زمان کنونی: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳, ۱۱:۱۳ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

آزمون ارشد ۹۲: مصاحبه با رتبه ۱ معماری، ۲ هوش، ۱ نرم افزار و ۱ الگوریتم

ارسال:
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲, ۰۴:۳۸ ب.ظ
آزمون ارشد ۹۲: مصاحبه با رتبه ۱ معماری، ۲ هوش، ۱ نرم افزار و ۱ الگوریتم
مانشت ۱ : اگه مایلید خودتون را معرفی کنید(نام و نام خانوادگی) و بگید متولد چه سالی هستید و اهل کدام شهرید؟ رتبه و رشته و گرایشتون را هم بفرمایید.
میرمهدی رهگشای هستم متولد بهمن ماه سال ۱۳۶۸ و در تهران به دنیا اومدم و در کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۲ تونستم به لطف خدا رتبه ۱ معماری ۲ هوش ۱ نرم افزار و ۱ الگوریتم رو بدست بیارم


مانشت ۲ :در چه رشته ای کارشناسی گرفتید؟ تمام شده یا در حال تحصیل هستید؟آیا کارشناسی پیوسته خوندید یا کاردانی و بعد کارشناسی؟
در رشته مهندسی نرم افزار کارشناسی رو گرفتم و الان دارم ترم ۱۰ رو میگذرونم. کارشناسی رو هم به صورت پیوسته خوندم


مانشت ۳ : با اجازه تون برگردیم به دوران نوجوانی و حتی کودکی ،چی شد که اومدین کارشناسی این رشته؟ چطوری وارد دوره کارشناسی شدین؟ یعنی با علاقه و شناخت این رشته را انتخاب کردین یا انتخابتون اول دانشگاه بود بعد رشته؟
من از همون دوران نوجوانی به این رشته علاقه داشتم و در دوران دبیرستان مدال برنز المپیاد کامپیوتر رو هم آورده بودم و با اینکه با رتبه ای که من تو کنکور کارشناسی آورده بودم (۱۰ کشوری و ۷ منطقه ۱) همه بهم میگفتن برم برق اما به خاطر علاقه ای که داشتم کامپیوتر رو انتخاب کردم و به هیچ وجه از کاری که کردم هم پشیمون نیستم.


مانشت ۴ : کدام دانشگاه کاردانی و کارشناسی را تحصیل کردین؟
صنعتی شریف


مانشت ۵ :در کارشناسی چطور دانشجویی بودید؟ از اونا که همیشه نمره خوبه کلاسند؟یا معمولی بودید؟ یا درسها را بر اساس علاقه میخوندید نه بخاط معدل یعنی از یک درس خوشتون میومد خوب میخوندین و بیست میگرفتین و یکی را دوست نداشتید فقط پاسش میکردید .
در دوران کارشناسی درس هایی رو که جدی میگرفتم نمرم خوب میشد و درس هایی رو که جدی نمیگرفتم نمره خوبی نمیگرفتم درست مثل دبیرستان! و درس ها رو نه به خاطر معدل میخوندم و نه به خاطر علاقه. به خاطر این میخوندم که باید میخوندم!


مانشت ۶ : از کی به کنکور ارشد فکر کردید؟اصلا" ادامه تحصیل از ابتدای ورود به دانشگاه ، تو برنامه تحصیلی تون بود یا نه؟
از سال سوم دانشگاه که بحث این بود که کیا رو بدون کنکور اجازه ادامه تحصیل بهشون میدن و کیا مجبور میشن کنکور بدن به کنکور ارشد فکر کردم و ادامه تحصیل هم تو برنامه تحصیلیم بود.


مانشت ۷ :آیا وقتی تصمیم گرفتید ارشد شرکت کنید همین رشته میخواستید امتحان بدید یا گرایش دیگری ولی بعدا" وقتی به برنامه ریزی رسیدین نظرتون این رشته و گرایش شد؟
خوب من الان دستم بازه و هنوز هم میتونم نظرم رو عوض کنم ولی از ابتدا هم نظر مشخصی نداشتم که بخواد تو برنامه ریزی عوض بشه ولی دروس تخصصی نرم افزار رو جدی گرفته بودم و دروس هوش و معماری رو اصلا روشون کار نکرده بودم.


مانشت ۸ : میشه درصدها تون را در هر درس بگید. اگه بیش از یک رشته هم کنکور دادین هر دو را بگید.
آیا سال اولی بود که کنکور می دادید؟ اگه المپیادشرکت کردید یا سال دوم یا سوم یا ... هست که برای ارشد امتحان میدید بفرمایید.

زبان ۴۲/۲۲ (۱۷ درست، ۰ نزده و ۱۳ غلط از ۳۰ سوال)
ریاضی ۶۸/۷۵ (۱۲ درست، ۱ نزده و ۳ غلط از ۱۶ سوال)
دروس مشترک ۶۵/۲۲ (۱۷ درست، ۰ نزده و ۶ غلط از ۲۳ سوال)
تخصصی معماری سفید
تخصصی هوش مصنوعی ۲۵/۰۰
تخصصی نرم افزار ۵۰/۰۰
معدل موثر ۱۸/۶۴
سال دومی بود که کنکور میدادم و پارسال که به صورت آزمایشی شرکت کرده بودم رتبه های ۱۰۷، ۳۶، ۳۹ و ۳۵ رو به ترتیب در گرایش های معماری، هوش، نرم افزار و الگوریتم بدست آورده بودم. المپیاد هم شرکت نکرده بودم.


