زمان کنونی: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۱۰:۴۴ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

هرچه می خواهد دل تنگت بگو...

ارسال: #۵۳۸۲۱
۱۹ اسفند ۱۳۹۸, ۱۱:۴۴ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ۰۷:۳۹ ب.ظ، توسط Javad Street.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
*
*
*
*
*
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۳۸۲۲
۱۹ اسفند ۱۳۹۸, ۱۲:۲۴ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸ ب.ظ، توسط Javad Street.)
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
...............................
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: RASPINA
ارسال: #۵۳۸۲۳
۱۹ اسفند ۱۳۹۸, ۱۲:۵۵ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۵۸ ب.ظ، توسط RangiRangi.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
الان خیر سرم سر کلاس مجازیم! واقعا نفرت دارم از اینجور برگزار کردن کلاس اونم یه کلاسی که فقط ارائه بچه ها مونده و استاد هم فقط ده بیست دقیقه اول یه ذره درس میده!
همه مجازی رو بیشتر از حضوری دوسش دارن ولی من نه.. به نظرم اتلاف وقته. حیف چاره ای نیست تو این شرایط وگرنه یه همچین مسئله ای همیشگی بود من یکی از منتقدان اصلیش میشدم.
کلا با ویس و ویدیو همیشه مشکل داشتم اینم اضافه شد به مشکلاتم با تکنولوژی.. من کلا یا سر کلاس باید برم یاد بگیرم یا باید خودم کتاب رو بخونم متوجه قضیه بشم.
انقدر ساکت بودم کل کلاس که استاد فکر کرد نیستم و ازم سوال پرسید خوشبختانه اون جمله رو شنیده بودم جواب دادمBig Grin
ولی من وب گردی میکنم الان و استاد داره حرف میزنه بچه ها سوال میپرسن. Big Grin
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: marvelous
ارسال: #۵۳۸۲۴
۱۹ اسفند ۱۳۹۸, ۰۳:۵۶ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۱۸ اسفند ۱۳۹۸ ۱۰:۰۳ ب.ظ)Milestone نوشته شده توسط:  من چند روزی هست که اومدم گیلان، قبل از اینکه بیام، ویدئوهایی از خیابون‌های شهر به صورت سوت و کور با آهنگ‌های غم‌انگیز می‌دیدم که منو یاد مینی‌سریال چرنوبیل می‌نداخت! ولی اومدم و دیدم خبر چندانی هم نیست (البته قبلش هم مطمئن بودم، چون با خصوصیت عمومی مردم در زمینه بزرگ‌نمایی، زودباوری و شایعه‌پراکنی آشنا هستم)، یعنی مشکل هست اما نه به اون بزرگی‌ای که از نگاه بیرونی به چشم میاد. حداقل تو اطرافیان خودم و دوست و آشنا تاحالا تو یک نفر هم مشکلی مشاهده نشده و مطمئنم که با رعایت اصول بهداشتی و عادی نگرفتن موضوع، مشکلی پیش نمیاد.

سلام و عرض ادب.
نمیدونم شما کجای‌ گیلان رفتید ولی چیزی که من اطلاع دارم رشت و انزلی و لاهیجان وضعیت ناجوری دارن. مخصوصا رشت. اینکه میگید شهر رشت سوت و‌ کور هست والا یه چیز نسبی هست، رشت شهر سرزنده‌ای هست. خیلی شلوغه. اون شهرداری و خیابون اعلم‌الهدی همیشه شلوغه. و وقتی یهو اینقدر خالی میشه ناراحت‌کننده‌اس و ویدئو‌های اونجوری میاد بیرون ازش. مشکل توی رشت هست، خیلی هم زیاد هست، سعی نکنیم کوچیک جلوه بدیمش لطفا. تزریق امید اینجوری جالب نیست اصلن. زیاد منفی بودن هم خوب نیست. حقیقت توی جفتشون گم میشه. و حقیقتی که خیلیامون خبر نداریم.
موفق باشید.

