زمان کنونی: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳, ۰۷:۳۹ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

هرچه می خواهد دل تنگت بگو...

ارسال: #۳۹۲۷۱
۱۵ مهر ۱۳۹۶, ۱۱:۲۳ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
........
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۳۹۲۷۲
۱۵ مهر ۱۳۹۶, ۱۱:۲۶ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۱۵ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۲۳ ب.ظ)m.h.124 نوشته شده توسط:  خیلی مشتاقم بدونم که هر کدوم از کاربران مانشت، دقیقا چه کاری(شغلی) انجام می‌دهند.

از خودت شروع کن البته خیلیا دوست ندارن بگن Exclamation
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Riemann , blackhalo1989 , so@
ارسال: #۳۹۲۷۳
۱۵ مهر ۱۳۹۶, ۱۱:۳۳ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۱۵ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۲۶ ب.ظ)khayyam نوشته شده توسط:  از خودت شروع کن البته خیلیا دوست ندارن بگن Exclamation
بله، ممکنه. فکر می‌کنم پست خوبی نذاشتم.
البته هدفم از این پست، کسب تجربه(از بقیه) بود.
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: khayyam , blackhalo1989
ارسال: #۳۹۲۷۴
۱۵ مهر ۱۳۹۶, ۱۱:۳۴ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۳۵ ب.ظ، توسط Skyrim.)
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
سلام بر اهل مانشت Smile Cool
متاسفانه طاقت نیاوردم و login کردم Big GrinTongue

- دوستان علاقمند این مسابقه جاواکاپ رو دریابید فرصت خوبیه برای دیده شدن. پارسال مانشت حامی مالی بود ولی امسال مثل اینکه خبری نیست. تبلیغی هم نیست. خلاصه تا ۱۷ اُم بیشتر مهلت ثبت نامش نیست. بشتابید Wink

سرشارم از خیال ولی این کفاف نیست
در شعرِ من حقیقت یک ماجرا کم است ...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Saman , blackhalo1989
ارسال: #۳۹۲۷۵
۱۵ مهر ۱۳۹۶, ۱۱:۳۷ ب.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۱۵ مهر ۱۳۹۶ ۱۰:۵۶ ب.ظ)khayyam نوشته شده توسط:  زندگی تو تهران رو می بینم دیگه طرف کار نداره از شهرستان میاد تهران

چون خود تهران نمی تونه بمونه می ره اطراف تهران ( ورامین ، قرچک ، شهر قدس و کرج و ... ) و این حجم از آدم ها میان تهران برای کار و دوباره می رن خونشون بیشتر عمرشون رو تو مسیر هستن !

نمی دونم چطور میشه معضل بیکاری حل بشه تا هر کسی نیاد تهران من جمله خودم

دیگه جا نداره خدایش داره می ترکه


هیئت ما تو محرم ۲ تا خیابون طولش بود !
امسال سرجمع شاید کلاً ۲۰ نفر شده بودن !!!
سراغ بچه های قدیمی هیئت رو از هرکی میگرفتی میگفتن خونه شون رو جمع کردن بردن تهران !
جوون ها که دیگه فاجعست ! تقریباً ۸۰ درصدشون بعد از ازدواج میرن تهران !!
با همین فرمون پیش بریم شهرمون احتمالاً تا ۲۰۰ سال آینده متروکه میشه !

مهاجرت به تهران سرسام آوره !!!
دیوانه وار سنترالیزه شده مملکت !!!
و همه ی شواهد و قرائن بی قیدی مجلس به این معضل بزرگ رو نشون میده !!!
هرچند سال یه بار بحثش رو پیش میندازن
چندتا طرح آبکی و ناکارآمد میدن و سر و تهشو هم میارن!

