زمان کنونی: ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۳:۴۱ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

هرچه می خواهد دل تنگت بگو...

ارسال: #۵۴۳۷۶
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹, ۰۱:۰۷ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۳:۳۲ ق.ظ، توسط khayyam.)
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ب.ظ)RASPINA نوشته شده توسط:  اینقدر بورس مد شده همه هجوم آوردن به این سمت
نمی دونید اینا که توی کارگزاری بورس کار میکنن درآمدشون چ طوره؟

من به آینده بورس خوشبین نیستم
نکنه پولا مردم را بکشن تو بورس بعدش...
دوستم ( بنا به گفته خودش ) سه ماه تو یکی از صندوق ها ۷۰ میلیون گذاشت بعد از سه ماه ۷۴ میلیون جدا سود کرد ! یعنی هیچ کاری هم براش نکرد فقط پولشو سه ماه به جای اینکه بانک بزاره گذاشته تو یکی از صندوق های سرمایه گذاری بورس حتی خودش هم خرید و فروش نکرده اونایی که تازه کار هستن اگه بخوان خودشون سهام بخرن بهتره فعلا سهام اولی ها رو بخرن ولی ظاهرا کسی که پول داره می تونه تو یکی از این صندوق ها که هر کارگزاری داره بزاره و امسال با قطعیت نمیشه گفت ولی ظاهرا سود میده حتما
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۴۳۷۷
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹, ۰۲:۵۱ ق.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
خدایا دیگه خسته شدم از غذا پختن ! الانم ۳ شبه و گشنمون شده و مجبورم ناهار فردامو بخورم!
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: khayyam
ارسال: #۵۴۳۷۸
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹, ۰۳:۱۳ ق.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
توئیتر ک هیچوقت نداشتم خداروشکر. اینستاگرامو هم حذف کردم ببینم چ مدت میتونم تحمل کنم تو خماری باشم!
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: khayyam , Saman , RASPINA , big cloud
ارسال: #۵۴۳۷۹
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹, ۰۳:۲۶ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۳:۲۷ ق.ظ، توسط khayyam.)
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۲:۵۱ ق.ظ)Riemann نوشته شده توسط:  خدایا دیگه خسته شدم از غذا پختن ! الانم ۳ شبه و گشنمون شده و مجبورم ناهار فردامو بخورم!
یه آبگوشت بزار از ظهر با شعله خیلی کم بسیار خوب جا می افته تا دو روز می خوری خخخ
من غذاهای زیر رو درست می کنم
۱/ آبگوشت ۲/ قیمه ۳/ قیمه بادمجان ۴/ پلو با مرغ ۵/ استامبولی ۶/ کتلت شامی ۷/ املت ۸/ پلو با تن ماهی ۹/ میرزاقاسمی ۱۰/ بادمجان سرخ کرده + گوجه سرخ کرده ۱۱/ خوراک مرغ + سیب زمینی
فعلا اینا منم اعصابم دیگه نمی کشه برای آشپری ولی دیگه چاره چیه Big Grin

(۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۳:۱۳ ق.ظ)crevice نوشته شده توسط:  توئیتر ک هیچوقت نداشتم خداروشکر. اینستاگرامو هم حذف کردم ببینم چ مدت میتونم تحمل کنم تو خماری باشم!
برعکس تو من تا به این لحظه توئیتر و اینستا نداشتم مقاوت شدیدی در نصب اینستا داشتم ولی متاسفانه روزی چند ساعت تو تلگرام و یوتیوب هستم
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: عزیز دادخواه , crevice , RASPINA , big cloud
ارسال: #۵۴۳۸۰
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹, ۰۳:۴۳ ق.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۱:۰۷ ق.ظ)khayyam نوشته شده توسط:  دوستم ( بنا به گفته خودش ) سه ماه تو یکی از صندوق ها ۷۰ میلیون گذاشت بعد از سه ماه ۷۴ میلیون جدا سود کرد ! یعنی هیچ کاری هم براش نکرد فقط پولشو سه ماه به جای اینکه بانک بزاره گذاشته تو یکی از صندوق های سرمایه گذاری بورس حتی خودش هم خرید و فروش نکرده اونایی که تازه کار هستن اگه بخوان خودشون سهام بخرن بهتره فعلا سهام اولی ها رو بخرن ولی ظاهرا کسی که پول داره می تونه تو یکی از این صندوق ها که هر کارگزاری داره بزاره و امسال با قطعیت نمیشه گفت ولی ظاهرا سود میده حتما

