زمان کنونی: ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۱۲:۳۶ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

خواندن کنکور ارشد از الان

ارسال: #۱۶
۱۵ آذر ۱۳۹۵, ۱۱:۲۳ ب.ظ
خواندن کنکور ارشد از الان
(۱۵ آذر ۱۳۹۵ ۱۱:۱۶ ب.ظ)blackhalo1989 نوشته شده توسط:  
(15 آذر ۱۳۹۵ ۱۱:۰۹ ب.ظ)Viva.elnaz نوشته شده توسط:  سلام. چیزی که میخوام بگم بهتون اینه که منم شرایطم مثل شماست. حقیقتش قصد داشتم از تابستون شروع کنم به خوندن ولی یه سری مشکلاتی پیش اومد که تا همین الانم ادامه داشت و با دوز کمتر همچنان ادامه داره. ولی دو هفته هست که شروع کردم به خوندن و باور دارم که میتونم و میرسم به هدفی که دارم. طبق چیز هایی که من از مصاحبه های سال های قبل خوندم و اینکه ما ۵ ماه وقت داریم، خیلی از رتبه های برتر سال های قبل هم فقط ۵ ماه خوندن. مثلا از مهر یا شهریور تا بهمن ماه! پس اصلا دچار استرس الکی نشین که فقط شما رو دور میکنه از هدفتون. سریع یه برنامه مناسب با شرایط خودتون و پایتون بریزین و شروع کنین.
کاری که خود من دارم میکنم و حقیقتش خیلی حس مثبتی به این برنامه دارم اینه که برای خودم دو مرحله تعیین کردم که هر کدوم زمان ۲ ماهه دارن و هر کدوم شامل ۴ ۵ تا درس هستن. مرحله اول: گسسته، ساختمان داده، مدار منطقی، آمار احتمال و مبانی نظریه . مرحله دوم: طراحی الگوریتم، هوش مصنوعی، سیستم عامل و معماری. درس های ریاضی مهندسی و مدار الکتریکی هم حذف کردم. میمونه عددی که فک میکنم کار چند روزه و تو عید هم میشه سریع حلش کرد!!
یه پیشنهادی هم بهتون بدم که از تجربه های رتبه های برتر سال های قبلی فهمیدم. اینکه اولا همزمان تست بزنین با درساتون. ثانیا حتما حتما مرور رو بذارین تو برنامتون. و روزی یه کم هم زبان بخونین اگه وقت میکنین
راستش من اصلا فکر نمیکنم که زمان خیلی کمی باشه. درسته خیلیا از تابستون شروع کردن اما به نظر من کیفیت مهم تره تا کمیت. و اینکه راجع به خودم با خودم قرار گذاشتم که من امسال تلاشمو میکنم با تمام مشکلاتی که دارم الان، اگر به چیزی که میخوام و رتبه ی خوب رسیدم که رسیدم. اگرم نرسیدم چیزی از دست نمیدم و حداقل میدونم که تو مسیر درستی بودم و شیب درستی داشته مسیرم و سال بعد موفقیتم قطعیه. به نظرم اگه شمام با این دید به قضیه نگاه کنین خیلی خوب میشه
و اینکه هیچ وقت دیر نیست و اصلا موافق نیستم با اینکه احتمال کمی وجود داره. چون بعضی اوقات وقتی فشار کاری بیشتر میشه آدم از ماکسیمم توان خودش استفاده میکنه.
پس تلاشمونو کنیم ببینیم چی میشه دیگه Smile
موفق باشیم
توصیه برنامه ای از بوته آزمایش بیرون نیومده منطقیه؟
صد در صد منطقی نیست. من کاری که خودم دارم میکنم و به نظرم درسته رو گفتم. نگفتم که ایشون بیان اینکارو انجام بدن که!! و اینکه خواستم بدونن دیر نیست( که با یه سرچ کلی تو مصاحبه های مانشت میبینین که دیر نیست اصلا!!). Smile
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۷
۱۶ آذر ۱۳۹۵, ۰۲:۱۴ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ۰۲:۱۶ ب.ظ، توسط Doctorwho.)
خواندن کنکور ارشد از الان
باسلام ممنونم از همه ی دوستان عزیز و گرامی پس من طبق برنامه ی زیر جلو میرم .
از الان تا اخر دی ماه : منطقی -گسسته -ساختمان داده-طراحی الگوریتم رو بخونم
از بهمن تا اول اسفند: هوش -معماری -مدار الکتریکی -نظریه + مرور دروس دی ماه
از اول اسفند تا اول فروردین : محاسبات عددی -سیتم عامل -امار + مرور دروس دی ماه +مرور دروس بهمن