مانشت ۹ : بنظرتون چقدر درس خوندن تو دانشگاهی که شما درس خوندین برای پایان ترم و برای کنکور با هم تفاوت داره یا شبیه هست به بیان دیگه بنظرتون تو دانشگاه شما بچه های موفق در تحصیل کارشناسی شانس بیشتری واسه ازمون ارشد دارن یا نه اصلا" این دو نوع درس خوندن متفاوت را می طلبه؟
به نظر من وقتی که برای ترم تحصیلی در نظر گرفته شده انقدر کم هست که اساتید نمیتونن همه مباحث درس رو پوشش بدن و خود بخود مقداری از مطالب درس رو خود دانشجو برای کنکور باید بخونه و این فکر میکنم مربوط به تمام دانشگاه ها باشه. درمورد تفاوت در درس خوندن برای پایان ترم و درس خوندن برای کنکور هم فکر میکنم هر کس که تو اولی موفق باشه مطمئنا تو دومی هم موفقه ولی خوب حتما تفاوت هایی با هم دارن مثل اینکه اینجا بحث تست مطرحه و بحث سرعت عمل و اینکه به همه دروس در یک روز باید تسلط داشت و ...


مانشت ۱۰ :از کی دقیقا" برای کنکور ارشد برنامه مطالعاتی گذاشتید ، از کی شروع کردید،آیا سر همون وقتی که در برنامه پیش بینی کرده بودین شروع کردین؟ برنامه تون چند ماهه بود؟ آیا وقفه ای هم پیش اومدمثلا" اتفاقی چیزی که مجبور شید برنامه را عوض کنید؟
از شروع ترم تقریبا شروع کردم و به دلیل اینکه فقط درس نمیخوندم خیلی ساعت درس خوندنم کم بود و کم کم تا رسیدن به کنکور بیشتر شد. و خوب همیشه اینطور نیست که آدم دقیقا طبق برنامه جلو بره و مشکلات و وقفه هایی هم پیش میاد که آدم مجبور به تغییر برنامه میشه.


مانشت ۱۱: برنامه تون ثابت بود یا هر از گاهی تا نزدیکای کنکور اصلاحش کردین ؟ ااگه اصلاح کردین اصلاحات جزئی بود یا کلی؟
همونطور که گفتم برنامه خیلی دست خوش تغییر میشه هم تغییرات کلی و هم تغییرات جزیی


مانشت ۱۲ : بعضی درسها تو آزمون ارشد تاثیر و نمره بیشتری دارن و توجه بیشتری بهشون میشه . شما هم همینکار را کردین؟منظورم توجه به بودجه بندی درسها برای آزمون ارشد هست.
به نظرم این کاریه که همه میکنن!


مانشت ۱۳ : آیا هنگام برنام ریزی تو ذهنتون بود که مثلا" تو یه درس خاص ضعیفید و تو یه درس قوی و به درسهای مختلف بر این اساس وزن بیشتر یا کمتر بدین؟میشه در مورد درسهای مختلف بگید؟
این هم به نظرم جز کارهاییه که همه میکنن!


مانشت ۱۴ : خب شما زمان مشخصی داشتید و پایان زمان مطالعه روز قبل از کنکور هست . پس طبیعی است که منابع مطالعاتی هم نمیتونن اضافه بشن. آیا شما هنگام برنامه ریزی میدونستید برای هر درس کدام منابع یا جزوات را باید(یا میخواهید ) بخونید یا نه؟ یعنی مظورم اینه که برنامه ریزی زمانی کردید یا برنامه ریزی براساس منابع . مثالی بزنم . مثلا" شما روی سیستم عامل هفته ای پانزده ساعت وقت گذاشته بودید و با یک منبع مثلا" کتاب پارسه شروع کردین و بخودتون گفته بودید اگر فرصت شد مثلا" کتاب پوران را هم میخونم اگر نرسیدم هم هیچ. یا اینکه برنامه ریزیتون بر اساس خوندن منابع بود یعنی مثلا" گفته بودین من باید سه تا کتاب مشخص را برای سیستم عامل حتما" بخونم و بر این اساس برنامه ریزی کردین؟
به نظر من تنها معیاری که آدم میتونه برای درس خوندن داشته باشه فهم دروسه و اینکه چند ساعت درس خونده اصلا معیار خوبی برای کافی بودن یا نبودن نیست.


مانشت ۱۵ : میشه منابع مطالعاتی که واسه هر درس خوندید را بگید.ایا از ویس و فیلم هم استفاده کردین.
به نظرم تفاوتی بین مراجع موجود در بازار نیست و همه تقریبا خوبن و ویس و فیلم هم کاملا بستگی به شخصیت خود فرد داره. بعضیا با کتاب راحتن بعضیا با جزوه، بعضیا حتما باید برن سر کلاس و بعضیا هم حتما باید کلاس خصوصی بگیرن تا درس رو متوجه بشن!


مانشت ۱۶ : بنظرتون تو رشته و گرایش شما کدام درسها را باید از روی کتب مرجع خوند.
به نظر من در رشته و گرایش من در صورتی که به فهم عمیق روی هر درس برسیم یعنی دیگه نیازی به چیزی نداریم و این میتونه با کتب مرجع بدست بیاد و یا حتی با یک جزوه دم دستی و بایدی وجود نداره!


مانشت ۱۷ : ایا شما در طول تحصیل کارشناسی از کتب مرجع هم استفاده میکردین یا بقول بعضی دوستان جزوه محور بودین؟
ما مجبور هستیم در طول دوران کارشناسی همون چیزی رو بخونیم که استاد درس معرفی میکنه. بعضیا جزوه خودشون رو معرفی میکنن و بعضیا هم کتاب مرجع!