سرمایه گذاری در صندوق ها برای مبتدیان بهترین انتخاب هست. معمولا یک تیم حرفه ای سهام های صندوق رو تهیه می کنند و ریسک کمی داره اما بدون ریسک نیست. عرضه اولیه ها تقریبا میشه گفت غیر ۱-۲ بار، همیشه سود ده بوده و نیاز به تخصص نداره منتهی میزان خرید محدود هست.

واللَّه خَیْرٌ وَأَبْقَى
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: khayyam , diligent
ارسال: #۵۴۳۸۱
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹, ۰۳:۴۹ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۹:۲۷ ب.ظ، توسط عزیز دادخواه.)
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
……..
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۴۳۸۲
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹, ۱۱:۱۰ ق.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
‍ - ۱۰۰ میلیون بده ماهی ۵۰ میلیون بدم!!!!
- ۵۰ بزار شهریور ۱۵۰ بردار!!!!
- خونه تو بفروش بیا سهام بخر، عصرها برو محله بالا شهر خونه جدیدتو انتخاب کن!!!
- بیا اینجا پرایدت رو بکن زانتیا!!!
- کارتو ول کن بیا اینجا راحت، چیه ماهی فلان تومن حقوق تو اون شرکت مزخرف!!!
- مهریه تو بزار اجرا بیا سهام بخریم، شوهر بعدا زیاده!!!
- برو وام بگیر بیا سهام!!!
- از بابات بگیر بگو ۵۰-۵۰!!!
- از مامات بگیر بگو۶۰-۴۰!!!
- قرض کن!!!

چیه این حرفا که اینستا و تلگرام رو پر کردید؟!
صد رحمت به گلدکویست!!

اگه هم کسی رو دعوت میکنید اول مخاطراتش رو بگید، بگید اینجا سخته، خطرناکه، ضرر داره، شما دارید ریسک می کنید.
یعنی چی فلان تومن بزار بهمان تومن بردار!!

آقا و خانمی که تازه داری میای تو این بازار، قدمت روی چشم، خوش آمدی ولی هر کی یکی از اون حرفای بالا یا مشابه اش رو گفت در جا بلاکش کنید و با اصول و قاعده وارد بورس بشید.

ما قدیمی ها خوشحالیم از آمدن شما، اینجا اونقدر بزرگه که همه مون جا بشیم ولی کسی راضی نیست شما چشم بسته بیفتی تو دام چهارتا شیاد و اغواگر و تهش متضرر بشی. هیچ یک از آدم هایی که اون حرفها رو میزنن بورسی نیستن و اصلا نمی دونن بورس چیه!!

کسی اون موارد بالا رو بهتون گفت عوض اینکه بیاین از یکی دیگه بپرسید آیا این حرف درسته یا نه؟ بزنید تو دهنش و بلاکش کنید.

هر جایی هر مکانی هر زمانی تو هر بازاری یکی بهتون وعده سود قطعی و زیاد داد بدانید کلاه برداره و میخواد سرتون کلاه بزاره.

مرتضی عباد


این مقاله رو جدیدا در خصوص بورس خوندم. لطفا مواظب سرمایه گذاری باشید.

