زمان کنونی: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳, ۰۴:۲۹ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

هرچه می خواهد دل تنگت بگو...

ارسال: #۵۱۹۰۱
۳۰ مرداد ۱۳۹۸, ۰۴:۵۹ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ۰۵:۰۸ ق.ظ، توسط ezra.)
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
پرده ی اول:
دیشب خیلی خسته بودم طوری که حتی دو تا زلزله هم متوجه نشده بودم
سرظهر خوابهای آشفته میدیدم و به همین خاطر بیدار شدم
دیدم خون دماغ شدم
(من وقتی خون دماغ میشم شدید خون دماغ میشم)
مامانم رو صدا زدم که دستمال بیاره قبل از اینکه همه جا رو به گند بکشم
کمکم کرد بردم دسشویی که اتفاقاً نزدیک اتاق خودمه
وقتی خون زیادی که رفته بود رو دیدم برگشتم گفتم احتمالاً الانه که فشارم بیوفته







پرده ی دوم:
خواب ساکت عمیقی بودم
یواش یواش صداهایی شنیدم
جیغ و التماس و صدای استعانت از تک تک امامان و معصومین یواش یواش چشامو باز کرد
صحنه ی عجیبی دیدم
کف توالت پهن شده بودم؛ جلوم لگن گرفته بودن, لباس سفیدم پر خون بود
بابام که تازه از حموم دراومده بود حوله پیچ داشت دستمو میکشید
خواهرم مضطرب میدویید میرفت آشپزخونه آب میاورد و برمیگشت
مادرم علی رغم اینکه تلاش میکرد بگه چیزی نشده خوب میشی, اما با داد و فریاد و التماس ازم میخواست بلند شم
اولین حرفی که زدم: چی شده؟






پرده ی سوم:
بیرون آوردنم از دسشویی
مامانم برام تعریف میکرد عین تو فیلما یهو سرت گیج رفته چرخوندیش و افتادی جوریکه وقتی داشتی میافتادی محکم سرت خورده به باکس توالت و بعدش خورده به دیوار و ترسیدم ضربه مغزی نشده باشی
قشنگ نزدیک ۱۰ دیقه هرکاری میکردیم چشاتو باز نمیکردی


خلاصه ما هم نمردیم و غش کردیم و بیهوشی رو تجربه کردیم
از بچگی دوست داشتم یه بار غش کنم بینم چجوریاست Smile
اگرچه مامان و بابام اختلاف نظر پیدا کرده بودن که مسموم شدم یا گرمازده, اما من داشتم به خودم میگفتم که مقاومت بی فایدست, باید قبول کنی و هموفوبیا هم به لیست مریضی های روانیت اضافه کنی!


پ.ن: لطفاً هموفوبیا با کسره خوانده شود, نه با ضمه !!!

 
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: RASPINA
ارسال: #۵۱۹۰۲
۳۰ مرداد ۱۳۹۸, ۰۸:۵۱ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۱۰ ب.ظ، توسط elect.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
......


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: The BesT , ezra
ارسال: #۵۱۹۰۳
۳۰ مرداد ۱۳۹۸, ۰۹:۴۹ ق.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ۰۴:۰۳ ق.ظ)ezra نوشته شده توسط:  هفت - هشت صفحه ای خوندم امشب, با اینکه بعضی از کامنت ها ناراحتم کرد (بخصوص کامنت مدیران) اما بسلامتی گذشتم از این کویر وحشت(!) چون انقدرها واکنش دادن ضرورتی نداشت.
من تصمیم گرفتم برای همیشه یا حداقل مدتی طولانی دیگه فعالیتی در مانشت نداشته باشم نوع برخورد واقعا عجیب غریبه! یکی از لیست میگه یکی از اینکه حیف که دیگه نمی تونم بن کنم وگرنه شمشیر من تشنه بن کردنه! فک کنید چهار نفر هم بن کردید مگه چندتا کاربر فعال که غیر از تساوی حقوق زن و مرد حرف دیگه ای میزنن اینجا داره؟ بفرمایید بن کنید باور کنید با خوشحالی شما منم خوشحال میشم

