زمان کنونی: ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۹:۰۹ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

اخبار فناوری در آبان ماه ۹۲

ارسال: #۱۶
۱۹ آبان ۱۳۹۲, ۰۷:۲۶ ب.ظ
گجت عینک یاب برای فراموشکاران/ محل عینک بلوتوث می شود (آبان ۹۲)
طراحان گجتهای جالب این بار گجتی روی عینک برای افرادی ساخته اند که مرتب فراموش می کنند عینک خود را درجایی رها کرده اند، این گجت با استفاده از بلوتوث به کاربر اطلاع می دهد که محلی را که عینک خود را جاگذاشته، ترک نکند.

[تصویر:  225136_IMG16103018.jpg]

ه گزارش خبرگزاری مهر، گجت فون هالو، سازنده برچسبهای مکان یاب TrackR، یک نوع جدید از گجت ردگیری و مکان یابی تولید کرده تا افرادی که عینک طبی و آفتابی خود را مدام در هر نقطه ای جا می گذارد دیگر هزینه اضافی برای خرید مجدد عینک پرداخت نکنند.

این گجت به صورت یک قطعه اضافی پشت روی دسته عینک طراحی شده است و اگر از وجود این قطعه ناراحت نباشید، این گجت سودمند می تواند همیشه شما را همراهی کند.

[تصویر:  225136_glasses.jpg]

این دستگاه متکی به بلوتوث است که با دستگاه تلفن هوشمند مرتبط می شود و یک شبکه برحسب مجاورت بین دو دستگاه ایجاد می کند تا به کاربر اطلاع دهد که برای مثال منزل را بدون عینک خود ترک کرده است.

کاربر می تواند برای مطلع شدن از این وضعیت یک صدای هشدار برای اپلیکیشنی که همراه این گجت برای نصب روی تلفن هوشمند عرضه شده تعیین کند.

اگر کاربر از محدوده بدون بلوتوث خارج شود، مکان نمای این گجت روی نقشه تلفن هوشمند فعال می شود و آخرین نقطه ای که اطلاعات آن را ثبت کرده نشان می دهد.


گجت یابنده عینک فراموشکاران درحال حاضر تلاش می کند با پیش فروش بودجه لازم برای تولید انبوه را به دست آورد و پیش خریدها با پرداخت ۲۹ دلار می توانند دستگاه را در ماه آوریل دریافت کنند.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


نقل قول: پ.ن خودم :
الهی خیر ببینن که این معضل گم شدن و گاه به تبع اون له شدن عینک زیر دست و پا رو حل کردن
اصن یه وضعی بود تا پیش از این Big Grin البته ما به کمک عینک یدکی حلش کردیم ولی خب این روش دیگه خیلی باکلاس شد Cool
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت , maneshty
ارسال: #۱۷
۱۹ آبان ۱۳۹۲, ۰۷:۳۹ ب.ظ
کنترل بی سیم تلفن های هوشمند با دستکش (آبان ۹۲)
مبتکران نوعی دستکش ساخته اند که کاربر می تواند بدون در دست داشتن وسایل الکترونیکی همراه، امکان استفاده از نمایشگرهای صفحه لمسی را داشته باشد.
[تصویر:  225141_IMG14310984.png]

به گزاش خبرگزاری مهر، کار کردن با وسایل الکترونیکی قابل حمل با این دستکش جدید که BearTek نام دارد راحت تر، برقراری ارتباط بی سیم هماهنگ تر و کنترل عملکردهایی مانند پاسخ به تلفن و پخش موسیقی اسان تر است.

دستکش BearTek که توسط شرکت بلو اینفیوژن تکنولوژی ساخته شده، تلفیقی است از مدولهای الکترونیکی، بلوتوثی و وای فای قابل تغییر که دستکش را به دستگاه های الکترونیکی سازگار می کند. این سخت افزارها در لنگه دست چپ دستکش قرار داده شده است.

وقتی این دستکش با دکمه ای که بر روی شست قرار دارد روشن و با وسیله الکترونیکی همراه از جمله تلفن همراه هماهنگ شود، می توانید با خیال راحت تلفن را در جیب یا کیف خود قرار داده و دیگر به سراغش نروید.
این دستکش بر روی انگشت اشاره، وسط و انگشتر شش نقطه دارد که وقی آنها را لمس کنید کار مورد نظر را برایتان انجام می دهد.


یک مدول وای فای بر روی این دستکش قرار داده شده که با دوربین سازگار است از این رو فشار دادن دکمه آن بر روی شست موجب روشن شدن دوربین می شود. این قابلیت می تواند دوربین را در وضعیت های مختلف قرار داده و عکس و فیلم بگیرد.