 
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: khayyam , kilookiloo
ارسال: #۳۹۲۷۶
۱۶ مهر ۱۳۹۶, ۱۲:۰۰ ق.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۱۵ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۳۴ ب.ظ)Skyrim نوشته شده توسط:  سلام بر اهل مانشت Smile Cool
متاسفانه طاقت نیاوردم و login کردم Big GrinTongue

سلام بر شما کاربر قدیمیSmile
خوبه حالا log out میکنیدSmile
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۳۹۲۷۷
۱۶ مهر ۱۳۹۶, ۱۲:۰۹ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ۱۲:۱۵ ق.ظ، توسط Riemann.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
Ravel هم خوبه، در کنار debussy
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: sss
ارسال: #۳۹۲۷۸
۱۶ مهر ۱۳۹۶, ۰۱:۲۷ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ۰۱:۲۹ ق.ظ، توسط blackhalo1989.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
در راستای دو نفره شدن هوا، شبی با دوستم رفتیم پارک گپ زدیم. Big Grin

گویند کسان بهشت با حور خوش است
من بگویم چیپس با پنیر خوش است

بلک الشعرا


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۳۹۲۷۹
۱۶ مهر ۱۳۹۶, ۰۱:۵۱ ق.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۱۶ مهر ۱۳۹۶ ۰۱:۲۷ ق.ظ)blackhalo1989 نوشته شده توسط:  در راستای دو نفره شدن هوا، شبی با دوستم رفتیم پارک گپ زدیم. Big Grin

گویند کسان بهشت با حور خوش است
من بگویم چیپس با پنیر خوش است

بلک الشعرا

هر نفس آواز عشق می‌رسد از چیپس و ماستTongueCool
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: blackhalo1989 , kilookiloo , Skyrim
ارسال: #۳۹۲۸۰
۱۶ مهر ۱۳۹۶, ۰۳:۵۸ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ۰۴:۱۲ ق.ظ، توسط Milestone.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۱۵ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۱۷ ب.ظ)Paraande نوشته شده توسط:  به نظرتون چطور میتونیم فروش اپ رو بالا ببریم و چه راه های دیگه ای هم هست؟ مثلا استخدام فردی که کار دیجیتال مارکتینگ انجام بده خوبه؟ یا چه راه های دیگه ای به نظر میرسه؟

شاید من نتونم پاسخ‌دهنده خوبی برای این سوال باشم اما صرفا نظر خودم رو به صورت خلاصه می‌گم.
پیش‌فرض رو بر این قرار می‌دم که نرم‌افزار مورد اشاره از نظر اصول طراحی، کارایی، جذابیت و... در حد مطلوب هست و این قابلیت رو داره که وقتی من مخاطب که شامل جامعه هدف هستم، اگه یک بار اون رو نصب کنم، دیگه حذفش نکنم و این باعث یک تجربه کاربری بد نشه، اگه این پیش‌فرض درست باشه، تازه اون موقع این نرم‌افزار واجد شرایط سرمایه‌گذاری برای فازهای مختلف تبلیغات هست، وگرنه انتشار زودهنگام و بدون برنامه‌ریزی اون بیشتر در نقطه مقابل و در واقع ضد تبلیغ هست. این نکته رو هم در نظر داشته باشید که مقصد رو تبدیل اپلیکیشن شما به یک نام معروف در حوزه خودش نظر می‌گیرم.

ببینید تبلیغات چنین مواردی معمولا در دو مرحله درونی و بیرونی و با دو رویکرد محسوس و نامحسوس انجام می‌شه که هر دو تاش نیاز به بسترسازی دارند و من جهت طولانی نشدن بحث فقط به شیوه محسوس اشاره می‌کنم.

تبلیغات محسوس - درونی:
تبلیغات درونی پیش‌نیاز و در واقع فراهم آورنده بستری برای تبلیغات بیرونی هست، تبلیغات درونی یعنی مبدا و لنگرگاه ارجاعات فعالیت‌های شما، یعنی هویت اپلیکیشن شما که تو محیط فیزیکی شامل هویت برند، مکان فیزیکی و... و تو محیط مجازی و برای کسب و کارهای کوچیک تا متوسط یعنی دارا بودن یک سیستم یک‌پارچه اطلاعاتی و محتوایی شامل حداقل یک وب‌سایت به عنوان هسته مرکزی و شبکه‌های اجتماعی به عنوان مکمل. لفظ درونی رو می‌تونیم اینطور معنا کنیم که ما هویت خودمون رو خودمون می‌سازیم و برای این هویت‌سازی به قدرت خودمون تکیه می‌کنیم و نیازی به التماس کردن از دیگران برای فالوو کردن صفحات اجتماعی‌مون و یا ارسال ایمیل‌های گروهی اسپم و یا تبلیغات ناشیانه موجود در انجمن‌هایی مثل مانشت از سوی کاربرنماهای تجاری برای دریافت Back Link نداریم، حتی اگه مفید هم بود که البته نیست.

