط به Test Centre ها و آزمونهایی که میگیرن به اضافه هزینه و تاریخ برگزاری امتحان و ... میتونی از سایت زیر ببینی:

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

There is no there there.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Xilinx
ارسال: #۱۵
۲۳ خرداد ۱۳۹۳, ۱۰:۲۰ ق.ظ
راهنمایی شرکت در آزمون دوره های بین المللی مایکروسافت
(۲۲ خرداد ۱۳۹۳ ۰۲:۳۱ ب.ظ)mohammadreza56 نوشته شده توسط:  جدیدا اگه شما مدرک معتبر از ترکیه هم داشته باشی ویزاتو چک میکنن ببینن تو اون کشور بودی زمان آزمون یا نه.!!!
نمیدونم صحت داره یا نه ولی به نظر واقعی میاد
من هم این رو شنیدم
منطقیه، به نظرم حقیقت داشته باشه

دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ
ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ
دانی که ز عمر ما چه ماند باقی
مهر است و محبت است و باقی همه هیچ

http://www.bonshad.com/
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  بین پردازش تصویر و داده کاوی موندم کدوم یکی رو برای پایان نامه انتخاب کنم؟ raheleh1393 ۵ ۷,۸۹۲ ۰۱ دى ۱۴۰۰ ۰۲:۴۸ ب.ظ
آخرین ارسال: golkhorami
  بوک کلاب ماشین لرنینگ با حضور متخصص از شرکت های گوگل ، اساتید و دانشجویان دکترا و. Doctorwho ۰ ۱,۳۹۰ ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ۱۲:۰۹ ب.ظ
آخرین ارسال: Doctorwho
  کدام زبان برای هوش مصنوعی بهتر است؟ فرق بین زبان های هوش مصنوعی چیست؟ azam2075 ۳ ۵,۴۳۴ ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ۰۷:۲۱ ب.ظ
آخرین ارسال: علیصا
Star درخواست کمک و راهنمایی برای شرکت در آزمون ارشد marvelous ۹ ۷,۹۴۴ ۰۶ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۱۸ ب.ظ
آخرین ارسال: فاطمه دیبا
  کارنامه های آزمون دکتری هوش مصنوعی ۹۶ robotic1981 ۵ ۷,۶۸۵ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ب.ظ
آخرین ارسال: hmaryam567
  آزمون آزمایشی ارشد کدام موسسه را شرکت کنیم Ali1991khe ۲ ۳,۱۴۴ ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۰۹ ق.ظ
آخرین ارسال: Ali1991khe
  آزمون آزمایشی ارشد کدام موسسه را شرکت کنیم Ali1991khe ۲ ۲,۹۱۹ ۰۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴ ب.ظ
آخرین ارسال: Ali1991khe
  دوره آموزشی آنلاین Hadoop و Apache Spark به زبان فارسی Happiness.72 ۰ ۲,۲۳۴ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸ ب.ظ
آخرین ارسال: Happiness.72
  همفکری انتخاب نام شرکت ۲ Distance ۳ ۳,۲۴۹ ۲۵ دى ۱۳۹۸ ۱۱:۱۹ ق.ظ
آخرین ارسال: packationmachinery
  برگزاری دوره آموزشی مدیریت صادرات با همکاری شرکت بازرگانی ماهان masoudkhan ۱ ۲,۸۴۶ ۲۱ دى ۱۳۹۸ ۰۵:۱۳ ب.ظ
آخرین ارسال: parisa1140

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close