think positive
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: عزیز دادخواه
ارسال: #۵۱۹۰۴
۳۰ مرداد ۱۳۹۸, ۱۰:۳۴ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۳۵ ق.ظ، توسط عزیز دادخواه.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
مدیران گرامی به نظرتون موقع بازنشسته شدنتون نرسیده؟
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۱۹۰۵
۳۰ مرداد ۱۳۹۸, ۱۱:۳۴ ق.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ۰۴:۰۳ ق.ظ)ezra نوشته شده توسط:  هفت - هشت صفحه ای خوندم امشب, با اینکه بعضی از کامنت ها ناراحتم کرد (بخصوص کامنت مدیران) اما بسلامتی گذشتم از این کویر وحشت(!) چون انقدرها واکنش دادن ضرورتی نداشت.
این یکی هم نداشت.
اما چون مشابه همین کامنت رو چند روز پیش یکی دیگه از کاربرا نوشته بود دیگه سکوت جایز نیست. حتی اگه شوخی هم باشه قابل اغماض نیست.

(۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ۰۹:۴۹ ق.ظ)MarkLand نوشته شده توسط:  من تصمیم گرفتم برای همیشه یا حداقل مدتی طولانی دیگه فعالیتی در مانشت نداشته باشم نوع برخورد واقعا عجیب غریبه! یکی از لیست میگه یکی از اینکه حیف که دیگه نمی تونم بن کنم وگرنه شمشیر من تشنه بن کردنه!
فک کنید چهار نفر هم بن کردید مگه چندتا کاربر فعال که غیر از تساوی حقوق زن و مرد حرف دیگه ای میزنن اینجا داره؟ بفرمایید بن کنید باور کنید با خوشحالی شما منم خوشحال میشم
این‌ها نظر شماست و محترم، نظر من هم بر اینه که نوع برخوردها مدیرها عجیب‌تر از برخی رفتار کاربرها نبود. چند ماه هست جو اینجا به شدت تهاجمی شده بود و اواخر هم رفتار و ادبیات بد و بدتر می‌شد، لازم بود تعدیل بشه.
اشاره‌تون از لیست به حرف مسعود هست که گفت شروع کننده‌ی جدل‌ها، پست‌های چند نفر از کاربران هست که خب حرف درستی گفت. ما نگفتیم تعمدی هست، نیست، اما هر بار جدلی شده، شروع کننده‌ش افراد مشخصی بوده‌اند و نکته‌ی تعجیب‌انگیزش اینجاست که آخر هر بحث که با کدورت هم تموم می‌شه، همون کاربرا می‌گن من دیگه اینجا در مورد ازدواج یا دخترا صحبت نمی‌کنم، ولی یک هفته نشده همون فرد دوباره شروع می‌کنه! و این دور باطل به کرات اتفاق افتاده. یعنی خود فرد هم به نتیجه رسیده که بحث بی‌فایده‌ست ولی اصرار عجیبی به تکرارش داره. عجیب‌تر این که تاپیک ازدواج هم هست (که اگر لازم هست عنوانش رو کلی‌تر کنیم که به جز ازدواج، مسائل برابری و کار و ... هم شامل بشه) ولی بحثش اینجا باز می‌شه چون عموم از این بحث‌ها استقبال نمی‌کنند که برن اونجا بحث کنند، در نتیجه با پست‌ها و بهونه‌های مختلف همون موضوعات اینجا پینگ می‌شه تا آخر یه نفر از دستش در بره چیزی بگه (دقیقا چیزی که این سری اتفاق افتاد، برگردید ده صفحه عقب) شروع بشه. این خواسته که بحث‌های ازدواج و حقوق به تاپیک ازدواج منتقل بشه چیز زیادی نیست به نظرم. اگر فکر می‌کنید خواسته‌ی غیرضروری و اشتباهی هست، از کاربرای این تاپیک نظرسنجی کنیم که آیا دوست دارند در مورد ازدواج و دختر-پسری اینجا بحث بشه یا نه و بالطبع اگه جواب نه هست، باید با کسی که به نظر جمع احترام نمی‌ذاره برخورد بشه.
یوزر فعال که بحث غیر زن و مرد داشته باشند هم بله داره، و هم اگر بحث‌های تساوی حقوق زن و مرد کمتر بشه (یا بره تاپیک مرتبط) همون کاربرهایی که صرفا در مورد اون موضوعات صحبت می‌کنند هم حتما فرصت می‌کنند در مورد موضوعات متنوع‌تر صحبت کنند. مثل سابق. الان وقتی بحث فیصله پیدا می‌کنه هم یک کاربر جدید و پرانرژی میاد پست سه روز پیش رو ریپلای می‌کنه بحث باز می‌شه، این وسط صحبتِ تازه‌ای هم اگه باشه مجالش گرفته می‌شه. در نهایت اینکه اگه بحث ازدواج از اینجا حذف بشه تاپیک سوت و کور می‌شه، دلیل قانع‌کننده‌ای به ادامه‌ی وضع فعلی نیست.