مدول بلوتوث با آیفون کار می کند و می تواند به تلفن پاسخ داده و پخش موسیقی را کنترل کند. با این مدول همچنین می توان بدون درآوردن دستکش از دست، تلفن را کنترل کرد.

شرکت بلو اینفیوژن این دستکش را ماه گذشته عرضه کرده و امیدوار است با توجه به نزدیک شدن فصل سرما و استفاده از دستکش، کاربران بتوانند از این فناوری جدید بیشتر بهره مند شوند.

این دستکش در سه مدل مختلف عرضه شده است: دستکش چرمی مناسب برای موتورسیکلت سواری، دستکش ضد آب مناسب برف بازی و دستکش های معمولی برای مصارف روزانه در روزهای سرد سال.

دستکش چرمی موتور سیکلت سواری ۲۷۵ دلار، دستکش برف بازی ۲۵۰ دلار و دستکش روزانه ۲۲۵ دلار قیمت گذاری شده است.

از آنجا که مدول های وای فای و بلوتوث قابل جابجایی هستند کاربر می تواند آنها را در دست راست یا چپ دستکش جابجا کند. این مدول ها هر یک با قیمت ۱۴۰ دلار قابل دسترس هستند. هر یک از این مدول ها دارای عمر باتری ۸۰ ساعت هستند و طی هشت ساعت قابلیت شارژ دوباره دارند . این دستکش با مدول اندروید کار می کند.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت , maneshty
ارسال: #۱۸
۱۹ آبان ۱۳۹۲, ۰۸:۱۵ ب.ظ
کنترل بی سیم تلفن های هوشمند با دستکش (آبان ۹۲)
با این سرعت پیشرفت تکنولوژی، کاری نمی مونه که ما انجام بدیم!!!!!! Big GrinSad

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: good-wishes , maneshty
ارسال: #۱۹
۲۲ آبان ۱۳۹۲, ۰۱:۳۷ ق.ظ
پسربچه‌ای‌که‌پدربزرگ‌کامپیوترهای امروزست (آبان ۹۲)
«رایتر» یا همان نویسنده ،نام ماشینی به شکل پسربچه است که برخی آن را جد کامپیوترهای امروزی می‌دانند. ۲۴۰ سال قبل یک ساعت ساز این ماشین را ساخت اما هنوز به خوبی کار می‌کند و خیلی‌ها طرفدار آن هستند.

بعد از گذشت ۲۴۰ سال «نویسنده» هنوز مثل ساعت کار می‌کند. این ماشین که به شکل پسر بچه است از کلی چرخ دنده و وسایل مکانیکی ساخته شده و منحصر به فرد بودن هماهنگی کار اجزای آن به شکلی است که برخی آن را جد کامپیوترها و روبات‌های امروزی می‌دانند. پسر بچه‌ای که پیر ژاکوئت دروز،ساعت ساز در دهه ۱۷۷۰ ساخته مانند یک انسان واقعی اجزای بدنش برای نوشتن یک متن خاص حرکت می‌کند و از معدود دستگاه‌های قدیمی هم‌نوع خود است که هنوز هم قادر به کار کردن است.

[تصویر:  225498_IMG13564756.jpg]

«نویسنده» که خیلی از مهندسان امروز مجذوب آن هستند می‌تواند هر کلمه‌ای را روی کاغذ بنویسد و حتی با چشم‌هایش مسیر نوشتن را مانند یک انسان تعقیب می‌کند. قابلیت برنامه‌ریزی این ماشین باعث شده تا برخی آن را جد کامپیوترهای امروزی بدانند. همه اجزای این ماشین مکانیکی است و بیشتر از ۶ هزار قطعه در آن به صورت هماهنگ کار می‌کنند تا کار نوشتن انجام شود. این ماشین خارق‌العاده نیاز به باتری هم ندارد و فنرها و چرخ‌دنده‌ها نیروی لازم برای کار آن را تأمین می‌کنند.