به خودمون تکیه می‌کنیم، با انجام چه کارهایی؟ با ایجاد کاتالوگ و مستندسازی قوی نرم‌افزاری برای کاربران، با در نظر گرفتن سیستم اطلاع‌رسانی به‌روز برای توصیف آپدیت‌ها و چشم‌انداز توسعه، با دارا بودن سیستم پشتیبانی کارآمد و به صورت کلی همه مواردی که تحت یک عنوان واحد به نام "تولید محتوا" تجمیع می‌شه و ثمره اون هدیه این حس خوب به مخاطب هست که اپلیکیشن ما زنده هست، نفس می‌کشه، به نیازهای شما احترام می‌زاره و بر همون اساس تغییر می‌کنه؛

تولید محتوای ما شامل دو بخش اصلی هست، یک بخش استاتیک و یک بخش داینامیک، بخش اول که شامل فراهم آوردن مستندات، راهنماها و البته معرفی محصول به شیوه‌های جذاب مثل پکیجینگ دیجیتال، تیزرهای کوتاه هست که یک بار انجام می‌‍شه و بعدا صرفا تغییر یا بسط داده می‌شه و شامل فعالیت زیادی نیست. اما بخش دوم که مبحث تولید محتوا رو با فرآیند بهینه‌سازی محتوا برای موتورهای جستجو گره می‌زنه، پرهزینه‌ترین مورد از نظر زمانی و قلب تپنده هر کسب و کار مجازی به حساب میاد، جایی که از خود محصول برای تبلیغ محصول استفاده نمی‌کنیم و اصلا هدفمون تبلیغ محصول نیست، بلکه ارائه خدمتی (عموما رایگان و در راه رضای خدا) در حیطه همون حوزه مثل آموزش، اطلاع‌رسانی در قالب نوشتار، تصویر، ویدئو، پادکست و... هست و این پکیج به صورت طبیعی و ناخواسته زمینه اعتماد و بعد از اون افزایش فروش محصول رو فراهم می‌کنه (در صورت داشتن سیاست‌های درست)، برای نمونه می‌تونید، کاری که "دیجی‌کالا مگ" انجام می‌ده رو در مقیاس کوچیک‌تر در نظر بگیرید.

از نظر پیاده‌سازی این موارد و در راس اون تولید محتوا نکات خیلی زیادی مطرح هست، فقط کوتاه بگم که شما می‌تونید جهت شناخت بیشتر از الگوهای برتر در این زمینه استفاده کنید. به عنوان نمونه صفحات برتر و برندها دارای صفحات یکپارچه از نظر بصری (رنگ‌بندی، فونت، اندازه هماهنگ تصاویر، قاب‌بندی متحد، واترمارک و...)، دارای ارتباطات و ارجاعات مختلف بین هم و یک الگوی مرتب و منظم برای تولید محتوا هستند، حتی اینکه یک نوع پست خاص در چه زمانی از روز ارسال بشه، چند تا پست و با چه نسبتی (مثلا در ازای سه پست آموزشی فقط یک پست توصیفی - تبلیغی محصول) اینکه سیاست جذب Follower در ازای Follow متقابل یک سیاست غلط و منحصر به صفحات زرد هست، اینکه باید توجه داشته باشید که خرید Follower دردی رو دوا نمی‌کنه و باید نسبت تعداد Follower ها با تعداد سین‌ها و همچنین کامنت‌ها تناسب منطقی داشته باشه و...

اینکه حتی در مواجهه با نظرات کاربران با توجه به جامعه مخاطبین چه سیاست ارتباطی‌ای رو در پیش بگیرید و مثلا رسمی باشید و از "است" و "مخاطب عزیز" استفاده کنید یا خودمونی باشید و از "هست" و "دوستم" و... همه اینا شاید ساده اما موضوعات مهمی هستند، خیلی مهم؛

این مباحث واقعا گسترده‌ست که نمی‌تونم جمعش کنم اینجا و تازه اینا بیشتر جنبه بصری و روان‌شناسی قضیه هست، بعد مهم بعدی تحلیل آماری هست. به صورت کلی در این زمینه توصیه می‌کنم بدون برنامه‌ریزی و همچنین نظارت یک کارشناس تبلیغات الکترونیک گامی برندارید، حداقل در شروع چنین سیاستی رو در پیش بگیرید و وقتی بسترش فراهم شد، خودتون می‌تونید تا حد زیادی امور رو به دست بگیرید. صد البته که سرمایه‌گذاری در این زمینه و در اختیار داشتن فردی که تو دیجیتال مارکتینگ هم از بعد روانی و هم فنی به امور مسلط هست و البته دلش هم برای موفقیت اون کار می‌تپه، برای شما یک مزیت به حساب میاد. تو این مسیر به طراح رابط کاربری، گرافیست و بعضی از نقش‌های دیگه هم حداقل به صورت مقطعی نیاز پیدا می‌کنید.