به جز این بحث‌ها، دو مورد دیگه و آزار دهنده، یکی هوایی زدن بود، دومی هم تهمت مالتی‌یوزر بودن. امیر گرفت اتفاقا بد نیست همه به خودشون بگیرند تا تلنگری بشه، خب این یه وجه قضیه هست ولی وقتی وسط بحث کسی اونطوری هوایی می‌زنه طرف مقابل حق داره شخصی کنه و ناراحت بشه و این وسط اگه فکر می‌کنید ضرورتی نداره ما تذکر بدیم، می‌شه چیزی که شد و خود اون شخصی که ناراحت شده میاد ده مرتبه بدترش رو می‌گه.

مورد دیگه هم که منجر به بحث می‌شه، مالتی‌یوزر بودن هست که مسعود بابتش تذکر داد که شما می‌گید ضرورتی نداشته. ما تا حدی که امکانات سایت اجازه می‌ده قبل از شما (شما منظورم کاربرا هست) چک می‌کنیم، یعنی موردی نبوده که کاربرا شک کرده باشند ولی قبلش من چک نکرده باشم. اصل هم بر برائت هست، وقتی آی‌پی یکی مال تهران هست یکی مال اصفهان، خود شخص هم میگه مالتی یوزر نیستم، در نتیجه اصرار بیش از حد و تیکه انداختن عملا مزاحمت حساب میشه. بعضی وقتا هم مدیرها از چیزی خبر دارند که شما ندارید (مثلا شما فکر می‌کنید شخص A همون Bی سابق هست، ولی ما می‌دونیم B الان کجاست). بله مواردی هست که کاربرای جدیدی که میان به محیط اینجا و این تاپیک آشنا هستند و خودشون رو معرفی نمی‌کنند که شخصا نمی‌پسندم، ولی معنی "مالتی" نمیده، خصوصا که اذیت و آزاری نمی‌رسونند.

می‌مونه یک مورد، اونم اخطار سامان به کاربر مسلم هست که تا من پست‌های صفحه قبل و این صفحه رو خوندم حذف کردم. به شخصه از وقتی مدیر شدم یادم نمیاد به خاطر مسائل شخصی به کسی اخطار داده باشم حتی اگه حق با من بوده باشه. خب الان میگید چون مدیری کسی هم چیزی بهت نگفته، ولی چرا گفته، مخصوصا وقتی به خاطر شکایت یک کاربر دیگه به اون یکی اخطار داده میشه، باید منتظر مورد لطف واقع شدن باشیم.

(۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۳۴ ق.ظ)عزیز دادخواه نوشته شده توسط:  مدیران گرامی به نظرتون موقع بازنشسته شدنتون نرسیده؟
والا مسعود که ده بار استعفا داده؛ خود ما هم به تک‌تک کاربرای فعال و نیمه‌فعال اینجا حداقل دو بار پیام دادیم که مدیر بشن، کسی حاضر نشده. ما چند نفرم وسععقلی‌مون همین بود اون تصمیم رو گرفتیم که مسعود گفت. شخص بهتری سراغ دارید حتما معرفی کنید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: MarkLand
ارسال: #۵۱۹۰۶
۳۰ مرداد ۱۳۹۸, ۱۱:۴۶ ق.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
اون شب من یک ارسال گذاشتم و بعدش حذفش کردم که یه وقت ادامه بحث قبلی نباشه. چند نکته را خدمتتان عرض کنم:

۱- بجز آقا بهنام من همه به عده زیادی پیام دادم که بیان مدیر بشن اما هیچ یک قبول نکردند.

۲- من از این سایت هیچ منفعت مادی نمیبرم و فقط بخاطر انجام امور مانشت و تعهدم اینجا هستم (درسته به دلیل مشغله زیاد خیلی مطلب ارسال نمیکنم اما اگر گزارش تخلفات و تبلیغات رو حذف نمیکردم این سایت پر از مطالب توهینی و تبلیغ سرامیک و لوله و اینها بود!!).