رتبه خواهی همچو خورشید از خلایق دور باش ...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: khayyam , Riemann
ارسال: #۵۳۸۲۵
۱۹ اسفند ۱۳۹۸, ۰۵:۴۴ ب.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
رفتم سیر بخرم کیلویی ۴۰ تمن بود در صورتی که پاییز خریدیم کیلویی ۲تمن
خلاصه نخریدم گفتم اگر سیر از این بیماری پیشگیری می کرد الان حتی یک نفر هم شمال مبتلا به این ویروس نمیشد

فقط شروع کردن کافی نیست
با قدرت ادامه بده...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۳۸۲۶
۲۰ اسفند ۱۳۹۸, ۱۲:۱۴ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۵۱ ب.ظ، توسط Milestone.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۱۸ اسفند ۱۳۹۸ ۱۱:۱۰ ب.ظ)moslem73421 نوشته شده توسط:  سلام مهندس
نگاه کردم کشورهایی که الان هوای گرم دارند مورد بیماری کمی داشتند . مثل اینکه در هوای گرم فعالیت کمتری داره [تصویر:  smile.gif]

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

سلام مهندس؛
هنوز که ثابت نشده، ولی همه امیدوارن که اینطور باشه؛ تو دفترچه راهنمای یکی از دانشگاه‌های چینی می‌خوندم که گویا ویروس تو دمای بالای ۵۶ درجه از بین می‌ره و با اینکه به صورت دقیق نمی‌تونیم نظری بدیم اما حدس می‌زنیم استحمام مرتب با آب گرم مفید هست.

(۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۵۵ ب.ظ)RangiRangi نوشته شده توسط:  انقدر ساکت بودم کل کلاس که استاد فکر کرد نیستم و ازم سوال پرسید خوشبختانه اون جمله رو شنیده بودم جواب دادم[تصویر:  biggrin.gif]

چقدر خوبن این استادهای مچ‌گیر؛ کاش مچتون رو می‌گرفت ببینیم چی می‌شد اون‌وقت! Smile)))

(۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ۰۳:۵۶ ب.ظ)Milad_Hosseini نوشته شده توسط:  تزریق امید اینجوری جالب نیست اصلن

سلام
اگه از چیزی به صورت مستند مطلع نباشم، ترجیح می‌دم یک کلمه هم در موردش صحبت نکنم. هم رشت بودم و هم انزلی؛ سرزندگی‌ای که همیشه تو شهری مثل رشت (خصوصا سبزه‌میدان و شهرداری) مشاهده می‌شه (در حالت طبیعی که متاسفانه الان نیست) رو من تو کمتر نقطه‌ای از ایران دیدم، صد در صد وضعیت خوب نیست، حتما کمبود امکانات هست، اما اینکه تو شبکه‌های اجتماعی میان آمار فوت شهر کوچیکی مثل انزلی رو حدود ۱/۵ برابر آمار کل کشور اعلام می‌کنن، فقط و فقط یک دروغ بزرگه که به اسم آگاهی به مردم صورت می‌گیره. اگه من بخوام نقشی تو ایجاد امیدواری داشته باشم، این کار رو از طریق اعلام آمار (چه درست و چه غلط) انجام نمی‌دم که شما از جالب نبودن این نوع تزریق امید صحبت می‌کنید. آگاهی مهمه، اما آگاهی و کمکی که امروز مردم بهش نیاز دارن، از این جنس نیست.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: WILL
ارسال: #۵۳۸۲۷
۲۰ اسفند ۱۳۹۸, ۰۹:۲۶ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ۰۹:۵۹ ق.ظ، توسط sss.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
فقط مشاهدات خودم و شنیده هام از منابعی که اعتبارشون برام اثبات شده رو می نویسم و نمی خوام نظر کسی رو تایید یا رد کنم.
متوجه هستم که متن های طولانی چندان مورد پسند نیستن ولی ممنون میشم که حوصله کنید و بخونید.

در مواجهه با مسائل نگران کننده دو واکنش رایج، انکار و اغراق هستن. نه فقط مردم عادی بلکه در کل سیستم؛ اول با تاکید بر شایعه بودن و پخش اخبار دستگیری شایعه سازان کلا منکر مساله شدن. بعد اطلاعات مبهم و ناکافی به مردم دادن که خیلیا رو به واکنش اغراق آمیز سوق داد (تعداد قابل توجهی به علت افراط در استفاده از مواد ضدعونی کننده، یا ترکیب چند ماده ضدعفونی کننده دچار مشکلات ریوی شدن)

