زمان کنونی: ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۱۱:۵۸ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

هرچه می خواهد دل تنگت بگو...

ارسال: #۵۶۱۶۱
۲۸ مهر ۱۳۹۹, ۰۱:۳۹ ب.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
بورس سقوط آزاد کرد بدون چتر : (
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: H-Arshad
ارسال: #۵۶۱۶۲
۲۸ مهر ۱۳۹۹, ۰۳:۳۴ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ۰۳:۳۴ ب.ظ، توسط Riemann.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
..........................
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: H-Arshad
ارسال: #۵۶۱۶۳
۲۸ مهر ۱۳۹۹, ۰۴:۴۳ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ۰۵:۱۵ ب.ظ، توسط Riemann.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
ایفون ۱۲ ناقابل ۳۵ میلیون


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: H-Arshad , khayyam
ارسال: #۵۶۱۶۴
۲۸ مهر ۱۳۹۹, ۰۷:۰۹ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۲۸ مهر ۱۳۹۹ ۰۵:۳۳ ق.ظ)Behnam‌ نوشته شده توسط:  بیست سال پیش معلوماتِ آدم‌ها از طریقِ خوندن کتاب به دست میومد در نتیجه افراد در مورد یه موضوعی یا چیزی نمیدونستند یا حداقل اندازه‌ی یک کتاب مطالعه داشتند نه اینکه از سایت‌ها و کانال‌های مختلف بمباران اطلاعتی بشن بدون اینکه فرصت یا حتی اراده‌ی ورود به عمق مطلب رو داشته باشند. وقتی ظرف آدمیزاد کوچیک باشه همین میشه.

(۲۸ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۳۹ ق.ظ)H-Arshad نوشته شده توسط:  در کل هم نباید این حرفها رو بزنی، فکر هم نباید بکنی وگرنه مثل اون معلم تو فرانسه ، دانشجو آموز به خاطر توهین به پیامبرش میاد سرت رو می بره!
اینا دقیقا نمونه ای از اجرا کنندگان اسلام هستن...
این مسلمون ها کشورهای خودشون که به فنا رفته حالا پناه بردن به اروپا، منتها افکار پوسیدشون رو با خودشون بردن...

تک‌تک جملات شما چه این پست چه بقیه‌ی پست‌ها شدیدا قابل چالش هست منتهی آدم بیکار میخواد.
قضیه‌ی معلم فرانسوی، قضیه‌ی هر کی باد بکاره طوفان درو میکنه هست. بنیادگران پاکستان و افغانستان مثل تمام ادیان دیگه یه گوشه داشتند میرفتند مشمول گذر زمان بشن تا وقتی که شوروی و آمریکا جنگ سرد رو به افغانستان کشیدند. در واقع گزاره‌ی درست اینه که آمریکا جنگ سرد رو به خاطر ترس از کمونیسم به داخل افغانستان کشید، دقیقا به همون دلیل که به ویتنام حمله کرد منتهی این بار یاد گرفته بود با واسطه اقدام کنه. ناتو و بقیه‌ی هم‌پیمانان آمریکا برای کله کردن شوروی که هم‌پیمان دولت کمونیستی افغانستان بود مجاهدین افغانستان رو ضد دولت حاکم تجهیز کردند. بعد از یک دهه جنگ، شوروی از افغانستان خارج شد، پنج میلیون نفر کشته و آواره شدند (که بخشیشون به همین اروپا فرار کردند) در نهایت یه کشور ویرانه موند با گروه‌های مختلفی که به جون هم افتاده بودند و البته دست آخر طالبان حکومت رو در دست گرفت تا وقتی که یه بار دیگه آمریکا برای خارج کردن خود این گروه‌هایی که از اولش هم میتونستند وجود نداشته باشند به افغانستان حمله کرد.

به اندازه‌ی نامعلوماتت، از این اتفاق‌ها سر کشورهای به قول خودت عقب مونده‌ی مسلمون آوردند، ضعیف و قوی هم نداره مشابه همین بلا رو سر امپراطوری عثمانی هم آوردند. همه چیز به کنار، تصور کن اگر متمدن‌ها و همه‌چی تموم‌های غربی صرفا جنگ داخلی افغانستان و کودتای ۲۸ مرداد رو راه ننداخته بودند الان خاورمیانه چه شکلی بود. قبل از اینکه مثل سرورت ترامپ بقیه‌ی کشورها رو به توالت تشبیه کنی برو ببین چه توالی اتفاقاتی سرمون آوردند که وضع شده اینی که هست.