خداوندا ... کدام نقطه ی زمین، از تو خالیست که خلق تو را در آسمان می جویند؟! منصور حلاج
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: marvelous , Soldier's life
ارسال: #۵۴۳۸۳
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹, ۱۲:۴۹ ب.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
راستش مادر همسرم رفته و ثبت نام کرده و کلی دنگ و فنگ! همسرم هم همش میگه که باید در مورد بورس بیشتر بدونی و باید تو هم شرکت کنی و از این حرفا. ولی چی تو این مملکت درست بوده که بورسش درست باشه؟
پدر من سهامی داشت مربوط به شرکت هواپیمایی ملی ایران و یه مدت خیلی اوضاع خوب بود و ازش درآمد زایی هم میشد. بعد از مدتی اومدن هواپیمایی رو تکه تکه کردن و هر تکه رو به یکی دادن و یه جورایی بزرگترین خط هوایی ایران پیمان کاری شد و از بین رفت و سهامش هم با خودش رفت. اصلا من عمه هام هر دو از قدیم الایام تو کار بورس بودن و سهام از شرکت های بزرگ ایران داشتن. تمامی اون شرکت ها ورشکست شدن و به باد فنا رفتن و سهامشون هم با خودشون رفت به قعر. بورس عاقبت نداره.
اینا همش برنامه ی جدیده برا پر کردن جیب خودشون.
تو مملکتی که از فردات خبر نداری، بورس دیگه کیلو چنده؟ تو این مملکت چی درست بوده و به نفع مردم بوده که این یکی باشه؟ اینم یه کلک جدیده. ممکنه الانش خوب باشه، ولی بعدا میگم بهتون این من این شما.

ἓν οἶδα ὅτι οὐδὲν οἶδα

Σωκράτης

(The only thing I know is that I know nothing)

Socrates
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۴۳۸۴
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹, ۰۳:۰۰ ب.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
در تمام دنیا، تمام تاریخ ادیان، هر جا که بخونین پیامبران همیشه یه سازی داشتن. ساز رو من وسیله معنی میکنم. ادیان قالبا شامل تفکراتی هستن که بشر کاملا ازشون فراریه، ولی به زیور آلاتی مزین میشن، و بعد توسط سازی به مردم عرضه میشن که عموما خوشاینده. خوشایند نه به اون تعبیر امروزه ی اون در جوامع سنتی، بلکه به معنای واقعی اون، چیزی که درون رو تکون میده، عموما خوشاینده و این خوشایندی ، رضایت رو پدید میاره و این رضایت همون چیزیه که عقلا بهش اعتقاد میگن. گفتم هر پیامبری یه سازی داشته، حتی خدا هم با صور اسرافیل میخواد به قولی در گوش بشر بدمه. حالا یادمون نره که پیامبر اسلام با اذان تبلیغ دینشو میکرده و کسانی که به اسلام رو می آوردن تحت تاثیر آوای اذان بودن. این قضیه ی اشهد خوندن و اینا که یارو میگه مسلمون میشه رو بیخود فیلمسازا راه انداختن تو دنیا. در دین اسلام کافیه که شما فقط صدای اذان رو بفهمی، اونی که هم معنی رو میفهمه و هم آوای هارمونیک اونو گوش میده، حتی به سنتی ترین شکلش در دوران صدر اسلام، شدیدا منقلب میشه و به این میگن ایمان به اسلام. من نخوندم در تاریخ به این شکل صد در صد ولی چیزی که بوده، محمد بسیار خوشسیما و خوش صدا بوده، چرا که خانواده ای چوپان داشته و عادت داشته برای گوسفندان آواز بخواند. حالا شما میاین تو فیلم محمد رسول اله، میبینین که پیامبر یه یار نزدیک داره به نام بلال، که از قضا سیاه پوست هم هست، و از قضای جالب صوت خوبی هم داره. ما چمیدونیم، شاید بلال در واقع اینقدر خوش صدا نبوده، و چیزی که بوده این بوده که یک برده در سرزمین برده داری عربستان برای اولین بار با ایمان به اسلام و شنیدن ندای اسلام به صدا در میاد و سرآمد میشه به عنوان اولین برده ی مسلمان! مسلمان به معنای اینکه آزاده باشی! نه به معنای اینکه امروز هست.
و این در فیلم میشه به عنوان نمادی از صدای آزادگی اسلام. من نمیخوام نقد فیلم کنم.