بهترین راه، برخورد آگاهانه است و سایت رسمی WHO بهترین منبع درباره توصیه های بهداشتیه و تا این لحظه اثر مثبت مصرف سیر و زنجبیل و.... رو تایید نکرده. یا دقیقا ذکر شده که Taking a hot bath does not prevent the new coronavirus disease.
مصرف ویتامین D تایید شده ولی حتما باید دوز مصرف رو در نظر گرفت. بدن نمی تونه مقدار اضافی رو دفع کنه و دچار مسمومیت میشه.
اکثر افراد نیازی به رژیم غذایی یا داروی خاص ندارن؛ پرهیز از قندهای مصنوعی و رعایت رژیم غذایی سالم توصیه شده (قندهای مصنوعی سیستم ایمنی رو ضعیف می کنن).
این صفحه رو توصیه می کنم بخونین
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


درباره ضدعفونی کردن محیط و وسایل هم چند نکته رو در نظر بگیرین. یه مساله اینه که با توجه به تجربه چین احتمالا بیش از یک ماه دیگه درگیر این ویروس هستیم، پس باید برای بازه طولانی تری آماده باشیم، نباید انقدر خودمون رو خسته کنیم که توان ادامه دادن نمونه. سبک زندگی رو طوری تنظیم کنیم که مواردی که نیاز به ضدعفونی دارن رو به حداقل برسونیم. منابع آبی محدودی داریم، مواد ضدعفونی کننده (حداقل فعلا) به مقدار کافی در دسترس نیست و استفاده زیادشون هم بی خطر نیست. تقسیم فضای زندگی به ۳ ناحیه قرمز و زرد و سبز رو رعایت کنیم و تبادلات بین این ۳ ناحیه رو به حداقل برسونیم.
مورد دیگه این که ویروس از طریق پوست سالم نمی تونه وارد بدن بشه ولی شستشوی زیاد به پوست دست آسیب میرسونه و امکان آلودگی از طریق پوست آسیب دیده وجود داره.
تا جایی که امکان داره از خونه خارج نشیم، تا جایی که امکان هست از مرخصی استفاده کنیم. هم به سلامت خودمون کمک می کنیم و هم هر ماسک و دستکشی که کمتر مصرف بشه کمکی به کسانیه که الویت بیشتری برای استفاده از این وسایل دارن. زباله عفونی کمتری تولید میشه که هم انتشار آلودگی رو کم میکنه هم آسیب کمتری به محیط زیست وارد میشه.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
لطفا از این قسمت نقل قول نگیرید.
نمی خوام تصویر منفی بدم ولی مساله خیلی مهمه و این که مردم جدی نگرفتن و هنوز دارن به روال سابق ادامه میدن رو نمیشه سرزندگی دونست بلکه بیشتر نشونه اینه که یا مساله رو جدی نگرفتن یا واقعا شرایط زندگی شون به قدری سخت هست که چاره دیگه ای نداشتن. تو این شرایط هر چه شهر خلوت تر باشه، تصویر بهتریه.
رسانه، تصویری از کادر درمان مجهز و با روحیه بالا به ما نشون میده اما این فقط یه ویترینه و در عمل خیلی از بیمارستان ها با کمبود های زیادی در وسایل محافظتی مواجه هستن، خیلی از افراد کادر درمان خودشون ماسک و مواد ضدعفونی تهیه می کنن. اما نیروهای زیاد دیگه ای هم تو بیمارستان هستن که در بهبود بیمار نقش دارن و درگیر این کمبودها هستن. نیروی خدماتی که مسول ضدعفونی کردن محیطه، امکانات کافی برای محافظت از خودش در اختیار نداره. تعداد زیادی از نیروها به خاطر همین مساله کمبود ماسک و ... استعفا دادن. وزارت بهداشت با تهدید به عدم استخدام در آینده هم نتونست مانعشون بشه. سعی کردن با افزایش حقوق و پرداخت مطالباتی که مدتها به تعویق افتاده بودن انگیزه ایجاد کنن؛ پذیرفته شدگان آزمون استخدامی رو بدون مراحل گزینش به کار گرفتن اما تعداد زیادی از کادر درمان خودشون درگیر بیماری شدن؛ تعدادی فوت شدن و تعداد زیادی به مرخصی استعلاجی رفتن. اونها که موندن هم به شدت در معرض آلودگی هستن و هم در اثر فشار کاری که تحمل کردن، توانشون تحلیل رفته. علاوه بر همه اینها اون تصاویر خوش رنگ و لعابی که از تقدیر از کادر درمان میبینیم همه واقعیت نیست؛ تعداد زیادی این تجربه رو داشتن که راننده تاکسی وقتی متوجه شده محل کارشون، بیمارستانه پیاده شون کرده یا پرستاری که چندین نفر از بستگان و آشنایان تماس گرفتن که خونه ما نیاید. البته هستند کسانی هم می خوان کمک و حمایت کنن ولی چون آگاهی ندارن زحماتشون بی ثمر و حتی دردسرساز میشه؛ مثلا میوه های برش خورده رو بسته بندی کرده بودن و برای بیمارستان بردن ولی چون هیچ راهی برای ضدعفونی کردن یا اطمینان از سلامت این بسته ها وجود نداشت دور ریخته شدن یا شاخه گل که تو شرایط عادی هم ورودش درست نیست...