۳- اگر مدیران فعلی بروند چون کسی نیست سایت را مدیریت کنه (با همه انتقادهایی که به مدیریتش هست) تقریبا بعید میدونم کنکور ۹۹ رو به خودش ببینه. دلیلش هم واضح هست حتی با اینکه مدیران هی میان تذکر میدن، تقریبا هر ۲-۳ هفته یک بار یک جنجال به پا میشه. تبلیغات بی مورد و بی ارتباط هم تا دلتون بخواد زیاد هست و بعد یه مدت عملا مطالب سایت در انبوه مطالب بی ربط گم میشه.

۴-در زمان مدیرای قبلی بحث های سنگینی میشد که تقریبا همیشه چند نفر با حالت قهر برای همیشه از سایت میرفتند. تعداد اخطار و اخراج ها هم خیلی زیاد بود. من نمیخوام اون مدیران رو نقد کنم چون یکی مثل آقا فرداد توی مدیریت عالی بود و همچنان من باهاش در دنیای واقعی در ارتباطم. اما شیوه مدیریت من (که ادعایی ندارم بی نقص هست) اینطوری بوده که اولا خودم به ندرت به کسی اخطار دادم و یا کسی رو محروم کردم. ثانیا تا جایی که شده نگذاشتم کار به بحث و جدل تا اون سطح برسه.

۵- من بخاطر تعهد و خاطراتم اینجا هستم. هر زمان دکتر یک شخص رو جای من گذاشت که شخصا چند مرتبه بهشون اینو هم گفتم. قسمت تعهد من برداشته میشه و فقط بخاطر خاطراتم توی اینجا (که جزو بهترین لحظات عمرم هست) اینجا در سکوت میمونم.


موفق باشید.

واللَّه خَیْرٌ وَأَبْقَى
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Avril89
ارسال: #۵۱۹۰۷
۳۰ مرداد ۱۳۹۸, ۱۱:۵۲ ق.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
مچ یه تبلیغات‌چی رو حین ارتکاب جرم گرفتم [تصویر:  470396_21.gif] یکی تا عضو شد یه راست رفت قسمت بحث آزاد غیرسیاسی تاپیک بزنه، زدم ارسالاش مدیرت بشه [تصویر:  470396_21.gif]
(چندین بار از ادمین خواستیم یکی دو پست اول کاربرا مدیریت بشه، ولی ظاهرا دست بردن به کدش سرراست نیست).
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۱۹۰۸
۳۰ مرداد ۱۳۹۸, ۱۱:۵۴ ق.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۵۲ ق.ظ)Behnam‌ نوشته شده توسط:  مچ یه تبلیغات‌چی رو حین ارتکاب جرم گرفتم [تصویر:  470398_21.gif] یکی تا عضو شد یه راست رفت قسمت بحث آزاد غیرسیاسی تاپیک بزنه، زدم ارسالاش مدیرت بشه [تصویر:  470398_21.gif]
(چندین بار از ادمین خواستیم یکی دو پست اول کاربرا مدیریت بشه، ولی ظاهرا دست بردن به کدش سرراست نیست).

اینو من به دکتر گفتم یکسری دلیل براش داشت که البته بنظر من دلایل ما برای مدیریت شدن چند پست اول وزنش بیشتر بودBig Grin

واللَّه خَیْرٌ وَأَبْقَى
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۱۹۰۹
۳۰ مرداد ۱۳۹۸, ۰۱:۵۷ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ۰۲:۰۲ ب.ظ، توسط Soldier's life.)
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ۰۸:۵۱ ق.ظ)elect نوشته شده توسط:  
(30 مرداد ۱۳۹۸ ۰۴:۰۳ ق.ظ)ezra نوشته شده توسط:  وگرنه آینده ی خاصی برای خودم متصور نیستم که بخوام شیرینش کنم!!
متنن خوبی بود ب جز اینجاشش ک دوس نداشتمم.
(۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ۰۴:۵۹ ق.ظ)ezra نوشته شده توسط:  دیدم خون دماغ شدم
منمم همینن جورر. فک میکردم از خستگییه ولی دیورز ک همش خونه بودم م شد ولی کمترر
بایدد تغذیهه و تحرکمم رو ی روییو کنمم