همه ی ادیان زیبا هستن، دین بدی وجود نداره، مسیح میاد و موعضه میکنه، میگن نمایشگر خوبی بوده، میگن سخنور خوبی بوده، موسی جادوگر خوبی بوده (نه به معنای هری پاتر، این بحثش مفصله) بله موسی زبان گوینده ی خوبی نداشته برعکس مسیح! بنابراین کارش نمایشگری بوده و اگه بخوایم شکل مدرن امروزی اونو به تصویر بکشیم دستی در اجرا داشته. برادرش هارون هم مدیر برنامه هاش بوده! به همین سادگی!

گویند زردشت پیامبر با سرود مردم را بخواند .... رقصها و آوازهای بودا پایه گذار تمام آداب و سنن هندی ها شده!!!!!

نگو پیامبران هم اهل طرب بودن ما خبر نداشتیم. کلمه ای که این روزا معنی خوبی نداره تو جامعه. حالا اونایی که میگفتن حافظ چی میگه، مطرب یعنی پیامبر. و طرب هر چیزی میتونه باشه.

دین اسلام با اذان به ایران اومد، ولی ببخشید دروغ چرا، همه از ترس به اسلام ایمان آوردن، چرا که دین اسلام با جنگ و تحمیل به تمدنی وارد ایران شد که برتر بودن. نه نه، برتری نه از اون مدل هیتلری، اصلا. قومی با تفکرات خاص خودشون بودن، نه بودایی بودن و نه مسیحی حالا این وسط اسلام چه باشد اونم از طرف اعرابی که ایرانی ها بادیه نشینشون میخوندن. دینی که کسی اصلا شناختی ازش نداشت و شاید همه چیزش دقیقا عکس اون چیزی بود که این تمدن بهش باور داشتن، یهو اومد تو ایران، خیلی ها ایران رو ترک کردن به سمت هند و پاکستان و الان جامعه ی مهر پرست و زردشتی فراوانی در هند داریم که ایرانی و فارسی زبان هستن. یه عده همه از اجبار، مالیات باید بدین، اعدام میکنیم، فلان فلان ..... خلاصه ایرانیا مسلمون شدن بدون اینکه هیچ درکی از اسلام داشته باشن و یه اسلام مجازی تو ایران شکل گرفت. جایی رسید و اونقدر بین ایرانی ها در جامعه ی ایران با این اسلام تضاد ایجاد شد که شاه دیلمی دستور داد که برای امام حسین باید تدارک مراسمی ببینند و دسته های عزاداری راه بیندازند. اون موقع مردم که هیچ شناختی نداشتن فقط رسم خودشونو که همون سیاوشون بود به شکل اسلامی اجرا کردن. اینم شد عزاداری مدل جدید! بیچاره ها چمیدونستن عربا اصلا مرده هاشونو عادت دارن گمنام دفن کنن و سر قبرشون نرن و اصلا چیزی به اسم قبرستون ندارن. تو فرهنگ عربا مرده که رفت یعنی بای بای و دیگه حتی بهش فکر هم نمیکنن. میخوام بگم همه چی رو ایرانی ها بدون شناخت از تفکر خودشون ساختن و خلاقیت کردن، چرا که ایرانیها اصولا هنرمند بودن.