فروردین هم : جمع بندی


برنامه ریزی مثل ماه اذر و دی ماه : روزهای زوج : منطقی /گسسته
روزهای فرد : ساختمان داده / طراحی الگوریتم
هر شب هم به مدت یک ساعت زبان انگلیسی میخونم
نظرتون درمورد این برنامه چیه ؟

البته اگر ببینیم که سرعت مطالعه ام خوب هستش مینونم دروس دیگه ای رو هم به ماه اول مثلا اذر اضافه کنم مثلا قراره ادر ماه پهار تا کتاب رو بخونم مثلا دوتا دییگه هم اضافه کنم و شش تا رو بخونم

موفقیت برای کسی که باور دارد می تواند موفق شود و آرزوی خویشتن را مبنای عمل قرار داده، به سادگی قابل دسترسی است و اسرار پیچیده ای ندارد/انسانهای موفق دنیا همیشه رویای خود را در ذهن دارند./ .اگر یک نفر می تواند کاری انجام دهد تو هم میتوانی آن را انجام دهی اگر هیچ کس نمی تواند کاری را انجام دهد تو باید آن را انجام دهی.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۸
۱۸ آذر ۱۳۹۵, ۰۷:۱۲ ب.ظ
خواندن کنکور ارشد از الان
(۱۶ آذر ۱۳۹۵ ۰۲:۱۴ ب.ظ)reza.mahmodi71 نوشته شده توسط:  نظرتون درمورد این برنامه چیه ؟
نظر من این هست که عمل نمی‌کنید، مثل صدها برنامه‌ای که از صدها کاربر این سایت گرفتید و عمل نکردید.
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Iranian Wizard , Pure Liveliness
ارسال: #۱۹
۱۸ آذر ۱۳۹۵, ۱۰:۳۳ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ۱۰:۳۴ ب.ظ، توسط Masoud05.)
RE: خواندن کنکور ارشد از الان
(۱۸ آذر ۱۳۹۵ ۰۷:۱۲ ب.ظ)Behnam‌ نوشته شده توسط:  
(16 آذر ۱۳۹۵ ۰۲:۱۴ ب.ظ)reza.mahmodi71 نوشته شده توسط:  نظرتون درمورد این برنامه چیه ؟
نظر من این هست که عمل نمی‌کنید، مثل صدها برنامه‌ای که از صدها کاربر این سایت گرفتید و عمل نکردید.

خب آقا بهنام یکم جدی شد Big Grin
ولی واقعا اگر قصد خوندن دارید، خب بخونید دیگه. الان شما ماها و حتی بنظر برخی دیگه از دوستان سال هاست دنبال برنامه و منابع هستید.

همانطور که در ارسال قبل تر هم گفتم، عمل کنید. منابع رو از روی منابع پیشنهادی نفرات برتر پیدا کنید. برنامه هم از روی همونا با صرف ۲-۳ روز بررسی پیدا میشه. یعنی شما نهایتا تا دوشنبه باید برنامه داشته باشی و شروع به خوندن بکنی. اگر اینکار رو نکردی پیشنهاد میکنم حتما قید کنکور امسال رو بزنید.