مانشت ۱۸ : زبان یه درس تقریبا" جداست. آیا شما زبان را واسه کنکور خوندین یا پایه قبلی داشتید یا اصلا" سر کنکور هر چی شد جواب دادین یا کلا" جواب ندادین؟ سطح زبان شما ضعیفه ، متوسطه یا خوبع یا عالی؟
درس زبان همونطور که گفتین یه درس جداس و من هم از ۱۳ غلطی که در کل در زبان داشتم ۹ تاش تو لغطا بود که اصلا بلد نبودم و شانسی زدم ولی در درک مطلب به دلیل متون انگلیسی که در کار باهاشون مواجه بودم قوی هستم و تونستم ۴۲ بزنم زبان رو. و از نظر من سطح زبان متوسطه


مانشت ۱۹ : در مورد ریاضی چی؟ بنظرتون میشه بالا زد؟ایا همه درسهای ریاضی را باید داوطلبین بخونند یا میشه یکی یا دوتاش را حذف کرد؟
خوب درصد ریاضی من نشون میده که میشه بالا زد و فکر میکنم دروس ریاضی به فهم عمیق نیاز دارن که در این صورت نیازی به حذف هیچکدومشون نیست.


مانشت ۲۰ : اگه میشه در مورد برنامه ریزی کلی تون توضیح بدین و همچنین اگه برای روشن شدن لازمه برنامه ریزی خاص برای یک درس بخصوص که در گرایش شما بیشتر داوطلبین باهاش مشکل دارن بپردازید.
از نظر من همه دروس به یک برنامه ریزی خاص نیاز دارن و به عبارتی همه درس ها یک زبان خاص خودشون رو دارن که باید با اون زبان باهاشون حرف زد تا فهمید چی میخوان بگن. اکه اون زبان رو بلد باشیم کار سختی برای فهم اون درس نداریم. اگر بچه ها برای یک درس بیش از دو سه منبع رو میخونن و باز هم توی پاسخ دادن به سوالاتش مشکل دارن یعنی زبان اون درس رو نفهمیدن و نمیدونن باید با اون درس چطور صحبت کنن!


مانشت ۲۱ : آیا شما تنها مطالعه میکردین یا با دوست یا دوستانی؟ در خانه یا کتابخانه.بنظرتون کدامش بهتره.
من تنها مطالعه میکردم و البته همسرم که الان ترم ۶ دانشگاهشون رو پشت سر میذاره رو در کنار خودم داشتم و مهمترین عامل موفقیتم هم ایشون بودن. از نظر من جمع هایی که به آدم کمک میکنه تا بازده درس خوندن بیشتر بشه خوبه ولی بعضی از جمع ها نتیجه عکس دارن و آدم تو اون جمع ها بیشتر به وقت تلف کردن میپردازه که این جمع ها رو اصلا توصیه نمیکنم.


مانشت ۲۲ : حالا بر اساس جواب سوالای قبلی ، سرعت مطالعه تون را چگونه اندازه میگرفتید؟ فیدبک شما یا معیار شما که احتمالا" کند نباشید چی بود؟ آیاحجم مطالب خوانده شده نسبت به حجم مطالب باقیمانده با توجه به زمان باقیمانده یا مقایسه با سایرین در کنکورای آزمایشی یا معیارهای دیگه؟ اگه میشه توضیح بدین.
من تو همه تستایی که میزدم هم وقت میگرفتم و هم درصدم رو حساب میکردم!
اما در مورد مقایسه با سایرین باید بگم که من همیشه و همیشه تنها رقیبم رو برگه امتحانیم در نظر میگرفتم و با خودم میگفتم که اگه بتونم درس ها رو طوری بزنم که به میانگین ۰ برسم قطعا رتبه ۱ خواهم شد چرا که میانگین درصد رتبه ۱ همیشه از این کمتر بوده و همین هم شد! به همین دلیل به همه توصیه میکنم دنبال رقیب برای خودشون نباشن و تنها رقیبشون برگه امتحانیه. و این فقط برای رتبه ۱ شدن نیست و مثلا میشه گفت برای رتبه تک رقمی باید میانگین ۵۰ باشه و یا برای رتبه دو رقمی ۴۰ و البته اینها حدودی هستن!


مانشت ۲۳ : اگه از برنامه تون عقب می افتادید چگونه جبران میکردین؟آ با با تعداد ساعات بیشتر یا حذف بعضی منابع در یک درس (کم کردن منابع در یک درس)و یا در نهایت یه درس خاص را کنار گذاشتید بنفع بقیه؟
خوب درستش اینه که با تعداد ساعات بیشتز جبران کنه ولی این فرصت برای من فراهم نبود و وقت من محدود بود و به ناچار از دومین روشی که گفتین استفاده میکردم.


مانشت ۲۴ : اگه در رشته ای که امتحان دادین گرایشهای مختلفی هست ،در برنامه ریزی تون از ابتدا روی گرایش خاصی تمرکزکردین یا در ادامه و کم کم به یک گرایش متمرکز شدین.مثلا" تخصصی ها را در ماههای آخر خوندین؟ یعنی مثلا" از نیمه برنامه مطالعاتی تمرکز کردین روی گرایش معماری یا نرم افزار؟
همونطور که گفتم هنوز هم نمیدونم که به کدوم گرایش میخوام برم!


مانشت ۲۵ : آیا سرعت شما در حین مدت برنامه ریزی کند و یا تند هم شد؟ چه زمانهایی کند شدید و چه چیزایی انگیزه مجدد برای سرعت گرفتن بهتون میداد.پیش اومد که خسته بشید یا احساس یاس و نومیدی داشته باشید.
در مورد سرعت خوب این یه امر طبیعیه ولی درمورد نا امیدی باید بگم که از نظر من نا امیدی معنا نداره و وقتی من تصمیم کاری رو گرفتم یعنی برای رسیدن به نتیجش تلاش میکنم و اگه انسان به نا امیدی برسه یعنی در گرفتن تصمیمش مشکل داره و احتمالا هنوز نمیدونه چکار داره میکنه!