معماری ایرانی به شدت اوج گرفت برای ساختن بناهای مذهبی، اینا جز یه خونه ی کعبه چی دیده بودن از بنای مذهبی؟؟؟؟ پس شروع کردن به دادن خلاقیت و از اونجایی که ایرانی ها اصولا تو بناهای مذهبیشون عزاداری برگذار میشه، کاشی های آبی رو که نمادی از غم و عزا بود در فرهنگ ایرانی به هیبت مساجد کشیدن. یخرده بعد که ارتباطات وسیع تر شد دیدن که نه بابا جای غم تنها هم نیست، پس گل منگل اضافه کردن به ساخت و نمای مساجد و حتی در معماری اونا معماری سنتی تمدن پارس رو استفاده کردن. همه چی اشتباه درک شد و کلی سوتفاهم فرهنگی این وسط تولید شد به دست همین ایرانی ها!!! حتی همین مبحث شیعه و سنی که من نمیخوام واردش بشم. خلاصه ایران آوای واقعی اسلام رو نشنید . چرا که اون چیزی که مهم بود همون اذان اول بود.

حالا تاریخ تمدن هم نمیخوام درس بدم، چیزی که هست، دین اسلام سازی برای مردم ایران جز جنگ و ویرانی نداشت. همین در ناخودآگاه مردم ثبت شد و اومد جلو، هر کسی در طول تاریخ دست به آفرینشی زد به نحوی، که این ساز رو زیبا تر کنه، ولی به دلیل اینکه از شروع دوران اسلامی در ایران، به دلیل مسائل امنیتی موسیقی و طرب برای مدتی در ایران تعطیل شد، آوایی که باید از اسلام به گوش مردم نرسید. این اواخر موذن های خوبی اومدن و اکثرا هم زمان شاه بودن، چون بعد از انقلاب چیزی که ما شنیدیم همش اذان عربی بود. اینا تلاششون واقعا تحسین برانگیز بود در بیدار کردن روح اسلام در یک جامعه ی ایرانی.

این همه گفتم و گفتم و گفتم تا رسیدم به ربنای شجریان، زیباترین آوای اسلامی که تا حالا به گوش من رسیده و حتی اگه کافر باشم تصمیم میگیرم که تمام روزه هامو بگیرم و تا خرخره مسلمون زندگی کنم. منو تشویق میکنه به ایمان، ایمان به حقیقت، ایمان به اسلام واقعی .... این آوا رو از ما میگیرن .... این چه اسلامیه پس؟؟؟؟ چه ماه رمضونیه بدون ربنای شجریان؟؟؟؟؟؟ شجریان در ماه رمضان حکم همون اذان اوله هست که گفتم.


ببخشید خیلی حرف زدم. مدتها بود دلم میخواست اینا رو بگم نگفته بودم. دوس دارم بخونین حتما براتون جالب و بحث برانگیز خواهد بود. برای تک تک چیزایی که گفتم از روی منابع موثق مطالعه کردم و اینایی که میبینین، جمع بندی من به عنوان مولف بود به زبان خاص خودم. ببخشید اگه پراکنده گویی کردم، گفتم که مهم اذان اوله، دلم میخواست چرکنویس حرفامو بخونین. بازم ببخشید خستتون کردم و ممنون از وقتی که به من دادین.

ἓν οἶδα ὅτι οὐδὲν οἶδα

Σωκράτης

(The only thing I know is that I know nothing)

Socrates
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: diligent
ارسال: #۵۴۳۸۵
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹, ۰۳:۵۸ ب.ظ
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۶:۴۶ ب.ظ)khayyam نوشته شده توسط:  
(11 اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۵:۵۱ ب.ظ)Saman نوشته شده توسط:  پسر خاله م اومد گفت بیا بورس و اینا(در مورد بورس همینقدر بگم که از ۶ فروردین تا همین امروز ۲۷ میلیون فقط سود خالص داشتم و به امید خدا بیشتر و بیشترم میشه)

دوست عزیز میشه قضیه بورس رو یکم خودمونی تر و شفاف تر برای ما توضیح بدی این روزا همه میرن بورس !
داستان این صندوق های سرمایه گذاری که کارگزاری ها دارند چیه آیا اونجا پول بزاری حتما سود می کنی یا خودت سهام بخری بهتره !؟
آینده بورس رو امسال چطوری پیش بینی می کنی ؟
شما کدت رو اوکی کن سیگنال های خرید و فروش قوی از من،از حدود ۱ ماه دیگه همینجا سیگنال میدم.خوبه؟

خودت خرید میکنی بهتره.
تا ۸ میلیون واحد احتمالا شاخص بره
فعلا که بازار کلا صعودیه ولی حرفه ای کسی هست که توو بازار منفی بتونه سود کنه.