سلام
امیدوارم همه دوستان همیشه در سلامت کامل باشند یک حمد شفا هم خواندم
بچه ها انقدر خودتون رو تحت فشار قرار ندید ما همگی جوان هستیم و تقریبا با یک سری مشکلات مشابه درگیریم ولی نباید بذاریم این مشکلات به سلامت جسم و روحمان صدمه بزنه چون واقعا این دنیا ارزشش رو نداره
در نهایت بازهم ارزوی سلامت کامل جسم وروح برای هممون دارم .
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: The BesT , ezra
ارسال: #۵۱۹۱۰
۳۰ مرداد ۱۳۹۸, ۰۲:۲۹ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ۰۲:۱۳ ق.ظ)Masoud05 نوشته شده توسط:  
(29 مرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۱۱ ب.ظ)متینا۲۰۲۰ نوشته شده توسط:  
(29 مرداد ۱۳۹۸ ۰۱:۰۷ ق.ظ)Masoud05 نوشته شده توسط:  دلم برای مانشت ۸۹ و ۹۰ تنگ شده. بیشتر دلم برای افرداش تنگ شده. به اعتبار وجود افراد هست که لحظات شیرین می شوند.

بی شک جزو بهترین لحظات عمرم بود و با کسانی آشنا شدم که تا ابد یاد و تاثیرشون برام باقی میمونه. خیلیاشون رو از دست دادم و راه ارتباطی ندارم اما خدا رو شکر چند نفری هنوز باقی مونده.

ای کاش این پیام منو اون افراد قدیمی میدین و یه جوری باز ازشون با خبر میشدم. ای کاش میشد....
منم اون موقع مانشت را و به قول شما آدم های مانشت را دوست داشتم چون واقعا همه صادقانه توی مانشت جمع میشدن و مثل محیط واقعی به هم کمک می کردند که مطمئنا الان همه شون افراد موفقی شدند و سرگرم کار و زندگیشون شدند. فقط میتونم یک جمله بگم که مانشت اولین سایتی بود که من داخلش عضو شدم و فعالیت می کردم و خیلی چیزها را از مانشت یاد گرفتم.

موافقم. شما منو یاد یکی از افراد قدیمی انداختید. یکی از همون کسانی که خیلی دوست دارم باز ازش خبری بگیرم Angel
خب منم از همون قدیمی ها هستم و الان دوران بازنشستگی را دارم میگذرونم، چه خوب که یادآور اشخاصی هستم که شما دوستشون دارین ولی مطمئنا جزئشون نیستم چون منو هیچکی جز خودم دوست ندارمShyآخه نه اعصاب دارم نه اخلاقSmile
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۱۹۱۱
۳۰ مرداد ۱۳۹۸, ۰۳:۰۷ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ۰۳:۲۴ ب.ظ، توسط Saman.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
یه چیزی اینجا خیلی صفر و یک شده!!!


شما یا مدیر باش یا شخص!! یعنی چی؟!!
ما هم مدیریم هم شخص!!نصفی از هر کدوم!!!

بله یادمه قبلا به این جناب مسلم گفتم من باهات شوخی ندارم و منو هرگز مخاطب قرار نده(اینو به عنوان یه شخص بهش گفتم) و اگر قرار بود به عنوان یه شخص هی بحث رو کش میاوردم، باز جنجالی میشد اوضاع و همه منو به عنوان یه مدیر جنجالی میدیدن! نه یه شخصی که بخواد با این اقا بحث کنه!
-----------------
فعالیت کاربرا رو از دیر باز خوب یادمه!!فقط خداییش حسش نیست.
حداقل انتظاری که از کاربرای اینجا میره رو انجام نمیدن بیشتر کاربرا بعد انتظار چرا باید از مدیرا اینقدر بالا باشه؟!!
------------

مساله شخصی هم نبوده که اعمال مدیریت بشه، بلکه مساله ای در راستای شخصی شدن بوده،حالا ما به صرف مدیر بودن تحمل میکنیم یه عده خیلی دیگه . . .

من درخواست تعلیق اکانتمم دادم.
به امید خدا موافقت میشه و خودتون سایتو مدیریت میکنید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۱۹۱۲
۳۰ مرداد ۱۳۹۸, ۰۳:۳۳ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ۰۳:۳۸ ب.ظ، توسط Masoud05.)
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ۰۳:۰۷ ب.ظ)Saman نوشته شده توسط:  من درخواست تعلیق اکانتمم دادم.
به امید خدا موافقت میشه و خودتون سایتو مدیریت میکنید.