مانشت ۲۶ : از کلاس کنکور هم استفاده کردین؟ کدام درسها؟ بنظرتون رفتن به کلاس کنکور لازم بود یابعدا" باین نتیجه نرسیدین که اگه خودتون وقت رفتن و برگشتن و نشستن سر کلاس را صرف مطالعه میکردین بهتر بود؟
خوب کلاس کنکور رو اصلا نفی نمیکنم ولی به دلیل اینکه من از نظر خودم تسلط کافی رو داشتم و حتی بعضی از درسها رو تدریس هم میکردم نیازی به کلاس کنکور پیدا نکردم.


مانشت ۲۷ : آیا کنکور آزمایشی هم شرکت کردین؟ کدام موسسه؟همه را شرکت کردین یا بعضی هاش را؟ بنظرتون چقدر در تصحیح مسیر مطالعاتی یا پایبند کردنتون به روندزمانی مطالعه تاثیر داشت؟چقدر در موفقیت تون موثر بود؟
کنکور آزمایشی رو هم نفی نمیکنم و هم کلاس و هم آزمون میتونه خیلی به آدم کمک کنه ولی باز هم باید بگم من به صورت منظم نتونستم در آزمون یکی از موسسات شرکت کنم!


مانشت ۲۸ : تو برنامه شما جمع بندی هم بود و اگه بوداز کی وارد این دوران شدید ؟ منظورم اینه که از زمان مشخصی یا بعد از خوندن منابع معینی. یعنی مثلا" تو برنامه تون گفته بودین از اول بهمن هر چی خوندم دیگه کافیه و بعد از این تاریخ میرم سراغ جمع بندی. یا اینکه مثلا" طبق برنامه شما وقتی کتاب سیستم عامل استالینگز و پارسه را خوندید و مسلط شدین رفتید سراغ جمعبندی.یعنی جمعبندی برای همه درسها یک موقع شروع شد یا خیر. میشه توضیح بدین.
مسلما جمع بندی آخرین مرحله برنامه هر کسی باید باشه و هرچه زودتر آدم بتونه به اون مرحله برسه بهتره. و من هم خیلی دیرتر از برنامم و حدود چند روز مونده به کنکور به این مرحله رسیدم. و جمع بندی برای همه درسها هم باهم و با زدن تست سالهای پیش شروع شد.


مانشت ۲۹ : برگردیم به روز قبل از کنکور. بنظر شما به چقدر آمادگی مورد انتظار رسیده بودید. مثلا" یه ورزشکار قبل از یه مسابقه مهم خودش میگه من هشتاد درصد آمادگی را در خودم حس میکنم. شما چند درصد این آمادگی را حس میکردید؟ معیارتون چی بود برای این درصدآمادگی:کنکورای آزمایشی ، سوالات کنکور سال قبل یا تسلط به منابع؟
من فکر میکنم به حدود ۶۰ درصد آمادگی رسیده بودم به دلیل اینکه به برنامه ای که ریخته بودم کامل نتونسته بودم عمل کنم ولی برای ۱ رفتم سر جلسه و معیارم هم تست های سال های قبل و تسلط به منابع بود.


مانشت ۳۰ : آیا روز قبل کنکور این حس را داشتید که در یه درس مثلا" میتونید صد درصد جواب بدین و در یه درس باید به سی درصد قانع باشید یا اصلا" همچین فکرایی نکردین؟
خوب برای همه این اتفاق میفته و من هم همینطور بودم.


مانشت ۳۱ : سر جلسه کنکور چی؟ شد نومید بشید و یه لحظه حس کنید نمیشه و به هم بریزید ؟
تنها چیزی که از جلسه کنکور یادم میمونه اینه که همیشه حواسم به وقت بود و باز هم میگم ناامیدی معنایی نداره.


مانشت ۳۲ : آیا ترتیب و زمانبندی جوابگویی به درسها را قبل کنکور تمرین کرده بودید؟ مثلا" درس خاصی را اول جواب بدین و بعد درس دیگری را . منظورم ترتیبی غیر از ترتیب موجود در دفترچه است.اگه اینطوری بوده میشه توضیح بدین.
نه. ترتیب خاصی در نظرم نبود و به ترتیب دفترچه پاسخ دادم.


مانشت ۳۳ : وقتی یه سوال را در کنکور میخوندین انتظار داشتید قبلا" مشابهش را دیده باشید یا نه به جنگ سوال میرفتید؟
وقتی سوال رو میخوندم به هیچ وجه انتظار نداشتم قبلا دیده باشمش ولی به شدت انتظار داشتم که با چیزایی که من بلدم قابل حل باشه و اکثرا هم بودن.


مانشت ۳۴ : وقت هم کم آوردین یا هر چی بلد بودین را نوشتید و اگه وقت زیاد هم میشد برای شما چندان موثر نبود؟
در دفترچه اول وقت کم آوردم و اگه بیشتر بود بهتر میشود ولی در دروس تخصصی نه.


مانشت ۳۵ : آیا جوابهاتون رااز جلسه بیرون آوردین که بعد کنکور مقایسه کنید؟ اگه اینکار را کردین چقدر درصدهاتون که با کلید اولیه سازمان سنجش محاسبه کردین باآنچه در کارنامه تون اومد تفاوت و یا مشابهت داشت؟آیا تخمین شما از رتبه تون با آنچه بعد از اعلام نتایج دیدین نزدیک بود.
بله درصدام رو بیرون آوردم و با کلید هم مقایسه کردم و در سایت شما هم اعلام کردم و در دروس زبان و ریاضی و مشترک تقریبا همون شد که فکر میکردم ولی در دروس تخصصی کمی درصدام پایین تر اومده که دلیلش رو نمیدونم.تخمین رتبه هم تقریبا میخوند. من فکر میکردم نرم افزار و الگوریتم رو ۱ میشم هوش رو ۳ و معماری رو ۵!