واللَّه خَیْرٌ وَأَبْقَى
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Iranian Wizard
ارسال: #۲۰
۱۹ آذر ۱۳۹۵, ۱۲:۵۱ ق.ظ
RE: خواندن کنکور ارشد از الان
(۱۵ آذر ۱۳۹۵ ۰۲:۰۳ ق.ظ)reza.mahmodi71 نوشته شده توسط:  سپاس از شما ولی با چه برنامه ای همه ی دروسها رو به صورت موازی پیش برم مانند برنامه ی کنکور ازمایشی که یک یا دو ازمونش برگزار شده و عقب هستم یا اینکه یه برنامه ی دیکه ای بریزم ممکن هستش کمکم کنید چطوری برنامه بریزی اینکه یک ماه فروردین برای جمع بندی بخونم کفایت میکنه یا نه و تا اخر اسفند همه ی دورسها رو تموم کرده باشم

خواهش می کنم. در مورد جمع بندی حقیقتا من دقیق نمی تونم بگم. چون برنامه من طوری بود که با جعبه لایتنر مرور رو انجام می دادم و نهایتش ۲ هفته جمع بندی کردم روزی ۱ درس. در این مورد بهتر هست که از نظر بقیه دوستان استفاده کنید. در مورد عقب موندن از آزمون ها خب باید بگم طبیعی هست که حتی کسایی که تا حالا خوندن بازم نتونن ۱۰۰% سرفصلو تموم کنند. به نظرم با توجه به اینکه عمده مباحث دروس مستقل از هم هستن از امروز برای سرفصل آزمون آزمایشی بعدی کار کنید. در هر سرفصلی هستید اگر نیاز شد به عقب برگردید و سرفصل پیش نیازشو بخونید در حد تعریف و فهمیدن چون احتمالا به حل تست اونا نمی رسید... در نهایت یک لیستی تهیه کنید از سرفصلهای باقی مونده که بتونید به تدریج و در طول دوره اونا رو هم تموم کنید. البته این پیشنهاده صرفا و شاید نظرات بقیه دوستان بهترم باشه.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۲۱
۱۹ آذر ۱۳۹۵, ۱۱:۳۴ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ ۱۱:۳۷ ق.ظ، توسط ۸_۸.)
RE: خواندن کنکور ارشد از الان
(۱۳ آذر ۱۳۹۵ ۰۹:۳۸ ب.ظ)reza.mahmodi71 نوشته شده توسط:  با سلام و درود به شما

ببخشیید دوستان ایا از الان برای خوندن برای ارشد دیر شده البته می دونم از هر موقعی که شروع کنی دیرنیست ولی این احساس رو دارم برای افرادی که چند سال از درس دور بودن و همچنین پایخ ی ضعیف و دانشگاه ازادی یا ...... بودن دیر شده و بایستی از اول تابستون شروع میکرده البته یکم به خاطر اینکه میخواهم دیر شروع نگران هستم و از خیلی از افراد عقب هستم چون اکثر از تابستان یا اولیل پاییز شروع کردند؟

سوال دوم اینکه اگر بخواهم از الان شروع کنم نمیدونم باید با چه برنامه ای پیش برم ؟برنامه ی ازمونها که یک مرحله اش رو فکر میکنم برگزار شده و تا اونجایی که خودم رو می شناسم نمیتونم در طی دو یا سه یا ۴ هفته بتونم به بودجه بندی یا سرفصلهای برای هر بیست و پنج درصد ها برسم ؟ یا برنامه ی خودم ولی اگر خودم بخواهم برنامه ریزی کنم نمیدونم چطوری اینکار رو انجام بدهم برنامه ی بلند مدتم چی باشه یعنی اینکه کی جمع بندی کنم و تا کی باید درسهام رو کامل خونده باشم چه درسهایی رو باید حذف کنم البته میخواهم همه ی دروس رو بخونم به جز ریاضی مهندسی که حذف میکنم . من برای گرایش هوش مصنوعی میخواهم بخونم. ممنون میشم راهنماییم کنید

مهندس بیا و بی خیال کنکور شو، شما از وقتی که یادمه داری کنکور میدی، منبع جمع میکنی، روش میپرسی، برنامه میریزی و...

باور کن راه موفقیت از کنکور نمیگذره. باور کن.

انصافا یه نگاهی به تاریخ عضویتت بنداز؟ الان سال ۹۶ داره میاد. ینی ۶ ساله درگیر کنکوری. تو این شیش سال دو تا اپ اندروید مینوشتی الان میلیاردر بودی.