افکار غیرپوسیده فقط اونجا که ده بیست کشور متمدن به جون هم میفتند اما کشورِ افکار پوسیده‌ی ما باید ده میلیون کشته بده.
در مورد جزئیات ترور توسط یه مسلمون شست و شوی مغزی شده توسط سلفی‌هایی که خود فرانسه یکی از عوامل به وجود آورنده‌ش بود خوب میدونی چون هفته‌ها سرتیتر اخبار خواهد بود، اما اگر بپرسم یک سال پیش در حمله به مسجد مسلمانان در نیوزلند (که مسلمانانش اغلب تحصیل کرده و بدون سوسابقه هستند) چند نفر کشته شدند احتمالا بگی ما نیوزلندی روی نقشه نداریم کلا.

(۲۸ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۴۸ ق.ظ)H-Arshad نوشته شده توسط:  من چند ماه یک بار سر به سایت میزنم....تا دیدار بعدی، بدرود...
نه دیگه کلک مرغابی نداریم. من سعی میکردم وارد بحث باهات نشم تا جو خرابتر نشه اما این سری جواب دادم ببینم حرف حسابت چیه یا کلا اومدی ترول کنی و اینجا رو به هم بزنی در بری. دیدار بعدی نخواهیم داشت.

اول: اینکه دلیل ادامه ندادن بحث و هر از گاهی سر زدنم به سایت اینه که بزارم تو و همفکرانت به همون بحث های طریقه درست کردن قرمه سبزی بپردازی. چون وقتی بحث درست حسابی بیاد وسط، اسپند رو آتش میشی... از ابزار مدیریتت هم استفاده میکنی و پست ها رو حذف میکنی.

دوم: سعی کن اینقدر از نگاه بالا به پائین با بقیه برخورد نکنی و بحث سواد رو پیش نکشی که اتفاقا کارنامه شما و همفکرانتون در این زمینه بسیار سیاه هست... الان مملکت ۴۲ سال در اختیار امثال شما و همفکرانتون هست و دقیقا وضعش اینه... شمایی که ادعای سواد و خود برتری بودن میکنی و میتونی خط به خط نوشته های بقیه رو به چالش بکشی، کار رو به جایی رسوندید که ده ها هزار نفر (شاید صد ها هزار نفر!) آواره این کشور و اون کشور هستن و در مرزها چادر میزنن و گرفتارن... چون دقیقا شما و همفکران شما زندگی رو براشون اینقدر سیاه و سخت کردید که حاضر شدن چنین ریسک هایی رو به جون بخرن که فقط از این مملکت فرار کنند.

سوم: اتفاق ۲۸ مرداد ماه کودتا نبوده... شما که ادعای سواد داری... کودتا از پائین به بالا اتفاق می افته... منتها ۲۸ مرداد شاه فقید با اختیاراتی که داشت مصدق رو برکنار کرد... این از نظر تو باسواد اگر بهش میگن کودتا من حرفی ندارم.. همان بلایی رو که سال ۵۷ سر ما اوردید، قرار بود سال ۳۲ بیارید که با درایت مسئولان وقت خنثی شد و اتفاقا تخم بدبختی الان رو همان سال ۳۲ کاشته شد...

من نمیدونم این امریکایی ها برای شما که بد نشدن... دیگه بر همگان واضحه که همین جمهوری اسلامی با کمک حذب دموکرات و حذب کارگر انگلیس بالا اومد و هنوزم داره از سمت اینا حمایت میشه... و اینو خودت هم بهتر میدونی...دیگه این فیلم های چپی چیه درمیاری؟
نشستید تو امریکا، از امکانات یک کشور درجه ۱ استفاده میکنید بعد مواضع ضدامریکایی دارید... دیر نشده، همین فردا بیا ایران، به نظام و مردم خدمت کن.. بلاخره شما باسوادی ، به درد سیستم میخوری... بیا و افکار چپی رو اینجا ادامه بده

جو سایت خراب نشه؟ مرد حسابی جو مملکت نابود شده... فکر جو سایت هستی؟ یه خبری بگیر از داخل ایران، وضعیت اینقدر قرمز هست که حتی اربابتون (بایدن) هم بیاد شاید انفجار رو چند ماه عقب بندازه... مطالبات انباشته شده در ۴۲ سال اخیر، انقدر روی مردم سنگینی میکنه که با ۴ تا امتیاز اقتصادی درد دوا نمیشه.... نیازهای مردم صرفا اقتصادی نیست...