[تصویر:  225498_IMG13564705.jpg]


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۱۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: sahar121 , atenaa , ghasem.n , Aurora , zeinab , be_sooye_movafaghiat , pooyaa , mfXpert , banafshe , annmary , tarane1992 , sara901 , elham joon , barbados2500 , Doctorwho , mehran666 , sand , maneshty , iammiti , IT.setareh91 , paradis , Maryam-X , atti joon , tiran22 , Lantern , Golnazzz
ارسال: #۲۰
۲۲ آبان ۱۳۹۲, ۰۱:۵۴ ق.ظ
طراحی بلندگوهای شیشه‌یی برای تغییر شیوه گوش دادن به موسیقی (آبان ۹۲)
یک طراح نیوزلندی بلندگوهای شیشه‌یی جدیدی ابداع کرده که در نگاه اول شبیه جام‌های میوه‌خوری هستند اما می‌توانند شیوه گوش دادن به موسیقی امروزی را تغییر دهند.

[تصویر:  4]

به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، بلندگوی Timbre که توسط کیسی لین طراحی شده از دستگاه‌های الکترونیکی درون یک جعبه چوبی برای تبدیل آن به شکل بلندگو استفاده می‌کند.

صدا سپس به دو ظرف شیشه‌یی شبیه جام میوه‌ منتقل شده که می‌توان آنها را برای تغییر تن صدای تولید شده در اطراف حرکت داد.

به گفته لین، این بلندگوها در میان اولین نمونه‌هایی هستند که به کاربران اجازه می‌دهند به آسانی صدای موسیقی خود را با حرکت دادن اجسام فیزیکی که در اینجا دو ظرف شیشه‌یی هستند، شخصی‌سازی کنند.

در حالت نظری، از این فناوری می‌تواند در اجسام دیگر با اشکال و مواد مختلف استفاده کرد.

مبدل‌های سطحی در داخل جعبه‌های چوبی نصب می‌شوند. این مبدل‌ها در اصل خودشان بلندگو هستند اما به جای استفاده از یک مخروط برای انتقال صوت، یک سیم‌پیچ به پدی متصل شده که ارتعاشات ایجاد شده توسط موسیقی را به هر چه به آن فشرده شود، ارسال می‌کند.

این شیشه‌های منحنی مانند یک برابر کننده فیزیکی عمل کرده و ارتعاشات از چوب به شیشه منتقل می‌شوند که تون صدا را تغییر می‌دهد.

به گفته لین، چوب و شبیشه در این طراحی با هم ترکیب شده‌اند تا بلندگوهایی تولید کنند که به آسانی توسط کاربر قابل تغییر هستند. کاربران می‌توانند آیفون خود را به این بلندگو متصل کنند تا موسیقی را از منابع مختلف پخش کنند.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


اینم یک خبر به زبان اصلی در این خصوص که علاوه بر تصاویر بیشتر، ویدئو هم داره (من خودم نتونستم ویدئو رو ببینم Cool )

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: atenaa , انرژی مثبت , maneshty , mehdi.m2
ارسال: #۲۱
۲۲ آبان ۱۳۹۲, ۰۱:۱۵ ب.ظ
پسربچه‌ای‌که‌پدربزرگ‌کامپیوترهای امروزست (آبان ۹۲)
یه فیلم دیدم که فکر کنم داستان همین نویسنده بود! (البته مطمئن نیستم) یعنی داستان یه پسر بچه رو نشون میداد که توی جایی شبیه ترمینال زندگی می کرد و پدرش سازنده این عروسک بود و این عروسکه چرخدنده هاش که تو جای خودش قرار می گرفت شروع به نوشتن می کرد. به نظرم فیلم جالبی بود.
بدلیل فراموشی اسم فیلم یادم نمیاد Big GrinTongue

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: aamitis , atti joon
ارسال: #۲۲
۲۲ آبان ۱۳۹۲, ۰۱:۴۶ ب.ظ
پسربچه‌ای‌که‌پدربزرگ‌کامپیوترهای امروزست (آبان ۹۲)
اسم فیلم Hugo نبود؟
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت
ارسال: #۲۳
۲۲ آبان ۱۳۹۲, ۰۱:۴۶ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۲ آبان ۱۳۹۲ ۰۱:۵۰ ب.ظ، توسط mehdi.m2.)
Thumbs Up پایان آلودگی ایستگاه فضایی بین المللی به ویروس با "یو اس بی"
[تصویر:  225534_13-11-12-205038InternationalSpace...80x369.jpg]

ایستگاه فضایی بین المللی از طریق یو اس بی به ویروس ناشناخته آلوده شده و تنها بعد از مهاجرت از ویندوز به لینوکس مشکل حل شده است.



مقامات کسپرسکی تایید کردند که امسال سیستم های کامپیوتری بوسیله یو اس بی یکی از فضانوردان روس مستقر در ایستگاه، ویروس گرفته است.