سایت پیشنهای برای شروع مسعود یه سایت معرفی کرد
یه سایتم با آموزش رایگان که سایت خوبیه رهاورد ۳۶۵ هست که آموزش رایگان داره میده.
یه سایت دیگه م داریم که ربات پیشبینی داره.۱۹۰ هزار مثلا میدی بعد یه ماه بهت سهام رو که سود ده هستن پیشنهاد میکنه.
سیگنال های فعلی که مطمئنم ازشون
غمینو
وثنو
غگرجی
ونفت
غاذر
توو موارد بالا ۶۰ میلیونی گذاشتم!
کفپارس هم خوبه ولی گرون شده خیلی و ریسکش بالاست
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: RASPINA , .:tarannom:.
ارسال: #۵۴۳۸۶
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹, ۰۵:۱۹ ب.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
دمت گرم سامان

+ مدیر محترم برای چی پست منو پاک می کنی اینجا هم شده سانسور ؟
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۴۳۸۷
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹, ۰۷:۳۰ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۷:۳۶ ب.ظ، توسط Masoud05.)
RE: هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
(۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۵:۱۹ ب.ظ)khayyam نوشته شده توسط:  دمت گرم سامان

+ مدیر محترم برای چی پست منو پاک می کنی اینجا هم شده سانسور ؟

به دلیل گزارش ۲ نفر و اعتراض به متن شما، من اونو مخفی کردم. لطفا در نوشتار خود دقت کنید.

(۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۳:۵۸ ب.ظ)Saman نوشته شده توسط:  شما کدت رو اوکی کن سیگنال های خرید و فروش قوی از من،از حدود ۱ ماه دیگه همینجا سیگنال میدم.خوبه؟

خودت خرید میکنی بهتره.
تا ۸ میلیون واحد احتمالا شاخص بره
فعلا که بازار کلا صعودیه ولی حرفه ای کسی هست که توو بازار منفی بتونه سود کنه.

سایت پیشنهای برای شروع مسعود یه سایت معرفی کرد
یه سایتم با آموزش رایگان که سایت خوبیه رهاورد ۳۶۵ هست که آموزش رایگان داره میده.
یه سایت دیگه م داریم که ربات پیشبینی داره.۱۹۰ هزار مثلا میدی بعد یه ماه بهت سهام رو که سود ده هستن پیشنهاد میکنه.
سیگنال های فعلی که مطمئنم ازشون
غمینو
وثنو
غگرجی
ونفت
غاذر
توو موارد بالا ۶۰ میلیونی گذاشتم!
کفپارس هم خوبه ولی گرون شده خیلی و ریسکش بالاست

توی بازار صعودی هر سهمی صعودی هست. اما بازار تا جایی کشش داره و یک جا سهام بی بنیاد ریزش میکنه و سهام خوب یک اصلاح میکنه. شاخص ۸ میلیونی که توسط خانم م.ص مطرح شد رو بعید میدونم در اینده نزدیک رخ بده حتی در بازه ۱-۲ ساله.
بورس واقعا تخصص میخواد اما این روزا به دلیل ورود نقدینگی همه چیز سبز بود. لزومی نداره این روند دائمی باشه و یک جا متوقف میشه مثل کسانی که دلار ۲۰ تومنی خریدن. پس در خرید دقت زیادی لازم هست و هر سهمی در هر قیمتی ارزنده نیست.