مانشت ۳۶ : بنظرتون هر کدام از موارد زیر چند درصد در موفقیت شما نقش داشت؟
پایه تحصیلی ، دانشگاه کارشناسی، برنامه ریز برای کنکور، کلاس کنکور، کنکور آزمایشی،شرایط سر کنکور، شرایط مطالعه و زندگی (مثل شرایط خانه و...)،سایر عوامل

همه عواملی که نام بردین تاثیر گذار هستن و هرکدومشون میتونن برای افراد مهمترین عوامل موفقیت و یا حتی مهمترین عوامل شکست باشن برای من هم شرایط زندگی و پایه تحصیلی و برنامه ریزی از مهمترینا بودن. البته نقش دیگر عوامل رو زیر سوال نمیبرم و مثلا اگه من میتونسم کلاس کنکور شرکت کنم و به درستی از اون استفاده میکردم حتما اوضاع بهتر میشد.


مانشت ۳۷ : حالا که تا اینجا اومدین ، میخواین چیکاره بشید؟ هدفهاتون برای آینده را اگه دوست دارید بگید.
الان یک مهندس کامپیوتر و دبیر دروس کنکور (کارشناسی و کارشناسی ارشد) و مشاور کنکور( کارشناسی و کارشناسی ارشد) هستم و از وضع زندگی خودم راضیم.


مانشت ۳۸ : چقدر توکل بخدا و عبادت در طی این مسیر و رسیدن بهدف بهتون کمک کرده است.
از نظر من ۱۰۰ درصد.


مانشت ۳۹ : کسی یا کسانی هستند که در موفقیت شما نقش شاخصی داشته باشه و یا شما موفقیت تون را مرهون او بدونید.
همونطور که گفتم من این موفقیتم رو مدیون همسرم هستم.


مانشت ۴۰ : ایا درسی هست که بنظرتون باید با روش دیگری میخوندید یا بیشتر میخوندید یا از منابع دیگری میخوندید ویا حذف نمیکردین و در اینصورت میشد نتیجه بهتری گرفت.
این اتفاق هم برای همه میفته ولی به نظرم الان وقت این نیست که به این مسئله بپردازم وباید به فکر آینده باشم و نه گذشته.



مانشت ۴۱ : چگونه و بر چه اساسی انتخاب رشته میکنید ؟ کدام دانشگاه را برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد ترجیح میدید؟ (اگر مایلید دلیل آن را هم بنویسید)
احتمال میدید در کدام دانشگاه قبول شوید؟

هنوز معلوم نیست ولی احتمالا مهندسی نرم افزار شریف.


مانشت ۴۲ : توصیه خاصی برای داوطلبین زیادی که این مصاحبه را میخونن دارید.
باز هم میگم مهمترین مسئله فهم دروسه و برنامه ریزی.


مانشت ۴۳ : بنظرتون سوالی هست که باید میپرسیدم و نپرسیدم.؟ جواب شما به این سوال چی هست؟
نه دیگه فکر میکنم اگه سوالی هم بوده حتما تو این ۴۴ تا سوال میپرسیدین!


مانشت ۴۴ : و آخرین سوال نظرتون در مورد مانشت ، انتظاراتتون از مانشت ؟
خیلی خوبه و میتونه مشکلات خیلی ها رو با جمع آوری نظرات همه حل کنه
۷۰
۸
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Fardad-A , good-wishes , MSZ , saiedattar , Mohammad-A , Amoojan , Mänu , آرتا , svk7 , Nima Masghadi , slaf83 , fatima1537 , ماه بانو , omidranjbar , yasermrz , homa , Dark Knight , انرژی مثبت , asiehmohammadian , it866 , Andrew S.Tanenbaum , hemoso , farhud , Lantern , unicornux , banafshe , sir_ams , Aurora , Msccom , narges_r , kingxerxes , esi , GoodStudent67 , hiva60 , b.kiani , The BesT , M.Amin.M , robot110 , m450ud , Solmaziranica , TnT , siloi , x86 , nina69 , SaMiRa.e , tesna , zahra.motahari68@gmail.com , ariazad , smartII , saba_1984 , mahdi-313 , Payam92 , sahar bano , nassim92 , Engineer , deh-ab , Doctorwho , ReihanehTorkzadeh , vidami , tiran22 , نوبهار , mahinjoon , بنفشه , پوونه , blackhalo1989 , Autumn.Folio , borna91 , zarei1991 , r.jafari , hp1361 , ashkan_d13 , red-green-blue , Mehman , rezvan_m , Jooybari , fatemesoleimani , Mohammad.K , mohsen_4050 , saaraa , mahkaameh , nasrolah , esmaeli.sh , admin , xani , eng_majid , hnarghani , sara.92 , jafari1091 , reyhaneh64 , ariana1987 , mortez28 , humorkhan , bahar_h , SarahRad , Morris , rata , احسان مومنی , maxi , **sara** , arya_sad , fatemenp , mehdiba3 , Mahbanoo313 , Behzad TP , kaka22 , sara_sb92 , shany , ana9940 , pouyapor , ssmmgg , M@A , Pegasus , mjzarrin , baran , آرمین , black_knight , arman.fr , amin , ریحان , aaa@hgg.com , friends , ican , SnowBlind , haghighi_mahmood , pershang , sepidsal , Nasi Be , mj-y , amash , hadi8963 , mehran666 , eris229 , Sakura , Maryam-X , tarane1992 , AmiriManesh , behnamit , virtual girl , takexpert , Riemann , mrsh1372 , salimeh , Pure Liveliness , Ms. Saba , mNajarzadeh , سعید زارع , Zahra Sadat Alavi , قلب یخی , maryam_92a , nazan1 , Abootorab , haveking , عزیز دادخواه , dr.a_AI
ارسال:
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲, ۰۵:۳۱ ب.ظ
آزمون ارشد ۹۲: مصاحبه با رتبه ۱ معماری، ۲ هوش، ۱ نرم افزار و ۱ الگوریتم
ممنون از مصاحبه ، عالیی بود از اقا فرداد هم تشکر میکنم
واقعا منتظر خوندن مصاحبتون بودم البته چیزی که میخاستم رو جواب ندادین
جسارت نباشه ولی
دوس داشتم تک تک درسها رو تحلیل کنین چی خوندین و چطور بودن ، نظرتون راجع به هر درس و ....
اینکه همشون خوبن من یکی رو قانع نکرد !!