راست میگی...جو سایت نباید خراب بشه.. چون هدف دار یک عده تحصیل کرده رو سرکار گذاشتی.... بحث ها رو در محور کوکوسبزی و حلیم و غیبت همسایه نگه داشتی که یک وقت بحث جدی نشه... چون نفع شما در این هست که مردم تو سری بخور بمونن..

منم مثل خودت جوابت دادم که فکر نکنی بلد نیستم. احترام، احترام میاره...

بحث سواد رو پیش میکشه... چقدر خنده دارن این جماعت.... یک سر به انقلابیون ۵۷ بندازید.... همشون دکتری از بهترین دانشگاه های دنیا...
ابراهیم یزدی(نماینده امریکایی ها در ایران!!! MIT بوده)
سنجابی (سوربن - پاریس)
بازرگان(اکول-پاریس)
و..........

رضا شاه بزرگ که ما ایرانی ها همه مدیون خدماتش هستیم، چقدر سواد داشت؟ خدماتش رو همه میدونیم...این مثال رو زدم که مدرک، فهم و شعور و انسانیت و وطن پرستی و دلسوزی برای مملکت نمیاره... این دست گُل تحصیل کرده ها بوده که ما الان اینجا هستیم... رضا شاه بی سواد مملکت رو از قحطی و فلاکت بلند میکنه و سرپا میکنه، بعد دکتررررررررررررررررررررررررررررررهای پرمدعا تیشه به ریشه مملکت میزنن و هنوزم ول کن نیستن.

حداقل آمار خودکشی و طلاق و افراد مجرد و بیکار و ..... یک نگاه بنداز، اینقدر نمک رو زخم مردم نپاش...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۶۱۶۵
۲۸ مهر ۱۳۹۹, ۰۸:۰۲ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
ی سری از فعالین بازار سرمایه میگن که ریزش بورس قابل پیش‌بینی نبود!
به نظر من توی بازار ما بیشتر از اینکه تحلیل تکنیکال یا بنیادی جواب بده، پیگیری اخبار روز + تابلو خوانی جواب میده.
من توی چندین گروه تلگرامی عضوم و کلی اطلاعات و دیتای الکی و اشتباه توی این گروه‌ها رد و بدل میشه ولی نکته‌ای که داره اینه که از جو بازار با خبر میشی (مخصوصا تو این دوره که تعداد سهام‌دار خرد خیلی زیاد شد)
سه نکته‌ی مهمی که قبل این ریزش اتفاق افتاد و باعث شد من تصمیم بگیرم نقد کنم این موارد بودن:
۱- جو کلی که وجود داشت و خیلی از سهام‌داران خرد از احتمال ریزش صحبت می‌کردند.
۲- توی گروه‌ها رو که رصد میکردم میدیدم همه در رابطه با نقد شدن در شهریور صحبت میکنند!!
۳- و آخرین دلیل که باعث شد نقد بشم صحبت‌هایی بود که روحانی کرد و مضمونش این بود که بورس باید رشد کند ولی عقلانی!!

در آخر هم تحلیل تکنیکال چند ماه پیش غگل در کانال هوش سیاه بورس رو ضمیمه میکنم Big Grin

[تصویر:  477642_l9lc_black.png]

راهی به انتها هست؟
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: فاطمه سلیمانی , ezra
ارسال: #۵۶۱۶۶
۲۸ مهر ۱۳۹۹, ۰۸:۰۹ ب.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
معلوم بود ک بورس ریزش میکنه و هدفش اشون مشغول کردن مردم و جمع کردن پول مردم بود ولی من فکر می کردم تا بهمن ماه اتفاق بیفته
مورد سوم را خوب اومدی