البته من میدونم که هیچ وقت نباید نا امید شد، ولی شاید استعدادت جای دیگه ای هست، آخه چرا میخوای فیل رو از سوراخ سوزن رد کنی؟
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۲۲
۲۷ آذر ۱۳۹۵, ۰۶:۲۶ ب.ظ
خواندن کنکور ارشد از الان
با عرض سلام
دوستان عزیز من آیتی میخواستم امتحان بدم و الان فقط ۴ تا از کتابا ۲۵% رو خوندم و بقیه اشم که هیچی زبانم از کتاب ۵۰۴ نصفش خوندم میشه لطفا راهنماییم کنید برای ساعتای مطالعه ؟ کلا وقتم آزاده حذف چه کتابایی که نتیجه خوب بگیرم؟
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۲۳
۲۹ آذر ۱۳۹۵, ۰۴:۵۶ ب.ظ
RE: خواندن کنکور ارشد از الان
منم از فردا میخوام شروع کنم. البته امروزم یه چند ساعتی میخونم. میشه. من پارسال خوندم ولی دقیقا همین موقع خسته شدم و دیگه هیچی هیچی نخوندم و رفتم کنکور دادم رتبه م شد ۱۲۰۰ هوش. قبل از اون ۴ ماه پایانی هم روزی سه چهار ساعت بیشتر نمیخوندم. با این تفاسیر اگه امسال بتونیم با ساعت مطالعه بالا درس بخونیم ایشالا که میشه. البته این ساعت مطالعه بالا واسه من یکی که سخته اما میخوام سعی خودمو کنم. شمام بخونید دیگه. الکی وقتتونو اینجا تلف نکنید. از درسایی که دوس دارید شروع کنید. برنامه دیگران به درد شما نمیخوره هر کی برنامه خودشو میتونه اجرا کنه

Sent from my SM-J200H using Tapatalk
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  خواندن گروهی کنکور دکتری هوش ۹۹ Lootus ۹ ۷,۸۶۶ ۰۴ تیر ۱۴۰۲ ۰۱:۴۷ ب.ظ
آخرین ارسال: solmaz58
  حذف درس برای خواندن کنکور ارشد sima84 ۴ ۴,۴۸۲ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۹:۰۰ ب.ظ
آخرین ارسال: عزیز دادخواه
  مباحث آزاد آزمون دکترا ۹۸ (قبل ار کنکور-بعد از کنکور) taha.maten ۰ ۲,۱۱۷ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۴۶ ب.ظ
آخرین ارسال: taha.maten
  خواندن یا نخواندن مقطع دکتری ؟ دکتری بدون شغل ! لطفا راهنمایی کنید... aminomidi ۷ ۱۱,۵۱۱ ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ۱۲:۴۹ ب.ظ
آخرین ارسال: suraty
  خواندن گروهی برای استخدامی خرداد ۹۷ delnian ۱۸ ۱۲,۲۵۸ ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۰۰ ب.ظ
آخرین ارسال: shahryar711
  شرکت مجدد دانشجویان ارشد در کنکور ارشد مجازه ؟ reza699 ۵۴ ۴۹,۴۸۵ ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۱۳ ب.ظ
آخرین ارسال: Yasian
  درخواست جزوه ساختمان داده مفید برای خواندن سریع parisa74103 ۰ ۱,۸۸۰ ۰۵ فروردین ۱۳۹۷ ۰۷:۳۲ ب.ظ
آخرین ارسال: parisa74103
  خواندن گروهی برای دکتری هوش مصنوعی Mehdi37_mehdi ۶ ۶,۰۲۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۳۰ ق.ظ
آخرین ارسال: shahryar711
  مصاحبه با ۷۹ نرم افزار(کنکور مهندسی کامپیوتر) و ۱۶۲ شبکه(کنکور آی تی) theshatoonak ۳ ۷,۳۲۹ ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ۰۳:۳۸ ب.ظ
آخرین ارسال: yahmat
  معرفی اپلیکشن برای خواندن و گوش دادن کتاب روی موبایل و تبلت H-Arshad ۰ ۱۶ ۰۲ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۳۲ ب.ظ
آخرین ارسال: H-Arshad

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close