واللَّه خَیْرٌ وَأَبْقَى
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: codin , marvelous , RASPINA
ارسال: #۵۴۳۸۸
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹, ۰۷:۴۹ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۸:۰۰ ب.ظ، توسط khayyam.)
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
هر کسی با متن من مشکل داره به جز یه نفر که تو لیست سیاه هست بیاد تو پیام خصوصی بگه به من یخورده جنبه داشته باشین .
ادم حرفش رو مستقیم و رودرو می زنه کار شما دو تا دوست عزیز عین این می مونه دو نفر با هم قهر هستن حرفشون رو به نفر سوم می گن تا اون حرفش رو به اون یکی بزنه

بعدشم مانشت یه گزینه داره به اسم لیست سیاه همانطور من از کسی خوشم نیاد اونو می زارم لیست سیاه شما هم همین کار رو می تونید بکنید اگه تحمل دیدن پست های منو ندارید
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۴۳۸۹
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹, ۱۰:۵۸ ب.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
و این دنیا
پر از صدای حرکت پاهای مردمیست که
در حالیکه تو را میبوسند
در ذهن طناب دار تو را میبافند ....

این از نظر من در عین اینکه حقیقته، ولی توهم یه ذهن زخم خورده و مشکوکه. یه خرده زاویه دیدمون رو عوض کنیم بد نیست.

ἓν οἶδα ὅτι οὐδὲν οἶδα

Σωκράτης

(The only thing I know is that I know nothing)

Socrates
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۵۴۳۹۰
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹, ۱۲:۰۶ ق.ظ
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
Please Don't Tease Each Other
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  اگر بیش از سه سال از عضویت شما در مانشت میگذرد:بگویید کجایید و چه میکنید؟ Fardad-A ۸۳ ۵۶,۴۱۶ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۵۰ ق.ظ
آخرین ارسال: clint
  ازدواج دور از جوانان، جوانان دور از ازدواج (هرچه می خواهد دل تنگت بگو...) morweb ۲,۶۹۵ ۶۱۹,۷۵۰ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۰۷:۴۴ ب.ظ
آخرین ارسال: gogooli
  انخاب مسیر آینده ؟ آینده دکترا چه خواهد شد ؟ shivap ۱۰ ۱۰,۴۶۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۳۶ ق.ظ
آخرین ارسال: WILL
  سلام،امروز حال ات چطوره؟ حس امروزت را بگو. فرید ۹۰۷ ۲۳۴,۶۷۰ ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ۰۳:۲۳ ب.ظ
آخرین ارسال: Bache Mosbat
  اگر داده ها در هر بار به طور مساوی تقسیم شود حداکثر عمق درختی log n خواهد شد؟ post98 ۱ ۳,۱۹۱ ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ۰۹:۲۴ ب.ظ
آخرین ارسال: ahrmb
  اینترنت در آینده ناپدید خواهد شد hnarghani ۰ ۳,۳۳۶ ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ ۰۱:۰۴ ب.ظ
آخرین ارسال: hnarghani
  اختلالی که زندگی شما را نابود خواهد کردشک و بدبینی ناشی از اختلال شخصیت پارانویید( morweb ۰ ۳,۳۴۷ ۲۴ تیر ۱۳۹۳ ۰۵:۳۴ ق.ظ
آخرین ارسال: morweb
  تعداد سوالات دروس تخصصی کامپیوتر تغییر خواهد کرد؟؟؟ Denize ۱۸ ۱۸,۵۲۱ ۱۷ آبان ۱۳۹۲ ۱۲:۰۳ ب.ظ
آخرین ارسال: shovaliehsiah
Question لطفا تجربیات خود را در مورد نوشتن سمینار و پایان نامه بگویید Potential ۲۴ ۲۱,۳۱۶ ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۴۲ ب.ظ
آخرین ارسال: انرژی مثبت
  یک موضوع جدّی که اگه دقت نکنیم، مایه‌ی سرافکندگی ما در قیامت خواهد بود silver_0255 ۸ ۷,۶۵۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۳۰ ق.ظ
آخرین ارسال: silver_0255

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close