فقط شروع کردن کافی نیست
با قدرت ادامه بده...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: فاطمه سلیمانی , kilookiloo
ارسال: #۵۶۱۶۷
۲۸ مهر ۱۳۹۹, ۱۱:۵۵ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ۰۱:۴۱ ق.ظ، توسط RASPINA.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
دوست صمیمی ام که توی همه لحظات تلخ و شیرین کنار هم بودیم امشب خبر از بهم ریختن زندگی اش و رفتن تا مرز طلاق را بهم داد
زندگی که جمع کردنش نیاز ب حال خوبی داره که الان نیست
و صدای دختر کوچولوش ک بعد دعواشون استرس گرفته بود
چ کنم من مگه چ قدر می تونم کمکش کنم...........
خیلی ناراحتم

فقط شروع کردن کافی نیست
با قدرت ادامه بده...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۶۱۶۸
۲۹ مهر ۱۳۹۹, ۱۲:۲۷ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸ ق.ظ، توسط blackhalo1989.)
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۲۸ مهر ۱۳۹۹ ۰۷:۰۹ ب.ظ)H-Arshad نوشته شده توسط:  سوم: اتفاق ۲۸ مرداد ماه کودتا نبوده... شما که ادعای سواد داری... کودتا از پائین به بالا اتفاق می افته... منتها ۲۸ مرداد شاه فقید با اختیاراتی که داشت مصدق رو برکنار کرد... این از نظر تو باسواد اگر بهش میگن کودتا من حرفی ندارم.. همان بلایی رو که سال ۵۷ سر ما اوردید، قرار بود سال ۳۲ بیارید که با درایت مسئولان وقت خنثی شد و اتفاقا تخم بدبختی الان رو همان سال ۳۲ کاشته شد...
من نمیخوام باهات وارد بحث بشم اما فقط در همین یه مورد:

تیتر NPR:
How The CIA Overthrew Iran's Democracy In 4 Days

جمله اول مقاله: On Aug. 19, 2013, the CIA publicly admitted for the first time its involvement in the 1953 coup against Iran's elected Prime Minister Mohammad Mossadegh.

چیزی که خود آمریکایی ها قبول دارن رو شما داری حاشا می کنی؟؟!!!!


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۶۱۶۹
۲۹ مهر ۱۳۹۹, ۱۲:۵۱ ق.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۲۸ مهر ۱۳۹۹ ۰۱:۳۹ ب.ظ)khayyam نوشته شده توسط:  بورس سقوط آزاد کرد بدون چتر : (

بهتر Smile

از سقوط آزاد بیشتر خوشم میاد تا اصلاح لاکپشتی!
جمع‌بندی من اینه که شاخص کل تا بازه‌ی ۱/۳۷۰/۰۰۰ الی ۱/۳۹۰/۰۰۰ باید پایین بیاد و از اونجا صعود کنه تا اطراف ۱/۸۰۰
(احتمالا تا انتخابات امریکا که ۱۳آبانه داون‌ترند باشیم که البته طبیعتاً همه‌ی روزا منفی نیست)
حتی اگه اینم از دست بده (که بعیده چون بعضی سهما یه جورایی وارد حباب منفی شدن) اصلاحای بعدی خیلی بعیده شارپی باشن و تو همون سرپایینی هم سهمایی هستن سربالا برن
به نظرم entry خوبی هست برای ورود این نقطه از شاخص
حتماً سهمای ارزنده قبل از رسیدن به نقاط برگشت بازار بلعیده میشن
من که تواین مدت تا فرصت بود یه دستی به سر و روی پورتفولیوی خود کشیدم Smile
فقط لنگ این فولاد و فملی موندم که میدونستم وضع خوبی ندارن اما دست و دلم نمیدونم چرا به فروششون نمیره! Smile))

اگه نیاز به همفکری واسه خرید و انتخاب سهم داشتید بگید تا همینجا نظرات گهربارمو باهاتون درمیون بزارم Smile)

(۲۸ مهر ۱۳۹۹ ۰۸:۰۲ ب.ظ)kilookiloo نوشته شده توسط:  من توی چندین گروه تلگرامی عضوم و کلی اطلاعات و دیتای الکی و اشتباه توی این گروه‌ها رد و بدل میشه ...