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۱۲
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Dark Knight , saeedehs , zahra.motahari68@gmail.com , deh-ab , ati314 , hnarghani , rata , maxi , fm.star , ریحان , CurfCherlyhah , SnowBlind , Elena_71
ارسال:
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲, ۰۵:۵۵ ب.ظ
آزمون ارشد ۹۲: مصاحبه با رتبه ۱ معماری، ۲ هوش، ۱ نرم افزار و ۱ الگوریتم
ممنون که اینقدر زود مصاحبه تون رو در اختیار مانشتی ها گذاشتید
موفق باشید
۳
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: deh-ab , CurfCherlyhah
ارسال:
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲, ۰۶:۵۱ ب.ظ
RE: آزمون ارشد ۹۲: مصاحبه با رتبه ۱ معماری، ۲ هوش، ۱ نرم افزار و ۱ الگوریتم
وقتی که گذاشتید و رتبه ای که صید کردید تواما جای سپاس داره
ولی من دوست دارم یه خورده در خصوص تمرکز حواستون، ایجاد انگیزتون، حس عجیب درسیتون بهمون بگید
یه خورده از ارادتون، یه خورده از همیتتون و اینکه چطور میشه که آدم اینطوری برنامه ریزی میکنه و موفق میشه
اینا خیلی مهمتره تا معرفی رفرنسها !!!
در آخرم اگه میشه از نقش همسرتون برامون بگید
مثلا اگه همسرتون کنارتون نبود فکر می کنید شرایط چطور پیش میرفت ...
مرسییییی

pǝnuıʇuoɔ ʍoɥs ǝɥʇ 'lnɟıʇnɐǝq sı ǝɟıl
۶
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: yasermrz , Msccom , fsi2013 , deh-ab , ati314 , Mehman , maxi , tohidi4503 , CurfCherlyhah
ارسال:
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲, ۰۷:۵۳ ب.ظ
آزمون ارشد ۹۲: مصاحبه با رتبه ۱ معماری، ۲ هوش، ۱ نرم افزار و ۱ الگوریتم
شما برای ۱ رفته بودین سر جلسه کنکور واقعا چه جوری تونستید شانسی بزنید؟
فقط برای زبان این کارو کردین یا اگه میشد واسه مشترک هم میکردین؟

امضا چیه؟ مرد باید غیرت داشته باشه.
۷
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: TnT , zahra.motahari68@gmail.com , deh-ab , mahinjoon , maxi , CurfCherlyhah , عزیز دادخواه
ارسال:
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲, ۰۹:۴۶ ب.ظ
آزمون ارشد ۹۲: مصاحبه با رتبه ۱ معماری، ۲ هوش، ۱ نرم افزار و ۱ الگوریتم
آقا شما چرا نمیری؟ رتبه ۱۰ کارشناسی، ۱ کارشناسی ارشد، معدل ۱۷/۵، دنبال چی میگردی؟
نه واقعا برام سوال. واقعا دانشگاه های داخلی شما رو ارضا میکنه؟ حتی اگر هم می خوای اینجا باشی، می تونی بری دکتری بگیری برگردی.
۸
۶
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: TnT , zx24 , tesna
ارسال:
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲, ۱۰:۲۰ ب.ظ
آزمون ارشد ۹۲: مصاحبه با رتبه ۱ معماری، ۲ هوش، ۱ نرم افزار و ۱ الگوریتم
(۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۶:۵۱ ب.ظ)Dark Knight نوشته شده توسط:  در آخرم اگه میشه از نقش همسرتون برامون بگید
مثلا اگه همسرتون کنارتون نبود فکر می کنید شرایط چطور پیش میرفت ...
من هم مشتاقم بدونم


آرام باش***دنیا بی قرار توست...
۷
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: deh-ab , ati314 , anika
ارسال:
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲, ۰۱:۲۳ ق.ظ
آزمون ارشد ۹۲: مصاحبه با رتبه ۱ معماری، ۲ هوش، ۱ نرم افزار و ۱ الگوریتم
تشکر بخاطر مصابحه

دوس داشتم درمورد منابع وبرنامه ریزیتون بیشتر توضیح میدادین ولی اشکال نداره اگه میشه الان توضیح بدین
خب شما که میگین منابع باهم فرقی ندارین خودتون از رو چی خوندین؟اسم درسا رو بنویسین با کتابایی که از این درسا خوندین

من میخوام از تابستون شروع کنم، به نظرتون یکی مثل من که توی دانشگاهی درس خونده که نه تنها بارعلمیش بالا نرفته بلکه کم هم شده چجوری باید برنامه ریزی کنه که رتبه ی خیلی خوبیو بیاره.نمیگم که واسه من برنامه ریزی کنین، منظورم اینه که مثلا هفته ای چندتا درسو بخونم؟یه درسو یا کتابو کامل بخونم وبذارمش کنار یا روشی دیگه ای رو پیشنهاد میدین؟چجوری خلاصه برداری و یادداشت برداری میکردین؟تابستونو رو چی سرمایه گذاری کنم؟از مهر تا کنکور چی بخونم؟کدوم درسا رو باهم بخونم؟ درسا رو گروه بندی کنم؟کلا یکسری توضیحات اولیه بدین که راه بیفتم.فک کنم مشکل من مشکل خیلی از بچه هاست.