از اخباری که تو سایت های خبری داخلی میخونیم هم نمیشه بدون نگرانی گذشت.
-فرمانداری ویژه کاشان تعداد فوتی ها در حوزه خودش رو ۸۸ نفر اعلام کرده ولی آمار کل کشور در همون زمان ۲۳۷ نفر اعلام میشه (که تناسبشون بی اشکال به نظر نمیاد).
-لاهوتی نماینده لنگرود: بسیاری از مبتلایان به خاطر نبود تخت جان باختند.

به خاطر پروتکل خاصی که درباره تدفین وجود داره باید نماینده ای از دانشگاه علوم پزشکی حضور داشته باشه و در حوزه دانشگاه علوم پزشکی که ما تحت پوشش اون هستیم آماری که از اخبار رسمی اعلام شد، تقریبا کمتر از نصف آمار نماینده دانشگاه بود.
عدم هماهنگی و نبود تمرکز تصمیم گیری هم مشهوده (تقریبا توی ۲۴ ساعت درباره بسته یا باز بودن مسیرها ارتباطی ۳ بار تغییر کرد) و باعث ایجاد درگیری بین مردم شده
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: marvelous , khayyam , Riemann , ele
ارسال: #۵۳۸۲۸
۲۰ اسفند ۱۳۹۸, ۰۲:۲۹ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ۰۵:۴۴ ب.ظ)RASPINA نوشته شده توسط:  رفتم سیر بخرم کیلویی ۴۰ تمن بود در صورتی که پاییز خریدیم کیلویی ۲تمن
خلاصه نخریدم گفتم اگر سیر از این بیماری پیشگیری می کرد الان حتی یک نفر هم شمال مبتلا به این ویروس نمیشد

[تصویر:  474193_z62r_19.png]
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: .:tarannom:. , Riemann , RASPINA
ارسال: #۵۳۸۲۹
۲۰ اسفند ۱۳۹۸, ۰۴:۰۴ ب.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
میگن سیر بخورین حتما اول صبح، برای کرونا تاثیر نداره زیاد. ولی باعث میشه اطرافیان فاصله یک متر و ازتون رعایت کنن : )))


دوستان کسی از اینترنت خانگی ۱۰۰ گیگ و گرفته؟ برای ما اضافه نشده Idea
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: RASPINA
ارسال: #۵۳۸۳۰
۲۰ اسفند ۱۳۹۸, ۰۴:۴۴ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ۰۴:۰۴ ب.ظ).:tarannom:. نوشته شده توسط:  میگن سیر بخورین حتما اول صبح، برای کرونا تاثیر نداره زیاد. ولی باعث میشه اطرافیان فاصله یک متر و ازتون رعایت کنن : )))


دوستان کسی از اینترنت خانگی ۱۰۰ گیگ و گرفته؟ برای ما اضافه نشده Idea

والا من شنیدم که میگن باید این اینترنتت رو تموم کنی تا اون صد گیگ فعال بشه
حالا راست یا دروغشو نمیدونم
ولی برای منم فعال نشده

ἓν οἶδα ὅτι οὐδὲν οἶδα

Σωκράτης

(The only thing I know is that I know nothing)

Socrates
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: .:tarannom:.
ارسال: #۵۳۸۳۱
۲۰ اسفند ۱۳۹۸, ۰۵:۲۰ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ۰۴:۰۴ ب.ظ).:tarannom:. نوشته شده توسط:  میگن سیر بخورین حتما اول صبح، برای کرونا تاثیر نداره زیاد. ولی باعث میشه اطرافیان فاصله یک متر و ازتون رعایت کنن : )))


دوستان کسی از اینترنت خانگی ۱۰۰ گیگ و گرفته؟ برای ما اضافه نشده Idea
کلا سیر خوبه الان که قرنطینه هستم و سرکار نمی رم بهترین فرصته برای خوردن حالا برای کرونا تاثیر هم نداشته باشه فواید زیاد دیگه ای داره