کانال‌های تلگرامی فقط فاز مثبت میدن! به فروش اعتقادی ندارن کلاً Smile
۲زار ارزش ندارن
من خودم اوایل نظرات این دکتر تلگرامیا رو در تصمیم‌گیریام دخیل میکردم! یواش‌یواش به این نتیجه رسیدم که چیزی بارشون نیست! اگه بود که نمیومدن تلگرام! بعضیاشونم که احساس میکنم عمداً شیپورچی شرکتای خاصی هستن!
در مورد تکنیکال هم تقریباً باهات موافقم, قبلاً هم گفتم, معتقدم پیش‌خور کردن سقوط بازار بیشتر جنبه امنیتی داشت و بازار بورس این مدت بیشتر ضد تکنیکال بود تا تکنیکال! یعنی قشنگ میزاشتن اونجایی که بر اساس تکنیکال نقطه ی خریده میزدن تو سر سهم, اونجا که نقطه ی فروشه حمایت میکردن!

 
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۶۱۷۰
۲۹ مهر ۱۳۹۹, ۱۲:۵۴ ق.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۲۸ مهر ۱۳۹۹ ۰۷:۰۹ ب.ظ)H-Arshad نوشته شده توسط:  راست میگی...جو سایت نباید خراب بشه.. چون هدف دار یک عده تحصیل کرده رو سرکار گذاشتی.... بحث ها رو در محور کوکوسبزی و حلیم و غیبت همسایه نگه داشتی که یک وقت بحث جدی نشه... چون نفع شما در این هست که مردم تو سری بخور بمونن..

شما این هنر را داری که حتی آدم هایی که در کل با حرفات موافقن مخالف خودت بکنی بس که نگاه بالا به پایین داری و فکر میکنی منجی بشریت هستی... برادر توی همین مانشت هم خیلیا دل خوشی از مملکت و حکومت ندارن ولی با این حال دوس ندارن یه وقت اندکی که برای آرامش خودشون میزارن و میان اینجا گپ میزنن را به بحث های سیاسی بگذرونن و یکی مث شما بیاد هی بهشون بگه شما نمیفهمین و من میفهمم.
خیلی هنر داری برو جلوی مجلس اعتراضی اعتصابی کن حرفتو بزن... بله توی مانشت بایدم صداتو بلند کنی منم منم کنی... تو هیچ فرقی با ماهایی که حرف از کوکو سبزی میزنیم نداری چون ترسو هستی و فقط جلوی چهار تا آدم تحصیل کرده اینجا که احترامتو حفظ میکنن میتونی صداتو بلند کنی و ژست با سوادی بگیری...
حرفی داری برو توی خیابون بزن... جلوی مجلس بزن... چه میدونم برو خبر نگار بشو و یه کانال تلگرامی برای خودت بزن و هرچی میخوای بگو...
از قدیم گفتن هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد... ما به اندازه کافی خبر بد میشنویم در روز توی مانشت دیگه دوس نداریم یکی بهمون بگه شما نمیفهمین من میفهمم!!
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: RASPINA , khayyam , kilookiloo , big cloud
ارسال: #۵۶۱۷۱
۲۹ مهر ۱۳۹۹, ۰۱:۰۶ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ۰۱:۰۶ ق.ظ، توسط ezra.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۲۸ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ب.ظ)RASPINA نوشته شده توسط:  دوست صمیمی ام که توی همه لحظات تلخ و شیرین کنار هم بودیم امشب خبر از بهم ریختن زندگی اش و رفتن تا مرز طلاق را بهم داد



تو دور و بر ما که واقعاً اوضاع حیرت‌انگیز شده
من که دیگه حقیقتاً برگام ریخته!
یعنی تقریباً ۸۰ درصد ازدواج‌هایی که تو اطرافیان من تو همین دهه‌ی ۹۰ صورت گرفته به طلاق کشیده! خیلی هم زود!
و جالب اینه که هیچکدومم دلیل اقتصادی نداشته تا جایی که خبراش به گوش من رسیده!

اونایی که سرشون مثل این نسل سرمست داغ نبود خیلی وقت پیش هشدار چنین روزایی رو داده بودن
بنیاد خانواده داره خاطره میشه کلاً!

