(۰۵ خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۳۹ ب.ظ)kilookiloo نوشته شده توسط: از بدی هاش سرو کله زدن با مشتریه ، من الان سر کار هر کدی بگن بزن میزنم و ده بار هم عوضش کنن عوضش میکنم چون پول زمانی که میزارم رو میگیرم ! ولی دورکاری لینطور نیست ، درسته باید سفت و سخت گرفت و تغییرات زیاد رو قبول نکنیم و ... ولی این بحث و سرو کله زدن اجنتاب ناپذیره. ی بدی دیگه هم اینه که قطعا توی ی شرکت کار کنی دانش بیشتری بدست میاری تا تنهایی کار کنی ، البته به شرکتش خیلی بستگی داره . ولی مزایاش همین که شاید سه چهار برابر حقوق من در ماه دربیارید
کاملا حرف شما درسته ، اما به نظر من همه چیز پول نیست! شاید الان در ازای هر ساعت کاری پول بگیرید، اما باور کنید همین درخواست های تغیرات اجتناب ناپذیر مشتریان شما را بسیار قوی میکنه. من به شخصه عاشق ریجکت شدن کار هستم تا اکسپت شدنش،چون همیشه فردی که با عقیده شما مخالفه باعث رشدتون میشه!
من با جان و دل تغییرات را میپذیرم، البته وقتی تک توک مشتری مرض داره می فرستمش بره دنبال نخود سیاه! راضی کردن یک مشتری و پذیرفتن تغییرات باعث میشه اون مشتری همیشه به شما عتماد کنه و باور داشته باشه که تحت هر شرایطی شما در کنارش هستید. ببینید دنیاتون را بزرگ کنید، کار کردن در ۴ تا شرکت ایرانی که خودشون دارن تو سایت های دور کار مشتری جذب میکنند و یه کار مبتدی تحویل میدن اصلا خوب نیست!
باید بتوانید با شرکت های اینترنشال کار کنید، من خودم در حال حاضر دارم جوانب کار را برای این امر بررسی میکنم.
بدی های دور کاری اینه که زمان پرت نداری و نمیشه زمان را یه کوچولو به نفع خودت پرت بدی، اما اگر با شرکتهایی کار کنید که فردی به عنوان ناظر ارشد کارهاتون را بررسی میکنه عین کار تیمیه، فرقش اینه که شما تو خونه نشستید
در هر صورت در هر دو حیطه باید توانایی هندل کردن کار را داشته باشید تا درصورت نیاز بتونید سوییچ کنید.