میزان خسارات ناشی از این آلودگی اعلام نشده اما تایید شده است که سیستم های کامپیوتری از ویروسی اپیدمیک به صورت بدافزار، رنج برده است.

ظاهرا ویروس روی سیستم کامپیوتری ایستگاه فضایی بین المللی و قبل از ورود فضانورد امریکایی در ماه می ۲۰۱۳ وجود داشته است.

در حال حاضر مشکل ویروسی رفع شده و خطری سیستم های کامپیوتری مرکز را تهدید نمی کند.

قبل از تغییر سیستم اسکادای تحت ویندوز ایکس پی به لینوکس دهها لپ تاپ و کامپیوتر با ویندوز کار می کردند و ویروس تحت یو اس بی نیزهمان زمان وارد ایتسگاه شده بود تا اینکه در ماه می سیستم لینوکس جایگزین اسکادای مبتنی بر ویندوز شد. دلیل انتقال و پخش شدن بدافزار ناشناخته نیز استفاده از یو اس بی روی سیستم های ویندوزی بوده است که با تغییر به لینوکس مشکل حل شد.

منابع غیر رسمی نیز مدتها قبل انتقال بدافزار موسوم به W32.Gammima.AG worm توسط فضانورد روس را به ایستگاه فضایی بین المللی اعلام کرده بودند اما حالا با مهاجرت از ویندوز به لینوکس مشکل ویروس قبلی حل شده است.

[تصویر:  225534_17761948943725023934.jpeg]


منبع:
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت , sepid , good-wishes
ارسال: #۲۴
۲۲ آبان ۱۳۹۲, ۰۲:۱۶ ب.ظ
RE: پسربچه‌ای‌که‌پدربزرگ‌کامپیوترهای امروزست (آبان ۹۲)
(۲۲ آبان ۱۳۹۲ ۰۱:۴۶ ب.ظ)Aurora نوشته شده توسط:  اسم فیلم Hugo نبود؟
بله Smile
امان از این فراموشی.
احتمالا اکثر دوستان دیده باشن چون باز یادم نمیاد برنده اسکار بود یا جزو کاندیداهای برنده بود یا ...Big Grin

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Aurora , atti joon
ارسال: #۲۵
۲۲ آبان ۱۳۹۲, ۰۲:۳۰ ب.ظ
پسربچه‌ای‌که‌پدربزرگ‌کامپیوترهای امروزست (آبان ۹۲)
بله پس فیلم Hugo برگرفته از این موضوع بود Wink

ولی خیلی جالبه واقعا... خیلی...
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت , ITgirl
ارسال: #۲۶
۲۳ آبان ۱۳۹۲, ۱۱:۳۳ ب.ظ
پسربچه‌ای‌که‌پدربزرگ‌کامپیوترهای امروزست (آبان ۹۲)
چطور میشه مطمئن بود که این آتوماتای زیبا ۲۴۰ سال قبل ساخته شده؟

یا به اندازه آرزوهات تلاش کن یا به اندازه تلاشت آرزو
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۲۷
۲۳ آبان ۱۳۹۲, ۱۱:۴۳ ب.ظ
پسربچه‌ای‌که‌پدربزرگ‌کامپیوترهای امروزست (آبان ۹۲)
(۲۳ آبان ۱۳۹۲ ۱۱:۳۳ ب.ظ)farhud نوشته شده توسط:  چطور میشه مطمئن بود که این آتوماتای زیبا ۲۴۰ سال قبل ساخته شده؟

به سختی D:
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۲۸
۲۳ آبان ۱۳۹۲, ۱۱:۵۵ ب.ظ
RE: پسربچه‌ای‌که‌پدربزرگ‌کامپیوترهای امروزست (آبان ۹۲)
واضحه .
این طور چیزها در موزه ها نگهداری میشن و شناسنامه دارند
یک شبه هم که نرفتن تو موزه بلکه دست به دست چرخیدن و هر نسل تاریخچه اش رو به نسل بعد منتقل کرده
حالا ممکنه خیلی دقیق هم گاهی نباشه اما حدودش مشخصه
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: atti joon
ارسال: #۲۹
۲۴ آبان ۱۳۹۲, ۱۲:۱۹ ق.ظ
پسربچه‌ای‌که‌پدربزرگ‌کامپیوترهای امروزست (آبان ۹۲)
(۲۳ آبان ۱۳۹۲ ۱۱:۵۵ ب.ظ)good-wishes نوشته شده توسط:  این طور چیزها در موزه ها نگهداری میشن و شناسنامه دارند
از کجا مطمئنید که نمیشه برای چیزهایی که توی موزه نگهداری میشن شناسنامه و داستان ساخت؟ من جوابتونو میدونم. از اونجایی که توی موزه معتبریه و اگه این جور چیزا تقلبی باشن چرا توی موزه بذارنش؟
شاید در این مورد واقعا یه ماشین ساخته شده در سال ۱۷۷۰ رو میبینیم. فقط میخواستم بگم به اشیای تاریخی که تو موزه ها میذارن نباید اطمینان صددرصدی داشت. چیزی که میگم رو شاید خیلیها شوخی بدوننش ولی افراد و باندهای بسیار ماهر وجود دارند که اشیای تاریخی و باستانی میسازند و میفروشند و بعید نیست بسیاری از اشیایی که ما الان به عنوان شی تاریخی میشناسیم جعلی و ساختگی باشه.