 
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۶۱۷۲
۲۹ مهر ۱۳۹۹, ۰۱:۴۶ ق.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۲۹ مهر ۱۳۹۹ ۰۱:۰۶ ق.ظ)ezra نوشته شده توسط:  تو دور و بر ما که واقعاً اوضاع حیرت‌انگیز شده
من که دیگه حقیقتاً برگام ریخته!
بله واقعا آدم برگاش میریزه
باورش نمیشه
حالا من هرچی خواستم بهش راهنمایی بدم و بگم تلاش کن
زندگی را حفظ کن و این حرفا............
دیدم فایده ای نداره والا باید با شوهرش حرف میزدم اون باید کوتاه میمومد
زندگی را نمیشه ی طرفه جلو برد باید هر دو بخوان

فقط شروع کردن کافی نیست
با قدرت ادامه بده...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: ezra
ارسال: #۵۶۱۷۳
۲۹ مهر ۱۳۹۹, ۰۱:۵۸ ق.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۲۸ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ب.ظ)RASPINA نوشته شده توسط:  دوست صمیمی ام که توی همه لحظات تلخ و شیرین کنار هم بودیم امشب خبر از بهم ریختن زندگی اش و رفتن تا مرز طلاق را بهم داد
زندگی که جمع کردنش نیاز ب حال خوبی داره که الان نیست
و صدای دختر کوچولوش ک بعد دعواشون استرس گرفته بود
چ کنم من مگه چ قدر می تونم کمکش کنم...........
خیلی ناراحتم
من داداشم سه بار ازدواج کرده هر سه رو هم طلاق داده اینو چی می گی Big Grin
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: codin , Riemann , ezra , big cloud
ارسال: #۵۶۱۷۴
۲۹ مهر ۱۳۹۹, ۰۲:۰۲ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ۰۶:۰۱ ق.ظ، توسط Behnam‌.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۲۸ مهر ۱۳۹۹ ۰۷:۰۹ ب.ظ)H-Arshad نوشته شده توسط:  از ابزار مدیریتت هم استفاده میکنی و پست ها رو حذف میکنی.
اینم مثل بقیه‌ی صحبتت. من هیچوقت پستی حذف نکردم و حتی دسترسی حذف پست هم نداشتم.

(۲۸ مهر ۱۳۹۹ ۰۷:۰۹ ب.ظ)H-Arshad نوشته شده توسط:  سوم: اتفاق ۲۸ مرداد ماه کودتا نبوده... شما که ادعای سواد داری... کودتا از پائین به بالا اتفاق می افته... منتها ۲۸ مرداد شاه فقید با اختیاراتی که داشت مصدق رو برکنار کرد... این از نظر تو باسواد اگر بهش میگن کودتا من حرفی ندارم.. همان بلایی رو که سال ۵۷ سر ما اوردید، قرار بود سال ۳۲ بیارید که با درایت مسئولان وقت خنثی شد و اتفاقا تخم بدبختی الان رو همان سال ۳۲ کاشته شد...
وقتی میگم از اینور اونور یه چیزی به گوش‌ِت میخوره و میای تکرار میکنی، میگی نگاه بالا به پائین دارم! برای همینه که جدی گرفته نمیشی. و چون حرف‌هات رو جدی نمیگیرند فکر میکنی بقیه یا دغدغه ندارند یا طرفدار و راضی از وضع موجود هستند.
اونی که از پائین به بالا هست، انقلاب هست. با گوگل که آشنا هستی؟ سرچ کن کودتا برو اولین لینک:
"برخلاف انقلاب که معمولاً توسط عده زیادی از مردم که برای تغییرات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی به وقوع می‌پیوندد. کودتا تغییر در قدرت از بالااست که صرفاً به جابجایی شخصیت‌های سیاسی حاکمیت می‌انجامد."
در طول تاریخ، فقط یک نفر گفته که کودتا از پائین به بالا هست، اونم پخمه‌ای به اسم رضا پهلوی هست که داری عین جمله‌ش در ایران‌اینترنشنال رو تکرار میکنی وقتی ازش پرسیدند آمریکایی‌ها به خاطر کودتای ۲۸ مرداد معذرت‌خواهی کردند، پس نوبت شما کی هست؟ برگشت این جمله‌ای که گفتی رو زد و همونجا به ریشش خندیدند. به خاطر همین جمله یه مدت ترولش کردند.
شاه فقید هیچوقت چنین اختیاراتی نداشت که اگه داشت حکم برکناری رو منتشر میکرد. مصدق رو همانطور برکنار کردند که رضاشاه بزرگ! رو. با یک نامه :) حوادث قبل، حین و بعد از برکناری گویای وجاهتش هست.