تبلیغات محسوس - بیرونی:
وقتی یک موسسه معتبر قصد داره تبلیغ شما رو به صورت رایگان نمایش و به دیگران معرفی کنه، یک نوع تبلیغ بیرونی به حساب میاد که گام مثبتی هم هست اما در صورت داشتن همون هویتی که از طریق تبلیغات درونی به دست میاد، مطمئنا خیلی ثمربخش‌تر هست، چون در صورت نداشتن اون بستر، شاهد کاهش نرخ اصابت هستیم، برای مثال شرکتی بود که تبلیغ کلیکی با قیمت میلیونی داده بود ولی وقتی روی اون تبلیغ کلیک می‌کردیم مقصدی نداشت و این مثل این می‌مونه که ما با یک بوی فوق‌العاده افراد رو به داخل رستوران بکشونیم ولی غذایی نداشته باشیم که بهشون بدیم!

خب ما راهکارهایی مثل تبلیغات کلیکی، ویدئویی، درون برنامه‌ای، درون محتوایی (مثل انیمیشن‌های سروش رضایی) و... رو هم در این رویکرد داریم، اما این‌ها تبلیغات هزینه‌بری هستند و اگه سیاست درستی برای جذب مخاطب بعد از حضورش نداشته باشیم، برامون پربازده نیستند و بیشتر نقش شوک‌دهنده‌های مقطعی رو ایفا می‌کنند. مگر اینکه در یک روند دائم استفاده بشن که هزینه تحمیلی اون‌ها بسیار بالاست و به نظر میاد با کار شما سازگار نیست، مگراینکه بتونید نمونه‌های مشابهی از اون تبلیغات پربازده ولی رایگان و یا کم‌هزینه پیدا کنید. به باقی شیوه‌های تبلیغات بیرونی که بخشی از اون محیطی هست هم که دیگه اشاره نمی‌کنم.

نهایتا بهتون پیشنهاد می‌کنم در حال حاضر با کمک یک فرد آشنا به کلیات و جزئیات این حوزه، قویا تمرکزتون رو بحث تبلیغات درونی و در راس اون تولید محتوای قاعده‌مند قرار بدید و مطمئن باشید هزینه‌ای که صرف این کار می‌شه هزینه نیست، سرمایه هست. تو هر مرحله‌ای که هستید خودتون رو جای مخاطب و نه مالک قرار بدید و از خودتون بپرسید که با دیدن هر نشونه‌ای از این اپلیکیشن (خودش، بنر تبلیغیش، سایتش، اینستاگرامش و...) چه دلیل قانع‌کننده‌ای برای دریافت و نصب اون و بعد معرفی به دیگران دارید، صبور باشید و فعلا روی "فروش" زیاد تاکید نکنید، اون لایه آخر هست.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: RangiRangi
ارسال: #۳۹۲۸۱
۱۶ مهر ۱۳۹۶, ۰۷:۰۷ ق.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۱۵ مهر ۱۳۹۶ ۱۰:۵۱ ب.ظ)diligent نوشته شده توسط:  
(15 مهر ۱۳۹۶ ۱۰:۲۱ ب.ظ)pioneer01 نوشته شده توسط:  ۶۶ ای با ۷۵ ای دیده شده.
وا!!! چ خبره؟؟ :|
دلش جوون بوده TongueBig Grin


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: diligent
ارسال: #۳۹۲۸۲
۱۶ مهر ۱۳۹۶, ۱۲:۳۶ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ۱۲:۳۸ ب.ظ، توسط blackhalo1989.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
جوکی که بعضیا میگن: به نظر من [یه آمار]