من اینترنتم پارس انلاین هست از دیروز فعال کردن و تا اول فروردین اعتبار داره و اول اون ۱۰۰ گیگ استفاده می شه بعد حجم خودم
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: .:tarannom:.
ارسال: #۵۳۸۳۲
۲۰ اسفند ۱۳۹۸, ۰۵:۳۰ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ۰۵:۴۴ ب.ظ، توسط so@.)
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ۰۴:۰۴ ب.ظ).:tarannom:. نوشته شده توسط:  دوستان کسی از اینترنت خانگی ۱۰۰ گیگ و گرفته؟ برای ما اضافه نشده Idea
سلام برای من هم از دیروز فعال شده، من اشتراک صبانت رو دارم.حجم قبلیم متوقف شده و از این حجم هدیه کسر میشه.

پناه می آورم به تو...
بعد از هرباران،بعد از هر زخم ،قبل از هراتفاق ،بعد از هر حادثه
و بگو جز تو چه کسی می تواند مرهم باشد بردلم ...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: .:tarannom:.
ارسال: #۵۳۸۳۳
۲۰ اسفند ۱۳۹۸, ۰۷:۱۰ ب.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
الان دو هفته هست سرکار نمی رم و دورکاری می کنم ، اصلا نمی دونم همین جوری تنهایی بمونم یا برم شهرستان !
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: RASPINA
ارسال: #۵۳۸۳۴
۲۰ اسفند ۱۳۹۸, ۰۷:۱۰ ب.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
۱۰۰ گیگ داخلی گرفتید یا بین الملل؟
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۳۸۳۵
۲۰ اسفند ۱۳۹۸, ۰۷:۱۲ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ۰۷:۲۱ ب.ظ، توسط Riemann.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
whatever man ....
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: khayyam


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  اگر بیش از سه سال از عضویت شما در مانشت میگذرد:بگویید کجایید و چه میکنید؟ Fardad-A ۸۳ ۵۶,۴۵۵ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۵۰ ق.ظ
آخرین ارسال: clint
  ازدواج دور از جوانان، جوانان دور از ازدواج (هرچه می خواهد دل تنگت بگو...) morweb ۲,۶۹۵ ۶۲۰,۱۰۹ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۰۷:۴۴ ب.ظ
آخرین ارسال: gogooli
  انخاب مسیر آینده ؟ آینده دکترا چه خواهد شد ؟ shivap ۱۰ ۱۰,۴۶۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۳۶ ق.ظ
آخرین ارسال: WILL
  سلام،امروز حال ات چطوره؟ حس امروزت را بگو. فرید ۹۰۷ ۲۳۴,۸۲۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ۰۳:۲۳ ب.ظ
آخرین ارسال: Bache Mosbat
  اگر داده ها در هر بار به طور مساوی تقسیم شود حداکثر عمق درختی log n خواهد شد؟ post98 ۱ ۳,۱۹۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ۰۹:۲۴ ب.ظ
آخرین ارسال: ahrmb
  اینترنت در آینده ناپدید خواهد شد hnarghani ۰ ۳,۳۴۱ ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ ۰۱:۰۴ ب.ظ
آخرین ارسال: hnarghani
  اختلالی که زندگی شما را نابود خواهد کردشک و بدبینی ناشی از اختلال شخصیت پارانویید( morweb ۰ ۳,۳۵۲ ۲۴ تیر ۱۳۹۳ ۰۵:۳۴ ق.ظ
آخرین ارسال: morweb
  تعداد سوالات دروس تخصصی کامپیوتر تغییر خواهد کرد؟؟؟ Denize ۱۸ ۱۸,۵۳۱ ۱۷ آبان ۱۳۹۲ ۱۲:۰۳ ب.ظ
آخرین ارسال: shovaliehsiah
Question لطفا تجربیات خود را در مورد نوشتن سمینار و پایان نامه بگویید Potential ۲۴ ۲۱,۳۴۲ ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۴۲ ب.ظ
آخرین ارسال: انرژی مثبت
  یک موضوع جدّی که اگه دقت نکنیم، مایه‌ی سرافکندگی ما در قیامت خواهد بود silver_0255 ۸ ۷,۶۶۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۳۰ ق.ظ
آخرین ارسال: silver_0255

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close