(۲۹ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۲۷ ق.ظ)blackhalo1989 نوشته شده توسط:  چیزی که خود آمریکایی ها قبول دارن رو شما داری حاشا می کنی؟؟!!!!
هفت هشت سال پیش ریز هزینه‌ی کودتا منتشر شد، دلار به دلار. بلایی که سر فرد به فرد دولت مصدق آوردند هم در تاریخ ثبت شده منتهی ذهن بایاس شده این چیزا رو نمیفهمه.

(۲۹ مهر ۱۳۹۹ ۰۱:۵۸ ق.ظ)khayyam نوشته شده توسط:  من داداشم سه بار ازدواج کرده هر سه رو هم طلاق داده اینو چی می گی [تصویر:  biggrin.gif]
ای بابا... دوست نداشتم این رو بگم اما به نظرم همینه نسبت به خانم‌ها بدبین هستی و جبهه میگیری. وقتی آدمی‌زاد توو یه چیزی افراط داره اغلب ریشه‌ش به یه جا برمیگرده.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: RASPINA , blackhalo1989
ارسال: #۵۶۱۷۵
۲۹ مهر ۱۳۹۹, ۰۴:۲۶ ق.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
امروز میرم یه ماشین ببینم اگه خوب بود بخرم. البته مدل سال ۲۰۰۷ هست. نمیدونم چند سال میتونه عمر کنه ولی دلم نمیاد زیاد پول بدم به ماشین. :/

There is no there there.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: RASPINA , big cloud


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  اگر بیش از سه سال از عضویت شما در مانشت میگذرد:بگویید کجایید و چه میکنید؟ Fardad-A ۸۳ ۵۶,۳۳۸ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۵۰ ق.ظ
آخرین ارسال: clint
  ازدواج دور از جوانان، جوانان دور از ازدواج (هرچه می خواهد دل تنگت بگو...) morweb ۲,۶۹۵ ۶۱۹,۵۰۶ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۰۷:۴۴ ب.ظ
آخرین ارسال: gogooli
  انخاب مسیر آینده ؟ آینده دکترا چه خواهد شد ؟ shivap ۱۰ ۱۰,۴۴۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۳۶ ق.ظ
آخرین ارسال: WILL
  سلام،امروز حال ات چطوره؟ حس امروزت را بگو. فرید ۹۰۷ ۲۳۴,۵۸۲ ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ۰۳:۲۳ ب.ظ
آخرین ارسال: Bache Mosbat
  اگر داده ها در هر بار به طور مساوی تقسیم شود حداکثر عمق درختی log n خواهد شد؟ post98 ۱ ۳,۱۸۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ۰۹:۲۴ ب.ظ
آخرین ارسال: ahrmb
  اینترنت در آینده ناپدید خواهد شد hnarghani ۰ ۳,۳۳۴ ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ ۰۱:۰۴ ب.ظ
آخرین ارسال: hnarghani
  اختلالی که زندگی شما را نابود خواهد کردشک و بدبینی ناشی از اختلال شخصیت پارانویید( morweb ۰ ۳,۳۴۳ ۲۴ تیر ۱۳۹۳ ۰۵:۳۴ ق.ظ
آخرین ارسال: morweb
  تعداد سوالات دروس تخصصی کامپیوتر تغییر خواهد کرد؟؟؟ Denize ۱۸ ۱۸,۴۹۴ ۱۷ آبان ۱۳۹۲ ۱۲:۰۳ ب.ظ
آخرین ارسال: shovaliehsiah
Question لطفا تجربیات خود را در مورد نوشتن سمینار و پایان نامه بگویید Potential ۲۴ ۲۱,۲۸۲ ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۴۲ ب.ظ
آخرین ارسال: انرژی مثبت
  یک موضوع جدّی که اگه دقت نکنیم، مایه‌ی سرافکندگی ما در قیامت خواهد بود silver_0255 ۸ ۷,۶۴۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۳۰ ق.ظ
آخرین ارسال: silver_0255

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close