بازم تشکر میکنم که با صبر وحوصله به نظرات جواب میدین و وقتتونو میذارین که به بچه ها کمک بدین.واقعا خیلی ارزش داره.


وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاس جَمِیعاً
وهرکس انسانى را ازمرگ رهائى بخشدچنان است که گوئى همه مردم را زنده کرده است.
سوره المائدة آیه۳۲



مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.



۵
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: zahra.motahari68@gmail.com , Dark Knight , deh-ab , saiedattar , mahinjoon , ati314 , ریحان , CurfCherlyhah
ارسال:
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲, ۰۲:۲۳ ق.ظ
آزمون ارشد ۹۲: مصاحبه با رتبه ۱ معماری، ۲ هوش، ۱ نرم افزار و ۱ الگوریتم
رتبت حوبه تبریک!
مصاحبه نمی کردی هم فرقی نداشت....مگر مصاحبه تو مانشت اجباریه؟ که طرف اینطور پاسخ بده.... منابع کاملا مشخصه!!! میشه بگی محاسبات رو از رو چی خوندی؟

think positive
۱۲
۷
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: zahra.motahari68@gmail.com , ati314 , phoenix.softeng , ariazad , fm.star , alagh , ریحان
ارسال: #۱۰
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲, ۱۰:۲۲ ق.ظ
آزمون ارشد ۹۲: مصاحبه با رتبه ۱ معماری، ۲ هوش، ۱ نرم افزار و ۱ الگوریتم
با تشکر از مصاحبه
اما متاسفانه دوستمون خیلی کلی به سوالات جواب دادن . و درسته که تسلط خوبی داشتن اما واقعا از رتبه های برتر انتظار میره کمترین غلط رو داشته باشن و مشخصه که خواستن هیچ سوالی رو بی پاسخ نذارن و به نظرم به خاطر غرور کاذب باشه . درسته که شما به درصدای بیشتری نیاز ندارین ولی خیلی های دیگه اگه غلط کمتری داشته باشن واقعاً تو درصد و رتبشون تاثیر جدی داره .
۱۲
۴
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: eng_majid , alagh
ارسال: #۱۱
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲, ۱۰:۵۵ ق.ظ
آزمون ارشد ۹۲: مصاحبه با رتبه ۱ معماری، ۲ هوش، ۱ نرم افزار و ۱ الگوریتم
بله کلی جواب دادن به خصوص بخش منابع که در واقع هیچ چیز خاصی نگفتن.
۹
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: ariazad , CurfCherlyhah
ارسال: #۱۲
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲, ۱۱:۱۲ ق.ظ
RE: آزمون ارشد ۹۲: مصاحبه با رتبه ۱ معماری، ۲ هوش، ۱ نرم افزار و ۱ الگوریتم
(۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۹:۴۶ ب.ظ)shervinrs نوشته شده توسط:  آقا شما چرا نمیری؟ رتبه ۱۰ کارشناسی، ۱ کارشناسی ارشد، معدل ۱۷/۵، دنبال چی میگردی؟
نه واقعا برام سوال. واقعا دانشگاه های داخلی شما رو ارضا میکنه؟ حتی اگر هم می خوای اینجا باشی، می تونی بری دکتری بگیری برگردی.

من هم واقعا این اولین سوالی بود که پس از دیدن تلاش و کارنامه ایشون به ذهنم رسید،ایشون حتی نیاز نبود با توجه به دانشگاه،معدل و رزومه تحصیلی و به نوعی کاری ای که دارند ارشد رو در ایران شرکت کنند و فرصت بهترین فاند ها رو به همراه هزینه زندگی حتی در کنار همسرشون رو از بهترین دانشگاه ها ی دنیا دارند،
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
,
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
,
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
,
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


این دانشگاه ها جزو Top 10 ها ی مهندسی هستند حتی میشه تحصیل کرد و بعد هم به وطن خدمت کرد البته اگر بعدش مقایسه استانداردهای زندگی اجازه بدهند.و با این رتبه و معدل ارشد دیگه راه خیلی همواری پیش رو دارند و اونم پر کردن یک application form هست،ولی هرکسی هدف و دیدگاهی داره در این مورد ،و جالب و به نوعی موسمر ثمر خواهد بود دیدگاه فردی که این شرایط فراهم رو با رتبه یک کنکور ارشد رو دارند......
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: CurfCherlyhah
ارسال: #۱۳
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲, ۱۱:۱۸ ق.ظ
آزمون ارشد ۹۲: مصاحبه با رتبه ۱ معماری، ۲ هوش، ۱ نرم افزار و ۱ الگوریتم
دوستان گرامی ، در مانشت ما سعی کردیم خیلی سوال بپرسیم. از آقای میر مهدی و دیگرانی که مصاحبه میگذارند هم ممنونیم ولی این آزادی را برای مصاحبه شونده ها قائل باشید که در هر عمقی از جزئیات که مایلند جواب بدهند. قبول کنید که اجباری وجود نداره. بعضی هم سوالات مربوط به زندگی دوستان را میپرسند که بنظرم این دیگه خیلی بیشتر از موارد درسی اختیاریست و ممکنه موجب بشه مصاحبه شونده ، جواب بقیه سوالات را هم ندهند.
وقتی یک دوستی مصاحبه اش را میگذاره ، دیگه بجای تشکر نمیشه انتقاد کرد که چرا فلان چیز را با جزئیات نگفتید . همین مصاحبه را هم اجباری نداشتند که بفرستند.

امیدوارم بعضی سوالات موجب نشه تمایل بقیه دوستان برای ارسال مصاحبه شون از دست بره و دوستان مصاحبه شونده کلا" دیگه سرنزنند.
خواهش میکنم سوالی دارید بدون کنایه بپرسیدو حق بدین که اجباری در پاسخ دادن نیست.