یا به اندازه آرزوهات تلاش کن یا به اندازه تلاشت آرزو
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۳۰
۲۴ آبان ۱۳۹۲, ۱۲:۳۱ ق.ظ
RE: پسربچه‌ای‌که‌پدربزرگ‌کامپیوترهای امروزست (آبان ۹۲)
(۲۴ آبان ۱۳۹۲ ۱۲:۱۹ ق.ظ)farhud نوشته شده توسط:  
(23 آبان ۱۳۹۲ ۱۱:۵۵ ب.ظ)good-wishes نوشته شده توسط:  این طور چیزها در موزه ها نگهداری میشن و شناسنامه دارند
از کجا مطمئنید که نمیشه برای چیزهایی که توی موزه نگهداری میشن شناسنامه و داستان ساخت؟ من جوابتونو میدونم. از اونجایی که توی موزه معتبریه و اگه این جور چیزا تقلبی باشن چرا توی موزه بذارنش؟

الان این جواب من بود یا جواب خودتون ؟! Wink
یا کلا سوال بود ؟!!!
شوخی کردم ناراحت نشید .

در این که کلی اشیاء قیمتی ولی تقلبی داریم حرفی ندارم اما خب علم شناسایی این اشیا رو هم داریم . البته من هیچ بحثی در این خصوص ندارم چون اطلاعاتی در این زمینه به اندازه کافی ندارم که بخوام چیزی رو رد یا تایید کنم . Smile
فقط کلیتی که می دونستم رو ابتدا گفتم
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  منابع برای دکترا -مهندسی فناوری اطلاعات sarit ۲ ۳,۳۹۴ ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۵۷ ب.ظ
آخرین ارسال: bijibuji
  دانلود سوالات تخصصی گرایش فناوری اطلاعات آزمون دکتری ۹۱(کد ۲۳۵۸) Lonely Palm ۲ ۵,۹۵۸ ۲۶ دى ۱۴۰۲ ۰۲:۳۳ ب.ظ
آخرین ارسال: bijibuji
  کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات ۱۴۰۱ tablighjonoub ۰ ۱,۴۸۵ ۰۱ دى ۱۴۰۰ ۰۸:۴۳ ب.ظ
آخرین ارسال: tablighjonoub
  طلوع ماه admin ۱۷ ۱۷,۶۲۵ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ۰۱:۵۹ ب.ظ
آخرین ارسال: gostore
  بازارکار مشاوره فناوری اطلاعات saeedtech ۰ ۱,۸۹۳ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ۰۵:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: saeedtech
  آخرین اخبار مربوط به مسابقات رباتیک کشوری javadjj ۲۴ ۲۱,۴۵۹ ۲۳ دى ۱۳۹۸ ۱۲:۵۶ ق.ظ
آخرین ارسال: marvelous
  خرید کتابهای دست دوم پوران پژوهش همه دروس ارشد فناوری اطلاعات sherwod7 ۳ ۵,۲۲۵ ۲۱ دى ۱۳۹۸ ۰۸:۱۶ ب.ظ
آخرین ارسال: roxana.r
  تغییر عجیب رشته های فناوری اطلاعات ارشد کنکور ۹۸ irmacfa ۴ ۵,۶۹۱ ۱۱ دى ۱۳۹۸ ۰۶:۱۴ ب.ظ
آخرین ارسال: Alireza.Moftakharzadeh
  گروه پر انرژی کنکور ارشد کامپیوتر و فناوری اطلاعات در تلگرام popreza94 ۲ ۶,۳۴۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ۰۱:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال: kimia580
  اصول مدیریت راهبردی فناوری اطلاعات master of net ۱ ۲,۰۷۷ ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ۰۴:۴۲ ب.ظ
آخرین ارسال: master of net

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close