مرد/زن حسابی مسخره کردی ما رو؟! حرف تو برای من مثل این میمونه که بگی: به نظر من جمعیت ایران ۵۵ میلیون نفره.
آمار چیزی نیست که نظر شخص شما توش مهم باشه. یه factه. وقتی ما میگیم جمعیت ایران X نفره، این نظر شخصی کسی نیست بلکه نتیجه یه سرشماریه. به همین صورت شما نمیتونید بگید به نظر من [یه آمار]. اگه آماری در اون زمینه وجود نداره (به هر دلیلی) پس شما هم از خودت آمار اختراع نکن. اگه آماری وجود داره ازش استفاده کن و نظر شخصیتو برای خودت نگه دار. دیگه خلق کردن آمار چه صیغه ایه؟! به قول قدیما بعضیا خیلی خوش به حالشونه که رو حرفای چرت و پرت مالیات نمی بندن.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۳۹۲۸۳
۱۶ مهر ۱۳۹۶, ۰۱:۰۹ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ ۰۲:۲۵ ب.ظ، توسط moslem73421.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
.....
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۳۹۲۸۴
۱۶ مهر ۱۳۹۶, ۰۱:۱۷ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ۰۲:۰۵ ب.ظ، توسط blackhalo1989.)
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۱۶ مهر ۱۳۹۶ ۰۱:۰۹ ب.ظ)moslem73421 نوشته شده توسط:  اینکه در لیست افراد آنلاین ،مشخص است که هر شخص الان در کجای سایت است ؛ کاربردش چیه؟
به نظر میرسه فقط واسه فضولی خوبه -
برای آمارگیریه. Cool

دلم برای قدیما که کریس رونالدو خیلی فعال بود تو زمین تنگ شده. چقدر پا عوض می کرد. Sad


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۳۹۲۸۵
۱۶ مهر ۱۳۹۶, ۰۲:۱۲ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ ۰۲:۲۵ ب.ظ، توسط moslem73421.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
.....
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  اگر بیش از سه سال از عضویت شما در مانشت میگذرد:بگویید کجایید و چه میکنید؟ Fardad-A ۸۳ ۵۷,۰۰۸ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۵۰ ق.ظ
آخرین ارسال: clint
  ازدواج دور از جوانان، جوانان دور از ازدواج (هرچه می خواهد دل تنگت بگو...) morweb ۲,۶۹۵ ۶۴۰,۲۴۸ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۰۷:۴۴ ب.ظ
آخرین ارسال: gogooli
  انخاب مسیر آینده ؟ آینده دکترا چه خواهد شد ؟ shivap ۱۰ ۱۰,۵۴۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۳۶ ق.ظ
آخرین ارسال: WILL
  سلام،امروز حال ات چطوره؟ حس امروزت را بگو. فرید ۹۰۷ ۲۴۰,۲۴۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ۰۳:۲۳ ب.ظ
آخرین ارسال: Bache Mosbat
  اگر داده ها در هر بار به طور مساوی تقسیم شود حداکثر عمق درختی log n خواهد شد؟ post98 ۱ ۳,۲۲۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ۰۹:۲۴ ب.ظ
آخرین ارسال: ahrmb
  اینترنت در آینده ناپدید خواهد شد hnarghani ۰ ۳,۳۶۴ ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ ۰۱:۰۴ ب.ظ
آخرین ارسال: hnarghani
  اختلالی که زندگی شما را نابود خواهد کردشک و بدبینی ناشی از اختلال شخصیت پارانویید( morweb ۰ ۳,۳۷۱ ۲۴ تیر ۱۳۹۳ ۰۵:۳۴ ق.ظ
آخرین ارسال: morweb
  تعداد سوالات دروس تخصصی کامپیوتر تغییر خواهد کرد؟؟؟ Denize ۱۸ ۱۸,۶۴۵ ۱۷ آبان ۱۳۹۲ ۱۲:۰۳ ب.ظ
آخرین ارسال: shovaliehsiah
Question لطفا تجربیات خود را در مورد نوشتن سمینار و پایان نامه بگویید Potential ۲۴ ۲۱,۴۸۱ ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۴۲ ب.ظ
آخرین ارسال: انرژی مثبت
  یک موضوع جدّی که اگه دقت نکنیم، مایه‌ی سرافکندگی ما در قیامت خواهد بود silver_0255 ۸ ۷,۷۲۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۳۰ ق.ظ
آخرین ارسال: silver_0255

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close