از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر ............ یادگاری که در این گنبد دوار بماند..
.
۱۸
۵
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: tesna , fsi2013 , SaMiRa.e , Dark Knight , yasermrz , Mohammad-A , M.Amin.M , hnarghani , پوونه , good-wishes , fatemehkh , انرژی مثبت , Abootorab
ارسال: #۱۴
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲, ۱۱:۱۹ ق.ظ
RE: آزمون ارشد ۹۲: مصاحبه با رتبه ۱ معماری، ۲ هوش، ۱ نرم افزار و ۱ الگوریتم
(۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۰:۵۵ ق.ظ)smartII نوشته شده توسط:  بله کلی جواب دادن به خصوص بخش منابع که در واقع هیچ چیز خاصی نگفتن.

این محافظه کاریشون منو کنجکاو کرد....Big Grin دوست داشتم بدونم چه منابعی رو مطالعه کردند.البته خب به محضی مه ایشون اعلام کنند اون منبع نایاب میشه و صاحب انشاراتش هم فردا هواپیما می خره........Big Grin
۸
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Dark Knight , AmiriManesh
ارسال: #۱۵
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲, ۱۱:۲۰ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۱:۲۸ ق.ظ، توسط fsi2013.)
RE: آزمون ارشد ۹۲: مصاحبه با رتبه ۱ معماری، ۲ هوش، ۱ نرم افزار و ۱ الگوریتم
(۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۲:۲۳ ق.ظ)MarkLand نوشته شده توسط:  رتبت حوبه تبریک!
مصاحبه نمی کردی هم فرقی نداشت....مگر مصاحبه تو مانشت اجباریه؟ که طرف اینطور پاسخ بده.... منابع کاملا مشخصه!!! میشه بگی محاسبات رو از رو چی خوندی؟

دوستان طلبکار نباشید لطفا!شاید ناراحت شه خب

(۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۱:۱۶ ق.ظ)zahra.motahari68@gmail.com نوشته شده توسط:  تشکر از مصاحبه ولی من با خوندن این مصاحبه پاک نا امید شدم(از خودم)...
ایشون از اول مخ بودن طبیعیه همچین رتبه ای بیاره.. من که پایه م ضعیفه چیکار کنم...
تا بیام بفهمم باید چی بخونم،از کجا شروع کنم، چطور بخونم +استرس و اضطراب +سطح یادگیری افتضاح +...
بهمن میاد و من بازم پشت کنکورمی مونم....

دوست عزیز توجه کنید الان دارید رتبه و درصد های نفر اول و میخونید ،همکلاسی دارم که الان شریف درس میخونه
توی رتبه های امسالم بازم همکلاسی هامو میشناسم که رتبه های ۴۷،۶۰ و ۸۷ آوردن ولی دانشگاهی نبودن که خیلی تاپ باشه،هیچوقت هم مخ نبودن فقط ۴-۵ ماه وقت گذاشتن و درس خوندن
تو همین سایت هم آقای arscin رتبه ۶۲ اورده و پیام نور درس خونده شما چرا خودتونو با کسی مقایسه میکنید که تو شریف درس خونده!تازه این یه نفره فقط توی کنکور کلی ادم موفق دیگه هستن که میشه ازشون چیز یاد گرفت

HeartTongue
۱۶
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Dark Knight , mahinjoon , ati314 , Autumn.Folio , white bird , yasermrz , zibaziba , rata , zahra.motahari68@gmail.com , ریحان , pershang , Nasi Be , AmiriManesh , Ms. Saba , haveking


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  علوم کامپیوتر شریف یا نرم افزار تهران؟ ۴L1R3Z4 ۴۴ ۲۷,۹۶۷ ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ ۰۸:۱۲ ب.ظ
آخرین ارسال: moeinbahari
  درخواست کتاب یا جزوه برای ارشد و دکتری هوش مصنوعی H.Mohammadi ۱ ۱,۲۹۸ ۰۴ تیر ۱۴۰۲ ۰۱:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: solmaz58
  مصاحبه با رتبه ۵۱ آی تی و تجارت و ۷۷ شبکه و امنیت Rehe1994 ۵ ۶,۲۶۱ ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ۰۳:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: arashi300
  جزوه خلاصه نکات مهم فصول ابتدایی درس مهندسی نرم افزار Happiness.72 ۱ ۳,۴۸۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ۰۶:۲۸ ب.ظ
آخرین ارسال: M o h m m @ d
  کمک فوری برای مصاحبه استخدامی رشته هنراموزی کامپیوتر hamide.m ۳ ۳,۹۳۶ ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۰۷:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال: SetareSokhanrani
  مهندسی نرم افزار rh1995 ۰ ۱,۳۱۵ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ۰۷:۰۹ ب.ظ
آخرین ارسال: rh1995
  مهندسی نرم افزار rh1995 ۰ ۱,۱۱۶ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ۰۷:۰۸ ب.ظ
آخرین ارسال: rh1995
  کدام زبان برای هوش مصنوعی بهتر است؟ فرق بین زبان های هوش مصنوعی چیست؟ azam2075 ۳ ۵,۴۳۶ ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ۰۷:۲۱ ب.ظ
آخرین ارسال: علیصا
  آزمون دکتری نرم افزار و الگوریتم ۱۴۰۰ Seyyedab ۴۶ ۱۷,۸۴۴ ۰۹ مهر ۱۴۰۰ ۰۵:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: Seyyedab
Star درخواست کمک و راهنمایی برای شرکت در آزمون ارشد marvelous ۹ ۷,۹۴۴ ۰۶ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۱۸ ب.ظ
آخرین ارسال: فاطمه دیبا

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close