امروز از من چند نفر همینو خواستن. فعلا که با هیچ یک موافقت نمیشه تا احساسی کسی تصمیم نگیره. یکم همه با هم مهربان تر باشید. بنظرم ۱-۲ روز هم افرادی که توی بحث ها بودن، اینجا اصلا بحث نکنند تا جو آرام بشه. فعلا تا شب تاپیک رو میبندم بعد بازش میکنم ان شالله

واللَّه خَیْرٌ وَأَبْقَى
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: The BesT , elect , ezra
ارسال: #۵۱۹۱۳
۳۱ مرداد ۱۳۹۸, ۰۵:۵۶ ق.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
امروز می رم کنسرت فرزاد فرزین
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۱۹۱۴
۳۱ مرداد ۱۳۹۸, ۱۰:۱۱ ق.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
اصلا نمی دونم چی شده اینجا!!! ولی ی سوال دادم اگ کسی مونده جواب بده
فن لپ تاپم صدا میده و کیبوردم داغ میشه
زنگ زدم جایی که خریدمش میگه اگ بیاریش باید ی ۲۴ ساعت اینجا باشه
کلی عکس و فیلم دارم میترسم ببرم بیرون واقعا برای ی فن تمیز کردن اینقدر کار می بره

فقط شروع کردن کافی نیست
با قدرت ادامه بده...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۱۹۱۵
۳۱ مرداد ۱۳۹۸, ۱۰:۲۴ ق.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۱۱ ق.ظ)RASPINA نوشته شده توسط:  اصلا نمی دونم چی شده اینجا!!! ولی ی سوال دادم اگ کسی مونده جواب بده
فن لپ تاپم صدا میده و کیبوردم داغ میشه
زنگ زدم جایی که خریدمش میگه اگ بیاریش باید ی ۲۴ ساعت اینجا باشه
کلی عکس و فیلم دارم میترسم ببرم بیرون واقعا برای ی فن تمیز کردن اینقدر کار می بره

کار کمتر از ۱۰ دقیقه هست.
شاید اونجا سرشون شلوغ هست و برای همین اینطوری گفتن. اما مواظب باشید چون در موارد نادری کلی ایراد الکی میزارن که هزینه بالا بره

واللَّه خَیْرٌ وَأَبْقَى
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: RASPINA


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  اگر بیش از سه سال از عضویت شما در مانشت میگذرد:بگویید کجایید و چه میکنید؟ Fardad-A ۸۳ ۵۵,۶۵۶ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۵۰ ق.ظ
آخرین ارسال: clint
  ازدواج دور از جوانان، جوانان دور از ازدواج (هرچه می خواهد دل تنگت بگو...) morweb ۲,۶۹۵ ۶۰۳,۸۰۸ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۰۷:۴۴ ب.ظ
آخرین ارسال: gogooli
  انخاب مسیر آینده ؟ آینده دکترا چه خواهد شد ؟ shivap ۱۰ ۱۰,۳۰۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۳۶ ق.ظ
آخرین ارسال: WILL
  سلام،امروز حال ات چطوره؟ حس امروزت را بگو. فرید ۹۰۷ ۲۲۹,۶۵۵ ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ۰۳:۲۳ ب.ظ
آخرین ارسال: Bache Mosbat
  اگر داده ها در هر بار به طور مساوی تقسیم شود حداکثر عمق درختی log n خواهد شد؟ post98 ۱ ۳,۱۵۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ۰۹:۲۴ ب.ظ
آخرین ارسال: ahrmb
  اینترنت در آینده ناپدید خواهد شد hnarghani ۰ ۳,۲۹۴ ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ ۰۱:۰۴ ب.ظ
آخرین ارسال: hnarghani
  اختلالی که زندگی شما را نابود خواهد کردشک و بدبینی ناشی از اختلال شخصیت پارانویید( morweb ۰ ۳,۳۲۰ ۲۴ تیر ۱۳۹۳ ۰۵:۳۴ ق.ظ
آخرین ارسال: morweb
  تعداد سوالات دروس تخصصی کامپیوتر تغییر خواهد کرد؟؟؟ Denize ۱۸ ۱۸,۳۰۹ ۱۷ آبان ۱۳۹۲ ۱۲:۰۳ ب.ظ
آخرین ارسال: shovaliehsiah
Question لطفا تجربیات خود را در مورد نوشتن سمینار و پایان نامه بگویید Potential ۲۴ ۲۱,۱۷۱ ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۴۲ ب.ظ
آخرین ارسال: انرژی مثبت
  یک موضوع جدّی که اگه دقت نکنیم، مایه‌ی سرافکندگی ما در قیامت خواهد بود silver_0255 ۸ ۷,۵۳۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۳۰ ق.ظ
آخرین ارسال: silver_0255

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close